Sivu 1/1

Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 09:22
Kirjoittaja Supervixen
Ajattelin tällaisen äänestyksen pistää käyntiin ihan mielenkiinnosta. Millaisia yleisarvosanoja muuten antaisitte yleensä käyttämillenne merkeille?

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 09:44
Kirjoittaja Zippo
Mietin pitkään, äänestänkö Joicoa vai Lanzaa. Ääni meni Joicolle, koska sillä on useampia mun tukkaan erittäin hyvin sopivia tuotteita kuin Lanzalla, jonka tehistä ja pikahoitista taas käytän useiten. Tigi olisi tullut kolmantena ja muut käyttämi merkit yhdessä nipussa sen jälkeen. Esim. Goldwellilla on vain muutama hyvä tuote, Redkenillä pari ja Giovannilla jokunen, mutta ne tuotteet ovat sellaisia, mitä olen käyttänyt jo pitkään ja aion käyttää jatkossakin. Hankalaa antaa yleisarvosanoja, kun esim. hyvin laajan tuotevalikoiman tarjoavalla Redkenillä on vain 3 minulle hyvää tuotetta, eli annetaanko arvio näiden pohjalta vai suhteutetaanko merkin kokonaistasoon?

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:03
Kirjoittaja Tuikkuli
Äänestin Tigiä, mutta mulla päätökseen vaikuttaa kyllä kovasti hoito- ja muotoilutuotteiden suhde. Tarvitsen siis kunnon muotoilutuotteet ja unelmasarjassa sekä hoidot että muotoilut ovat toimivia! Tigiin päädyin siksi, että merkkinä se on älyttömän houkutteleva. Voisin ostaa niiltä vaikka mitä... Ja olen ostanutkin! ;D

Ja jos sympatiapisteitä jaetaan, niin ne annan Goldwellille, koska muotoilutuotteissa on positiivista yritystä.

(Että sori vaan Supervixenille, kun höpötin kuitenkin muotoilutuotteista... ;))

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:16
Kirjoittaja Luomo
Mietin Tigin ja L'anzan välillä ja äänestin nyt Tigiä, mutta aika köykäsin perustein, sillä ei ole tullut kovin montaa tuotetta käytettyä (jos siis niitä muotoilutuotteita ei lasketa). Ääni meni lähinnä suursuosikki O&H hoidon perusteella ::). Muutenkin vähän hankala, koska mulla ei ole sellaista suosikkimerkkiä, mistä olisi pakko saada kokeilla kaikkea. Kokeilen aina yksittäisiä tuotteita eri sarjoilta (eniten suosikkeja taitaa olla Tigiltä, L'anzalta, Redkeniltä ja Joicolta). Äh, nyt alkoikin tuntua, että olisi ehkä sittenkin pitänyt vastata L'anza  ;D.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:24
Kirjoittaja Ananas
Vastasin Tigi sen perusteella, että viimeisen puolen vuoden aikana lähes jokainen ostamani pullo on ollut Tigiä. Tigi on hyvä kokonaisuus, hoitotuotteet, muotoilutuotteet ja vartalotuotteetkin ovat ihania ja tajuttoman houkuttelevia. Tiedostan kyllä, että sarjasta löytyy paljon huonoakin, esim. liialliset hajustee mutta niistä huolimatta Tigi hyllylle on pakko pysähtyä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:29
Kirjoittaja Twinkley
Minäkin äänestin Tigiä Tuikkulin mainitsemasta syystä: hyviä hoitotuotteita, mutta myös hyviä muotoilutuotteita. Myös purkkien ulkonäkö ja tuoksut miellyttävät. Suurin osa tästä positiivisesta mielikuvasta Tigiä kohtaan johtuu kuitenkin O&H:sta, joka on ihan ultimatefavourite. Vaikka muista sarjoista löytyy myös hyviä yksittäisiä tuotteita, niin O&H yhdistettynä toimiviin muotoilutuotteisiin, kivoihin tuoksuihin ja kokonaisilmeisiin, saa propsit täältä. :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:42
Kirjoittaja Withering
Ääni meni Tigille täältäkin. Hyvät hoitoaineet ja hauskat pullot, näyttää hyvältä kylppärissä .  8)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:44
Kirjoittaja Kikka
Vaikea valinta, mutta valitsin Joicon koska niitä tuotteita löytyy itseltäni useita. Melkein samalle viivalle olisin valinnut Lanzan tai Nexxuksen.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:46
Kirjoittaja masked sinner
Aika paha. Jos muotoilu olisi mukana, niin vastaisin ilman muuta Tigi. MOP on merkkinä mainio, tuotteet joita olen kokeillut ovat toimineet hyvin ja tykkään luonnonläheisyydestä. Taidan kuitenkin äänestää L'Anzaa, jonka pesut ja hoidot ovat olleet mulle erittäin toimivia. Parempaa jätettävää kaipaisin, mutta en ole toisaalta kokeillutkaan kuin yhtä.

Ai joo, nyt tajusinkin, että Joico on melkein yhtä hyvä sarja mutta edullisempi, eli hinta-laatusuhteeltaan parempi. No, meni jo.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:49
Kirjoittaja Hanna
Vastasin L'anzaa, mutta melkein yhtä hyvä on Joico.

EDIT. Joico on kyllä hinta-laatusuhteeltaan paras.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 10:50
Kirjoittaja Tiizku
Valitsin Joicon.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 11:16
Kirjoittaja Supervixen
Quutti kirjoitti: Ai joo, nyt tajusinkin, että Joico on melkein yhtä hyvä sarja mutta edullisempi, eli hinta-laatusuhteeltaan parempi. No, meni jo.
Ääntään voi vielä muuttaa jälkikäteen jos siltä tuntuu :) Hassua että itse en osaa äänestää, mulla ei loppujen lopuksi ole niin paljon kokemuksia noista kalliimmista merkeistä, muutamia puteleita vain. Tekisi kyllä mieli äänestää Joicoa...

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 11:22
Kirjoittaja Penny
Joico on ainakin vielä hinta-laatusuhteeltaan paras (saas nähdä mitä sarjan uudistumisen jälkeen tapahtuu), ja siltä tuntuisi löytyvän eniten tälle päälle sopivia tuotteita. Hyvänä kakkosena Lanza, Nexxut ja Tigi.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 11:33
Kirjoittaja petomaani
Bonacuren ikuinen ystävä.  :D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 12:38
Kirjoittaja Henriikka
Vastasin Joico, sillä sieltä olen kokeillut eniten juttuja. Lisäksi olen hyvin ihastunut Intense Hydrating Treatmentiin, joten se pitkälti jo varasi äänen Joicolle. :) Ja tosiaan, tuo mainittu hinta-laatu -suhde on ihan hyvä.

Mutta esimerkiksi Nexxuksen kokeillut tuotteet ovat lähes yhtä hyviä ( Humectress on ehkä parasta jopa lyhyellä vaikutusajalla ). L'anzaa en ole kokeillut niin paljon ( Colorcare-hoitista ja suihketta vaan enkä niihinkään oikein ihastunut ) ja Tigiltä vain O&H-hoitoainetta, joka on ihan ok kamaa mutta parempaakin löytyy.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 17:16
Kirjoittaja shivaree
Arvoin pitkään Joicon ja L'anzan välillä, mutta vastasin L'anza, koska Joicolta on tullut vastaan myös toimimattomia ( Altima, Volissima) tuotteita, kun taas L'anzalta kaikki ovat jääneet käyttöön. Magic Bullet tosin lojuu kaapissa aika vähällä käytöllä, mutta vain hajun takia.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 17:28
Kirjoittaja Merial
Itse suosin eniten luonnontuotteita, harmi kun sitä ei erikseen tuolla äänestyksessä ollut. :) Luonnontuotteita suosin, koska en halua kuormittaa luontoa liiaksi, ja ennen kaikkea ne ovat osoittautuneet parhaiten toimiviksi.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 18:42
Kirjoittaja Seela
Heti ensimmäiseksi tuli mieleen Lanza tai Tigi, mutta koska tämä ei koskenut muotoilutuotteita niin vaikeaksi meni. Äänestin silti Lanzaa koska en ole toistaiseksi törmännyt yhteenkään surkeaan tuotteeseen. Vahvana kakkosena Joico hyvän hinta-laatu -suhteen ansiosta ja kolmantena olisi Nexxus.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 19:36
Kirjoittaja rolla
Vastasin mop, mutta se on vain yksi tuote muiden joukossa. Tigi ja Joico myös hyviä sekä markettituotteet ja luontaistuotteet. Redken ei näytä enää olevan suosiossa, joskus se oli ihan hitti.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 22:17
Kirjoittaja si3nna
Mulla on tosi monen merkin tuotteita, eikä miltään niistä kovinkaan monia tuotteita. Vähän sellaista kokeilukautta kun tässä ollut noiden "parempien" kampaamotuotteiden parissa. Valitsin kuitenkin Joicon, koska kaikki merkiltä kokeilemani tuotteet ovat toimineet loistavasti - aion siis jatkossa suosia niitä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 22:21
Kirjoittaja Manna
Annoin äänen Joicolle, sillä mielestäni siinä on hyvä hinta-laatu -suhde, tuotteet ovat riittoisia ja sopineet hyvin. Voi tietysti olla, että mitä enemmän eri merkkejä kokeilee niin oma mielipide muuttuu.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 22:28
Kirjoittaja wilvi
Mietin pitkään MOPin ja Joicon välillä, vastasin viimein MOP. Hydrating shampoo ja hoitoaine ovat suosikkejani, ja Clean shampoo on myös ihanaa ainetta. MOPit ovat myös eläinkokeettomia, joten siitä aina plussaa.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 23:17
Kirjoittaja Mustikka
Ehdottomasti nexxut. Saattaa kyllä mieli muuttua, kun leikkaan hiuksiin uuden lyhyemmän mallin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 23:49
Kirjoittaja Riia
Pähkäilin pitkään Tigi ja Joicon välillä, mutta annoin ääneni Joicolle, koska mun suurin suosikkini kautta aikojen on ALTima.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 23 Kesä 2006, 13:20
Kirjoittaja Eläimellisyys
Joico ehdottomasti monipuolisten teho- ja pikahoitoainevalikoimiensa vuoksi. Tosin sopivaa shampoota niillä ei ole, MOP tai Cutrin on mulla siinä taas parhaat... Mutta Joico noin erittäin toimivana ja monipuolisena kokonaisuutena - vielä hyvällä hintalaatusuhteella.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 24 Kesä 2006, 17:04
Kirjoittaja Mariatar
Tigi. Sitä löytyy eniten minulta yhdessä XZ-markettisarjan kanssa. Hyvien tuotteiden lisäksi imago ja putelien ulkonäkö ovat houkuttelevia. Tältä sarjalta löytyy kaikki, mitä keksinkään tarvita, joten jos vain yhtä merkkiä voisi käyttää, olisi se Tigi.

Myös Joico vaikuttaa huippusarjalta, mutta minulla on siltä kokemusta vasta kahdesta tuotteesta, joten en oikein voi rankata sitä ihan ykkössuosikiksi.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 24 Kesä 2006, 18:01
Kirjoittaja Triina
Äänestin MOPpia, koska sekä shampoot, hoidot että tehikset ovat kaikki olleet loistavia päähäni. Jos muotoilutuotteet olisi saanut ottaa mukaan, niin ääni olisi mennyt Tigille, mutta sen shampoot ja hoidot eivät yksistään vakuuta niin kuin MOP. Nexxus on myös suosikkejani, mutta MOPin puolesta puhuu se, että kaikki toimivat, Nexxuilta on vain muutama yli muiden.

