Aitohiuspidennysten ostaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
noppi-s

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja noppi-s »

Paljonko 54.99 tuolla samalla valuuttamerkillä varustettuna onkaan euroissa? Oon niin käsi näissä. :P
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Esim. täältä löytyy valuuttalaskuri. Ja siis Britannian punnat lienevät kyseessä.
noppi-s

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja noppi-s »

Kiitokset Pähkinä. :) Let's check what I can find!

EDIT. En löydä tuolta Britannian puntaa...?

EDIT AGAIN. Hah löytyipäs!
Viimeksi muokannut noppi-s, 26 Elo 2009, 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

noppi-s kirjoitti: Paljonko 54.99 tuolla samalla valuuttamerkillä varustettuna onkaan euroissa? Oon niin käsi näissä. :P
Kyseessä on US $ eli Yhdysvaltain dollari.

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että parhaat hiukset löytyy melkeinpä vain kokeilemalla. Mulla on ollu pidennysraitoja niin halvasta kuin kalliistakin hiuksesta eikä hinnalla tunnu olevan mitään merkitystä laatuun kun olen ebaysta tilannut.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Mustikka kirjoitti:
noppi-s kirjoitti: Paljonko 54.99 tuolla samalla valuuttamerkillä varustettuna onkaan euroissa? Oon niin käsi näissä. :P
Kyseessä on US $ eli Yhdysvaltain dollari.
noppi-s:n omassa aiemmassa viestissä oli Britannian punnat, mutta toki jos hän tarkoitti edellisen kirjoittajan viestiä niin (USA?) dollareita sitten.  :)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

Olen nyt ostanut pidennyshiuksia Ebaystä kolmelta eri myyjältä ja ajattelin teillekin kertoilla kokemuksia jos jotkut ovat tilaamassa.

Clip-hair2009:ltä ostin keratiinisinettihiukset, väriä ruskea ja laineikas. Menivät helposti takkuun vähän ajan päästä ja hiuksia lähti tosi paljon ensimmäisen kuukauden aikana. Myöskään mun päänahka ei tykännyt tuosta keratiiniliimasta, tuli paukamia. En tiedä oliko vika mun päänahassa vai keratiinissa, ei huvittanut tuon kokemuksen jälkeen enää kokeilla uudelleen.

Sitten olen ostanut micro loop hair -pidennyksiä kahdelta eri myyjältä. Sunnydeal2008:n hiukset ostin liloina. Hiuksia oli reippaasti per kpl, liimaosuus oli pieni ja huomaamaton sekä rinkula myöskin pieni ja kapea. Hairsalon-2008:n ring-hiuksissa oli melkein puolet vähemmän hiusta (vaikka siis molemmat ovat 20" ja 0,5g). Lisäksi liimaosuudet ovat pidempiä / suurempia ja rinkulatkin ehkä aavistuksen isompia, ainakin kiinnitys näkyy paremmin. Nämä ovat vaaleita (sävy #613) ja tuntuvat hieman huonokuntoisemmalta kuin lilat mutta se johtunee vaalennuksesta. Vaaleista en osaa sanoa käytössä mitään vielä kun tänään vasta lätkin ne päähäni, mutta nuo lilat ainakin olivat todella miellyttävät. Pysyivät sileinä ja taipuivat omien hiusten mukana, ei töröttänyt suorana että erikseen olisi nähnyt ettei ole omaa. Moni kehuikin miten kivasti olen värjännyt tukkaani raitoja.  :ts

Sunnydeal2008 on ainoa myyjä näistä jolta en saanut kirjatun kirjeen seurantakoodia sekä pakkaus oli pienen pienessä pahvilaatikossa, muilla oli kuplamuovikuoressa. Siitäkin huolimatta jos vielä tarvitsen hiusta niin tilaan Sunnydeal2008:lta, juuri tuon takia että siistein liimaus ja hiusta on enemmän. Clip-hair2009:n lähetys jäi tulliin josta se piti noutaa selvitysten kera, muut tulivat kiltisti kotiin asti perille.
noppi-s

