Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
yeahyeahyeah

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja yeahyeahyeah »

http://www.additionallengths.co.uk/Prod ... oductID=64

Onko tuo jotain teippihiusnauhaa siis? Päättelin vain tuosta tape-sanasta, joka tekstissä vilkkui. ;D Ja paljonko noita tarvittaisiin kokopään pidennykseen? Olen vähän ulapalla näistä jutuista.
Mirkkis

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mirkkis »

yeahyeahyeah kirjoitti: http://www.additionallengths.co.uk/Prod ... oductID=64

Onko tuo jotain teippihiusnauhaa siis? Päättelin vain tuosta tape-sanasta, joka tekstissä vilkkui. ;D Ja paljonko noita tarvittaisiin kokopään pidennykseen? Olen vähän ulapalla näistä jutuista.
Mä ymmärsin tuosta että ois ihan tavallinen hiusnauha? (Tosin en osaa englantia enkä ymmärrä mikä toi teippijuttu on  ;D)

Onko tää sit teippipidennykseen? http://www.additionallengths.co.uk/Product_Details.asp?ProductID=54

Onko joku ostanut jostain verkkokaupasta noita teippipidennyksiä ja laittanut kotosalla? Mun sivutukka tarttis vähä tuuhennusta ja aattelin että josko kokeilis tuollaista tuuhentavana. (okei myönnän, oon hieman koukuttumassa pidennyksiin  :-\)
Viimeksi muokannut Mirkkis, 24 Loka 2007, 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Mulle laitettiin eilen teippipidennys ja olen tosi tyytyväinen. pidennyksen laitto kesti reilun puoli tuntia ja tietty siit leikattiin vähän. Päässä pidennykset ei tunnu oikein miltään, toisin kuin sineteillä tehdyssä pidennyksessä sinetit painaa ja kiristää ainakin nukkuessa.
Suosittelen kaikille teippipidennystä jotka haluavat kokeilla pidempiä hiuksia.
katjuska

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja katjuska »

ÄLkää hyvät ihmiset ostako ainakaan hairiumin teippihiusnauhaa! Ei kestä kuukauttakaa kuten jotkut ovat jo huomanneet.
Itselläni on teippihiuspidennys ja ollut nyt n. 3 viikkoa eikä ole tietoakaan että olisivat irtoamassa.
Viimeksi muokannut katjuska, 05 Maalis 2008, 00:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
afro1985

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja afro1985 »

Onko kellään kokemuksia noista dream hairin teippipidennyksistä? onko hius hyvä laatusta ja pysyykö teippi hyvin kiinni??

..ja jos ei niin mistä saisin ostettua parhaat hiukset ja teipin???

Omaa viestiään voi muokata modify-napilla :) T: Chaos
Viimeksi muokannut afro1985, 20 Helmi 2008, 13:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Amilo »

katjuska kirjoitti: ÄLkää hyvät ihmiset ostako ainakaan hairiumin teippihiusnauhaa! Ei kestä kuukauttakaa kuten jotkut ovat jo huomanneet.
Itselläni ei kyllä ole pahaa sanottavaa hairiumin nauhoista. Kyllä meidän liikkeessä nämä ovat kestäneet useita kuukausia.
Viimeksi muokannut Amilo, 11 Touko 2008, 19:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alli

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Alli »

Osaisiko joku kertoa kuinka pieni teippihiuksen palanen pysyy vielä hiuksissa kiinni? Raidoitukseen ajattelin kokeilla tätä tekniikkaa ennemmin kuin esim. micro ringiä
Kiisu
Haiven
Haiven
Viestit: 3
Liittynyt: 26 Maalis 2007, 12:03

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kiisu »

Loistava foorumi, ei tosin tee hyvää kukkarolle.. :D Olen taustaillut jo jonkun aikaa ja nyt päätin uskaltautua kirjoittamaan itsekin.