Joico on ok, mutta ei paras tähän päähän. L'anzaa taas en ole koskaan kokeillut (mikä on aika jännä, kun haalin yleensä kaikki mahdolliset jutut kokeiltavaksi). Loput ovat siellä keskinkertaisen tasolla tai sen alla.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 24 Kesä 2006, 18:52
Kirjoittaja Euphoria
Vastasin Joico, sillä valinta oli vaikea. MOPista ja L'anzasta tykkään myös. Jälkimmäisestä on vähiten kokemusta. Eniten olen kuitenkin shoppaillut Tigiä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 24 Kesä 2006, 19:57
Kirjoittaja Mustikka
Mie olen tosi yllättäyny näistä äänestyksen tuloksista. Olen luullut, että nexxus on täällä suosituin sarja. Ehkä enemmän yllätyin kuitenkin siitä, että joicoa pidetään parhaimpana.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 24 Kesä 2006, 19:59
Kirjoittaja Jeyzie
Aanestin vanhaa ystavaani Joicoa. Nexxus on uusin tuttavuuteni, ja ehka jos kysyttaisiin parin kuukauden paasta, niin saattaisi vaakakuppi kaantya sinne. Taalta saan onneksi roudattua vuoden Nexxut itselleni :P

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Kesä 2006, 12:08
Kirjoittaja Nuppu
Joico, ainakin tällä hetkellä. Tosin käyttämäni tuotteet menee tuotemerkkinsä puolesta niin ristiin, että on vaikea sanoa mitään kovin yleispätevää. En mä itse asiassa edes pidä kovin monista Joicon tuotteista  ::) mutta toisaalta esim. rekusta taas niin paljon, että jo se riittää nostamaan koko tuotemerkin oman listani ykköseksi. On se myös se sen yleinen imago ja kuva siitä mun silmissä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Kesä 2006, 12:18
Kirjoittaja Ulpu
Mä en oikein osaa änestää mitään, koska mulla ei ole mitään yhtä yhtä ylitse muiden. Joico, Nexxus, Tigi, Redken, Lanza, Mopia, kaikkia noita mulla on ja joka sarjassa on jotain, mistä tykkään. Ens viikolla saan lisää Nexxusta, josko se nousisi suosikiksi.  ::) Mä oon muutenkin sellainen, etten pahemmin hehkuttele tiettyjä tuotteita, kun mun tukassa toimii aikas hyvin kaikki nuo laadukkaat tuotteet.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Kesä 2006, 14:32
Kirjoittaja dhaniwali
Taidan olla aika marginaalissa, kun vastasin redken. Mulla ei ole ollut mitään hirveetä arsenaalia miltään tuotemerkiltä, eniten ehkä redkeniä ja harvat muotoilutuotteet joita mulla on ollut, on redkenin ja kaikkiin olen ollut tosi tyytyväinen. Silikonittomat hoitoaineet ei ole mun juttu. Joicoa mietin, mutta jotenkin teho ei ole ollut riittävä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Kesä 2006, 16:58
Kirjoittaja Supervixen
Mustikka kirjoitti: Mie olen tosi yllättäyny näistä äänestyksen tuloksista. Olen luullut, että nexxus on täällä suosituin sarja. Ehkä enemmän yllätyin kuitenkin siitä, että joicoa pidetään parhaimpana.
Mäkin kuvittelin Nexxuksen olevan suurin hitti juurikasvulaisten keskuudessa, mutta eipäs sitten ilmeisesti? Ehkä Joicon johtoasema johtuu siitä että se on kuitenkin helpommin saatavissa kuin Nexxus, kaikki ei kuitenkaan voi/halua tilailla ulkomailta. Mielenkiintoisia tuloksia anyway! Ja Wella on nähtävästi totally out täällä...!  :P En ole kuullut yhdenkään juureksen hehkuttavan mitään Wellan tuotetta, vaikka luulisi että SP-sarjasta vähintään löytyisi jotain toimivaakin...?

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Kesä 2006, 17:29
Kirjoittaja deko
Minä en voi äänestää koska en ole kaikkia testannut, ja testatuista yhdellä on yksi hyvä ja toisella toinen jne eli riippuu hiusten tilasta ja tarpeesta mikä milloinkin tekee mahtavan tuloksen. En siis pysty kokonaisvaltaisesti toimivaa valitsemaan.

Piiloääni vaihtoehdolle "sekakäyttäjä" ;D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Kesä 2006, 17:43
Kirjoittaja Minni
Vastasin Tigi, koska sillä on kaksi tuotetta joita ilman en halua kauaa olla. Eli o&h -hoitis ja small talk. Muutama viikko sitten loppui tuo o&h, ja päätin käyttää muita aineita loppuun ennen kuin aloittaisin ostamani litran putelin. Käytin joicoa, lanzaa, nexxusta ja moppia, mutta millään niillä ei saanut yhtä hyvää tulosta kuin o&h:lla. Latvat alkoivat olla rispaantuneen näköiset. :-\ Muutama päivä sitten meni hermot, ja otin o&h:n taas käyttöön, ja nyt hiukset tuntuvat paljon paremmilta. Kyllä nuo muutkin ovat hyviä, mutta vain o&h:n rinnalla. ;)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Kesä 2006, 12:38
Kirjoittaja calypso
Vastasin Joico hyvän hinta-laatusuhteen takia ja siitä minulla on eniten kokemuksia. Tigin hoitoaineista pidän mutta shampoot eivät ole oikein kummoisia. MOPeista ei ole kokemusta kuin Hydrating shampoosta joka on kyllä tosi hyvä tuote!
Kaikenkaikkiaan jos pitäisi yksi sarja valita ja käyttää vain niitä tuotteita niin valitsisin Joicon. Kaikki kokeilemani Joicot ovat olleet erittäin toimivia  :)
(K-pak sh + ha + tehis, Moisturizer, Altima, Kerapro, CE-vaahto)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 14:56
Kirjoittaja Luomo
Supervixen kirjoitti:
Mustikka kirjoitti: Mie olen tosi yllättäyny näistä äänestyksen tuloksista. Olen luullut, että nexxus on täällä suosituin sarja. Ehkä enemmän yllätyin kuitenkin siitä, että joicoa pidetään parhaimpana.
Mäkin kuvittelin Nexxuksen olevan suurin hitti juurikasvulaisten keskuudessa, mutta eipäs sitten ilmeisesti? Ehkä Joicon johtoasema johtuu siitä että se on kuitenkin helpommin saatavissa kuin Nexxus, kaikki ei kuitenkaan voi/halua tilailla ulkomailta.
Joo, mäkin luulen, että tuo selittyy pitkälti siksi, että Joicoa on käyttänyt huomattavasti suurempi osa kuin Nexxua. Joicon K-pak-vaahto lienee foorumilaisten suosikkien kärkipäässä, joten varmaan ainakin k-pakia on tosi moni käyttänyt, ja kun harva lienee kokeillut useita tuotteita per tuotemerkki, niin yksittäiset suosikkituotteet painanevat vaakakupissa aika paljon. Ja hinta-laatu-suhteeltaan Joico on varmaan ylivertainen. Muutenkaan en ole tuloksista niin yllättynyt.  Erityisen hauska on MOP kolmosena, ja sehän onkin tällä hetkellä varmaan foorumin muodikkain merkki. Mutta olisi hauska tehdä uusi äänestys vaikka vuoden päästä, kun on taas uudet suosikit ;). Rolla viittasikin jossain välissä, että aikoinaan Redken oli kauhea hitti, sitten taisi olla L'anza, Joico, Nexxus, MOP jne.

Edit. Korjasin lapsuksen.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 15:12
Kirjoittaja Twinkley
Luomo kirjoitti:
Supervixen kirjoitti:
Mustikka kirjoitti: Mie olen tosi yllättäyny näistä äänestyksen tuloksista. Olen luullut, että nexxus on täällä suosituin sarja. Ehkä enemmän yllätyin kuitenkin siitä, että joicoa pidetään parhaimpana.
Mäkin kuvittelin Nexxuksen olevan suurin hitti juurikasvulaisten keskuudessa, mutta eipäs sitten ilmeisesti? Ehkä Joicon johtoasema johtuu siitä että se on kuitenkin helpommin saatavissa kuin Nexxus, kaikki ei kuitenkaan voi/halua tilailla ulkomailta.
Joo, mäkin luulen, että tuo selittyy pitkälti siksi, että Nexxua on käyttänyt huomattavasti suurempi osa kuin Joicoa.
Minusta tämä on kyllä nimenomaan toisinpäin. Aika harva on Nexxusta käyttänyt, kun taas todella monella on monipuolisia kokemuksia Joicosta. Kun vertaa Joico-ketjun käyttäjäkokemuksia Nexxus-ketjuun, niin huomaa, että Joicolta ihmiset ovat kokeilleet keskimäärin paljon enemmän tuotteita kuin Nexxukselta, jolta monella on vain yksi tai kaksi kokemusta. Joicon tuotteet ovat siitä monipuolisia vielä kun niissä on rakennepaikkaavuutta sekä kostetusta, kohtuullinen hintataso, mukavat purkit, helposti saatavissa, kivat tuoksut ja Joicosta on yleensä paljon hyviä tarjouksia - tämä lisää tuotteiden imagoarvoa varmaan aika huomattavasti.

Jos minun pitäisi suositella jotain sarjaa ihmiselle, jonka hiuksista en juurikaan tiedä, suosittelisin Joicoa, sillä se on kokonaisuutena varmaan paras sarja (keskivertohiuksille). Minun tukalleni Joico on sarjana aivan liian korjaava, mutta yleisesti ottaen Joico käy todella monelle niin tuoksujen, hinnan kuin tuotteiden toimivuudenkin kannalta. 

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 21:00
Kirjoittaja ~vail~
Mä laitoin L'Anzan, mutta Nexxusten ja Mopin kohdalta olen kyllä ihan jäävi sanomaan kun en ole vielä testinyt. Redkeniltäkin on vain All Soft Soft Ends käytössä, koska uskon silikonivaroittelut muiden tuotteiden osalta ja poimin ostoskoriin suosittelujen kautta tuotteita.

L'Anzasta olen kyllä tykännyt, kaikki paitsi MB on toimineet mainostetulla tavalla. Hair Repair shampoo ja rekku sekä Leave-in-Protector on lunastaneet odotukset - Dry Hair tuotteista en ihan niin innoissani ole mutta tykkään silti niistäkin enemmän kuin Joicon K-pakeista.

Markettituotteisiin en luottoani pistä, mutta käteisvaroja kyllä silloin tällöin ;D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 23:39
Kirjoittaja Lilian
Tigille täältäkin ääni! Olen vasta noin puoli vuotta ollut hiusvalveutunut, joten läheskään kaikista sarjoista ei ole kokemusta (vielä  ::)). Tigiin on tänä aikana eniten tullut tutustuttua ja ihastuttua - kas kummaa, O&H shampoo ja hoitis on tämänkin tytön vakikäytössä, ja kovasti tykkäilen. Tigillä vain kokonaisuus on perin toimiva - hyviä tuotteita, hassunhauskoja pulloja, tuoksuja ja nimiä. Pitääkin laittaa kohta täydennystilaus vetämään.  ;D

Joico on selvästi tämänkin äänestyksen perusteella seuraava sarja, johon pitää tutustua. Tällä hetkellä hyllyt täyttyvät  eniten Tigin  lisäksi Redkenin, Bonacuren ja markettisarjojen purnukoista.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 30 Kesä 2006, 09:02
Kirjoittaja Karoliina
Mä käytän muuten Joicon tuotteita, paisi lakka on Sebastian Laminates.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 02 Heinä 2006, 18:26
Kirjoittaja Luomo
Twinkley kirjoitti:
Luomo kirjoitti:Joo, mäkin luulen, että tuo selittyy pitkälti siksi, että Nexxua on käyttänyt huomattavasti suurempi osa kuin Joicoa.
Minusta tämä on kyllä nimenomaan toisinpäin. Aika harva on Nexxusta käyttänyt, kun taas todella monella on monipuolisia kokemuksia Joicosta.
Mulla on vain tuossa mennyt tuotemerkit väärinpäin, nimenomaan tuota piti kirjoittamani. Käynpäs korjaamassa...

