Aitohiuspidennysten ostaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Mirkkis

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mirkkis »

Miksi ei ulkomaiset liikkeet käy?
No hairtradelta ainakin löytyy pinkkejä..
http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/30_43/currency/EUR
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Roksane »

Olisiko mahdoton ajatus, että tekisit raitoja itse hiusnauhasta? Se on todella helppoa, ostat hiusnauhan ja klipsuja, leikkelet nauhasta oikean kokoisia paloja ja ompelet klipsut kiinni.

Viimeksi muokannut Roksane, 18 Heinä 2008, 12:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
anthon

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja anthon »

Roksane kirjoitti: Olisiko mahdoton ajatus, että tekisit raitoja itse hiusnauhasta? Se on todella helppoa, ostat hiusnauhan ja klipsuja, leikkelet nauhasta oikean kokoisia paloja ja ompelet klipsut kiinni.

Muttaöö mistäs tällästä aitohiusnauhaa saisi ihan pienenä määränä? 130 euroa om vähän liikaa parista raidasta :P
Chiri

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Chiri »

Onko tuo klipsien ompeleminen kauhean haastavaa hommaa? Ja saako itsetekemällä yhtä luotettavat kuin jos ostaa valmiiksi "klipsattuja"? Kiinnostaisi askartelu ;)
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Klipsien ompelu on suunnilleen yhtä "vaikeeta" kuin napin ompelu. Mulla taitaa olla aitohusnauha jäljellä joitakin pätkiä joten YV:llä voi tehdä kauppaa.
Pesukarhu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Hei! Oletteko kukaan tilanneet sinettihiuksia (kynsisinetillä) tuolta Hairtradesta?  Voiko se tosiaan olla noin edullista.. että sata osiota maksaisi 75 dollaria...?? Siis sitä 18 tuuman pituista hiusta.. Kun niin minä nyt ymmärsin että "strand" tarkoittaa yhtä sinettiosiota? Noista painoista en ymmärrä mitään, onko joku katsonut mitä sellainen määrä tukkaa painaa, kun niissäkin on välillä hirveesti eroja... esim. Hairiumilla on mielestäni kohtalaisen paljon hiusta yhdessä osiossa ja 100 kpl riittää  minulle koko pidennykseen. Jostain muualta kerran tilasin, ja silloin olikin sinetissä varmaan puolet siitä määrästä hiusta mitä tuolla Hairiumilla. Uskaltaisko nyt luottaa siihen että toi 100 kpl:tta riittää tuuheaan pidennykseen tämänkin puljun hiuksilla...?!
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Olen tilannut tuolta Hairtradelta sinettihiuksia. En tosin kynsimallisia, mutta painoksi ilmoitetaan sama kummassakin tapauksessa. Tilasin 50 kpl raitoja varten, enkä usko että sadallakaan saisi tuuheaa pidennystä aikaiseksi. Sata sinettiä ilmoitetun painon mukaan olisi vasta 60g hiusta. Kiinnitin sinetit micro ringeillä, ja muutamassa viikossa sinetit ovat möyhööntyneet jonkinverran. En tiedä kuinka tavallista tuo on, mutta ihmettelin kyllä tätä pehmenemistä hieman korjaillessani muutamia osioita. Itse hius on mielestäni ihan ok, joskin aika karkeaa, enkä minä ole turhantarkka (vaikkakin tarkkasilmäinen  ;)). 
Seuraavaksi aion tilata tuolta 150 kynsisinettiä, jonka toivon riittävän jonkinlaiseen osapidennykseen / tuuhennokseen.
Pesukarhu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

banana kirjoitti: ^ Olen tilannut tuolta Hairtradelta sinettihiuksia. En tosin kynsimallisia, mutta painoksi ilmoitetaan sama kummassakin tapauksessa. Tilasin 50 kpl raitoja varten, enkä usko että sadallakaan saisi tuuheaa pidennystä aikaiseksi. Sata sinettiä ilmoitetun painon mukaan olisi vasta 60g hiusta. Kiinnitin sinetit micro ringeillä, ja muutamassa viikossa sinetit ovat möyhööntyneet jonkinverran. En tiedä kuinka tavallista tuo on, mutta ihmettelin kyllä tätä pehmenemistä hieman korjaillessani muutamia osioita. Itse hius on mielestäni ihan ok, joskin aika karkeaa, enkä minä ole turhantarkka (vaikkakin tarkkasilmäinen  ;)). 
Seuraavaksi aion tilata tuolta 150 kynsisinettiä, jonka toivon riittävän jonkinlaiseen osapidennykseen / tuuhennokseen.
Hmm.. no ei kyllä kuulosta hyvältä tuo sinettien pehmeneminen jo tuossa ajassa. Joskus minulla oli hiusta jossa sinetit oli sen laatuiset että menivät ihan parissa kuukaudessa purkkamaiseksi ja pehmeäksi, ja se oli kyllä raivostuttavaa. Voisikohan sinun tapauksessasi vaikuttaa se, että sinetit olivat päässä sellaisenaan (siis ringeillä) eikä niitä oltu "kuumakäsitelty"...?  ::)

