Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

Klaara
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 229
Liittynyt: 25 Syys 2006, 12:47

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Mie annoin ääneni MOPille, jonka tuotteita löytyy minulta eniten. Sopii myös parhaiten hiuksilleni.  :-*
Pitkät, karheat ja raidoitetut luonnonkiharahkot hiukset
Jade
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 18:05

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Jade »

Tigiä on eniten käytössä ja suurimmasta osasta tuotteista myös tykkään kovasti. Yksittäinen suosikki ylitse muiden on kuitenkin Joico K-Pak Reconstructor, mutta muut Joicot eivät vakuuta samalla tavalla, joten ääni Tigille.
Hiukset: vaalennetut, hartiamittaiset, ohuet.
Suosikit: Tigi Superstar, Brunette Goddess & Joico IHT.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Vaihdoin ääneni Tigistä Joicoon. Tigit eivät enää kohdallani nappaa, suurimmaksi osaksi hajusteiden & väriaineiden takia. Samoin monet tuotteet ovat alkaneet kutittaa päänahkaa/"muovittamaan" hiuksia... Silikoni kaiketi syynä. ::)

Joicoon puolestaan olen tosi tyytyväinen. Vaahtojätettävät (vanha K-Pak & Color Endurance), K-pak-rekku, Moisturizer sekä ALTima ovat toimineet kaikki itselläni kiitettävästi. Shampoita en tosin ole kokeillut lainkaan, mutta nämä toimivat! Integritykin löytyy, mutten ole siitä vielä päässyt selkeyteen.

Voisin myös äänestää Nexxusta, mutta koska olen kokeillut toistaiseksi vain kolmea tämän merkin tuotetta, en koe itseäni jääviksi hehkuttamaan sitä niin paljoa.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Jostain kumman syystä en ollutkaan vastannut tähän ketjuun :) ÄÄneni meni Tigille kuitenkin. Olen kokeillut aika monia Tigin tuotteita ja ainoastaan suklaatehis on tuottanut pettymyksen. O&H, BG,DB ja MM ovat loistotuotteita joista en luovu ja ainakin minun tukkaani tehoavat hyvin.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Aquatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2352
Liittynyt: 04 Joulu 2006, 20:31

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Aquatar »

Mä vastasin MOP, koska tällä hetkellä käytössä on enimmäkseen MOPin shampoot ja hoitsikkakin on vakkarikäytössä vaikka vuorottelenkin muden merkkien kanssa. Tarpeeksi hellävaraisia mutta kuitenkin hyvin peseviä ja hoitavia.
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Magia »

Vaihdoin ääneksi Joico. Hyviä, oikeasti kunnollisia ja hoitavia tuotteita.
Radish
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 16:18

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Radish »

MOP. Ehdottomasti. Mikään ei ole aikasemmin toiminut mun hiuksissa yhtä hyvin kuin MOPit.
2c M ii luonnonkiharat, asteittainen siirtyminen omaan väriin käynnissä.The secret of staying young is to live honestly, eat slowly, and lie about your age.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Vaihdoin ääneni ja se meni Nexxukselle. Mietin pitkään annanko ääneni MOP:lle, mutta siltä mulla on käytössä vain pari tuotetta. Nexxukseltakin vain kolme, mutta se vaan on niin loistava! Uskallan tältä merkiltä kokeilla uusiakin tuttavia ja ne kiinnostaa kovasti. Tähän merkkiin luotan.

Edit. Jos olis saanut antaa kaksi ääntä, niin toinen olis mennyt MOP:lle niin tasaväinen Nexxuksen kanssa. Nexxukselta oon kokeillut nyt neljättä tuotetta, joka on aivan mahtavaa, sitä pitää päästä pian ostamaan. Eli ylivoimaisesti Nexxus vie voiton!
Viimeksi muokannut Chaos, 26 Loka 2007, 18:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Bella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 27 Marras 2006, 22:20

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Bella »

Pähkäilin Tigin ja Redkenin välillä mutta valitsin kuitenkin Redkenin. Tigiltä käytän hiustenpesussa lähinnä vain Curls Rock-sarjaa, muut onkin pääosin sitten muotoilutuotteita. Redkeniltä löytyy usemman linjan shampoota ja hoitsikkaa ja kaikista tykkään tosi kovin, tukka tykkää myös.&nbsp; :)
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes
Vovka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 07 Touko 2007, 20:37

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Vovka »

Annoin ääneni markettituotteille, koska en ole vielä kovin montaa kampaamotuotetta päässyt kokeilemaan, ja opiskelijabudjetilla ei olisi oikein varaakaan. Onneksi tukalle riittää markettitavarakin.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Vaihdoin ääneni tigistä markettituotteisiin. Tällä hetkellä suosikit löytyy niistä (xz, vo5, liquid silk, ehs jne)
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
meriucha

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja meriucha »

Vastasin MOP. Pärjäisin jo pelkällä kosteuttavalla shampoolla ja hoitoaineella hyvin.
wendy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 182
Liittynyt: 05 Elo 2007, 14:31

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja wendy »

Mulla vaihtelee lempparituotemerkit hiusten hoidossa tiuhaan, mutta nyt olen taas jonkin aikaa suosinut Tigin tuotteita, vaikka jossain vaiheessa en niistä pahemmin perustanutkaan. Tigi ei ole mielestäni välttämättä paras tuotemerkki, mutta tällähetkellä suosin Tigin tuotteita.(ja näyttää toimivan varsin hyvin) Mulla on db,mm,O&H ja superstar isot koot sh ja hoitsikka, että niillä mennään. (ja mennään muuten jonkin aikaa ;D)
Maailma on niinkun peili niin se heijastaa
Takasin sun oma asenteesi aina vastaan
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan
chiliad
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 54
Liittynyt: 10 Elo 2007, 18:44

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja chiliad »

Tigiä käytän ehdottomasti eniten, on vaan tullu ostettua niitä niin paljon ja hyvinhän ne hiuksis toimii :D
Lingon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 308
Liittynyt: 20 Heinä 2007, 21:29

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Lingon »

Ääni markettituotteille. Mieluumminhan sitä käyttäisi laadukkaampia merkkejä, mutta rahatilanne ei oikein tällä hetkellä sitä salli.
Vastaa Viestiin