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 02 Heinä 2006, 23:01
Kirjoittaja sipe
Tää oli paha... Vastasin MOP, sillä tykkään tosi monista niiden tuotteista. Tosin seuraavan joico-pesun jälkeen vastaus olisi voinut olla joico tai nexxus-pesun jälkeen nexxus... Mun on jotenkin vaikea laittaa noita kolmea sarjaa paremmuusjärjestykseen, sillä tykkään kaikista tosi paljon.

L'anzalla ja redkenilläkin on ihan hyviä yksittäisiä tuotteita, mutta kokonaisuutena ne ei ole ihan yhtä lailla mun mieleen.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 03 Heinä 2006, 17:21
Kirjoittaja Cherry
Mietin Lanzan ja Joicon välillä, ja vastasin sitten Lanza. Kaikki lanzan tuotteet, joita olen kokeillut(dry hair-sarja, hair repair-sarja, daily revitalizer, deep cleansing-shampoo color care-suihke deep conditioner), ovat toimineet tosi hyvin, kun taas Joicolta ainakin altiman olen pidemmän käytön jälkeen todennut aika keskinkertaiseksi, ja ce-vaahtokaan ei ainakaan parin käyttökerran perusteella toimi.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 03 Heinä 2006, 22:10
Kirjoittaja Kia
Joicoa näyttää löytyvän eniten, eli sille ääni. Tykkään myös L'anzasta, joten ääni olis voinu mennä myös siihen suuntaa
Joicon etuna laskisin jo aikaisemmin manitun hinta laatusuhteen

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 03 Heinä 2006, 22:14
Kirjoittaja Puhina
Vastasin Joico. Siitä eniten hyviä kokemuksia. Tigin ja MOP:in lisäksi en ole muita ns. parempia tuotteita edes kokeillut vielä. Näistäkin vain paria tuottetta molemmista.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Heinä 2006, 12:45
Kirjoittaja Tiusku
Joicon kannalla minäkin. Vaikka Tigiä paljon käytänkin, se ei niinkään vakuuta laadullaan vaan lähinnä tuoksuillaan ja imagollaan. Mutta kun ei varsinaisesti ole ongelmahiuksia tai hiusongelmia, niin Tigi on ihan OK. Mutta Joicon valitsin hinta-laatusuhteen ja "ylellisyyden" vuoksi. Saa nähdä sitten tosiaan, mitä uudistuksen myötä tapahtuu...

Hyvin muuten täällä nuo suhdanteet vaihtelevat; HS:n aikoihin järjestys olisi luulavasti ollut Nexxus - L'anza - Joico - Tigi, ja nyt on Nexxus jäänyt ihan hännille ja Joico ja Tigi kirineet L'anzankin ohi.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Heinä 2006, 14:00
Kirjoittaja Eleven
Vanhan tukka-ainearsenaalin on kokonaan korvannut MOP ja XZ, ääni meni MOPille.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Heinä 2006, 18:50
Kirjoittaja siili
Joicon vastasin minäkin. Kaikki mitä olen kokeillut on ollet hyviä, mitä nyt k-pak haisee ihan järkylle. Muissa sarjoissa on myös loistavia tuotteita, mutta niistä olen kyllä ostellut "hutejakin" mm. L`anzan Be Long ei oikein vakuuttanut.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Heinä 2006, 19:33
Kirjoittaja Lintunen
Vastasin MOP, vaikka Joico olisi voinut olla melkein yhtä hyvin myös ykkösenä. Mopin edut ovat luonnonmukaisuus ja ympäristöystävällisyys, ja  nyt käytettyäni pari viikkoa Joicon k-pakkeja monen kuukauden Mopin c-systemin sh:n, hoitiksen ja tehiksen käytön jälkeen, huomaan kyllä että hiukset olivat paremmassa kunnossa Moppien aikana. Vaikkakin Joicon sarjoista onkin enemmän kokemuksia kuin Mopista..

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Heinä 2006, 19:51
Kirjoittaja Tarabel
Kaapeissani on eniten Tigiä ja suurin osa niistä on ollut mulle sopivia tuotteita.
Eikä haitaa yhtään että putelit on koreita ja tuoksut suloisia.  :P
Siispä ääneni meni selkeästi Tigille.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 10 Heinä 2006, 09:40
Kirjoittaja Daniela
Äänestin Joicoa ja perusteluina on hyvä-hinta laatusuhde

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 15 Elo 2006, 07:58
Kirjoittaja Supervixen
Nostan topicin että saadaan lisää ääniä! On tullut niin paljon uusia jäseniä foorumille. Ja vielähän uupuu monenmonen foorumilaisen ääni kun kuudestasadasta on äänestänyt vain toistasataa!

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 15 Elo 2006, 08:53
Kirjoittaja zubi
Joico on minunkin kokemuksen mukaan todella laadukas sarja ja käyttäisin varmaan pääasiassa sitä jos rahatilanteeni ei olisi juuri nyt niin onneton. Tällä hetkellä käytännössä suosin markettituotteita siis eniten... Kampaamotuotteistakin vain tarjoustuotteita.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 15 Elo 2006, 10:24
Kirjoittaja Natalija
Vastasin Joico lähinnä hiusten hoidon perusteella. K-pakit ja IHT on huippuja tälle päälle. Myös Tigi on kova sana, varsinkin muotoilussa.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 18 Elo 2006, 00:36
Kirjoittaja Lafanque
Redkenille meni ääni, siinä on merkki joka on mun kohdalla toiminut kaikista parhaiten jo monen vuoden ajan, vaikka käytänkin varsin monipuolisesti eri merkkejä. Mutta tästä yhdestä en luovu.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 18 Elo 2006, 16:06
Kirjoittaja Chaos
Vaihdoin ääntäni, pistin sen Nexxukselle. Joico ei enää niin nappaa (varsinkaan uusien puteleiden ja hinnannousun myötä).

Edit. Tajusinpa juuri, etten oikein tiedä mitä tuotemerkkiä suosin oikeasti eniten. Haluan nimittäin käyttää esim. Redkeniä, Nexxusta ja Tigiä! En osais vaan käyttää yhtä tuotesarjaa (tosin eipä kukaan täällä). Tosin mä oon nyt vaan tosi ihastunu Nexxuksen Therappeen ja Humectressiin. Muita en olekaan siltä merkiltä käyttänyt :D Tosin Tigiltä olenkin vain paria tuotetta käyttänyt ja Redkeniltä. Tasaväkistä siis. Mutta silti Nexxus vakuuttaa mua tällä hetkellä eniten ja mua kiinnostaa moni muukin sen tuote, kun vain nuo edellämainitsemani.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 18 Elo 2006, 18:18
Kirjoittaja Lapanen
Mä äänestin Tigiä. Toi Joicon hintojen pyrähdys käänsi vaa'an Tigin puoleen. Tigiä oon käyttäny eniten ja ihan tyytyväinenkin oon ollu. Tosin mulla on vielä monet ihanuudet (Mop, Nexxus, Redken ym.) testaamatta.  :D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 18 Elo 2006, 18:40
Kirjoittaja Miracle
joicoa äänestin... edelleen pidän sitä parhaana merkkinä. Hintojen nousu kyllä ärsyttää, mutta en suomen hinnoilla niitä hankikaan.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 20 Elo 2006, 00:52
Kirjoittaja RockQueen
Tää on vähän vaikea. En voi kyllä oikeastaan sanoa suosivani mitään enemmän kuin toisia.. Vastasin kuitenkin Joico, vaikka mulla on siitä vain K-Pakit ja CE:t. Kuitenkin pidän Bonacuren hinta-laatusuhdetta hyvänä, varsinkin nyt kun ne uudistui. Tykkään Tigistä, mutta tarkemmin ajatellen, eihän mulla ole kuin O&H:t ja olen niiden lisäksi kokeillutkin vain Manipulator-shampoota joten kokemuksiakaan ei ole niin paljon että voisin sanoa koko sarjaa koskien mitään. MOP C-systemiä arvostan tosi korkealle, mutta siinäkin on kokemukset vain kahdesta tuotteesta. Äh vaikeeta!

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Elo 2006, 10:20
Kirjoittaja Mii-
Mie käytän markettijuttuja, ja Bonacurea  :-*

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 30 Elo 2006, 23:21
Kirjoittaja Jadey
Joicon ja Tigin välillä mietiskelin, mutta lopulta annoin ääneni Tigille. Tigin tuotteita mulla on eniten ja ne eivät ole koskaan tuottaneet pettymystä. Etenkin muotoilutuotteissa mulla on monta lempparia. Ja tottakai ihanat purnukat ja tuotteiden tuoksut nostaa hieman pistearvoa ;) Joicolla kyllä äärimmäisen hyvä hinta-laatu suhde, mutta mun kokemukset Joicosta kuitenkin aika suppeat.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Syys 2006, 12:21
Kirjoittaja Chronos
Joicon puolesta täällä,Nexxus hyvänä kakkosena.
Valtaosa härpäkkeistä on joicoa ja sitä myös käytän eniten.Hoitoaineita lähinnä.
Shampoomerkistä en ole hirveän tarkka,mutta hoitsikka on tärkeä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 02 Syys 2006, 15:24
Kirjoittaja Nina*
Lanzalle meni ääni  :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 06 Syys 2006, 21:05
Kirjoittaja Cerise
Joico johtaa : D

Itse äänestin Tigiä <:

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Syys 2006, 13:13
Kirjoittaja Chaos
Äh, nyt täytyy kyllä sanoa, että Nexxus ja Tigi on tosi tasaväkisiä mulla! Molemmilta sarjoilta kaksi tuotetta käytössä (tosin Nexxukselta testaan tänään kolmatta). Mutta en vaihda ääntänii, Nexxus sai siis ääneni. Silläkin perusteella, että oon valmis testaamaan sen tuotteita enemmän kuin Tigin, koska Tigiltä mulla on vaan O&H shampoo ja hoitis. Ne on loistavia eikä innosta testaa mitään muuta Tigiä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 11 Syys 2006, 12:40
Kirjoittaja Candy
Äänestin Joicoa.
En ole vielä kokeillut esim. Nexxusta, joten mielipide voi muuttua&nbsp; :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Syys 2006, 00:13
Kirjoittaja peppi
Äänestin Redkeniä ja Tigi olisi kakkonen&nbsp; ::)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Loka 2006, 18:02
Kirjoittaja nanai
Pisteet menevät MOPille. Kaikki kokeilemani tuotteet ovat toimineet todella hyvin ja merkin ekologisuus tuo lisää plussaa. L'anza on hyvä kakkonen.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Loka 2006, 18:14
Kirjoittaja Euphoria
Taisin aikoinaan äänestää Joicoa, mutta minulla ei ole kuin kolme Joicon tuotetta. K-Pak Daily- hoitoaine, Integrity- jätettävä sekä Volissima. Paremminkin voisi sanoa, että suosin Tigiä. Sitä löytyy niin shampoita, hoitoja sekä muotoilutuotteita.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Loka 2006, 20:41
Kirjoittaja Webekhet
Mun ääneni meni L'anzalle, meillä on ehdoton rakkaussuhde.&nbsp; :-* Tigi tulisi loistavana kakkosena.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Loka 2006, 20:26
Kirjoittaja Chaos
Sillä lailla, näin tämä ääni muuttuu. Totesin, että Nexxuksen Humectress ei sovi mulle lainkaan, joten ei tuolta merkiltä ole kuin kaksi hyvää tuotetta. Ääni meni sittenkin Tigille. Sillä on enemmän mulla toimivia hiushärpättimiä. Nexxus tulee hyvänä kakkosena ja sitten Redken.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 27 Loka 2006, 17:16
Kirjoittaja Liisi
Minä olen ruvennut suosimaan Bumble & Bumblen tuotteita. Tänään kokeilin eilen saapunutta muotoiluvoidetta ja tykkään kovasti. Tuoksu ei ole kummoinen, ihan kuin ei olisi hajusteita ollenkaan. Mutta yleensäkään hiustuotteiden tuoksu ei ole minulle tärkeä seikka.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Marras 2006, 14:02
Kirjoittaja Hunajapupu
Äänestin Tigiä, sillä Tigin shampoissa ja hoitsikoissa on paljon mulle todella hyvin sopivia tuotteita. Ehdoton suosikkini tällä hetkellä! Joico vaikuttaa kans hyvältä sarjalta, mutta olen kokeillut siltä vain joitain tuotteita kun taas Tigin tuotteet ovat tulleet paljon laajemmin tutuiksi enkä ole Tigiltä vielä yhteenkään floppiin törmännyt. Noissa merkeissä oli kuitenkin monta sellaista mitä ei ole tullut juurikaan kokeiltua vielä, esim. L'Anza kiinnostaa kovasti ja Nexxustakin olisi kiva joskus kokeilla. Redkeniltä olen kokeillut vain paria tuotetta eikä ne oikein vakuuttaneet, mutta siltäkin voisi löytyä hyviä tuotteita jostain muusta sarjasta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Marras 2006, 18:15
Kirjoittaja Inotti
Tuohon on aika vaikea vastata mitään, kun todellakaan suosi mitään yhtä ja tiettyä tuotemerkkiä, kuin jokaiselta merkiltä löytyy kumminkin juuri mulle sopivat tökötit. Mutta jos nyt joku täytyy laittaa niin Joicolta on löytynyt tähän mennessä parhaat aineet tähän päähän.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 19:25
Kirjoittaja Hunajapupu
Hunajapupu kirjoitti: Äänestin Tigiä, sillä Tigin shampoissa ja hoitsikoissa on paljon mulle todella hyvin sopivia tuotteita. Ehdoton suosikkini tällä hetkellä! Joico vaikuttaa kans hyvältä sarjalta, mutta olen kokeillut siltä vain joitain tuotteita kun taas Tigin tuotteet ovat tulleet paljon laajemmin tutuiksi enkä ole Tigiltä vielä yhteenkään floppiin törmännyt. Noissa merkeissä oli kuitenkin monta sellaista mitä ei ole tullut juurikaan kokeiltua vielä, esim. L'Anza kiinnostaa kovasti ja Nexxustakin olisi kiva joskus kokeilla. Redkeniltä olen kokeillut vain paria tuotetta eikä ne oikein vakuuttaneet, mutta siltäkin voisi löytyä hyviä tuotteita jostain muusta sarjasta.
Nyt alkaa olla aika tasoissa Tigi, Joico ja Redken. Hyviä tuotteita kaikilla sarjoilla on useampi kappale, saa nähdä sitten ahkerassa pidempiaikaisessa käytössä että tuntuvatko kaikki tällä hetkellä hyvän tuntuiset tuotteet hyviltä jatkossakin. Vaikea enää sanoa mikä noista sarjoista olisi paras.

Joicolta erinomaisia ovat mm. Silk result sh+ha, K-pak sh+ha+tehis+jätettävä, Moisturizer.
Tigiltä hyviä ovat Moisture Maniacit, Fashionistat, Self Absorbedit, Dumb Blonde..
Redkeniltä toimivia Extreme-sarja kokonaisuudessaan, All soft tehis+ha+jätettävä+silk fuelit jne.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 19:47
Kirjoittaja Sheppa
Äänestin Joicoa jo kauan sitten mutta nyt vasta kommentoin.

Mulla on k-pakin perheestä shampoo, pikahoitoaine, rekku, jätettävä vaahto sekä uusi Intense Hydrator. Shampoo on erittäin toimivaa, rekku tekee ihanan perheän ja sileän tukan ja pikahoitiskin toimii kuten pitää. Vaahtoa olen käyttänyt niin harvoin etten oikein osaa sanoa siitä mitään. Hydratoria en ole vielä kokeillut mutta veikkaisin senkin olevan erittäin hyvää :)

Tigiin olen tutustunut paremmin vasta tässä kuukauden-parin sisällä, nyt omistan Dumb Blondelta ja Oatmeal & Honeylta shampoon ja hoitoaineen. Tigi on potentiaalinen ehdokas Joicon rinnalle tai tilalle :) Etenkin DB shampoo ja O&H hoitis vakuuttivat mut täysin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 20:09
Kirjoittaja marrriik
Äänestin L'anzaa :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 21:48
Kirjoittaja Anissa
Joicoa ja Tigiä on eniten käytössä,äänestin kuitenkin Joicoa,koska niistä mulle ei ole tullut yhtään hutia,Colour Endurance hoitista lukuunottamatta.Sekään ei ollut ihan huono,muttei oikein tehnyt mitään.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 22:17
Kirjoittaja Viivi
Annoin ääneni Joicolle. Tältä merkiltä löytyy niin monta tälle päälle täydellistä helmeä, esim. K-pak shampoo, hoitis, Deep Penetrating Reconstructor, IHT, Kerapro ja Moisturizer. Nuo kaikki tuotteet taitaakin jäädä mulle vakikäyttöön.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 22:19
Kirjoittaja petomaani
Näitä kahtellessa mietin, josko mun pitäis käydä tsekkaamassa torstain shoppailun lomassa Tigin ja Joicon tuotteita, kun ovat listan selkeitä voittajia..? Enpä ole kokeillutkaan, mutta nyt voisin..

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Tammi 2007, 22:23
Kirjoittaja iines
Viivi kirjoitti: Annoin ääneni Joicolle. Tältä merkiltä löytyy niin monta tälle päälle täydellistä helmeä,
Komppailen. Kaikki kokeilemani tuotteet ovat jääneet vakikäyttöön. Tokana tulee Lanza ja sitten Tigi.&nbsp; Vielä tosin olisi testaamatta pari kiinnostavaa sarjaa, Nexxus ja muutama tuote Redkeniltä, mutta uskon silti, että Joicoa on vaikea päihittää.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 18 Tammi 2007, 00:15
Kirjoittaja Haylie
Joicolle annoin ääneni, koska sitä löytyy tällä hetkellä eniten käytössä ja ehdottamasti parhaana sitä pidän kokeilemistani tuotteista.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Tammi 2007, 10:30
Kirjoittaja Tepsu
Nexxus ja MOP molemmat lemppareita mutta MOP vei voiton.&nbsp; :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Tammi 2007, 17:14
Kirjoittaja Miracle
Vähän vaihtelee mielipiteet eri tuotemerkkien suhteen aika ajoin. Nyt ehdottomia lemppareita on Joico ja MOP. Jos mukana olis muotoilutuotteetkin, niin sitten Tigi olisi varmaan paras. Sen muotoilutuotteista tykkään tosi paljon. Shampoot ja hoidot löytyy paremmat muista sarjoista.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 12:36
Kirjoittaja Mischa
Nostelen vanhaa ketjua! Mietiskelin hetken Joicon ja MOPin välillä ja päädyin äänestämään MOPia, Glisten- ja Hydrating-shampoot päällimmäisenä mielessäni :)
Joicolta mulla on kyllä laajempi valikoima tuotteita kuin MOPilta, varsinkin K-pakit on jääny vakkarikäyttöön. Uudet Joicot kyllä hirvittää vähän, se hinta ja et koostumukset on muuttuneet joissakin...
Tigiin mulla on tällä hetkellä mennyt maku: tuotteet ovat toki herkullisen näköisiä, mutta shampoot liian peseviä sekä tuoksut tökkii.
Nexxusta kiinnostaisi kokeilla enemmän, Therappe on loistava :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 15:16
Kirjoittaja Winnie
Tähän on aika hankala vastata kun kaapista löytyy sekalainen valikoima eri merkkejä. Äänestin nyt kuitenkin Joicoa, taitaa tällä hetkellä olla pienoisessa enemmistössä valikoimissa. Käytössä K-pak shampoiden lisäksi kolmea erilaista tehistä merkiltä. Kovana kirittäjänä vierellä tulee kuitenkin Lanza, jonka valikoimaa on seuraavaksi tarkoitus lisätä. :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 15:21
Kirjoittaja Supervixen
Jopas on Tigi kuronut umpeen välimatkaa Joicoon! Liekö syynä Joicon uudistus ja "mukavasti" uudistuneet hinnatkin? Jännä miten kaksi näin erilaista sarjaa saa tasaista kannatusta. Vetäisen tällaisen nopean analyysin että vaikuttaisikohan Tigissä enemmän imago ja tuoksuvat, hauskat tuotteet kun taas Joicojen kannattajien vaakakupissa painaa enemmän incit ja sen sellainen? :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 15:27
Kirjoittaja Mariia
Minä suosin eniten Tigiä, muotoilutuotteita tulee vähemmän käyteltyä muutenkaan mut shampoot ja hoitoaineet olen kokenut hyviksi. Juuri muita kampaamotuotteita ei ole tullut testailtua, vain pari tuotetta Bonacurelta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 15:55
Kirjoittaja Tiukunen
Tigi on mun suosikki!&nbsp; :-* Loistavia muotoilutuotteita, monet hoitoaineet on mun suosikkeja ja lisäksi plussaa tulee herkullisista tuoksuista ja pirteistä pulloista. Tigin shampoista en tykkää yhtään...

Valintani oli helppo, Tigille ei löytynyt varteenotettavaa vastustajaa, mutta Joicon äänestämistä kuitenkin harkitsin hetken. En kuitenkaan ole testannut yhtäkään Joicon muotoilutuotetta tai shampoota, joten pari hyvää hoitista ja tehistä ei riitä nostamaan tätä suosikkisarjaksi.&nbsp; ;)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 16:41
Kirjoittaja Supervixen
^ Muotoilutuotteet on tän äänestyksen ulkopuolella. ;)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 20:15
Kirjoittaja Josi
Tigiä äänestin, eniten löytyy tältä merkiltä tuotteita ja sopii täydellisesti mun tukalle. Suht vähän kokemusta siis muista merkeistä niin sinänsä vaikea sanoa. Parempiakin saattaisi tietysti olla..&nbsp; ::)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 19 Helmi 2007, 21:09
Kirjoittaja Iina-
Bonacurelle meni ääni täältä. Sen hinta-laatusuhde on juuri sopiva minulle. ;)
Läheskään kaikkia noista vaihtoehdoista en ole edes kokeillut.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 10:40
Kirjoittaja hunaja
Tigille ääni täältä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 18:28
Kirjoittaja Tarabel
Mä olin joskus aikaisemmin vastannut myös Tigi, mutta nyt on tilanne muuttunut.
Shampoissa ja hoitoaineissa Tigit ei enää kiinnosta läheskään niin paljon kuin Joicot ja Lanzat.
Niissä ei vaan tunnu olevan "vastusta" mun tukalle tarpeeksi kun on päässyt parempien tuotteiden makuun.
Noista kahdesta mulla on tällä hetkellä eniten Joicoa, mutta Lanzat lisääntyy pikkuhiljaa koko ajan.