Nyt en oikein tiedä arvaisinko tilata Hairtradelta sitä tukkaa... muistaakseni Hairiumilla 100 osiota tukkaa painaa ainakin 100 grammaa... 60 grammassa on vielä aika vähän! oikein ohkaisten osioitten kiinnitys on turhauttavaa kun niitä joutuis sitten laittamaan melkein kaksinkertaisen määrän!
Luna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1946
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 00:04

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Luna »

Olen muistaakseni aiemminkin mainostanut, että samoja hiuksia mitä Hairtrade myy saa myös eBaysta ikflashi-nimiseltä myyjältä. Tulee hieman halvemmaksi sitä kautta tilata, postituksineen esim. puntti 18-tuumaista hiusta 40 euroa. Suosittelen lämpimästi, luotettava myyjä ja suht nopeasti kolahtaa postiluukkuun!
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Saako tuolta hairtradesta sellaista hiusnauhaa minkä voi kiinnittää teipillä?
En itse löytänyt..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Pesukarhu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

Hei onko teille lähetetty hiuksia Hairtradelta ihan kirjekuoressa (siis jos paketissa pelkkiä hiuksia) vai onko tullut postiin? Meinasin kysyä sieltä lähetystunnusta paketille mutta kai luultavasti niin kevyt paketti tulee kirjeenä suoraan kotiin (hiusta n. 100 g)?
Pesukarhu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Pesukarhu »

No nyt on päässä Hairtraden kynsimallisia sinettihiuksia... ja huomaa kyllä ettei ole mitään Remy-hiusta (siis tuolta kai saa kyllä sitäkin mutta on kalliimpaa). Hoitoaineita saisi varmaan uppoamaan joka pesun jälkeen puoli litraa ja vielä siinä välissäkin, ja silti herkästi takkuuntuu. Hiukset ei sineteissä kovin hyvin olleet kiinni koska jo siinä niitä lajitellessa hiuksia irtosi sineteistä tooodella paljon.

Ja voi surkeus, mutta nyt jo reilun viikon jälkeen ovat sinetit tahmoittuneet ja hieman pehmentyneet, ja sinetit irtoaisivat näköjään aika helposti ihan kynimällä. Argh, minulla on kerran ollut aiemmin päässä tällaiset purkkamöhnä-sinetit ja kyllä ottaa nyt päähän... Minulla on hiusta päässä n. 125 osiota ja minulle tämä riittää koska on omakin tukka kuitenkin suht pitkä, mutta täytyy vielä sanoa että paljon vähemmän on kyllä karvoja per sinetti mitä esimerkiksi Hairiumin sinettihiuksissa... sen nyt tiesin kyllä jo etukäteen ilmoitetun painon perusteella...
Roksane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 14 Kesä 2006, 21:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Roksane »

^ Olisiko mahdollista, että kyseiset sinetit olivat sittenkin valmiita kuumaliimasinettejä? Muistaakseni juuri Hairtradella ihmettelin, kun katsoin sieltä (oletettavasti keratiini)sinettejä ja siinä sinettien yhteydessä suositeltiin ostamaan myös pyssy sinettien kiinnittämistä varten. Ihmettelin sitä, koska käsittääkseni pyssyä käytetään kuumaliiman ja kolvia keratiiniliiman kanssa. Keratiinisinetit eivät ainakaan minulla ole koskaan kuukausienkaan jälkeen tahmaantuneet, vaan ne haurastuvat murenemalla / halkeilemalla. Ennemminkin siis kuivuvat kuin lähmääntyvät. Noita Hairtraden sinettejä en koskaan tilannut, olen itse ostanut sieltä vain hiusnauhaa.
ZaparoZanna

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja ZaparoZanna »

Kuinka kauan aitohiuksen tulisi säilyä sileänä ja suht pehmeänä päivittäisessä käytössä? Tilasin kaksi kuukautta sitten kiharat klipsipidennykset, joita on olen pitänyt lähestulkoon joka päivä. Latvat menivät ihan huippukarheiksi ja jouduin niitä lyhentämään. Laitan hiuksiin päivittäin latvahoitoainetta ja pörröisyyden poistuun myös muotoiluvoiteita mutta silti nuo latvat ovat ärsyttävät. Kohta joudun varmaan tilaamaan uudet. Mietin vain, että ovatko nuo huonolaatuiset eli kannattaako tilata jostain toisesta paikasta?
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Ostin 50 kpl paketin aitohiuspidennystä, micro loop easy ring-systeemillä, pituus 18" eli noin 45 cm. Paino tuossa nipussa on 48 g, toki siinä on ohuet siimat ja microringit mukana jokaisessa. Hius on pehmeä ja kiiltävä, vaikuttaa ihan hyvältä. Onko painoa vähän vai onko tuo paljon? Mietin vain että mistä tilaisin seuraavan satsin, jahka tuon saan päähäni.
Vastaa Viestiin