Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Joico, ainakin tällä hetkellä. Tosin käyttämäni tuotteet menee tuotemerkkinsä puolesta niin ristiin, että on vaikea sanoa mitään kovin yleispätevää. En mä itse asiassa edes pidä kovin monista Joicon tuotteista  ::) mutta toisaalta esim. rekusta taas niin paljon, että jo se riittää nostamaan koko tuotemerkin oman listani ykköseksi. On se myös se sen yleinen imago ja kuva siitä mun silmissä.
Ulpu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2290
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 15:18

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Ulpu »

Mä en oikein osaa änestää mitään, koska mulla ei ole mitään yhtä yhtä ylitse muiden. Joico, Nexxus, Tigi, Redken, Lanza, Mopia, kaikkia noita mulla on ja joka sarjassa on jotain, mistä tykkään. Ens viikolla saan lisää Nexxusta, josko se nousisi suosikiksi.  ::) Mä oon muutenkin sellainen, etten pahemmin hehkuttele tiettyjä tuotteita, kun mun tukassa toimii aikas hyvin kaikki nuo laadukkaat tuotteet.
Viimeksi muokannut Ulpu, 25 Kesä 2006, 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö
dhaniwali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 607
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:38

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja dhaniwali »

Taidan olla aika marginaalissa, kun vastasin redken. Mulla ei ole ollut mitään hirveetä arsenaalia miltään tuotemerkiltä, eniten ehkä redkeniä ja harvat muotoilutuotteet joita mulla on ollut, on redkenin ja kaikkiin olen ollut tosi tyytyväinen. Silikonittomat hoitoaineet ei ole mun juttu. Joicoa mietin, mutta jotenkin teho ei ole ollut riittävä.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mustikka kirjoitti: Mie olen tosi yllättäyny näistä äänestyksen tuloksista. Olen luullut, että nexxus on täällä suosituin sarja. Ehkä enemmän yllätyin kuitenkin siitä, että joicoa pidetään parhaimpana.
Mäkin kuvittelin Nexxuksen olevan suurin hitti juurikasvulaisten keskuudessa, mutta eipäs sitten ilmeisesti? Ehkä Joicon johtoasema johtuu siitä että se on kuitenkin helpommin saatavissa kuin Nexxus, kaikki ei kuitenkaan voi/halua tilailla ulkomailta. Mielenkiintoisia tuloksia anyway! Ja Wella on nähtävästi totally out täällä...!  :P En ole kuullut yhdenkään juureksen hehkuttavan mitään Wellan tuotetta, vaikka luulisi että SP-sarjasta vähintään löytyisi jotain toimivaakin...?
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja deko »

Minä en voi äänestää koska en ole kaikkia testannut, ja testatuista yhdellä on yksi hyvä ja toisella toinen jne eli riippuu hiusten tilasta ja tarpeesta mikä milloinkin tekee mahtavan tuloksen. En siis pysty kokonaisvaltaisesti toimivaa valitsemaan.

Piiloääni vaihtoehdolle "sekakäyttäjä" ;D
this too shall pass.
Minni
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 14:39

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Minni »

Vastasin Tigi, koska sillä on kaksi tuotetta joita ilman en halua kauaa olla. Eli o&h -hoitis ja small talk. Muutama viikko sitten loppui tuo o&h, ja päätin käyttää muita aineita loppuun ennen kuin aloittaisin ostamani litran putelin. Käytin joicoa, lanzaa, nexxusta ja moppia, mutta millään niillä ei saanut yhtä hyvää tulosta kuin o&h:lla. Latvat alkoivat olla rispaantuneen näköiset. :-\ Muutama päivä sitten meni hermot, ja otin o&h:n taas käyttöön, ja nyt hiukset tuntuvat paljon paremmilta. Kyllä nuo muutkin ovat hyviä, mutta vain o&h:n rinnalla. ;)
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja calypso »