Jos kysyttäisiin muotoilutuotteista, niin niissä Tigi kyllä olisi vielä ykkönen.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 18:31
Kirjoittaja Bamboo
Hmm, tiukka kisa Joicon ja Mopin välillä... Mutta kyllä taitaa Mop voittaa. Tykkään tosi paljon Mopin silikonittomista tuotteista.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 20:38
Kirjoittaja Ananas
Ananas kirjoitti: Vastasin Tigi sen perusteella, että viimeisen puolen vuoden aikana lähes jokainen ostamani pullo on ollut Tigiä. Tigi on hyvä kokonaisuus, hoitotuotteet, muotoilutuotteet ja vartalotuotteetkin ovat ihania ja tajuttoman houkuttelevia. Tiedostan kyllä, että sarjasta löytyy paljon huonoakin, esim. liialliset hajusteet mutta niistä huolimatta Tigi hyllylle on pakko pysähtyä.
Näimpä ne ajatukset muuttuu. Tässä pikkuhiljaa ovat nuo Tigien tuoksut alkaneet ärsyttää. Myös hoitotehot useimmissa tuotteissa on hintaansa nähden aivan naurettavat, enkä todellakaan halua pelkästä imagosta maksaa maltaita. Tigi on siis menettänyt ykkösaseman luottosarjana ja paikkansa ykkösenä on taas lunastanut Joico, sillä kaikki kokeilemani tuotteet ovat olleet hyviä. Joicoon luotan vahvasti, eli uskon niiden tuotteiden todella tekevät hiuksille jotain. Paikasta ykkösenä kilpailee myös Mop, mutta ajattelin vielä muutamaa tuotetta kokeilla ennen lopullista arviota.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Helmi 2007, 23:32
Kirjoittaja Anissa
Minä vastasin kanssa Joico,koska hinta-laatusuhde niissä on erinomainen.(tai siis oli vanhassa sarjassa,mutta onneksi sitä on saanut viimeaikoina halvalla).Lisäksi mulle ei ole tullut Joicoissa vastaan yhtään floppia,vaikka olen käyttänyt tosi montaa niiden tuotetta.(äkkiseltään laskin,että 14 tuotetta on kokeiltu Joicolta)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 24 Helmi 2007, 16:15
Kirjoittaja Peachtwist
Mun ääni meni Tigille, sillä suurin osa mun hiuspurnukoista on juurikin Tigiltä. Muhun vetoaa hyvien tuotteiden lisäksi kivat tuoksut ja pirteät pakkaukset.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Huhti 2007, 20:29
Kirjoittaja Cera
Hetken piti miettiä L'anzan ja Joicon välillä, mutta koska kaapista enemmän Joicon putiloita löytyy, annoin ääneni sille. Joico on muutenkin hinta-laatu -suhteeltaan tosi passeli, ja tuotteet on tehokkaita, monipuolisia ja kivan tuoksuisia.&nbsp;

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 15:49
Kirjoittaja Kultamarja
Oho, herrajumala, Joico ja Tigi tasoissa tällä hetkellä!

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 19:35
Kirjoittaja Minni
^Vaihdoin Tigistä Joicoon, koska tällä hetkellä en ole tyytyväinen kuin kahteen tigin tuotteeseen. Mun hiukset suorastaan rakastavat Joicon k-pakeja ja color endureita nykyään.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 14:21
Kirjoittaja Vera
Täytyy vastata Tigi, koska omistan eniten Tigin tuotteita. En ole myöskään päässyt testaamaan paljon kehuttuja Joicoja ja L'anzaa, ne kyllä kiinnostaisivat kovasti. Olen tyytyväinen useimpiin Tigin tuotteisiin, mutta ainahan sitä pitää testata muita, jos vaikka löytyisi vielä parempia :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Huhti 2007, 15:54
Kirjoittaja Ilyasviel
Joico. Sillä on niin monia hyviä tuotteita tälle päälle, tämä mielipide voi tosin joskus vaihtua. Monella muulla merkillä on sitten muutama loistotuote mutta tässä uskoisin, että kokonaisuus ratkaisee.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Touko 2007, 23:03
Kirjoittaja Klaara
Mie annoin ääneni MOPille, jonka tuotteita löytyy minulta eniten. Sopii myös parhaiten hiuksilleni.&nbsp; :-*

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Touko 2007, 23:28
Kirjoittaja Jade
Tigiä on eniten käytössä ja suurimmasta osasta tuotteista myös tykkään kovasti. Yksittäinen suosikki ylitse muiden on kuitenkin Joico K-Pak Reconstructor, mutta muut Joicot eivät vakuuta samalla tavalla, joten ääni Tigille.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Touko 2007, 02:26
Kirjoittaja Mariatar
Vaihdoin ääneni Tigistä Joicoon. Tigit eivät enää kohdallani nappaa, suurimmaksi osaksi hajusteiden & väriaineiden takia. Samoin monet tuotteet ovat alkaneet kutittaa päänahkaa/"muovittamaan" hiuksia... Silikoni kaiketi syynä. ::)

Joicoon puolestaan olen tosi tyytyväinen. Vaahtojätettävät (vanha K-Pak & Color Endurance), K-pak-rekku, Moisturizer sekä ALTima ovat toimineet kaikki itselläni kiitettävästi. Shampoita en tosin ole kokeillut lainkaan, mutta nämä toimivat! Integritykin löytyy, mutten ole siitä vielä päässyt selkeyteen.

Voisin myös äänestää Nexxusta, mutta koska olen kokeillut toistaiseksi vain kolmea tämän merkin tuotetta, en koe itseäni jääviksi hehkuttamaan sitä niin paljoa.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Loka 2007, 13:15
Kirjoittaja Eleonora
Jostain kumman syystä en ollutkaan vastannut tähän ketjuun :) ÄÄneni meni Tigille kuitenkin. Olen kokeillut aika monia Tigin tuotteita ja ainoastaan suklaatehis on tuottanut pettymyksen. O&H, BG,DB ja MM ovat loistotuotteita joista en luovu ja ainakin minun tukkaani tehoavat hyvin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Loka 2007, 13:18
Kirjoittaja Aquatar
Mä vastasin MOP, koska tällä hetkellä käytössä on enimmäkseen MOPin shampoot ja hoitsikkakin on vakkarikäytössä vaikka vuorottelenkin muden merkkien kanssa. Tarpeeksi hellävaraisia mutta kuitenkin hyvin peseviä ja hoitavia.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Loka 2007, 13:20
Kirjoittaja Magia
Vaihdoin ääneksi Joico. Hyviä, oikeasti kunnollisia ja hoitavia tuotteita.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Loka 2007, 13:35
Kirjoittaja Radish
MOP. Ehdottomasti. Mikään ei ole aikasemmin toiminut mun hiuksissa yhtä hyvin kuin MOPit.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Loka 2007, 16:47
Kirjoittaja Chaos
Vaihdoin ääneni ja se meni Nexxukselle. Mietin pitkään annanko ääneni MOP:lle, mutta siltä mulla on käytössä vain pari tuotetta. Nexxukseltakin vain kolme, mutta se vaan on niin loistava! Uskallan tältä merkiltä kokeilla uusiakin tuttavia ja ne kiinnostaa kovasti. Tähän merkkiin luotan.

Edit. Jos olis saanut antaa kaksi ääntä, niin toinen olis mennyt MOP:lle niin tasaväinen Nexxuksen kanssa. Nexxukselta oon kokeillut nyt neljättä tuotetta, joka on aivan mahtavaa, sitä pitää päästä pian ostamaan. Eli ylivoimaisesti Nexxus vie voiton!

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Loka 2007, 17:39
Kirjoittaja Bella
Pähkäilin Tigin ja Redkenin välillä mutta valitsin kuitenkin Redkenin. Tigiltä käytän hiustenpesussa lähinnä vain Curls Rock-sarjaa, muut onkin pääosin sitten muotoilutuotteita. Redkeniltä löytyy usemman linjan shampoota ja hoitsikkaa ja kaikista tykkään tosi kovin, tukka tykkää myös.&nbsp; :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Loka 2007, 18:16
Kirjoittaja Vovka
Annoin ääneni markettituotteille, koska en ole vielä kovin montaa kampaamotuotetta päässyt kokeilemaan, ja opiskelijabudjetilla ei olisi oikein varaakaan. Onneksi tukalle riittää markettitavarakin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 13 Loka 2007, 11:25
Kirjoittaja Humppasusi
Vaihdoin ääneni tigistä markettituotteisiin. Tällä hetkellä suosikit löytyy niistä (xz, vo5, liquid silk, ehs jne)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Loka 2007, 12:27
Kirjoittaja meriucha
Vastasin MOP. Pärjäisin jo pelkällä kosteuttavalla shampoolla ja hoitoaineella hyvin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 15 Loka 2007, 13:21
Kirjoittaja wendy
Mulla vaihtelee lempparituotemerkit hiusten hoidossa tiuhaan, mutta nyt olen taas jonkin aikaa suosinut Tigin tuotteita, vaikka jossain vaiheessa en niistä pahemmin perustanutkaan. Tigi ei ole mielestäni välttämättä paras tuotemerkki, mutta tällähetkellä suosin Tigin tuotteita.(ja näyttää toimivan varsin hyvin) Mulla on db,mm,O&H ja superstar isot koot sh ja hoitsikka, että niillä mennään. (ja mennään muuten jonkin aikaa ;D)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 15 Loka 2007, 15:56
Kirjoittaja chiliad
Tigiä käytän ehdottomasti eniten, on vaan tullu ostettua niitä niin paljon ja hyvinhän ne hiuksis toimii :D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Loka 2007, 16:18
Kirjoittaja Lingon
Ääni markettituotteille. Mieluumminhan sitä käyttäisi laadukkaampia merkkejä, mutta rahatilanne ei oikein tällä hetkellä sitä salli.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Loka 2007, 09:15
Kirjoittaja Chronos
Taitaapi ääni nykyisin mennä Goldwellille,vaikka Joico on kestosuosikki ja ensimmäinen merkki jota ostin ex-foorumimme Hairstoren aikoihin.Nexxuksia ostaisin vaikka joka päivä jos saisi lähikampaamosta.Tigistä taas puuttuu sitä jotain.
Tykkääminen on kausittaista.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Loka 2007, 09:37
Kirjoittaja Silver
Ääni meni Joicolle siitä on tullut suosikki jo aikaa sitten ja toki vaihtelevasti monia muitakin käytän,mutta aina päädyn tähän (tätä merkkiä pitäisi aina löytyä kaapista) mielestäni yksi parhaista.Löytyy monta hyvää tuotetta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Joulu 2007, 10:10
Kirjoittaja Kemuli
Poistin vanhan ääneni (Tigille) ja äänestin uudestaan: L'Anzaa. Varovasti uskallan väittää, että Lanzan silikonia sisältävät tuotteet eivät aiheuta mulle laisinkaan kutinaa, toisin kuin esim. Joico. Muutenkin kaikki kokeilemani Lanza-tuotteet on olleet tosi hyviä ja osasta on tullut HG:a (juuresten vai Lanzan ansiota? ;) )! Lanzoja onkin kertynyt enemmän kuin muita merkkejä. Plussaa siitä, etteivät testaa eläimillä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Joulu 2007, 10:12
Kirjoittaja Ulrika
Mä annoin nyt ääneni Tigille. Olisin varmaan äänestänyt Nexxusta, jos sitä saisi myös Suomesta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Joulu 2007, 13:39
Kirjoittaja NarnianQueen
Äänestin pitkän harkinnan jälkeen Goldwellia, vaikka en kaikkia sen tuotteita ole käyttänytkään. Ne muutamat, joista on kokemusta, ovat olleet todella hyviä ja käyttökelpoisia. Shampoo lähmäämätöntä, ei-ärsyttävää, silikonitonkin taisi olla. Hoitoaine erinomaista jatkuvassa käytössä, silikonitonta niin ikään. Tuoksut eivät ole liian ärtsyjä nenään.
Nuo 'trendikkäämmät' vaihtoehdot, kuten Nexxus ja Joico, eivät kokemusmaailmassani ole sen erikoisempia. Varsinkaan hinta-laatusuhde ei ole niissä mikään loistava. MOP pidemmässä käytössä ärsyttää jonkin verran päänahka, joten...
Paras shampoo ever on Korresin Juniper & Olive, se hakkaa mennen tullen kalliit luksusaineet...&nbsp; :-*

