Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Ajattelin tällaisen äänestyksen pistää käyntiin ihan mielenkiinnosta. Millaisia yleisarvosanoja muuten antaisitte yleensä käyttämillenne merkeille?
Viimeksi muokannut Supervixen, 22 Kesä 2006, 12:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Mietin pitkään, äänestänkö Joicoa vai Lanzaa. Ääni meni Joicolle, koska sillä on useampia mun tukkaan erittäin hyvin sopivia tuotteita kuin Lanzalla, jonka tehistä ja pikahoitista taas käytän useiten. Tigi olisi tullut kolmantena ja muut käyttämi merkit yhdessä nipussa sen jälkeen. Esim. Goldwellilla on vain muutama hyvä tuote, Redkenillä pari ja Giovannilla jokunen, mutta ne tuotteet ovat sellaisia, mitä olen käyttänyt jo pitkään ja aion käyttää jatkossakin. Hankalaa antaa yleisarvosanoja, kun esim. hyvin laajan tuotevalikoiman tarjoavalla Redkenillä on vain 3 minulle hyvää tuotetta, eli annetaanko arvio näiden pohjalta vai suhteutetaanko merkin kokonaistasoon?
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Äänestin Tigiä, mutta mulla päätökseen vaikuttaa kyllä kovasti hoito- ja muotoilutuotteiden suhde. Tarvitsen siis kunnon muotoilutuotteet ja unelmasarjassa sekä hoidot että muotoilut ovat toimivia! Tigiin päädyin siksi, että merkkinä se on älyttömän houkutteleva. Voisin ostaa niiltä vaikka mitä... Ja olen ostanutkin! ;D

Ja jos sympatiapisteitä jaetaan, niin ne annan Goldwellille, koska muotoilutuotteissa on positiivista yritystä.

(Että sori vaan Supervixenille, kun höpötin kuitenkin muotoilutuotteista... ;))
Luomo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:22

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Luomo »

Mietin Tigin ja L'anzan välillä ja äänestin nyt Tigiä, mutta aika köykäsin perustein, sillä ei ole tullut kovin montaa tuotetta käytettyä (jos siis niitä muotoilutuotteita ei lasketa). Ääni meni lähinnä suursuosikki O&H hoidon perusteella ::). Muutenkin vähän hankala, koska mulla ei ole sellaista suosikkimerkkiä, mistä olisi pakko saada kokeilla kaikkea. Kokeilen aina yksittäisiä tuotteita eri sarjoilta (eniten suosikkeja taitaa olla Tigiltä, L'anzalta, Redkeniltä ja Joicolta). Äh, nyt alkoikin tuntua, että olisi ehkä sittenkin pitänyt vastata L'anza  ;D.
Hiukset: 3b M ii, luonnonkiharat, keskiruskeat, puolipitkät, kuivat, päänahka herkkä ja hieman rasvoittuva. Hiuslaatuketju s. 1. Suosikkituotteet: sh: Kérastase Dermo-calm Bain riche hoidot: Tigi O&H, L'anza Healing ColorCare, Tigi Brunette Goddess, K-pak vaahto
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Vastasin Tigi sen perusteella, että viimeisen puolen vuoden aikana lähes jokainen ostamani pullo on ollut Tigiä. Tigi on hyvä kokonaisuus, hoitotuotteet, muotoilutuotteet ja vartalotuotteetkin ovat ihania ja tajuttoman houkuttelevia. Tiedostan kyllä, että sarjasta löytyy paljon huonoakin, esim. liialliset hajustee mutta niistä huolimatta Tigi hyllylle on pakko pysähtyä.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Minäkin äänestin Tigiä Tuikkulin mainitsemasta syystä: hyviä hoitotuotteita, mutta myös hyviä muotoilutuotteita. Myös purkkien ulkonäkö ja tuoksut miellyttävät. Suurin osa tästä positiivisesta mielikuvasta Tigiä kohtaan johtuu kuitenkin O&H:sta, joka on ihan ultimatefavourite. Vaikka muista sarjoista löytyy myös hyviä yksittäisiä tuotteita, niin O&H yhdistettynä toimiviin muotoilutuotteisiin, kivoihin tuoksuihin ja kokonaisilmeisiin, saa propsit täältä. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Withering »

Ääni meni Tigille täältäkin. Hyvät hoitoaineet ja hauskat pullot, näyttää hyvältä kylppärissä .  8)
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Vaikea valinta, mutta valitsin Joicon koska niitä tuotteita löytyy itseltäni useita. Melkein samalle viivalle olisin valinnut Lanzan tai Nexxuksen.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Aika paha. Jos muotoilu olisi mukana, niin vastaisin ilman muuta Tigi. MOP on merkkinä mainio, tuotteet joita olen kokeillut ovat toimineet hyvin ja tykkään luonnonläheisyydestä. Taidan kuitenkin äänestää L'Anzaa, jonka pesut ja hoidot ovat olleet mulle erittäin toimivia. Parempaa jätettävää kaipaisin, mutta en ole toisaalta kokeillutkaan kuin yhtä.

Ai joo, nyt tajusinkin, että Joico on melkein yhtä hyvä sarja mutta edullisempi, eli hinta-laatusuhteeltaan parempi. No, meni jo.
Viimeksi muokannut masked sinner, 22 Kesä 2006, 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Vastasin L'anzaa, mutta melkein yhtä hyvä on Joico.

EDIT. Joico on kyllä hinta-laatusuhteeltaan paras.
Viimeksi muokannut Hanna, 22 Kesä 2006, 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Valitsin Joicon.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Quutti kirjoitti: Ai joo, nyt tajusinkin, että Joico on melkein yhtä hyvä sarja mutta edullisempi, eli hinta-laatusuhteeltaan parempi. No, meni jo.
Ääntään voi vielä muuttaa jälkikäteen jos siltä tuntuu :) Hassua että itse en osaa äänestää, mulla ei loppujen lopuksi ole niin paljon kokemuksia noista kalliimmista merkeistä, muutamia puteleita vain. Tekisi kyllä mieli äänestää Joicoa...
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja Penny »

Joico on ainakin vielä hinta-laatusuhteeltaan paras (saas nähdä mitä sarjan uudistumisen jälkeen tapahtuu), ja siltä tuntuisi löytyvän eniten tälle päälle sopivia tuotteita. Hyvänä kakkosena Lanza, Nexxut ja Tigi.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
petomaani

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Bonacuren ikuinen ystävä.  :D
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Vastasin Joico, sillä sieltä olen kokeillut eniten juttuja. Lisäksi olen hyvin ihastunut Intense Hydrating Treatmentiin, joten se pitkälti jo varasi äänen Joicolle. :) Ja tosiaan, tuo mainittu hinta-laatu -suhde on ihan hyvä.

Mutta esimerkiksi Nexxuksen kokeillut tuotteet ovat lähes yhtä hyviä ( Humectress on ehkä parasta jopa lyhyellä vaikutusajalla ). L'anzaa en ole kokeillut niin paljon ( Colorcare-hoitista ja suihketta vaan enkä niihinkään oikein ihastunut ) ja Tigiltä vain O&H-hoitoainetta, joka on ihan ok kamaa mutta parempaakin löytyy.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Vastaa Viestiin