Itselläni on ollut Hair Contrast -teippipidennys n. kuukauden ajan. Omat hiukseni ovat puolipitkät ja luonnostaan laineikkaat, joten vähän epäilytti ottaa pidennykset suorasta hiuksesta. Aluksi hiukset näyttivät ja tuntuivat epäluonnollisilta, mutta sitten leikeltiin niitä aika runsaasti kerroksittain ja nyt tuntuu ja näyttää ihan omalta tukalta..  :)

Olen kyllä tykännyt pidennyksestäni kovasti eikä hintakaan ( n.350 €  sis. väri ja leikkaus) ollut mielestäni paha siihen nähden, että pidennyksen voi tosiaan kiinnittää useasti uudelleen.
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Teippipidennys on ihan hyvä, mutta sen huoltaminen on aikas kamalaa. Tukkaan jää sitä liimaa ja saa aikas monta kertaa pestä syväpuhdistavalla ennekuin sen saa pois. Samoin ne nauhan on ihan tahmassa kun ne irrottaa ja niiden puhdistus on kans hankalaa
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Jos ne irrottaa sillä omalla poistoaineella, niin ei sitä mönjää silloin mielestäni jää. Poistoainetta pitää vain laittaa reilusti, että saa kaikki teipin jämät pois
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Haluaisin sivuhiuksiin pituutta, lähinnä kasvojen lähelle.
Eikös teippiä kuitenkin voi laittaa aika aika lähelle ohimoita, toisin kuin sinettejä?

Mulla on oranssilla suoravärillä värjätty pää.
Kannattaisko mun ostaa suorilta jotain vaaleaa hiusta ja värjätä se samalla suoravärillä?
Ajattelin kyllä että olisin mennyt kampaajalle laittaan ne.. mitenköhän sit pitäs toimia..

Mulla on itsellä pätkityt, taipuisat hiukset muttei kuitenkaan kiharat.
Pelkään et ne lisäkkeet pomppaa turhan paljon silmään..
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Bella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 27 Marras 2006, 22:20

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Bella »

Mulla on ollut teippipidennys nyt n. puolisentoista vuotta, huollettu on toki monesti siinä välissä ja tukan värikin on kertaalleen muuttunut. Alussa oli takkuuntumisongelmia mutta nykyisen huolellisen harjauksen ja selvityksen ansiosta ei onneksi enää.
MUTTA nyt olen vime aikoina  huomannut valitettavaa teippien pehmentymistä ja sen aiheuttamaa teippien irtoamista. Teippien materiaali on käsittääkseni muuttunut joten en tiedä että olisikohan sillä osuutta asiaan? Koitan  huolellisesti välttää hoitoaineen tai muotoilutuotteiden laittamista teippikohtiin, mutta olisikohan niillä kuitenkin vaikutusta teippien pehmentymiseen/irtoamiseen?
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Mua on nyt hurjasti alkanut kiinnostaa teippipidennys tai tuuhennos. Minkäänlaisista pidennyksistä tms. lisähiuksista ei oo aiempaa kokemusta.

En oo käynyt vielä kampaamosta hintoja kyselemässä, mutta ilmeisesti hinnat pyörivät 200-400 euron väillä? Kuinka paljon tuo huolto/ylläpito sitten maksaa? Mun pitäis ehdottomasti siis kampaamossa ottaa se, koska lähipiirissä ei oo ketään semmosta, joka osais sen laittaa.

Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Huollot tehdään monesti tuntitaksalla, joka vaihtelee suuresti eri kampaamoissa, mutta karkea arvio 35-60 euroa tunti. Lisäksi saatetaan veloittaa materiaaleista, jos teippejä uusitaan tai lisätään hiusta.
Huolto kestää siitä riippuen mitä tehdään 1-2 tuntia.
anthon

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja anthon »

auttakaa! yritän poistaa pidennyksiä mutta nyt tuo eka jota irrotan, niin siitä lähti ne pidennykset pois mutta siinä välissä oleva liima jäi hiuksiin. miten sen saa pois?
Vastaa Viestiin