Aitohiuspidennysten ostaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Roksane »

^ En tiedä, onko jotain seurantamahdollisuutta, mutta mulla on tuolta Hairtradesta tullut hiukset aina alle viikossa, yleensä noin kolme-neljä päivää mennyt tilauksesta, että on tullut saapumisilmoitus! Olen tilannut tuolta muistaakseni ainakin neljä kertaa.
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Nanette »

^Mutta valitsin sen halvemman postitusvaihtoehdon. Toisen postikulut olisivat olleet 2-4 päivän postitusajalla jotain 18e kun toisen missä ei mainittu aikaa niin 13e. Voi kun ne tulisi tuon 4 päivän sisällä kun olisi niin tarvetta niille :D
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Roksane »

^ Mäkin olen kyllä käyttänyt halvinta postimaksuvaihtoehtoa!
Tiukuting

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Tiukuting »

Ihmiset tuntuvat olevan kovin tyytyväisiä hairtraden hiuksiin, joten ne ilmeisesti ovat sitten hyvätasoisia..? Kun simplyn pidennyksiä olen katsellut kampaamoissa, mutta tietty itse tilaamalla pääsis halvemmalla..pelottaa vaan, että sieltä tulee jotain hamppua..  :-[
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Roksane »

^ No ei ne Haitraden hiukset niin kovin hyvälaatuisia ole, esim. hiusnauhassa oleva hius ei ole remyhiusta. Lähinnä hinnan ja nopean toimituksen vuoksi kelpuutan tämän puljun hiukset.
Tiukuting

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Tiukuting »

Nyt mie löysin hairiumin sivut..siellä on nuita jotain star lock _sinettihiuksia..ovatko mistään kotoisin pitkällä tähtäimellä?
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Nanette »

Roksane kirjoitti: ^ Mäkin olen kyllä käyttänyt halvinta postimaksuvaihtoehtoa!
Kävin jo tänään postissa niitä kyselemässä, mutta tulevat kuulemma kotiin.  ;D
Ei jaksa enää odottaa. Niin juu kuten sanoit, että ne ei ole remyä eli hiukset on ihan miten päin vain, niin onko ne mennyt kauheeseen takkuun helposti?
Täytyy nyt varmaan itse kokeilla aluksi pitää niitä klipseillä ja vain päivisin, eikä laittaa sitä kiinteänä päähän. Tai sitten varmaan pitää päällystää ne hiukset jollain silikonimössöllä, että ne suomukerrokset ei tupeerannu kun harjaan niitä.
Täytyy vaan toivoa, että suurin osa hiuksista olisi oikein päin.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Nanette »

^No siis pakko niissä suomukerrosta on olla sillä eihän se tukka pelkän kuitukerroksen avulla pysyisi kasassa. Mutta paljonhan sitä on vähennetty verrattuna siihen alkuperäiseen hiukseen.
Minun hiukset muuten saapuivat viisi päivää sen jälkeen kun olin tilannut. Ihan positiivisesti yllättynyt hiusten laadusta. Pidempi 60cm blondein tuntuu vähän paremmalta kuin 50cm. Nyt täytyy vain toivoa etteivät mene heti käytössä hampuksi kun täytyy vielä suoravärjäillä niitä sillä omat hiukset on kylmemmän väriset.
Tänään jos askartelisi niistä sitten pidennykset ;D

Muoks: Menin nyt sitten toisen hiusnauhan värjäämään Dualityn 9½-1. Koska mulla oli sitä niin vähän kotona niin sekoitin varmaan tälläisellä kuin 1:3 hoitoaineeseen tuota. Hoitainetta siis enemmän. No kun sain se siihen kokonaan levitettyä niin ajattelin, että täytyy vähän pestä latvaa ja katsoa, että tapahtuiko mitään sillä omassa tukassa pidän tuota sekoitusta puolet ja puolet (hoitoainetta, suoraväriä) noin pari tuntia, eikä tulos ole edes kovin erikoinen. Nyt sitten ne latvat oli ihan siniset ;D Pesin nopeasti sen sekoituksen pois jonka jälkeen tulos oli sinisen harmaa. No pesin sitten neljä kertaa shampoolla, sen niin nyt on vähän parempi. Kannattaa varoa todellakin kun värjää suoravärillä taittoa sillä hiukset on kovin huokoiset kuitenkin.
Täytyy toisen hiusnauhan kanssa varmaan tehdä ämpäriin sekoitus vedestä, suoraväristä ja hoitaineesta ja sitten antaa sen lillua vähän aikaa siellä.
Viimeksi muokannut Nanette, 24 Loka 2009, 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
maary

