Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
elluee

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja elluee »

Onko tuo lorkun couleur experten valmistus lopetettu kokonaan ? en löydä sitä enää mistään kaupasta. olen monet isot marketit käyny läpi, en sokoksellakaan nähny. metsästän sävyjä 8.0 ja 8.3
Nihnaana
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 190
Liittynyt: 07 Heinä 2007, 16:37

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Nihnaana »

Ostin jo 2 pkt Syossin 8-7 Caramel Blond sävyä, mutta nyt mietin uskallanko sittenkään laittaa. Mulla on tummasta vaaleaan saatu tukka, jota yritin yks ilta vähän tummentaa, eli laitoin raitoja joiden piti olla punertavan ruskeita, mutta niistä tuli ihan tumman harmaat, ilman mitään punertavaa missään! Nyt asia korjaantunut aika hyvin, vähän tummempaa näkyy, mutta voi tän kanssa olla. Kuitenkin nyt tuli hinku että haluisin lämpimämpää sävyä, enkä ihan näin "vetyperoksidiblondista" itelläni tykkää niin ton syossin kuvan kaltainen sävy olisi kiva. Mutta miten on, tarttuukohan se miten, vai vetääkö toikin harmaaksi niin kuin se edellinen väri (joka oli kyllä paljon tummenpi ja ruskea). Mä oon niin huono ikinä tekee mitään koeraitoja, lätkäsen vaan värit suoraan päähän ja sit ihmetellään et ai tällainenko siitä tuli  ;D tukka on ihme kyllä aina kestänyt mun kaikki hullutkin kokeilut...toistaiseksi ainakin...
LP_Alice

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja LP_Alice »

^Mäkin oon ihan onneton tekemään koeraitoja kun en edes tiedä, mihin sen raidan laittaisin niin, ettei se haittaisi mahdollista seuraavaa värjäystä mutta kuitenkin saisi sen piiloon jos väri onkin karsea. ;D Ratkaisin tuon sitten kerran värjäämällä alahiukset testiksi - toimi ihan kivasti. Siinä saa kunnon käsityksen siitä, millainen väri on, sen saa myös hyvin piiloon muiden hiusten alle, ja on siten astetta turvallisempi vaihtoehto kuin lätkäistä väri koko päähän. :P
Tiinaliina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 244
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 15:40

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Tiinaliina »

Siis mitä ihmettä, onko toi Naturginin kestoväripaketissa oleva jälkihoitoaine oikeasti sellaista sinertävää läpinäkyvää tököttiä, joka alkaa välittömästi vaahdota kun hiuksiin pistää ???.

Ihan oikeasti, ihan kuin suihkugeeliä olisi tukkaan pistänyt. Hoitotehojakaan ei voi juuri kehua, oli pakko pistää normihoitista reilu satsi perään...
SSpiegel

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja SSpiegel »

^ Itse en ole kyseistä tököttiä päähäni laittanut kertaakaan. Tehnee hiuksille vielä vähemmän kuin normivärien hoitoaine.
annis

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja annis »

En haulla ainakaan löytänyt (enkä kauheasti googlellakaan), mutta onko täältä joku kokeillut noita Naturginin vaaleita värejä? Olen jo ikuisuuksia haaveillut siirtymistä vähän luomumpaan väriin kuin kaupan perusvärit. Nyt kun olen päättänyt pysyä vaaleana mahdollisimman tuhkaisella vivahteella, tuo siirtyminen olisi mahdollista.

Vaalentaako nuo värit hyvin? Löytyykö sävyistä tuhkaista vaaleaa?