Vastasin Joico hyvän hinta-laatusuhteen takia ja siitä minulla on eniten kokemuksia. Tigin hoitoaineista pidän mutta shampoot eivät ole oikein kummoisia. MOPeista ei ole kokemusta kuin Hydrating shampoosta joka on kyllä tosi hyvä tuote!
Kaikenkaikkiaan jos pitäisi yksi sarja valita ja käyttää vain niitä tuotteita niin valitsisin Joicon. Kaikki kokeilemani Joicot ovat olleet erittäin toimivia  :)
(K-pak sh + ha + tehis, Moisturizer, Altima, Kerapro, CE-vaahto)
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Supervixen kirjoitti:
Mustikka kirjoitti: Mie olen tosi yllättäyny näistä äänestyksen tuloksista. Olen luullut, että nexxus on täällä suosituin sarja. Ehkä enemmän yllätyin kuitenkin siitä, että joicoa pidetään parhaimpana.
Mäkin kuvittelin Nexxuksen olevan suurin hitti juurikasvulaisten keskuudessa, mutta eipäs sitten ilmeisesti? Ehkä Joicon johtoasema johtuu siitä että se on kuitenkin helpommin saatavissa kuin Nexxus, kaikki ei kuitenkaan voi/halua tilailla ulkomailta.
Joo, mäkin luulen, että tuo selittyy pitkälti siksi, että Joicoa on käyttänyt huomattavasti suurempi osa kuin Nexxua. Joicon K-pak-vaahto lienee foorumilaisten suosikkien kärkipäässä, joten varmaan ainakin k-pakia on tosi moni käyttänyt, ja kun harva lienee kokeillut useita tuotteita per tuotemerkki, niin yksittäiset suosikkituotteet painanevat vaakakupissa aika paljon. Ja hinta-laatu-suhteeltaan Joico on varmaan ylivertainen. Muutenkaan en ole tuloksista niin yllättynyt.  Erityisen hauska on MOP kolmosena, ja sehän onkin tällä hetkellä varmaan foorumin muodikkain merkki. Mutta olisi hauska tehdä uusi äänestys vaikka vuoden päästä, kun on taas uudet suosikit ;). Rolla viittasikin jossain välissä, että aikoinaan Redken oli kauhea hitti, sitten taisi olla L'anza, Joico, Nexxus, MOP jne.

Edit. Korjasin lapsuksen.
Viimeksi muokannut Luomo, 02 Heinä 2006, 18:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Luomo kirjoitti:
Supervixen kirjoitti:
Mustikka kirjoitti: Mie olen tosi yllättäyny näistä äänestyksen tuloksista. Olen luullut, että nexxus on täällä suosituin sarja. Ehkä enemmän yllätyin kuitenkin siitä, että joicoa pidetään parhaimpana.
Mäkin kuvittelin Nexxuksen olevan suurin hitti juurikasvulaisten keskuudessa, mutta eipäs sitten ilmeisesti? Ehkä Joicon johtoasema johtuu siitä että se on kuitenkin helpommin saatavissa kuin Nexxus, kaikki ei kuitenkaan voi/halua tilailla ulkomailta.
Joo, mäkin luulen, että tuo selittyy pitkälti siksi, että Nexxua on käyttänyt huomattavasti suurempi osa kuin Joicoa.
Minusta tämä on kyllä nimenomaan toisinpäin. Aika harva on Nexxusta käyttänyt, kun taas todella monella on monipuolisia kokemuksia Joicosta. Kun vertaa Joico-ketjun käyttäjäkokemuksia Nexxus-ketjuun, niin huomaa, että Joicolta ihmiset ovat kokeilleet keskimäärin paljon enemmän tuotteita kuin Nexxukselta, jolta monella on vain yksi tai kaksi kokemusta. Joicon tuotteet ovat siitä monipuolisia vielä kun niissä on rakennepaikkaavuutta sekä kostetusta, kohtuullinen hintataso, mukavat purkit, helposti saatavissa, kivat tuoksut ja Joicosta on yleensä paljon hyviä tarjouksia - tämä lisää tuotteiden imagoarvoa varmaan aika huomattavasti.