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja maary »

Löysinpä paikan..: http://www.heavenlyhairsupplies.com/ind ... t&catId=16

Onko kukaan tilannu? On kyllä TODELLA halpaa tukkaa tuolla.. Mutta liekkö laatu sitten millasta :O Vaikka remiä onkin.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

Palttiarallaa saman hintaista näyttäis olevan kuin Hairtraden. Noi on 0,5g/kpl ja HT:lla 0,6g/kpl.

Mä tilasin eilen Ebaysta joltain remy-hair888:lta 0,7 grammaisia micro loop haireja, pituutta 20" ja 100 kpl. Hintaa huimat 26€ ja postikulut sisältyy hintaan. Noiden pitäis olla remyä, katsellaan mitä sieltä tällä kertaa tulee (toimitusaika näillä on sen noin 3 viikkoa kun tulee Kiinasta). ;) Mun päähän siis menee toi 100 kpl just ja just ainakin keratiinisineteillä. Jos nyt jää liian ohueksi niin vedetään vaaleaa raitaa niskaan noista mun vanhoista micro loopeista mitä tuolla kaapissa köllöttelee. Muuten olisin tilannut Hairtradesta kun sitä on niin paljon kehuttu ja kaveri kun lykkää pidennyksiä reippaammin tutuille jne niin on kehunut että suht hyvälaatuista on ollut ja useamman erän siis nähnyt. On vaan tuolla niin hiton kalliit micro loop hairit.  :-\
maary

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja maary »

Hei!
HELPPII ja äkkii!
Mikä on VAT, oon tilaamassa (tilaus saa sit oottaa huomiseen..)
addiotional lenghistä, näköjään tuli ekstra hintaa 30e postareitten lisäks?!
Auttakaa :D
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Roksane »

VAT (value added tax) on arvonlisävero. Suomalaisissa kuluttajahinnoissa se tulee näkyä suoraan hinnoissa, mutta esim. monissa eurooppalaisissa nettifirmoissa lisäävät sen vasta loppusummaan ja varmaan niin on käynyt tuossa sinunkin tapauksessasi.
Viimeksi muokannut Roksane, 11 Marras 2009, 08:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maary

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja maary »

aa,ok. kiitos. :)
sannaofia

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja sannaofia »

maary kirjoitti: Löysinpä paikan..: http://www.heavenlyhairsupplies.com/ind ... t&catId=16

Onko kukaan tilannu? On kyllä TODELLA halpaa tukkaa tuolla.. Mutta liekkö laatu sitten millasta :O Vaikka remiä onkin.
Päädyitkö tilaamaan tuolta? Tai joku muu? Oliko minkälaatuista hiusta? :)
maary

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja maary »

en tilannut. tilasin additional lenghtistä eilen, ja mun mielestä tilaus oli ihan hirveen sekavaa (johtuikohan siitä et mulla on visa electron), noh.. summa oli näköjään katevarauksena, mitä tilasin, mut pystyykö sitä tilausta seuraamaan?

Status Transaction Uncomplete

Toi uncomplete mietityttää mua onkohan ne saanu varmasti mun tilaukset? :O hjelppiä!
Pistin kyl meiliä sinne. mut ärsyttää vaan ku se urputti mun kortista monta kertaa vaik sil toimii tilaukset (esim vasta tilasin asokselta).

Vastaa Viestiin