Harvinaisemmat hiusvärimerkit ja sävyt (kaupoissa ja netissä)

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
pmmp

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja pmmp »

onhan tuo mielessä käynyt, mutta en usko että noilla suomessa myytävillä väreillä saadaan mitään tuonnepäinkään aikaiseksi :)
..nimenomaan hakisin tuota garnierin 8.3 ja muita garnierin keskivalee/kultaisia sävyjä mitä niiden sivuilla tosiaan oli esillä. ja siellä oli monia upeita sävyjä just tuolta alueelta mitä hakisin.. kunhan nyt vain löytyisi jostain nettisivu josta voisi tilata :)
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja Belle »

Mulla on ollut tismalleen sama ongelma. Noilla Lorkuilla ei tullut kullanvaaleaa, vaan kuranväristä johtuen tuhka- ja helmiäistaitosta. Couleur Expertillä on 8.3 ja sillä olen kerran värjännyt, tulos oli todella hyvä, mutta turhahan siitä on jatkuvasti maksaa jos ei tarvitse / halua niitä raitoja päälle  ::).

Garnierilla oli pari vuotta sitten Nutrissen 9.3 jota käytin, mutta tuota sävyä ei ole näkynyt enää pitkiin aikoihin kaupoissa lainkaan.

Hairstorelta nappasin matkaan kokeeksi Goldwellin 8G:n, en ole vielä kokeillut. Ainakin värikartassa näytti hyvältä, mutta nuo Goldwellit on tuottaneet ylläreitä aikaisemminkin.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Goldwellin 8G ainakin kestovärinä on juuri sellainen todella keskivaalea kulta. Kevytvärinä, eli siinä ph 6,8 sarjassa väri on ehkä hiukan haaleampi. Mutta ainakin ihan kokeilemisen arvoinen!
pmmp

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja pmmp »

onko goldwellillä muka kestovärinä tuo 8g? kevytväriä olen kokeillut mutta turhan hailakaksihan tuo jäi..
mistä ihmeestä niitä saisi kestovärinä :o

Edit. tai siis ammattikäyttöön tietysti on...mutta saako jostain myymälästä ihan kuka vain ostettua. ei raaskisi kampaajalle pistää rahaa. :P

Peräkkäiset viestit yhdistetty, omaa edellistä viestiään voi muokata modify-napista. -Hunis
Viimeksi muokannut pmmp, 25 Heinä 2008, 08:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja Belle »

^Kyllä niitä kestosävytteinä myydään kotikäyttöön useammassakin paikassa! Hairstoresta ostin itse ja maksoi noin kympin (otin 3 tuotetta hintaan 27e, niin en muista värien normaalihintoja). Sitruunassa olen myös nähnyt Goldwellin värejä, samoin Hairlekiineissä.
pmmp

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja pmmp »

niin, kestosävytettä tuo 8g juuri oli mitä olen käyttänyt..mutta, eikö tuo enempi kevytväri ole kuin kestoväri. oman kokemuksen perusteella ainakin sanoisin niin..

Viimeksi muokannut pmmp, 25 Heinä 2008, 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja Belle »

^Silloin kun käytin noita Goldwellin kestosävytteiden punaisia sävyjä, niin pysyivät kyllä ihan kestovärin lailla. Tuota 8G:tä en ole vielä kokeillut, niin en osaa sen pysyvyydestä sanoa.

Ne Goldwellin saman sarjan vaahtosävyt sen sijaan ei ole koskaan pysyneet minun hiuksissani kuin max. kaksi pesua, joten niihin en enää rahojani tuhlaa. Esim. Wellan markettivaahdot pysyneet paljon paremmin.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Kevytvärihän tuo Ph 6,8 sarja on. Ei se kyllä silti yllä intensiivisyydessä ihan kestovärin tasolle. 8G tosiaan on vain ammattikäyttöön kestovärinä. Harmi sinänsä.
pmmp

Harvinaisemmat hiusvärimerkit

Viesti Kirjoittaja pmmp »

