Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Mäkin vaihdoin ääneni muu-kohtaan, tasan samoilla argumenteilla kuin Hunis.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Vaihdoin ääneni Joicosta "muuhun". Olen käyttänyt jo jonkin aikaa Biosilkin hoitiksia ja huomannut ne hiuksilleni vielä Joicoakin paremmiksi. Hiukseni reagoivat hyvin yleensäkin silkkiproteiinia (ja hoitiksissa hiukan silikonia) sisältäviin tuotteisiin ja sen perässä päädyin kokeilemaan Biosilkiä. Joico tulee kakkosena.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Horros »

Vaihdettu Tigistä "muuhun". Nyt kun Tigi on lopettanut lempituotteideni valmistuksen, olen alkanut siirtyä yhä enemmän ja enemmän Iherbin tuotteisiin. Suihkeissa taas olen todennut esim. XZ:n kelvolliseksi. Pakko silti myöntää, että nyt ei ole sitä samaa hohtoa hiusmömmötilauksia odotellessa kuin Tigien aikana (ainakaan ensimmäisillä kerroilla), nyt siitä on tullut ehkä vähän tylsempää&nbsp; ::) :D
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mä vaihdoin myös ääneni Tigistä "muu"-vaihtoehtoon. Käytän niin sekaisin kaikkea ettei voi sanoa että suosisin erityisesti mitään merkkiä. Tigiltä on käytössä useampia tuotteita kyllä, mutta on niitä muitakin :D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Täälläkin tehtiin vaihto, Tigistä markettituotteisiin koska paljon tulee nykyään käytettyä mm. LV:tä, XZ:aa, Herbinaa ja Fructista.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Äänestin markettituotteita. Marketista löytyy oikeasti todella hyviä tuotteita tällaiselle pihistelijälle. Shampoita, hoitoja, tehohoitoja, muotoilutuotteita... ;)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

Markettituotteet, omistan vain niitä, ainakin tällä hetkellä.
1a F ii
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Olen vaihdellut ääntäni Tigistä Joicoon ja "muuhun" (Biosilk), mutta korjasin sen taas Tigiksi siksi, että OH pelastaa melkein minkä vain huonomman hoitoaineen ja se toimii hyvin yhdessä kaikkien muiden käyttämieni hoitoaineiden kanssa. Se on paras "yleishoitikseni". Sekoitan sitä useimmiten johonkin silikoniseen hoitikseen, koska hiukseni pitävät kohtuullisesta määrästä silikonia ja OH tuntuu lisäävän sekoituksiin sopivasti hoitavuutta. Yksinään se ei ole yhtä loistavaa tavaraa, koska ilman pientä silikonilisää hiukseni ovat ärsyttävän vaikeat selvittää pesun jälkeen, lyhyehköinäkin. Mikään muu hoitis ei ole ollut mulla yhtä monikäyttöinen kuin Tigin OH.

En kuitenkaan välitä suuremmin muista Tigi-tuotteista, vaikka olen kokeillut useita. En tosin yhtään shampoota. MM-hoitis menee, mutta ei ole ihan OH:n tasoa monikäyttöisyydessään.

Tulipahan äänestettyä yhden loistavan hoitiksen perusteella.
Viimeksi muokannut pitkätukka, 16 Elo 2011, 20:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Vaihdoin markettituotteista "muuhun". Tykkään palashampoista, varsinki helpoista lusheista ja hoitoaineitakin on nyt enempi luontaispuolelta, esim iherbistä.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Kunis

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Olen näköjään jo aiemmin vastannut markettituotteet. Hankin kyllä satunnaiset muotoilutuotteeni ja XZ-hoitikseni marketista, mutta toisaalta tilaan myös iHerbistä shampooni ja rekkua. Määrällisesti kuitenkin noita XZ-tuotteita kuluu eniten, joten markettiääni.
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Aleese »

Mäkin kävin päivittämässä tilanteen omalta osaltani. Mun viimeinen O&H on loppunut aikaa sitten ja mulla ei ole enää mitään hiustenhoitotuotteita Tigiltä, joten vaihdoin ääneni Tigistä Joicoon. Joicon rekku on ollut mun suosikki iät ja ajat, mutta nykyisin oon hurahtanut Joicoon enemmänkin ja se on selkeä ykkönen mun hiustenhoitotuotteissa tällä hetkellä.
Adina

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Adina »

Vastasin markettituotteet. Olen jo pidemmän aikaa käyttänyt hiustenhoidossa pelkästään XZ-tuotteita; shampoota, hoitoainetta, hoitosuihketta ja tehohoitoa. Sopivat hiuksilleni hyvin. XZ:n ohella käytän myös Herbinan tuotteita.
SC
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 483
Liittynyt: 24 Kesä 2009, 11:06

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja SC »

Markettituotteet vastasin myös, vaikka tilailinkin juuri hoitoaineita iHerbistä ja käytän kampaamoista ostettuja hopeashampoita. Marketista kuitenkin tulee tehtyä uusia hienoja löytöjä kuten XZ hoitoaineet johon olen nyt kovin tykästynyt ja varmasti ostan muitakin markettihoitoaineita kun kiva tarjous vain on (harvemmin niitä muuten tulee kokeiltua). Saahan ne ei toimivat hoitikset sitten hunajalla tai glyserolilla kunnollisiksi. Suurin osa muotoilutuotteistakin on markettikamaa joten siksi ääni tälle vaihtoehdolle.

Voisin kyllä olla merkkiuskollinenkin, mutten ole innostunut kokeilemaan mitään kampaamosarjaa sitä yhtä tuotetta pidemmälle niin ollaan nyt näin. Tigiä olen kyllä koittanut silmäillä aina kampaamoliikkeiden ohi kulkiessa, kyllä sitä joku päivä sellaisenkin käyn ostamassa :).
1aFMii,&nbsp;kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy
chai

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja chai »

Markettituotteita. Eniten itseäni miellyttävät tuotteet olen löytänyt iHerbistä, mutta markettituotteitahan ne pitkälti ovat ja niitä myydään rapakon takana marketeissa ja drugstoreissa.
mar.ia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 14:52

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja mar.ia »

Annoin ääneni markettituotteille. Tällä hetkellä kylppärissä on melko sekalainen seurakunta tuotteita, mutta nykyisten kampaamotuotteiden loputtua ei varmaankaan tule ostettua uusia tilalle. Marketista on löytynyt hyviä perushoitsikoita ja loput tulee iHerbista, jonka chai:n kanssa jaottelen samalla perusteella markettikamoihin.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515
Vastaa Viestiin