Ja suositelkaa hei muitakin luonnonmukaisempia vaaleita värejä! :)
Kunis

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Naturigineissa on kai kasista vaaleammissa tuhkaisa sävy, mutta niiden tarttuminen ja pysyminen on hieman heikossa. Suosittelisin siis tutustumaan vaikka lorkkuihin tai schwartzkopfeihin jollei esim. kasvivärit miellytä. Ne tietty ei taida auttaa jos pientä vaalennusta kaipaa :\
annis

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja annis »

Lorealilta olen kolunnut jo kaikki mahdolliset värit ja melkein kaikissa mahdollisissa sävyissä  :D
Mutta tosiaan, kasvivärit olisi aika kova sana, itselläni on vain kokemusta Santen vaaleasta joka mun päässä on tosi kellertävä ja pidän vähän tuhkaisimmista sävyistä (tällä hetkellä hiukset melkein hopeiset  ;D )
Tyvi on n. 7 ja tuhkaan vivahtava myöskin joten vaalennustakin pitäisi tapahtua värjättäessä kun muut hiukset ovat n.9:iä.
Viliina

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Viliina »

Tietääkö joku mistä saisi tilaamalla Wellan Viva-värejä ? Vai saako mistään ? Aikoinaan vuosia sitten värjäsin tällä merkillä ja siinä on ollut paras punainen väri mitä tiedän, mutta sittenhän sen maahantuonti lopetettiin jostain syystä ja sitä ei enää saanut Suomesta mistään. Voikohan tätä tilata jostain luotettavin mielin, kun kaiketi sitä kuitenkin valmistetaan vielä, vaikkei Suomesta saakaan enää ?
Margot kirjoitti: Törmäsin Cittarissa Naturigin-kestoväreihin, joissa ei ole ammoniakkia eikä parabeenejä. Kellään kokemusta?

http://www.naturigin.com/Haircolours.html
Onko tuolla sivulla jotain värikarttaa ? En löytänyt, mutta saatoin olla huolimaton.
Viimeksi muokannut Viliina, 08 Elo 2011, 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Jouana »

^ Eipä näy olevan kuin tuo lista, jossa lueteltu värisävyjen nimet ja numerokoodit ("Click to get product details").

Mun täytyy ilmaista ihmetykseni Naturginista. Värjäsin sillä ensimmäisen kerran tässä suunnilleen vko sitten. Väri ei tarttunut juurikasvuun lainkaan, mikä tuntuu kylläkin olevan nykybuumi muillakin väreillä mun kuontalossa. Menee hermo. Anyway, siinä hoitoainepussissa ei todellakaan ollut mitään hoitista. Se näytti shampoolle (läpinäkyvä kirkkaan sinistä), mutta ajattelin, että onhan näitä varmaan moneen junaan, mutta se kyllä vaahtosi hiuksissa todella runsaasti ja sen jälkeen tukka oli niin takussa kuin olla ja voi. Aivan satavarma olen, että on mennyt hoitoainepussiin väärää kamaa. Meinaan laittaa palautetta Naturginin sivujen kautta.

Värjäsin ruskealla (4.0) ja ihan kiva väri oli käyttää, ei käynyt henkeen yhtä pahasti kuin lorkut ja muut. Oli vaan hiukan turhan juoksevaa mun makuuni; tuli sotattua aika paljon. Vaan jos sitä jatkossakin vielä ostan, niin tiedänpä olla varovaisempi. Jotenkin tosi vaikea arvioida värin tarttuvuutta ja pysyvyyttä, paitsi sen juurikasvun osalta. Tosin tuntuu, että hiukset on jo kirjavammat vkoa myöhemmin, eli että kuivempiin kohtiin on jämähtänyt ja muualta lähtenyt.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Kunis

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Lorkun Fracnk Provost -väripuketeissa on merkattu eri tuubien puoliväli! Ai että tuli hyvä mieli tällaisesta asiakaspalvelusta. Värin kestosta en vielä tiedä, mutta piti heti hehkuttaa tällaista yksityiskohtaa.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Belle »

Ostin Cittarin poistokorista Naturiginin sävyä 7.0, hinta oli vain 3 e! Ajattelin sopivan hennanpunaisen neutralointiin ja värjäsin eilen. Lopputulos oli tosi yllättävä: omanvärinen tyvikasvu, jota oli noin 1cm, vaaleni about ysiasteiseksi &nbsp;:o. Taittoi oranssinpunaista ihan kivasti pituuksista ja latvoista, mutta tällä hetkellä näytän siltä, kuin olisin laittanut värinpoiston päähäni koska tyvi helottaa blondina.

