Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Taitaapi ääni nykyisin mennä Goldwellille,vaikka Joico on kestosuosikki ja ensimmäinen merkki jota ostin ex-foorumimme Hairstoren aikoihin.Nexxuksia ostaisin vaikka joka päivä jos saisi lähikampaamosta.Tigistä taas puuttuu sitä jotain.
Tykkääminen on kausittaista.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Silver »

Ääni meni Joicolle siitä on tullut suosikki jo aikaa sitten ja toki vaihtelevasti monia muitakin käytän,mutta aina päädyn tähän (tätä merkkiä pitäisi aina löytyä kaapista) mielestäni yksi parhaista.Löytyy monta hyvää tuotetta.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Poistin vanhan ääneni (Tigille) ja äänestin uudestaan: L'Anzaa. Varovasti uskallan väittää, että Lanzan silikonia sisältävät tuotteet eivät aiheuta mulle laisinkaan kutinaa, toisin kuin esim. Joico. Muutenkin kaikki kokeilemani Lanza-tuotteet on olleet tosi hyviä ja osasta on tullut HG:a (juuresten vai Lanzan ansiota? ;) )! Lanzoja onkin kertynyt enemmän kuin muita merkkejä. Plussaa siitä, etteivät testaa eläimillä.
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Mä annoin nyt ääneni Tigille. Olisin varmaan äänestänyt Nexxusta, jos sitä saisi myös Suomesta.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Äänestin pitkän harkinnan jälkeen Goldwellia, vaikka en kaikkia sen tuotteita ole käyttänytkään. Ne muutamat, joista on kokemusta, ovat olleet todella hyviä ja käyttökelpoisia. Shampoo lähmäämätöntä, ei-ärsyttävää, silikonitonkin taisi olla. Hoitoaine erinomaista jatkuvassa käytössä, silikonitonta niin ikään. Tuoksut eivät ole liian ärtsyjä nenään.
Nuo 'trendikkäämmät' vaihtoehdot, kuten Nexxus ja Joico, eivät kokemusmaailmassani ole sen erikoisempia. Varsinkaan hinta-laatusuhde ei ole niissä mikään loistava. MOP pidemmässä käytössä ärsyttää jonkin verran päänahka, joten...
Paras shampoo ever on Korresin Juniper & Olive, se hakkaa mennen tullen kalliit luksusaineet...&nbsp; :-*
Viimeksi muokannut NarnianQueen, 28 Joulu 2007, 13:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
elisaveta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 975
Liittynyt: 20 Kesä 2007, 17:23

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja elisaveta »

Miekin oon äänestänyt Tigiä, milloin nyt ääneni oon antanutkaan. :) Varmaan siksi, että suurin osa käyttämistäni tuotteista on kyseisen merkin tavaraa. Redken ja Joico tulee hyvinä kakkosina perässä. Nexxusta ja Mopia en ole vielä koskaan kokeillutkaan.&nbsp; ::)
Vaaleat, pitkät, suhteellisen hyväkuntoiset hiukset.

The world belong to those, who believe in the beauty of their dreams...

Vain kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät.
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Tigi, mutta Joico tulee hyvänä perässä.&nbsp; :)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Annoin ääneni Joicolle, vaikken kovin monia tuotteita ole kyseiseltä merkiltä kokeillutkaan.
Kuitenkin kaikki tähän asti käyttämäni ovat olleet hyvää tavaraa ja parista on tullut ihan suosikkejakin. Ei minulla kyllä vielä kovin monista nuista merkeistä ole kokemuksia, mutta muutan sitten vastausta jos on tarvis kun olen kokeillut tuotteita vähän useimmilta merkeiltä. Eniten kokemuksia minulla on Tigin tuotteista, mutta Tigi innostus on mennyt jo ohi. ;D
3b F ii
ZombieQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2053
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 11:03

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja ZombieQueen »

Äänestin Tigiä, Joico ja L'Anza on kanssa suosikkeja. Muiltakin on kyllä löytynyt ihan helmituotteita, markettituotteista Kerastaseen.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Mun ääni vaihtui Joicosta Lanzaan. Uusituneissa Joicoissa on ehkä 3 hyvää tuotetta: K-pak sarjan tehikset ja pikahoitis. Lanzoista sen sijaan on löytynyt monta hyvä tuotetta: Kukuinut conditioner, leave in-protector, reconstructor, trauma treatment jne...
Viimeksi muokannut Eläimellisyys, 27 Helmi 2008, 08:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valentine

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Vastasin Tigi, vaikka olenkin vielä aika aloittelija näiden merkkien kanssa ja testaukseen tämä vuonna menee vielä ainakin Joico.
nita

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja nita »

Miekin fanitan Tigin tuotteita, en ole ihan heti niistä vaihtamassa pois. Tällä hetkellä käytössä O&H ja MM, ostoslistalla moooooonta muuta :)
jean

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja jean »

Äänestin markettikamaa. Onhan noilla merkkituotteilla hyviä tuotteita, mutten ehkä ole kokeillut tarpeeksi vain yhden merkin tuotteita. (olipas fiksusti selitetty)&nbsp; 8)
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Itselle on Lanza aina ollut hyvä tuote :)
Kähmäräpälä
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Huhti 2008, 14:20

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Kähmäräpälä »

Tigin tuotteista olen löytänyt sopivia :) .
Vastaa Viestiin