Sivu 1/1

Pidennykset ja vaalentaminen

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 19:15
Kirjoittaja Sanguine
Eli. Kun on pidennykset päässä, voiko hiusta vaalentaa? Isäni entinen naisystävä totesi tähän, että hän vaalensi pidennykset päässään hiuksiaan, eikä käynyt mitenkään. Muistaakseni olen kuitenkin lukenut jostain, ettei vaalentaminen sovi pidennysten kanssa yhteen. Miten on?  ;)

Vs: Pidennykset ja vaalentaminen

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 19:29
Kirjoittaja Miracle
jos pidennyshius on aitoa hiusta, sitä voi vaaleentaa ja käsitellä aivan kuten omiakin hiuksia. Mutta täytyy muistaa, että se kuluttaa hiusta todella paljon. Lisäkehiukset kun ovat jo valmiiksi kokeneet kovia käsittelyjä..

Vs: Pidennykset ja vaalentaminen

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 20:10
Kirjoittaja Amilo
vaalensin hiuksia kun oli pidennys päässä. Ei muuta käynyt, mutta pidennyshius kyllä kärsi hieman, kun on jo valmiiksi kuivaa

Vs: Pidennykset ja vaalentaminen

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 20:28
Kirjoittaja maxfactor
minäkin vaalensin omaa pidennystäni kun sellainen oli ja suht hyvänä pysyi hius kun vaan hoiti oikein.

Vs: Pidennykset ja vaalentaminen

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 19:00
Kirjoittaja Paka-08
Millaisia pidennyksiä teillä on ollut kun olette pystyneet vaalentamaan sillä minun aitoa hiusta olevista pidennyksistä teippihiuksista eikä hiusnauhoista lähtenyt väri mihinkään. Vai johtuukohan se tästä mustasta väristä? Jostain muistaakseni luin, että joitakin pidennyksiä käsitellään jollain ihme väreillä haalistumisen estämiseksi ja niitä ei saa vaaleammaksi millään. Toisaalta ihan kiva, että värjäilevät sellaisilla väreillä niin ei tarvitse murehtia pidennyksien värien haalistumisesta, mutta itse kun haluaisin ruskeampaa (alkoi musta kyllästyttää) enkä viitsi uusia hiuksia tilata. Tai sitten jos tilaisi vähäsen muun väristä ja laittaisi sekaan tai pidän nämä nyt sitten niin kauan kunnes ovat niin huonossa kunnossa että pakko tilata uudet.

Vs: Pidennykset ja vaalentaminen

Lähetetty: 18 Joulu 2012, 22:21
Kirjoittaja ddiudiu
Kyllä mä ainakin oon vaalentanu hiuksia, _mutta_ en pidennyksiä kertaakaan. Onhan sitä väriä saattanu pidennyskarvoihinki mennä mut ei paljoo.
Jajoo sitä ei suositella, että pidennyksiä vaalentais kun ehkä korkeintaan kevytväreillä, koska ne on jo niin rajusti käsitellyt eikä välttämättä kestäis.

Vs: Pidennykset ja vaalentaminen

Lähetetty: 04 Elo 2014, 07:44
Kirjoittaja ÄiskäVärjääTaas
Näköjään ei mitenkään järisyttävän kiivas keskustelu kun vastauksia tippunut muutaman vuoden välein  ;D Mutta ei se mitään, kait sitä silti voi lisätä oman rikkansa rokkaan  :3

Alkukesästä lähdin piiiiitkän tauon jälkeen blondi-linjalle ja samalla kokeilin, mitä värinpoisto tekee pidennyksille. Oma tukka ollut siis n. 15 vuotta tummaksi värjätty, sinimustasta syvän punaiseen plus ruskeat kaudet. Yllättävän hyvin lähti värit omasta tukasta (joka on suht lyhyt kuitenkin, missään kohtaa ei ole 15 vuotta vanhoja värikerrostumia  ;D )

Dreamhairin tumman ruskealle klipsujatkotupsulle värinpoisto ei tehnyt juuri mitään  ??? pienen pieni sävyero mutta ei mitään sen suurempaa. Samaa ainetta läträsin omaan tukkaan ja koetupsuun ja koetupsu muhi mömmössä liki kaksi kertaa pitempään kuin oma tukka.

Näissäkin varmasti hiuksen laatu/valmistaja kohtaiset erot merkkaa paljon mutta ainakin omalta osaltani pidennysten vaalentamis kokeilut tyssäsivät siihen  ::)