Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja ellen »

Äänestin L'anzaa, mutta oon tyytyväinen kyllä Nexxuksen ja Joicon tuotteisiin. Kaikilla em. merkeillä on joitain sellaisia helmituotteita, mitä ilman ei voi elää.

Edit. Joico unohtui tyystin.
Viimeksi muokannut ellen, 09 Huhti 2008, 10:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minsku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1169
Liittynyt: 07 Touko 2007, 17:10

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Minsku »

Äh, laitoin markettituotteet, kun ei mikään sarja ole kokonaisvaltaisesti hyvä ja jos pitäisi vain yhtä noista ostaa niin kyllä kai sieltä marketistakin jotain löytyisi vähän joka lähtöön, kai... Tigi olisi ehkä voinut olla toinen, tai Joico... Liian vaikea :D
Marella

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Marella »

Schwarzkopf sai mun äänen. Bonacurelta oon löytänyt sopivat hopeashampoot ja hoitoaineet sekä jätettävät.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mitähän on tapahtunut kun Tigi on noin rynninyt ykkössijalle, ja koko ajan kasvattaa etumatkaa... Mielenkiintoiseksi tuon  tekee se, että foorumilla ei kuitenkaan loppujen lopuksi niin hurjasti arvosteta Tigiä jotain O&H:ta lukuunottamatta.

Veikkaisin että tulos johtuu lähinnä siitä että Tigiä on niin hyvin saatavilla kaikkialla ja markkinointi on aggressiivista. Moni varmaan vastaa Tigi koska on käyttänyt sitä merkkiä eniten.... veikkaan minä. Entinen ykkönen Joico on edelleen saatavilla vain harvoissa valituissa kampaamoissa minkä luulisin vaikuttavan tulokseen. Ja markkinointi Suomessa on hyvin matalaprofiilista.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja ellen »

^ Ehkäpä tuo Tigin nouseva trendi johtuu juurikin brändistä ja mielikuvista mitä yritetään taidokkaasti luoda. Onhan foorumillakin esiintynyt erinäisten merkkien ylihehkutusta ja innostusta, joka siirtyy merkistä toiseen, nyt vuorossa on näköjään Tigi. Lisäksi Tigi saattaa olla monille aloitteleville hiusfriikeille jotenkin todella erityisen hieno merkki, kun "onhan se Tigiä". Ehkäpä he sitten jossain vaiheessa oppivat ;). Nyt mut tietty lynkataan Tigi-fanien johdosta, mutta ei voi mitään, kannatan edelleen mielestäni oikeasti laadukkaita merkkejä, kuten L'anzaa, Nexxusta ja Joicoa ;D.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Tigillä on erittäin hyvä mainonta.. Mikä ikinä lehti kyseessä niin aina hiusvinkeissä on jokin mainos Tigin tuotteista..
Myöskin tuoksut ja pullojen ulkonäkö houkuttelee ostajia..

Itse en ole Tigiin ollut koskaan tyytyväinen.. Saan allergiia liian voimakkaista aineista ja "hoitavat" shampoot liian peseviä..

Itse tykkään enemmänkin Lanzasta ja Sebastianista.

Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Margot »

Luulen, että moni myös klikkaa Tigiä tajuamatta, että tässä ei pitäisi ottaa muotoilutuotteita ollenkaan huomioon.

Itse en osaa vastata, koska en ole kauneudenhoidossa merkkiuskollinen, vaan napsin parhaita tuotteita sieltä täältä. Vielä ei ole tullut vastaan sarjaa, joka olisi ylitse muiden. Lisäksi olen ollut hiushullu vasta niin vähän aikaa, että olen kokeillut aika vähän tuotteita.
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Surrur »

^ Miksi ei pidä ottaa muotoiluaineita huomioon? Eihän tää keskustelu ole Hiustenhoitopuolella, vaan Hiushömpässä, kyllä siihen luulisi kuuluvan muotoilukin :)

Itse äänestin Nexxusta, koska tältä merkiltä kaikki tuotteet, joita olen päässyt kokeilemaan, on toiminut tosi hyvin tässä päässä.
Margot
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1383
Liittynyt: 23 Heinä 2007, 23:34

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Margot »

Rumble kirjoitti:^ Miksi ei pidä ottaa muotoiluaineita huomioon? Eihän tää keskustelu ole Hiustenhoitopuolella, vaan Hiushömpässä, kyllä siihen luulisi kuuluvan muotoilukin :)
En tiedä syytä, mutta niin aloittaja on kirjoittanut.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ Niin, mä laitoin tuohon äänestys"ohjeeseen" että jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle koska kaikilla sarjoilla ei ole niitä tasapuolisesti. Tigin muotoilutuotearsenaali taitaa olla suurempi kuin monen muun merkin muotoilutuotteet yhteensä.
Copper

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Copper »

Äänestin vaatimattomasti markettituotteita. Tämä johtuu siitä, että olen niitä eniten käyttänyt ja löytänyt itselleni toimivia tuotteita.
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Täälläkin suosin markettituotteita! Oon kyllä ollut tyytyväinen Tigiinkin, tykkään O&H-shampoosta tosi paljon ja hoitis tekee tukasta ihanan. :) Kunhan shampoot vähenee ostan Glissia, kun äitikin siitä niin tykkää. Tosin mulla on vielä XZ:aa ja Freemania täydet pullolliset ja Tigin shampootakin vielä reilu puoli pullollista jäljellä. Tekis mieli niin kovasti ostaa jotain uutta, mutta en vaan tarvitse. Onneksi on olemassa itsehillintää.  ::)
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Margot kirjoitti:
Rumble kirjoitti:^ Miksi ei pidä ottaa muotoiluaineita huomioon? Eihän tää keskustelu ole Hiustenhoitopuolella, vaan Hiushömpässä, kyllä siihen luulisi kuuluvan muotoilukin :)
En tiedä syytä, mutta niin aloittaja on kirjoittanut.
Ohhoh, enpäs huomannut tota ollenkaan! Luin ekan viestin varmistaakseni että kyseessä ei oo pelkkien hoitotuotteiden äänestys, eikä siinä mitään sanottu. En sit tajunnut lukea tota kysymystä kokonaan :D
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Tigi ja markettituotteet (XZ ja EHS) melko tasoissa. Annoin kuitenkin ääneni Tigille.
Viimeksi muokannut pitkätukka, 27 Syys 2008, 10:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
kerrrmit

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja kerrrmit »

tigin uskollinen käyttäjä.(-;
Vastaa Viestiin