Kun esim. kicks myymälässä myydään yhtä merkkiä, mitä ei saa muualta? tietääkseni... ja sitten oli Eve (tosin jo lopetettu) mutta siellä myytiin paljon sellaisia hiusvärejä joita ei ole muualla näkynyt. ulkomailta hankittuja...
tulisiko teille mieleen joitakin muita paikkoja mistä saisi jotain sillä tavalla "erikoisempia" värejä joita ei ihan kaikkialla esim. anttila, stockmann jne myydä?
Viimeksi muokannut pmmp, 08 Elo 2009, 14:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valentine

Vs: Mistä "erikoisempia" hiusvärejä?

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Suoravärejä vai kestovärejä? Suoravärejä saa ainakin joistain vaatekaupoista, esim. nitrobabe ja heavenly circus.
pmmp

Vs: Mistä "erikoisempia" hiusvärejä?

Viesti Kirjoittaja pmmp »

mielellään kestovärejä :)
-j-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2285
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:15

Vs: Mistä "erikoisempia" hiusvärejä?

Viesti Kirjoittaja -j- »

Ruohonjuuressa myydään Herbatint-kestoväriä, sieltä näyttäisi löytyvän erittäin violetti sävy. Muut sävyt taisivat olla ihan sellaisia "luonnollisia".

Muita "erikoisempia" kestovärejä on ainakin elumen. Tai siis sehän ei ole kestoväri, vaikka kestääkin kestovärin lailla. Elumenista löytyy kaikkia värejä, on vihreä, sininen, violetti, punainen, oranssi, valkoinen, musta jne. Ja jos itselleen haluaa ostaa, niin ainoa vaihtoehto on tilata ulkomailta, suomessa kampaajat käyttävät, mutta eivät myy kuluttajille.
Viimeksi muokannut -j-, 17 Elo 2008, 09:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Mua itseasiassa myös kiinnostaisi mistä ulkomailta kannattaisi värejä/sävyjä tilata ja missä niitä on. Oma nettikauppatuntemus on melko suppea ja tällä hetkellä ei ole edes aikaa lähteä metsästämään sävytteitä, tuntuu vaan että täällä on sävyvalikoima kovin pieni ja kaikki "kivat" värit on juuri niitä mitä meillä ei ole myynnissä.. Nytkin päässä oma miksaus mutta haalistuu varmasti nopeasti kun alla vaaleampia kohtia yms. Kestovärejä en välttämättä tarvitse joten ihan kevytsävyjä ja jopa suoravärejä myyvät kaupat kiinnostavat.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
Caudealis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 636
Liittynyt: 01 Maalis 2008, 12:31

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja Caudealis »

Mulla on kaapissa paketti tuota  Goldwell Colorance ph. 6.8 8 G:tä, mutta en ole uskaltanut laittaa sitä päähäni, kun en ole halunnut käyttää kestovärejä, ja tuossa lukee nimenomaan sen olevan kestoväri... Eli uskallanko sittenkin?  ;) Meinaan vain sitä, että haluan, että näistä mun pitkähköistä ja kuivista hiuksista jää vielä jotain jäljellekin.

Sori OT, ei liittynyt otsikon aiheeseen, mutta tuohon väriin kyllä, mistä täällä keskusteltiin. Siirtäkööt joku, jos on tarvetta.  :)
Eleven
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 771
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:22

Vs: hiusvärejä ulkomailta? haussa sävy 8.3

Viesti Kirjoittaja Eleven »

Eräs nettikauppa, josta voisi tilata haluamaani Casting Creme Glossia (sävy 810 jota Suomessa ei myydä) on australialainen ePharmacy, väri maksaa noin 8 euroa ja postikulut Suomeen olisivat alle 6€. Muistaakseni sama sävy oli myynnissä myös eBayssa, pitäisiköhän tilata?
Once you compare the sorrow of real life to the joy of an imaginary one, you will never want to live again - only to dream forever.
Vastaa Viestiin