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 29 Joulu 2007, 11:29
Kirjoittaja elisaveta
Miekin oon äänestänyt Tigiä, milloin nyt ääneni oon antanutkaan. :) Varmaan siksi, että suurin osa käyttämistäni tuotteista on kyseisen merkin tavaraa. Redken ja Joico tulee hyvinä kakkosina perässä. Nexxusta ja Mopia en ole vielä koskaan kokeillutkaan.&nbsp; ::)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 15:59
Kirjoittaja kiwi
Tigi, mutta Joico tulee hyvänä perässä.&nbsp; :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 16:36
Kirjoittaja Memmuuh
Annoin ääneni Joicolle, vaikken kovin monia tuotteita ole kyseiseltä merkiltä kokeillutkaan.
Kuitenkin kaikki tähän asti käyttämäni ovat olleet hyvää tavaraa ja parista on tullut ihan suosikkejakin. Ei minulla kyllä vielä kovin monista nuista merkeistä ole kokemuksia, mutta muutan sitten vastausta jos on tarvis kun olen kokeillut tuotteita vähän useimmilta merkeiltä. Eniten kokemuksia minulla on Tigin tuotteista, mutta Tigi innostus on mennyt jo ohi. ;D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 22:41
Kirjoittaja ZombieQueen
Äänestin Tigiä, Joico ja L'Anza on kanssa suosikkeja. Muiltakin on kyllä löytynyt ihan helmituotteita, markettituotteista Kerastaseen.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 27 Helmi 2008, 08:24
Kirjoittaja Eläimellisyys
Mun ääni vaihtui Joicosta Lanzaan. Uusituneissa Joicoissa on ehkä 3 hyvää tuotetta: K-pak sarjan tehikset ja pikahoitis. Lanzoista sen sijaan on löytynyt monta hyvä tuotetta: Kukuinut conditioner, leave in-protector, reconstructor, trauma treatment jne...

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Maalis 2008, 23:06
Kirjoittaja Valentine
Vastasin Tigi, vaikka olenkin vielä aika aloittelija näiden merkkien kanssa ja testaukseen tämä vuonna menee vielä ainakin Joico.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 02 Maalis 2008, 00:30
Kirjoittaja nita
Miekin fanitan Tigin tuotteita, en ole ihan heti niistä vaihtamassa pois. Tällä hetkellä käytössä O&H ja MM, ostoslistalla moooooonta muuta :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 02 Maalis 2008, 01:15
Kirjoittaja jean
Äänestin markettikamaa. Onhan noilla merkkituotteilla hyviä tuotteita, mutten ehkä ole kokeillut tarpeeksi vain yhden merkin tuotteita. (olipas fiksusti selitetty)&nbsp; 8)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 07:54
Kirjoittaja Neriana
Itselle on Lanza aina ollut hyvä tuote :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 08:05
Kirjoittaja Kähmäräpälä
Tigin tuotteista olen löytänyt sopivia :) .

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 10:47
Kirjoittaja ellen
Äänestin L'anzaa, mutta oon tyytyväinen kyllä Nexxuksen ja Joicon tuotteisiin. Kaikilla em. merkeillä on joitain sellaisia helmituotteita, mitä ilman ei voi elää.

Edit. Joico unohtui tyystin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 14:04
Kirjoittaja Minsku
Äh, laitoin markettituotteet, kun ei mikään sarja ole kokonaisvaltaisesti hyvä ja jos pitäisi vain yhtä noista ostaa niin kyllä kai sieltä marketistakin jotain löytyisi vähän joka lähtöön, kai... Tigi olisi ehkä voinut olla toinen, tai Joico... Liian vaikea :D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 09 Huhti 2008, 18:02
Kirjoittaja Marella
Schwarzkopf sai mun äänen. Bonacurelta oon löytänyt sopivat hopeashampoot ja hoitoaineet sekä jätettävät.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 07 Touko 2008, 22:39
Kirjoittaja Supervixen
Mitähän on tapahtunut kun Tigi on noin rynninyt ykkössijalle, ja koko ajan kasvattaa etumatkaa... Mielenkiintoiseksi tuon&nbsp; tekee se, että foorumilla ei kuitenkaan loppujen lopuksi niin hurjasti arvosteta Tigiä jotain O&H:ta lukuunottamatta.

Veikkaisin että tulos johtuu lähinnä siitä että Tigiä on niin hyvin saatavilla kaikkialla ja markkinointi on aggressiivista. Moni varmaan vastaa Tigi koska on käyttänyt sitä merkkiä eniten.... veikkaan minä. Entinen ykkönen Joico on edelleen saatavilla vain harvoissa valituissa kampaamoissa minkä luulisin vaikuttavan tulokseen. Ja markkinointi Suomessa on hyvin matalaprofiilista.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 10:18
Kirjoittaja ellen
^ Ehkäpä tuo Tigin nouseva trendi johtuu juurikin brändistä ja mielikuvista mitä yritetään taidokkaasti luoda. Onhan foorumillakin esiintynyt erinäisten merkkien ylihehkutusta ja innostusta, joka siirtyy merkistä toiseen, nyt vuorossa on näköjään Tigi. Lisäksi Tigi saattaa olla monille aloitteleville hiusfriikeille jotenkin todella erityisen hieno merkki, kun "onhan se Tigiä". Ehkäpä he sitten jossain vaiheessa oppivat ;). Nyt mut tietty lynkataan Tigi-fanien johdosta, mutta ei voi mitään, kannatan edelleen mielestäni oikeasti laadukkaita merkkejä, kuten L'anzaa, Nexxusta ja Joicoa ;D.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 10:29
Kirjoittaja Neriana
Tigillä on erittäin hyvä mainonta.. Mikä ikinä lehti kyseessä niin aina hiusvinkeissä on jokin mainos Tigin tuotteista..
Myöskin tuoksut ja pullojen ulkonäkö houkuttelee ostajia..

Itse en ole Tigiin ollut koskaan tyytyväinen.. Saan allergiia liian voimakkaista aineista ja "hoitavat" shampoot liian peseviä..

Itse tykkään enemmänkin Lanzasta ja Sebastianista.


Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 11:47
Kirjoittaja Margot
Luulen, että moni myös klikkaa Tigiä tajuamatta, että tässä ei pitäisi ottaa muotoilutuotteita ollenkaan huomioon.

Itse en osaa vastata, koska en ole kauneudenhoidossa merkkiuskollinen, vaan napsin parhaita tuotteita sieltä täältä. Vielä ei ole tullut vastaan sarjaa, joka olisi ylitse muiden. Lisäksi olen ollut hiushullu vasta niin vähän aikaa, että olen kokeillut aika vähän tuotteita.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 12:09
Kirjoittaja Surrur
^ Miksi ei pidä ottaa muotoiluaineita huomioon? Eihän tää keskustelu ole Hiustenhoitopuolella, vaan Hiushömpässä, kyllä siihen luulisi kuuluvan muotoilukin :)

Itse äänestin Nexxusta, koska tältä merkiltä kaikki tuotteet, joita olen päässyt kokeilemaan, on toiminut tosi hyvin tässä päässä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 12:12
Kirjoittaja Margot
Rumble kirjoitti:^ Miksi ei pidä ottaa muotoiluaineita huomioon? Eihän tää keskustelu ole Hiustenhoitopuolella, vaan Hiushömpässä, kyllä siihen luulisi kuuluvan muotoilukin :)
En tiedä syytä, mutta niin aloittaja on kirjoittanut.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 12:19
Kirjoittaja Supervixen
^ Niin, mä laitoin tuohon äänestys"ohjeeseen" että jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle koska kaikilla sarjoilla ei ole niitä tasapuolisesti. Tigin muotoilutuotearsenaali taitaa olla suurempi kuin monen muun merkin muotoilutuotteet yhteensä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 14:19
Kirjoittaja Copper
Äänestin vaatimattomasti markettituotteita. Tämä johtuu siitä, että olen niitä eniten käyttänyt ja löytänyt itselleni toimivia tuotteita.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 14:50
Kirjoittaja Eudokia
Täälläkin suosin markettituotteita! Oon kyllä ollut tyytyväinen Tigiinkin, tykkään O&H-shampoosta tosi paljon ja hoitis tekee tukasta ihanan. :) Kunhan shampoot vähenee ostan Glissia, kun äitikin siitä niin tykkää. Tosin mulla on vielä XZ:aa ja Freemania täydet pullolliset ja Tigin shampootakin vielä reilu puoli pullollista jäljellä. Tekis mieli niin kovasti ostaa jotain uutta, mutta en vaan tarvitse. Onneksi on olemassa itsehillintää.&nbsp; ::)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Touko 2008, 21:10
Kirjoittaja Surrur
Margot kirjoitti:
Rumble kirjoitti:^ Miksi ei pidä ottaa muotoiluaineita huomioon? Eihän tää keskustelu ole Hiustenhoitopuolella, vaan Hiushömpässä, kyllä siihen luulisi kuuluvan muotoilukin :)
En tiedä syytä, mutta niin aloittaja on kirjoittanut.
Ohhoh, enpäs huomannut tota ollenkaan! Luin ekan viestin varmistaakseni että kyseessä ei oo pelkkien hoitotuotteiden äänestys, eikä siinä mitään sanottu. En sit tajunnut lukea tota kysymystä kokonaan :D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 27 Heinä 2008, 18:47
Kirjoittaja pitkätukka
Tigi ja markettituotteet (XZ ja EHS) melko tasoissa. Annoin kuitenkin ääneni Tigille.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 27 Heinä 2008, 21:39
Kirjoittaja kerrrmit
tigin uskollinen käyttäjä.(-;

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 27 Heinä 2008, 22:05
Kirjoittaja Pähkinä
Tigin epäuskollinen käyttäjä&nbsp; ;) . Suhde onneksi kestää syrjähypyt, kunhan edes suurin osa munista on samassa korissa. Vaikka eihän tulevasta tiedä...

