Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Jos sinun pitäisi valita vain yksi kokonaisvaltaisesti hyvä hiustuotemerkki, mikä se olisi? Jätetään muotoilutuotteet äänestyksen ulkopuolelle.

Cutrin
5
1%
Redken
20
3%
Joico
104
16%
L'anza
55
8%
Nexxus
10
2%
Goldwell
8
1%
MOP
57
9%
L'oreal (Kerastase + Série Expert)
9
1%
Tigi
176
27%
Schwarzkopf (Bonacure + Seah)
16
2%
Wella (Lifetex + SP)
6
1%
Markettituotteet
102
16%
Muu
84
13%
 
Ääniä yhteensä: 652

RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Tää on vähän vaikea. En voi kyllä oikeastaan sanoa suosivani mitään enemmän kuin toisia.. Vastasin kuitenkin Joico, vaikka mulla on siitä vain K-Pakit ja CE:t. Kuitenkin pidän Bonacuren hinta-laatusuhdetta hyvänä, varsinkin nyt kun ne uudistui. Tykkään Tigistä, mutta tarkemmin ajatellen, eihän mulla ole kuin O&H:t ja olen niiden lisäksi kokeillutkin vain Manipulator-shampoota joten kokemuksiakaan ei ole niin paljon että voisin sanoa koko sarjaa koskien mitään. MOP C-systemiä arvostan tosi korkealle, mutta siinäkin on kokemukset vain kahdesta tuotteesta. Äh vaikeeta!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Mii-

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Mii- »

Mie käytän markettijuttuja, ja Bonacurea  :-*
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Joicon ja Tigin välillä mietiskelin, mutta lopulta annoin ääneni Tigille. Tigin tuotteita mulla on eniten ja ne eivät ole koskaan tuottaneet pettymystä. Etenkin muotoilutuotteissa mulla on monta lempparia. Ja tottakai ihanat purnukat ja tuotteiden tuoksut nostaa hieman pistearvoa ;) Joicolla kyllä äärimmäisen hyvä hinta-laatu suhde, mutta mun kokemukset Joicosta kuitenkin aika suppeat.
Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Joicon puolesta täällä,Nexxus hyvänä kakkosena.
Valtaosa härpäkkeistä on joicoa ja sitä myös käytän eniten.Hoitoaineita lähinnä.
Shampoomerkistä en ole hirveän tarkka,mutta hoitsikka on tärkeä.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Nina*

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Nina* »

Lanzalle meni ääni&nbsp; :)
Cerise

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Joico johtaa : D

Itse äänestin Tigiä <:
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Äh, nyt täytyy kyllä sanoa, että Nexxus ja Tigi on tosi tasaväkisiä mulla! Molemmilta sarjoilta kaksi tuotetta käytössä (tosin Nexxukselta testaan tänään kolmatta). Mutta en vaihda ääntänii, Nexxus sai siis ääneni. Silläkin perusteella, että oon valmis testaamaan sen tuotteita enemmän kuin Tigin, koska Tigiltä mulla on vaan O&H shampoo ja hoitis. Ne on loistavia eikä innosta testaa mitään muuta Tigiä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Candy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 113
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:23

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Candy »

Äänestin Joicoa.
En ole vielä kokeillut esim. Nexxusta, joten mielipide voi muuttua&nbsp; :)
1c M ii
peppi

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja peppi »

Äänestin Redkeniä ja Tigi olisi kakkonen&nbsp; ::)
nanai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 374
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 08:11

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja nanai »

Pisteet menevät MOPille. Kaikki kokeilemani tuotteet ovat toimineet todella hyvin ja merkin ekologisuus tuo lisää plussaa. L'anza on hyvä kakkonen.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break
Euphoria

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Taisin aikoinaan äänestää Joicoa, mutta minulla ei ole kuin kolme Joicon tuotetta. K-Pak Daily- hoitoaine, Integrity- jätettävä sekä Volissima. Paremminkin voisi sanoa, että suosin Tigiä. Sitä löytyy niin shampoita, hoitoja sekä muotoilutuotteita.
Webekhet

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mun ääneni meni L'anzalle, meillä on ehdoton rakkaussuhde.&nbsp; :-* Tigi tulisi loistavana kakkosena.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Sillä lailla, näin tämä ääni muuttuu. Totesin, että Nexxuksen Humectress ei sovi mulle lainkaan, joten ei tuolta merkiltä ole kuin kaksi hyvää tuotetta. Ääni meni sittenkin Tigille. Sillä on enemmän mulla toimivia hiushärpättimiä. Nexxus tulee hyvänä kakkosena ja sitten Redken.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Liisi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 449
Liittynyt: 20 Touko 2006, 16:48

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Liisi »

Minä olen ruvennut suosimaan Bumble & Bumblen tuotteita. Tänään kokeilin eilen saapunutta muotoiluvoidetta ja tykkään kovasti. Tuoksu ei ole kummoinen, ihan kuin ei olisi hajusteita ollenkaan. Mutta yleensäkään hiustuotteiden tuoksu ei ole minulle tärkeä seikka.
2c M i
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Mitä tuotemerkkiä suosit eniten? [Äänestys]

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Äänestin Tigiä, sillä Tigin shampoissa ja hoitsikoissa on paljon mulle todella hyvin sopivia tuotteita. Ehdoton suosikkini tällä hetkellä! Joico vaikuttaa kans hyvältä sarjalta, mutta olen kokeillut siltä vain joitain tuotteita kun taas Tigin tuotteet ovat tulleet paljon laajemmin tutuiksi enkä ole Tigiltä vielä yhteenkään floppiin törmännyt. Noissa merkeissä oli kuitenkin monta sellaista mitä ei ole tullut juurikaan kokeiltua vielä, esim. L'Anza kiinnostaa kovasti ja Nexxustakin olisi kiva joskus kokeilla. Redkeniltä olen kokeillut vain paria tuotetta eikä ne oikein vakuuttaneet, mutta siltäkin voisi löytyä hyviä tuotteita jostain muusta sarjasta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin