Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

Marie Corelli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2355
Liittynyt: 10 Loka 2010, 18:05

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Marie Corelli »

Suosin nykyisin markettituotteita, koska ne riittävät hyvin lyhyille hiuksilleni. Olen ihastunut XZ-tuotteisiin.
Light travels faster than sound. That's why some people appear bright until you hear them speak...

"Lead us not into Trent station and deliver us from derails." (Father Don and the Holy Ghost)
evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Annoin ääneni Joicolle parhaasta hinta-laatusuhteesta kärsineen karvaston tapauksessa. Jos päässäni olisi katkeilleen reuhkan sijasta terve ja suht vahva hiuksisto, äänestäisin ehkä ihan markettituotteita (XZ, EHS).

Edit. Vaihdoin ääneni vaihtoehdolle "muu", koska olen tykännyt Lushista viime ajat eniten. Satunnaisesti saatan silti poiketa kotimaisiin kampaamotuotteisiin tai marketin helmiin.
Viimeksi muokannut evergreen, 15 Tammi 2014, 01:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii, oma väri.
Varjotar

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

KC Professional on uusi lempparini.
Goldwell tipahti hyväksi kakkoseksi.
Viimeksi muokannut Varjotar, 13 Kesä 2012, 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Muutin äänen Tigistä Joicoksi. Olisin voinut valita myös Sebastianin, mutta kun se ei ollut listalla, enkä halunnut valita vaihtoehtoa "Muu",  niin mennään Joicolla.
nima
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 72
Liittynyt: 03 Loka 2013, 12:44

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja nima »

Redken meikkaa hamppulatvat piiloon oikein kivasti. Ja jättää pidemmäksikin aikaa sileän tunteen, saa aikaan huolitellun vaikutelman.
1b M ii, punainen hurjasti ohentunut kuontalo, ikuisuuskasvattaja(ko).
Nakke N.

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Nakke N. »

Täällä mennään markettituotteilla. Minulla on lyhyet hiukset, enkä ole saanut kampaamotuotteilla markettituotteita kummempaa lopputulosta (lukuunottamatta joitakin muotoilutuotteita), joten en näe mieltä ostaa kalliita tuotteita, kun halvemmillakin pärjään :)
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Joico ja MOP on molemmat mulle vielä testaamatta, vaikka niitä onkin paljon kehuttu. Tässä listatuista eniten olen tykännyt Lanzan tuotteista, mutta en oikeastaan osaa olla merkkiuskollinen, vaan hankin mielenkiintoisia tuotteita merkistä riippumatta.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Kauris »

Vastasin markettituotteet, koska nuo kalliimmat merkit eivät oikein edes kiinnosta. Noista olen testannut vain Joicoa. Rekku on ihan pätevää tavaraa, Intense Hydrator taas ei tehnyt sen suurempaa vaikutusta, tosin tukka ei tainnut silloin olla kauhean kuiva. En usko, että mun tukka kaipaa mitään markettitavaraa kummempaa, ainoastaan rekkuun saatan satsata. Uskon kuitenkin että markettipuolelta löytyy riittävän laadukkaita tuotteita. Mulla ei myöskään ole mitään herkkää päänahkaa, hilseongelmia tai muita kummempia tarpeita, joiden vuoksi pitäisi kalliimpia tuotteita testailla. Hius ei myöskään ole niin kuivaa, etteivätkö markettituotteet auttaisi.

Markettituotteista selkeä lemppari on XZ. Vaikka tälläkin merkillä on puutteensa, jostain syystä se vetoaa minuun. Tuotteita on ehkä vähän turhan monta ja jäntevöitymistä tuo sarja kaipaisi, mutta tykkään kuitenkin. Listalla on paljon kokeilua odottavia shampoita ja hoitiksia. En ole varma onko XZ:lla loppujenlopuksi muita oikeasti hyviä tuotteita kuin jo poistuvat Xylitol-hunajat, mutta mä kyllä jaksan edelleen innostua tästä merkistä.

Toinen kiinnostava markettimerkki on Tresemme, olen tykännyt kokeilemistani. Isot pakkauskoot ovat  sekä plussa että miinus, sillä kesken putelin saattaa iskeä kyllästyminen. Tälläkin merkillä on monta kiinnostavaa tuotetta.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Etsin sampoot ja hoitoaineet marketista, muotoilutuotteita toisinaan kampaamosarjoista. Tosiaan, en näe hirveästi järkeä ostaa kalliilla tuotteita, joita kuluu säännöllisessä käytössä suht paljon ja nopeasti. Sen verran harvoin käytän mitään kummempia muotoilutököttejä, että niihin voi laittaakin vähän enemmän rahaa.
Tresemme, XZ, EHS, Loreal, Garnier, Dermosil ja iHerbin tuotteet on yleensä käytössä. En ole kovin merkkiuskollinen tyyppi vaan tykkään kokeilla vähän sieltä sun täältä eri juttuja.
Vastaa Viestiin