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 27 Heinä 2008, 22:12
Kirjoittaja Säde
Vaihdoin ääneni Joicosta MOPiin, sillä C-System Hydratin shampoo ja hoitis ovat niin mahtavan toimivia tässä päässä. Toki välillä tarvitaan myös esim. Joicon rekkua.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 03 Elo 2008, 19:28
Kirjoittaja kiwi
kiwi kirjoitti: Tigi, mutta Joico tulee hyvänä perässä.&nbsp; :)
Tällä hetkellä suosin Tigiä ainoastaan muotoilussa, mutta muuten äänet jakautuvat sekalaisesti Joicon, Lanzan, MOPin, Tigin ja markettisarjojen kesken.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 03 Elo 2008, 20:22
Kirjoittaja Tristy
Mä en oikein tiedä mitä äänestäisin, koska käytän pesussa ja hoidossa aika tasapuolisesti Joicoa, L'anzaa, MOPia, Nexxusta ja markettituotteita. Käytössä on myös muutama Tigin tuote. Edellämainituilta merkeiltä on löytynyt sopivia tuotteita mun hiuksille, mutta en kyllä osaa valita mikä niistä olisi paras sarja. Muotoiluun olisi helpompi vastata ja siinä suosinkin Tigiä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 03 Elo 2008, 20:42
Kirjoittaja witura
^En myöskään tiedä mitä äänestäisin sillä käytän vähän kaikkia merkkejä. L'anzaa, MOP:ia, Joicoa, Nexxusta, Tigiä, markettituotteita. Eniten ehkä pidän Joicosta kuitenkin, mutta vaikea päättää koska kaikki HG:ni eivät ole Joicon vaan jakaantuvat melko voimakkaasti eri merkeille, joten en äänestä mitään tasavertaisuuden nimessä&nbsp; :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 03 Elo 2008, 20:55
Kirjoittaja Kiivi
Äänestin Nexxusta, lempishampoot ja -hoitoaineet löytyy siltä. Hyvänä kakkosena tulee Joico, jonka tehohoitoihin olen rakastunut.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 05 Elo 2008, 11:50
Kirjoittaja Aleese
Mä tykkään Tigin tuotteista ylitse muiden, vaikka käytän kyllä nykyään aika paljon muitakin. Mun suosikkituotteet löytyy kuitenkin Tigiltä, joten vastasin sen.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 05 Elo 2008, 11:59
Kirjoittaja Herya
Vaihdoin ruksini markettituotteet kohtaan. Nivean uudet hiustuotteet houkuttaa tosi kovasti ja mitä olen koittanut on ollut erittäin hyviä. Käytän myös kampaamotuotteita, joista on löytynyt lemppareita, mutta niitä on aika monesta sarjasta joten vaikea valita yhtä&nbsp; :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 05 Elo 2008, 12:08
Kirjoittaja Surrur
Mä olin äänestänyt Nexxusta, mutta poistin nyt ääneni kokonaan. Nexxun tuotteet ei loppujen lopuksi olekaan olleet mun päälle mitenkään HG-tuotteita, itse asiassa toimivat aika miten kuten.Tällä hetkellä mulla ei oikein ole mitään suosikkia merkeistä, tuotteita on hyvin randomilla eri merkeiltä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 05 Elo 2008, 17:43
Kirjoittaja Hermione
Vaihdoin ääneni Joicosta markettituotteisiin.

Kampaamotuotteista aktiivisessa käytössä on enää O&H-hoitis, Joicon rekku ja KC Professionalin Moisture Mist. Löydän tarpeisiini sopivat tuotteet marketista, joiden joukossa on myös todellisia helmiä. Markettituotteet on sopivan laaja skaala, johon mahtuu suosikkejani eri merkeiltä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 13 Syys 2008, 20:50
Kirjoittaja Cabello
Vastasin markettituotteet, sillä käytän oikeastaan vain XZ:n tuotteita.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Syys 2008, 21:30
Kirjoittaja mariea
Mä annoin ääneni Tigille, vaikkein mikään supermerkkiuskollinen olekaan. Heidän tuotteistaan on vaan useimmiten löytynyt mun hiuksille sopivat helmet.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 02 Loka 2008, 14:10
Kirjoittaja marrriik
Mä annoin ääneni Redkenille. Loistavat hiusvärit, ihanat muotoilutuotteet ja hyviä ovat myös useimmat hoitotuotteet ;)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 11 Tammi 2009, 16:50
Kirjoittaja Mimiya
Kyllä Tigi on mullekin se tutuin ja eniten käytetty sarja. Osa tuotteista on toki floppeja, mutta helmiä (mm. O&H, Moisture Maniac, After Party, Headrush, Manipulator) on niin paljon, että ainakin omasta mielestäni jäädään vahvasti plussan puolelle&nbsp; :) Tigin tuotteet ovat (pääasiassa) hyväntuoksuisia, ja myös värikäs ulkonäkö houkuttelee. Tigin saatavuus on myös paljon parempi kuin vaikka MOPin, joka kyllä myös on hyvin mieleinen ja kiinnostava sarja, en vain ole vielä ehtinyt kokeilla kovin monia sarjan tuotteita. Lisäksi pidän paljon Redkenistä, Joicosta ja L'anzasta. Markettituotteistakin löytyy yllättävän laadukkaitakin tuotteita, ainakin XZ.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 04 Huhti 2010, 15:19
Kirjoittaja EllaBella
Valitsin Joicon.

Tigiltä olen löytänyt todella mahtavia hoitsikoita ja olen aivan rakastunut Let It Be-jätettävään.
Lanzalta suosin molempia jätettäviä, Protectoria ja Conditioneria. Jostain syystä Dry Hair-tehis ei ole miellyttänyt mua kauheasti.
Muita en ole Lanzalta kokeillut, paitsi nyt tulee Kukui Nut kokeiluun.
Nexxuista olen kokeillut Enphusea ja Humectinia. Olen myyty näille tuotteille, mutta hinta nikotuttaa aika tavalla.
Humectinia kyllä ostan toisen putelin, sen olen jo päättänyt, mutta en varmaan vähään aikaan kokeile muita Nexxujen tuotteita.

Joicoa äänestin sen takia, että sen rekku ja IH on olleet mulle todella HG-tuotteita.
Silk-hoitis saa hiukset pehmeiksi ja silkkisiksi. Jätettävä vaahto on ollut hyvä.
Näitten takia Joico nousee johtoon, koska en välttämättä ihan heti löytäisi noille vastaavaa tuotetta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 22:22
Kirjoittaja peach
Vastasin tigin, mutta suosin kyllä myös Schwarzkopfia, Wellaa, markettituotteita ja Joicoa.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 07 Syys 2010, 08:25
Kirjoittaja scarface
Cutrin + Tigi, mut ruksin ton Cutrinin, kun tällä hetkellä kylppärissä kyseinen tuote on 1. sijalla. :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 07 Syys 2010, 21:37
Kirjoittaja Horros
Tigi, tosin olisin kiinnostunut Joicostakin mutta hinnat näyttävät toistaiseksi sen verran suolaisilta, etten tiedä, uskallanko umpimähkään kokeilla.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Syys 2010, 10:48
Kirjoittaja lindaw
Mä en ole kauhean merkkiuskollinen hiustuotteissa. Lähes päivittäisessä käytössä on Tigiä, Joicoa, L'anzaa ja XZ:aa. Eniten multa taitaa kuitenkin löytyä Tigin purkkeja, joten vastaan sitten sen. Suosia on kuitenkin ehkä vähän väärä termi.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Syys 2010, 13:55
Kirjoittaja ainokainen
Jos olisi pakko valita käyttöön vain yksi tuotesarja, ottaisin TIGI:n. Siksi, koska se on yksi harvoista merkeistä jolla on niin laaja tuotevalikoima, että valinnan mahdollisuuksia löytyy runsaasti. Haluan aina vaihtelua.
Lisäksi tykkään TIGI:n pulloista, edullisuudesta sekä siitä, että useimmat tuotteet tuoksuvat tosi hyviltä (poikkeuksena O&H, jota en voi sietää!)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 13 Syys 2010, 09:02
Kirjoittaja kleio
Ei löytynyt Mill Creekiä listasta, mutta sen valitsisin mieluiten. Tigiltä O&H on lyömätön, mutta kunhan jemmapurkit sitä laatua loppuu (enää yksi täysinäinen kaapissa), siirryn pikimmiten johonkin Mill Creekin kosteuttavaan. Jos kerta MC:n rekku päihittää Joicot ja muut, niin eiköhän O&H:llekin löydy korvaaja.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Syys 2010, 14:00
Kirjoittaja Frida
^Oon samaa mieltä, että monet iHerbin tuotteet voittaa kyllä Tigit ja Joicot ihan mennen tullen hintansa ja inciensä puolesta! Aubrey Organicsin Honeysuckle Rose -hoitis on mun tän hetkinen lemppari. :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 07 Maalis 2011, 20:51
Kirjoittaja Linnee-
Ihan vaan rahatilanteeni (opiskelija) vuoksi annan ääneni markettituotteille. Yleensä markettihoitoaineista saa erinomaisia kun sekoittelee niihin öljyjä, glyserolia yms. Lemppareitani ovat xz-hoitoaineet.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 08 Maalis 2011, 07:59
Kirjoittaja Sassy
Luomuilen nykyisin joten en enää mitään merkkiä. Olen myös niin kokeilunhaluinen että mitään ei ole vielä tullut ostettua uudelleen kun valikoimaa on niin paljon. Uskon että näissäkin kuitenkin vähitellen vahingossakin jonkun verran alkaa löytyä lempimerkkejä, tällä hetkellä olen kuitenkin aika ulapalla&nbsp; :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Maalis 2011, 10:47
Kirjoittaja kivi
Nyt käytän markettituotteita, mutta nykyisten purkkien loputtua siirryn ns. luomutuotteisiin. iHerbiltä on tulossa on Everyday Sheaa, Nautre's Gatea ja AlbA Botanicaa.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Maalis 2011, 10:10
Kirjoittaja Sinimusta
Tigiähän tuolla eniten taitaa olla. Tykkään tuoksusta ja hoitoaineet sopii omaan tukkaan&nbsp; :) Tigin jälkeen tulee XZ, jonka shampoita tällä hetkellä ainoastaan käytän. Sitten varmaan KC ja satunnaiset markettimerkit ja iHerb:n tuotteet.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 22 Maalis 2011, 14:36
Kirjoittaja julietjones
Joicolle meni ääni, siihen tulee aina palattua kun hiuskatastrofi iskee... Intense Hydrator on käytössä ihan koko ajan (vaatimaton litran törppö vetelee viimeisiään) ja K-PAK on hätäapuna korvaamaton, onneksi sitäkin on litran pönikkä. Hoitoaineena nuo on siis ehdottomia.

Shampoot vaihtelee, markettisarjoja useimmiten mut käyttelen myös kaappiin kertyneitä Joicoja, Tigejä ynnämuita pois. XZ on vakuuttanut, useimmat shampoot toimii hyvin. Hoitoaine on mun tukalle se tärkeämpi, shampoona käy miltei mikä vain perushyvä shampoo.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 10 Huhti 2011, 22:48
Kirjoittaja eveleen
Äänestin markettituotteita, käytän yleensä XZ:n shampoita ja hoitoaineita (ja köhköh toisinaan myös superpesevää Wellan markettishampoota). Joicoa en ole käyttänyt, mutta tekisi kyllä mieli hoitoaineiden osalta kokeilla vaikka nuo markettikamat ovatkin hyvin toimineet.