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja noppi-s »

Siis samaa valuuttamerkkiä tarkoitin kuin hairtradenkin niissä... Omaa viestiäni siis tarkoitin.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

^Ok, siis mun moka :D
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Nanette »

^^^Tarkoitatko tälläistä sivustoa? Siis tuo yksi sunny sivusto mistä olet ostanut?
http://cgi.ebay.com/INDIAN-REMY-REMI-HU ... .m14.l1262

Olisi tosi edullista, mutta en käsitä miten tämä menee. Siis mitä värejä tuossa on myynnissä kun haluaisin yhden 18 tuumaisen ja 22 tuumaisen hiusnauhan, niin vaaleana kuin mahdollista, mutta onko tuossa sellaista kun en osaa katsoa? Voisiko joku vähän avustaa? :-*
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä oon tilannut brittilän Ebaysta. Tuossa sun linkissä on ainakin eri myyjä.
http://stores.shop.ebay.co.uk/sunnydeal ... QQ_armrsZ1 Tuolta mä siis olen ostanut.
nazu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja nazu »

Joo mena, toi oli juuri se myyjä jolta sain sitä p.tä hiusnauhaa  :'(.... Niin ja katoin tuolta jenkkiläiseltä sivulta niin kun katsoin niin oli vaalein sävy 613 platinum blonde ja sai 18 että 20 tuumaisena. Toivottavasti oli jotain apuja, kysy lisää jos tarvii  ;D itse olen monia tunteja ton ebayn kanssa joskus taistellut ennenkuin opin käyttää.

Niin Mena, onko sulla jotain vinkkejä miten tuon myyjän mistä tilasit hiukset saisi pysymään hyvinä?
Viimeksi muokannut nazu, 29 Elo 2009, 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Nanette »

^Viitsisitkö laittaa mulle linkkinä sen kohdan mistä tuon oikein löysit sillä juuri tuota kaipasin, mutta en osaa kun sivut on niin sekavat ja kielitaito, niin loistava :-[
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
nazu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja nazu »

elikkäs tässä 18 tuumainen http://cgi.ebay.com/INDIAN-REMY-REMI-HU ... .m14.l1262

Voi helkutti, en enää löytänyt sitä 22 tuumaista  :-\. Katton vaikka huomenna uudelleen... So sorry  :(
Viimeksi muokannut nazu, 30 Elo 2009, 03:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Mistähän löytyisi n. 60 cm pitkiä clip in-pidennyksiä tai myös ihan perus hiusnauhakin käy, kunhan vain on tarpeeksi pitkää? Joskus aikaisemmin minulla oli ompelupidennys 45 cm pitkästä hiuksesta, mutta nyt tuo pituus ei enää riitä. Enää en edes muista, mieten nuo pituudet menevät. Olikos se 5 cm välein?
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

nazu kirjoitti: Joo mena, toi oli juuri se myyjä jolta sain sitä p.tä hiusnauhaa  :'(.... Niin ja katoin tuolta jenkkiläiseltä sivulta niin kun katsoin niin oli vaalein sävy 613 platinum blonde ja sai 18 että 20 tuumaisena. Toivottavasti oli jotain apuja, kysy lisää jos tarvii  ;D itse olen monia tunteja ton ebayn kanssa joskus taistellut ennenkuin opin käyttää.

Niin Mena, onko sulla jotain vinkkejä miten tuon myyjän mistä tilasit hiukset saisi pysymään hyvinä?
En mä niitä mitenkään erikoisesti ole kohdellut, CWC-pesut vaan käytössä ja aina latvasuojaa.

Hairsalon2008:n microhiuksista mulla ei ole hyvää sanottavaa. Nää on edelleen piikkisuorat ja tököttää eikä mukaudu omaan hiukseen edes suoristaessa raudalla vaikka olen pessyt jo muutaman kerran laiton jälkeen.
Vastaa Viestiin