Jos minun pitäisi suositella jotain sarjaa ihmiselle, jonka hiuksista en juurikaan tiedä, suosittelisin Joicoa, sillä se on kokonaisuutena varmaan paras sarja (keskivertohiuksille). Minun tukalleni Joico on sarjana aivan liian korjaava, mutta yleisesti ottaen Joico käy todella monelle niin tuoksujen, hinnan kuin tuotteiden toimivuudenkin kannalta. 
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
~vail~

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

Mä laitoin L'Anzan, mutta Nexxusten ja Mopin kohdalta olen kyllä ihan jäävi sanomaan kun en ole vielä testinyt. Redkeniltäkin on vain All Soft Soft Ends käytössä, koska uskon silikonivaroittelut muiden tuotteiden osalta ja poimin ostoskoriin suosittelujen kautta tuotteita.

L'Anzasta olen kyllä tykännyt, kaikki paitsi MB on toimineet mainostetulla tavalla. Hair Repair shampoo ja rekku sekä Leave-in-Protector on lunastaneet odotukset - Dry Hair tuotteista en ihan niin innoissani ole mutta tykkään silti niistäkin enemmän kuin Joicon K-pakeista.

Markettituotteisiin en luottoani pistä, mutta käteisvaroja kyllä silloin tällöin ;D
Lilian

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Lilian »

Tigille täältäkin ääni! Olen vasta noin puoli vuotta ollut hiusvalveutunut, joten läheskään kaikista sarjoista ei ole kokemusta (vielä  ::)). Tigiin on tänä aikana eniten tullut tutustuttua ja ihastuttua - kas kummaa, O&H shampoo ja hoitis on tämänkin tytön vakikäytössä, ja kovasti tykkäilen. Tigillä vain kokonaisuus on perin toimiva - hyviä tuotteita, hassunhauskoja pulloja, tuoksuja ja nimiä. Pitääkin laittaa kohta täydennystilaus vetämään.  ;D

Joico on selvästi tämänkin äänestyksen perusteella seuraava sarja, johon pitää tutustua. Tällä hetkellä hyllyt täyttyvät  eniten Tigin  lisäksi Redkenin, Bonacuren ja markettisarjojen purnukoista.
Karoliina

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Karoliina »

Mä käytän muuten Joicon tuotteita, paisi lakka on Sebastian Laminates.
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Twinkley kirjoitti:
Luomo kirjoitti:Joo, mäkin luulen, että tuo selittyy pitkälti siksi, että Nexxua on käyttänyt huomattavasti suurempi osa kuin Joicoa.
Minusta tämä on kyllä nimenomaan toisinpäin. Aika harva on Nexxusta käyttänyt, kun taas todella monella on monipuolisia kokemuksia Joicosta.
Mulla on vain tuossa mennyt tuotemerkit väärinpäin, nimenomaan tuota piti kirjoittamani. Käynpäs korjaamassa...
Viimeksi muokannut Luomo, 02 Heinä 2006, 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja sipe »

Tää oli paha... Vastasin MOP, sillä tykkään tosi monista niiden tuotteista. Tosin seuraavan joico-pesun jälkeen vastaus olisi voinut olla joico tai nexxus-pesun jälkeen nexxus... Mun on jotenkin vaikea laittaa noita kolmea sarjaa paremmuusjärjestykseen, sillä tykkään kaikista tosi paljon.

L'anzalla ja redkenilläkin on ihan hyviä yksittäisiä tuotteita, mutta kokonaisuutena ne ei ole ihan yhtä lailla mun mieleen.
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Mietin Lanzan ja Joicon välillä, ja vastasin sitten Lanza. Kaikki lanzan tuotteet, joita olen kokeillut(dry hair-sarja, hair repair-sarja, daily revitalizer, deep cleansing-shampoo color care-suihke deep conditioner), ovat toimineet tosi hyvin, kun taas Joicolta ainakin altiman olen pidemmän käytön jälkeen todennut aika keskinkertaiseksi, ja ce-vaahtokaan ei ainakaan parin käyttökerran perusteella toimi.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
Vastaa Viestiin