Marketista on myös suurin osa muotoilutuotteista, kuten Tresemmen lämpösuojasuihke ja Got2b:n silottava voide, mutta myös Tigin Small Talk ja Cutrinin kampausneste ovat suosikkeja. Pääosin siis markettilinjalla mennään, vaikka vähän himottaisikin kokeilla muutamia uusia juttuja merkkipuolelta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 11 Huhti 2011, 10:52
Kirjoittaja Nala
Vastasin muu, nykyään tulee kaikki hiustuotteet tilailtua Iherbistä. En vain osaa rankata parasta merkkiä, monet sieltä ovat osoittautuneet loistotuotteiksi&nbsp; :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 13 Huhti 2011, 17:09
Kirjoittaja Hunajapupu
Minä vaihdoin myös äänen tuohon muu-kohtaan, kun käytän niin sekalaisesti eri tuotteita tällä hetkellä. Osa tuotteista on marketista, osa iHerbistä ja osa kampaamotuotteita netistä tilattuna ja tuotemerkit vaihtelevat todella paljon. Etenkin iHerbistä tulee varmasti löytymään monta uutta tuotemerkkiä vakikäyttöön kunhan ehdin testailla kaikkea mitä olen jo hankkinut. Olin ennen jonkin verran tuotemerkkiuskollisempi, nyt kulutukseni on hajaantunut todella sekalaiseksi tuotemerkkien osalta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 26 Kesä 2011, 21:45
Kirjoittaja ZombieQueen
Mäkin vaihdoin ääneni muu-kohtaan, tasan samoilla argumenteilla kuin Hunis.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Heinä 2011, 13:13
Kirjoittaja pitkätukka
Vaihdoin ääneni Joicosta "muuhun". Olen käyttänyt jo jonkin aikaa Biosilkin hoitiksia ja huomannut ne hiuksilleni vielä Joicoakin paremmiksi. Hiukseni reagoivat hyvin yleensäkin silkkiproteiinia (ja hoitiksissa hiukan silikonia) sisältäviin tuotteisiin ja sen perässä päädyin kokeilemaan Biosilkiä. Joico tulee kakkosena.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 11 Heinä 2011, 16:19
Kirjoittaja Horros
Vaihdettu Tigistä "muuhun". Nyt kun Tigi on lopettanut lempituotteideni valmistuksen, olen alkanut siirtyä yhä enemmän ja enemmän Iherbin tuotteisiin. Suihkeissa taas olen todennut esim. XZ:n kelvolliseksi. Pakko silti myöntää, että nyt ei ole sitä samaa hohtoa hiusmömmötilauksia odotellessa kuin Tigien aikana (ainakaan ensimmäisillä kerroilla), nyt siitä on tullut ehkä vähän tylsempää&nbsp; ::) :D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 11 Heinä 2011, 21:01
Kirjoittaja RockQueen
Mä vaihdoin myös ääneni Tigistä "muu"-vaihtoehtoon. Käytän niin sekaisin kaikkea ettei voi sanoa että suosisin erityisesti mitään merkkiä. Tigiltä on käytössä useampia tuotteita kyllä, mutta on niitä muitakin :D

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 11 Heinä 2011, 21:12
Kirjoittaja Hilippa
Täälläkin tehtiin vaihto, Tigistä markettituotteisiin koska paljon tulee nykyään käytettyä mm. LV:tä, XZ:aa, Herbinaa ja Fructista.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 30 Heinä 2011, 00:31
Kirjoittaja cenadra
Äänestin markettituotteita. Marketista löytyy oikeasti todella hyviä tuotteita tällaiselle pihistelijälle. Shampoita, hoitoja, tehohoitoja, muotoilutuotteita... ;)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 03 Elo 2011, 00:16
Kirjoittaja Tunturikarpalo
Markettituotteet, omistan vain niitä, ainakin tällä hetkellä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 16 Elo 2011, 20:16
Kirjoittaja pitkätukka
Olen vaihdellut ääntäni Tigistä Joicoon ja "muuhun" (Biosilk), mutta korjasin sen taas Tigiksi siksi, että OH pelastaa melkein minkä vain huonomman hoitoaineen ja se toimii hyvin yhdessä kaikkien muiden käyttämieni hoitoaineiden kanssa. Se on paras "yleishoitikseni". Sekoitan sitä useimmiten johonkin silikoniseen hoitikseen, koska hiukseni pitävät kohtuullisesta määrästä silikonia ja OH tuntuu lisäävän sekoituksiin sopivasti hoitavuutta. Yksinään se ei ole yhtä loistavaa tavaraa, koska ilman pientä silikonilisää hiukseni ovat ärsyttävän vaikeat selvittää pesun jälkeen, lyhyehköinäkin. Mikään muu hoitis ei ole ollut mulla yhtä monikäyttöinen kuin Tigin OH.

En kuitenkaan välitä suuremmin muista Tigi-tuotteista, vaikka olen kokeillut useita. En tosin yhtään shampoota. MM-hoitis menee, mutta ei ole ihan OH:n tasoa monikäyttöisyydessään.

Tulipahan äänestettyä yhden loistavan hoitiksen perusteella.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Elo 2011, 16:49
Kirjoittaja Luscious
Vaihdoin markettituotteista "muuhun". Tykkään palashampoista, varsinki helpoista lusheista ja hoitoaineitakin on nyt enempi luontaispuolelta, esim iherbistä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 21 Elo 2011, 18:03
Kirjoittaja Kunis
Olen näköjään jo aiemmin vastannut markettituotteet. Hankin kyllä satunnaiset muotoilutuotteeni ja XZ-hoitikseni marketista, mutta toisaalta tilaan myös iHerbistä shampooni ja rekkua. Määrällisesti kuitenkin noita XZ-tuotteita kuluu eniten, joten markettiääni.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 07 Syys 2011, 20:14
Kirjoittaja Aleese
Mäkin kävin päivittämässä tilanteen omalta osaltani. Mun viimeinen O&H on loppunut aikaa sitten ja mulla ei ole enää mitään hiustenhoitotuotteita Tigiltä, joten vaihdoin ääneni Tigistä Joicoon. Joicon rekku on ollut mun suosikki iät ja ajat, mutta nykyisin oon hurahtanut Joicoon enemmänkin ja se on selkeä ykkönen mun hiustenhoitotuotteissa tällä hetkellä.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Helmi 2012, 10:19
Kirjoittaja Adina
Vastasin markettituotteet. Olen jo pidemmän aikaa käyttänyt hiustenhoidossa pelkästään XZ-tuotteita; shampoota, hoitoainetta, hoitosuihketta ja tehohoitoa. Sopivat hiuksilleni hyvin. XZ:n ohella käytän myös Herbinan tuotteita.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Helmi 2012, 11:05
Kirjoittaja SC
Markettituotteet vastasin myös, vaikka tilailinkin juuri hoitoaineita iHerbistä ja käytän kampaamoista ostettuja hopeashampoita. Marketista kuitenkin tulee tehtyä uusia hienoja löytöjä kuten XZ hoitoaineet johon olen nyt kovin tykästynyt ja varmasti ostan muitakin markettihoitoaineita kun kiva tarjous vain on (harvemmin niitä muuten tulee kokeiltua). Saahan ne ei toimivat hoitikset sitten hunajalla tai glyserolilla kunnollisiksi. Suurin osa muotoilutuotteistakin on markettikamaa joten siksi ääni tälle vaihtoehdolle.

Voisin kyllä olla merkkiuskollinenkin, mutten ole innostunut kokeilemaan mitään kampaamosarjaa sitä yhtä tuotetta pidemmälle niin ollaan nyt näin. Tigiä olen kyllä koittanut silmäillä aina kampaamoliikkeiden ohi kulkiessa, kyllä sitä joku päivä sellaisenkin käyn ostamassa :).

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Helmi 2012, 14:56
Kirjoittaja chai
Markettituotteita. Eniten itseäni miellyttävät tuotteet olen löytänyt iHerbistä, mutta markettituotteitahan ne pitkälti ovat ja niitä myydään rapakon takana marketeissa ja drugstoreissa.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Helmi 2012, 16:24
Kirjoittaja mar.ia
Annoin ääneni markettituotteille. Tällä hetkellä kylppärissä on melko sekalainen seurakunta tuotteita, mutta nykyisten kampaamotuotteiden loputtua ei varmaankaan tule ostettua uusia tilalle. Marketista on löytynyt hyviä perushoitsikoita ja loput tulee iHerbista, jonka chai:n kanssa jaottelen samalla perusteella markettikamoihin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 28 Helmi 2012, 22:34
Kirjoittaja Marie Corelli
Suosin nykyisin markettituotteita, koska ne riittävät hyvin lyhyille hiuksilleni. Olen ihastunut XZ-tuotteisiin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Huhti 2012, 01:25
Kirjoittaja evergreen
Annoin ääneni Joicolle parhaasta hinta-laatusuhteesta kärsineen karvaston tapauksessa. Jos päässäni olisi katkeilleen reuhkan sijasta terve ja suht vahva hiuksisto, äänestäisin ehkä ihan markettituotteita (XZ, EHS).

Edit. Vaihdoin ääneni vaihtoehdolle "muu", koska olen tykännyt Lushista viime ajat eniten. Satunnaisesti saatan silti poiketa kotimaisiin kampaamotuotteisiin tai marketin helmiin.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 01 Huhti 2012, 09:34
Kirjoittaja Varjotar
KC Professional on uusi lempparini.
Goldwell tipahti hyväksi kakkoseksi.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 17 Huhti 2012, 20:54
Kirjoittaja Painted Lady
Muutin äänen Tigistä Joicoksi. Olisin voinut valita myös Sebastianin, mutta kun se ei ollut listalla, enkä halunnut valita vaihtoehtoa "Muu",&nbsp; niin mennään Joicolla.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 11 Tammi 2014, 13:55
Kirjoittaja nima
Redken meikkaa hamppulatvat piiloon oikein kivasti. Ja jättää pidemmäksikin aikaa sileän tunteen, saa aikaan huolitellun vaikutelman.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 14 Tammi 2014, 22:17
Kirjoittaja Nakke N.
Täällä mennään markettituotteilla. Minulla on lyhyet hiukset, enkä ole saanut kampaamotuotteilla markettituotteita kummempaa lopputulosta (lukuunottamatta joitakin muotoilutuotteita), joten en näe mieltä ostaa kalliita tuotteita, kun halvemmillakin pärjään :)

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 17 Tammi 2014, 12:38
Kirjoittaja Jenje
Joico ja MOP on molemmat mulle vielä testaamatta, vaikka niitä onkin paljon kehuttu. Tässä listatuista eniten olen tykännyt Lanzan tuotteista, mutta en oikeastaan osaa olla merkkiuskollinen, vaan hankin mielenkiintoisia tuotteita merkistä riippumatta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 20 Tammi 2014, 17:15
Kirjoittaja Kauris
Vastasin markettituotteet, koska nuo kalliimmat merkit eivät oikein edes kiinnosta. Noista olen testannut vain Joicoa. Rekku on ihan pätevää tavaraa, Intense Hydrator taas ei tehnyt sen suurempaa vaikutusta, tosin tukka ei tainnut silloin olla kauhean kuiva. En usko, että mun tukka kaipaa mitään markettitavaraa kummempaa, ainoastaan rekkuun saatan satsata. Uskon kuitenkin että markettipuolelta löytyy riittävän laadukkaita tuotteita. Mulla ei myöskään ole mitään herkkää päänahkaa, hilseongelmia tai muita kummempia tarpeita, joiden vuoksi pitäisi kalliimpia tuotteita testailla. Hius ei myöskään ole niin kuivaa, etteivätkö markettituotteet auttaisi.

Markettituotteista selkeä lemppari on XZ. Vaikka tälläkin merkillä on puutteensa, jostain syystä se vetoaa minuun. Tuotteita on ehkä vähän turhan monta ja jäntevöitymistä tuo sarja kaipaisi, mutta tykkään kuitenkin. Listalla on paljon kokeilua odottavia shampoita ja hoitiksia. En ole varma onko XZ:lla loppujenlopuksi muita oikeasti hyviä tuotteita kuin jo poistuvat Xylitol-hunajat, mutta mä kyllä jaksan edelleen innostua tästä merkistä.

Toinen kiinnostava markettimerkki on Tresemme, olen tykännyt kokeilemistani. Isot pakkauskoot ovat&nbsp; sekä plussa että miinus, sillä kesken putelin saattaa iskeä kyllästyminen. Tälläkin merkillä on monta kiinnostavaa tuotetta.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Lähetetty: 20 Tammi 2014, 18:19
Kirjoittaja versicolori
Etsin sampoot ja hoitoaineet marketista, muotoilutuotteita toisinaan kampaamosarjoista. Tosiaan, en näe hirveästi järkeä ostaa kalliilla tuotteita, joita kuluu säännöllisessä käytössä suht paljon ja nopeasti. Sen verran harvoin käytän mitään kummempia muotoilutököttejä, että niihin voi laittaakin vähän enemmän rahaa.
Tresemme, XZ, EHS, Loreal, Garnier, Dermosil ja iHerbin tuotteet on yleensä käytössä. En ole kovin merkkiuskollinen tyyppi vaan tykkään kokeilla vähän sieltä sun täältä eri juttuja.