En ymmärrä, miten 7.0 voi mukamas vaalentaa? Oletin ettei tyvikasvuun olisi tullut mitään vaikutusta, koska on lähellä omaa sävyä. Enpä osannut tällaista odottaa ja nyt pitäisi siis hankkia jotain suoraväriä, jolla saisi tyvikasvua tummennettua hitusen ettei loistaisi ja erottuisi muista hiuksista näin selkeästi &nbsp;::). Vaikutusajalla kirveli päänahkaa jonkin verran eli aikamoinen hapete taisi olla.

"Hoitoaine" oli jotain ihan järkkyä, erehdyin laittamaan sitä hiuksiini ja ne on nyt todella sähköiset.
Viimeksi muokannut Belle, 08 Joulu 2011, 09:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Bongasin Tarjoustalosta Glamour-merkkistä hiusväriä, hintaa 2,5€. Ihan kestoväri taisi olla. En uskaltanut kokeilla, ainakaan vielä. ;D
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja Venin »

Tiinaliina kirjoitti: Siis mitä ihmettä, onko toi Naturginin kestoväripaketissa oleva jälkihoitoaine oikeasti sellaista sinertävää läpinäkyvää tököttiä, joka alkaa välittömästi vaahdota kun hiuksiin pistää ???.

Ihan oikeasti, ihan kuin suihkugeeliä olisi tukkaan pistänyt. Hoitotehojakaan ei voi juuri kehua, oli pakko pistää normihoitista reilu satsi perään...
Jouana kirjoitti: Mun täytyy ilmaista ihmetykseni Naturginista. Värjäsin sillä ensimmäisen kerran tässä suunnilleen vko sitten. Väri ei tarttunut juurikasvuun lainkaan, mikä tuntuu kylläkin olevan nykybuumi muillakin väreillä mun kuontalossa. Menee hermo. Anyway, siinä hoitoainepussissa ei todellakaan ollut mitään hoitista. Se näytti shampoolle (läpinäkyvä kirkkaan sinistä), mutta ajattelin, että onhan näitä varmaan moneen junaan, mutta se kyllä vaahtosi hiuksissa todella runsaasti ja sen jälkeen tukka oli niin takussa kuin olla ja voi. Aivan satavarma olen, että on mennyt hoitoainepussiin väärää kamaa. Meinaan laittaa palautetta Naturginin sivujen kautta.

Kokeilin äsken ensimmäistä kertaa kyseistä tuotetta (musta) ja itse väri kyllä toimi hyvin - mieto haju, tarttui juuriin eikä jämähtänyt päänahkaan eli tykkäsin. Mutta tuo mukana tullut "hoitoaine" olikin asia erikseen ::) Ajattelin että varmaan kans ihan ok kamaa, mutta heti kun avasin pussin ja näin sen geelimäisen koostumuksen niin vähän epäilytti.. No, tukkaan läimin silti ja järkytykseksi se vaahtosi ja tukka meni pahempaan takkuun kuin ikinä shampoolla pestessä. Huuhtelin äkkiä pois ja laitoin ison satsin xylitol-tehistä, joka onneksi pelasti tilanteen. On tuossa joku kämmi tainnut tosiaan käydä, voisi palautteella heittää.

Ostan kyllä uudestaan, jätän tuon ihmeaineen väliin ellei koostumus oo muuttunut.
Viimeksi muokannut Venin, 05 Tammi 2012, 23:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Viesti Kirjoittaja wilma »

Mahtaisikohan miltään merkiltä löytyä 7.40 väriä kevytvärinä? Mulla ei minkäänlaista kokemusta kevytväreistä, ja nopealla googlattelulla tulin siihen tulokseen ettei taida löytyä? Taitaa ilmeisesti olla niin, että kevytväreissä ei ole mitään kirkkaita värejä?&nbsp; ;D
Vastaa Viestiin