Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

Tigin epäuskollinen käyttäjä  ;) . Suhde onneksi kestää syrjähypyt, kunhan edes suurin osa munista on samassa korissa. Vaikka eihän tulevasta tiedä...
Viimeksi muokannut Pähkinä, 27 Heinä 2008, 22:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Säde »

Vaihdoin ääneni Joicosta MOPiin, sillä C-System Hydratin shampoo ja hoitis ovat niin mahtavan toimivia tässä päässä. Toki välillä tarvitaan myös esim. Joicon rekkua.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja kiwi »

kiwi kirjoitti: Tigi, mutta Joico tulee hyvänä perässä.  :)
Tällä hetkellä suosin Tigiä ainoastaan muotoilussa, mutta muuten äänet jakautuvat sekalaisesti Joicon, Lanzan, MOPin, Tigin ja markettisarjojen kesken.
Tristy

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mä en oikein tiedä mitä äänestäisin, koska käytän pesussa ja hoidossa aika tasapuolisesti Joicoa, L'anzaa, MOPia, Nexxusta ja markettituotteita. Käytössä on myös muutama Tigin tuote. Edellämainituilta merkeiltä on löytynyt sopivia tuotteita mun hiuksille, mutta en kyllä osaa valita mikä niistä olisi paras sarja. Muotoiluun olisi helpompi vastata ja siinä suosinkin Tigiä.
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja witura »

^En myöskään tiedä mitä äänestäisin sillä käytän vähän kaikkia merkkejä. L'anzaa, MOP:ia, Joicoa, Nexxusta, Tigiä, markettituotteita. Eniten ehkä pidän Joicosta kuitenkin, mutta vaikea päättää koska kaikki HG:ni eivät ole Joicon vaan jakaantuvat melko voimakkaasti eri merkeille, joten en äänestä mitään tasavertaisuuden nimessä  :)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
Kiivi

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Kiivi »

Äänestin Nexxusta, lempishampoot ja -hoitoaineet löytyy siltä. Hyvänä kakkosena tulee Joico, jonka tehohoitoihin olen rakastunut.
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Aleese »

Mä tykkään Tigin tuotteista ylitse muiden, vaikka käytän kyllä nykyään aika paljon muitakin. Mun suosikkituotteet löytyy kuitenkin Tigiltä, joten vastasin sen.
Herya
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1051
Liittynyt: 07 Syys 2007, 17:21

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Herya »

Vaihdoin ruksini markettituotteet kohtaan. Nivean uudet hiustuotteet houkuttaa tosi kovasti ja mitä olen koittanut on ollut erittäin hyviä. Käytän myös kampaamotuotteita, joista on löytynyt lemppareita, mutta niitä on aika monesta sarjasta joten vaikea valita yhtä  :)
Surrur
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 507
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 09:48

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Surrur »

Mä olin äänestänyt Nexxusta, mutta poistin nyt ääneni kokonaan. Nexxun tuotteet ei loppujen lopuksi olekaan olleet mun päälle mitenkään HG-tuotteita, itse asiassa toimivat aika miten kuten.Tällä hetkellä mulla ei oikein ole mitään suosikkia merkeistä, tuotteita on hyvin randomilla eri merkeiltä.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Vaihdoin ääneni Joicosta markettituotteisiin.

Kampaamotuotteista aktiivisessa käytössä on enää O&H-hoitis, Joicon rekku ja KC Professionalin Moisture Mist. Löydän tarpeisiini sopivat tuotteet marketista, joiden joukossa on myös todellisia helmiä. Markettituotteet on sopivan laaja skaala, johon mahtuu suosikkejani eri merkeiltä.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Cabello

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Cabello »

Vastasin markettituotteet, sillä käytän oikeastaan vain XZ:n tuotteita.
mariea

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja mariea »

Mä annoin ääneni Tigille, vaikkein mikään supermerkkiuskollinen olekaan. Heidän tuotteistaan on vaan useimmiten löytynyt mun hiuksille sopivat helmet.
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Mä annoin ääneni Redkenille. Loistavat hiusvärit, ihanat muotoilutuotteet ja hyviä ovat myös useimmat hoitotuotteet ;)
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Kyllä Tigi on mullekin se tutuin ja eniten käytetty sarja. Osa tuotteista on toki floppeja, mutta helmiä (mm. O&H, Moisture Maniac, After Party, Headrush, Manipulator) on niin paljon, että ainakin omasta mielestäni jäädään vahvasti plussan puolelle  :) Tigin tuotteet ovat (pääasiassa) hyväntuoksuisia, ja myös värikäs ulkonäkö houkuttelee. Tigin saatavuus on myös paljon parempi kuin vaikka MOPin, joka kyllä myös on hyvin mieleinen ja kiinnostava sarja, en vain ole vielä ehtinyt kokeilla kovin monia sarjan tuotteita. Lisäksi pidän paljon Redkenistä, Joicosta ja L'anzasta. Markettituotteistakin löytyy yllättävän laadukkaitakin tuotteita, ainakin XZ.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Valitsin Joicon.

Tigiltä olen löytänyt todella mahtavia hoitsikoita ja olen aivan rakastunut Let It Be-jätettävään.
Lanzalta suosin molempia jätettäviä, Protectoria ja Conditioneria. Jostain syystä Dry Hair-tehis ei ole miellyttänyt mua kauheasti.
Muita en ole Lanzalta kokeillut, paitsi nyt tulee Kukui Nut kokeiluun.
Nexxuista olen kokeillut Enphusea ja Humectinia. Olen myyty näille tuotteille, mutta hinta nikotuttaa aika tavalla.
Humectinia kyllä ostan toisen putelin, sen olen jo päättänyt, mutta en varmaan vähään aikaan kokeile muita Nexxujen tuotteita.

Joicoa äänestin sen takia, että sen rekku ja IH on olleet mulle todella HG-tuotteita.
Silk-hoitis saa hiukset pehmeiksi ja silkkisiksi. Jätettävä vaahto on ollut hyvä.
Näitten takia Joico nousee johtoon, koska en välttämättä ihan heti löytäisi noille vastaavaa tuotetta.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Vastaa Viestiin