Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Marika_

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Marika_ »

Minulla ainakin teippipidennys maksoi vähemmän kuin sinettipidennys. Ja pitkällä tähtäimellähän se tulee todella paljon halvemmaksi kuin sinettipidennys. Minä olen käyttänyt nyt jo yli vuoden näitä samoja hiuksia ja ovat silti todella hyväkuntoiset. Kun ottaa hiukset itse pois kun ne alkavat irtoamaan ja huoltaa ne niin tarvii kampaajalla käydä vain laittamassa ne takaisin. Minusta ainakin tuntuu että tulee halvemmaksi pitää koko ajan teippipidennystä kuin värjäillä ja leikkailla hiuksia joka kuukausi.
Katya

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Katya »

Kiva, et noin positiivisia kokemuksia teippipidennyksistä, otin tänään elämäni ensimmäiset :)Jotenkin en oo päässyt sinuiksi näiden kanssa vielä, ovat laadultaan niin erilaiset kuin oma tukka, että tuntuu kuin peruukki olis päässä. Saa nyt nähdä kuinka äkkiä näihin tottuu...
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Miracle »

^Tehtiinkö pidennys aito- vai kuituhiuksista? Paljonko tuli maksamaan?
Katya

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Katya »

Tehtiin aidosta, ns. remy-hiuksista. Töineen maksoi 350 euroa, siis suht halvalla. Pakko on ollut nyt vähän leikellä näitä, kun kerrostusta haluaisin enemmän. Liian paksu jotenkin on latvoista, reippaasti ohennusta sinne, niin eiköhän se siitä ;)
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^niinhän mä yritin tuolla ennemmin jo selvittää, että teippipidennys voi tulla halvemmaksi, jos ei sitä teippiä sinne montaa kiloa laiteta  ;D
Katya

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Katya »

Joo ja sitten ne on todella helppo laittaa. Ainahan parturi-kampaaja laittaa tietenkin ammattimaisemmin kuin amatööri, mutta en näe kyllä yhtään huonompana tätä "amatöörin" laittamaa(vuoden laitellut näitä ja kuulemma päivän kestävällä koulutuksella)hyvin pysyy kiinni ainakin vielä toistaiseksi, käytin kyllä syväpuhdistavaa shampoota(bonacuren)ennen laittoa, että ei ainakaan silikonia pitäis olla haittaamassa. Onhan se tietty kova hinta ihan aina maksaa(jollei nyt tienaa tuhansia kuussa), mutta mun mielestä selvisin kohtuuhintaan, kun vielä värikin on niin sama kuin omassa.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^niin tuskinpa siinä jäljessä eroa on, eipä sitä kampaajillekaan ole tarjolla kun noita päivän koulutuksia ja yleensä kaikki tekniikat on suht simppeleitä. Tietenkin kannatan verojen maksamista ja tekevät hallaa taas meidän alalle nämä "amatöörit", mutta elämä on ::)
Katya

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Katya »

Joo, no kyllä tällä "amatöörillä" yritys on, josta veroja maksaa, mutta tarkoitinkin, ettei ole parturi-kampaaja eikä kähertäjä=)ainoastaan meikkaaja...
Bella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 27 Marras 2006, 22:20

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Bella »

Itselläni parhaillaan teippipidennys ja tykkään kovasti. Ollut yhteensä joku 2-3kk, pari kertaa olen käynyt korjauttamassa/lisäämässä pidennyksiä tippuneiden paikalle. Mutta omaa tyhmyyttäni jouduin käymään korjauttamassa noon äkkiä, oman hoitoni/hoitamattomuuteni takia teippikohdat pehmenivät ja irtosivat. Nyt ovat olleet jo muutaman viikon täysin muuttumattomina paremman hoidon takia. Pitää siis muistaa tukan hyvä selvittäminen ja ettei teippikohtiin pistä mitään hoitoaineita tai muotoilutuotteita.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes
Katya

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Katya »

Moi! Siis tippuivatko siitä syystä, että laitoit hoitoainetta juuriin asti? Oletko värjännyt pidennyksiä? Itse otin riskin ja värjäsin kevytvärillä sekä pidennykset ja oman tukan. Mulle sanottiin, että värjäystä ei suositella, mutta oikein hyvä tästä tuli ja kiinni on teippi ja pysyy. Tämä kevytväri ei kestä kuin n. 6 viikkoa ja mieli tekisi nyt seuraavaksi värjätä kestovärillä, mutta en tiedä miten tämä remy-hius siihen reagoi. Onko kellään kokemuksia?
Bella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 27 Marras 2006, 22:20

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Bella »

Katya, kyllä juurikin siis tuosta syystä että laitoin hoitoainetta ihan juuriin asti mitä ei tietenkään tulisi tehdä. Värjännyt en ole ollenkaan kun ei ole ollut tarvetta, omista hiuksista värjättiin viime fixin yhteydessä juuri mustaksi ja pidennykset mustat myöskin niin ei niitä kauheasti edes värjäillä.
"Ihmiset eivät lopeta leikkimistä, koska he vanhenevat. He vanhenevat, koska he lopettavat leikkimisen." – Oliver Wendell Holmes
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja siili »

Sain mun teipeille omat shampoon ja hoitoaineen mukaan, valkeat tuubit joissa lukee haircontrast. Ei ole hyviä minusta, kerran olen koittanut. Jättää hiukset karheiksi ja hoitoaine ei selvitä tarpeeksi. Lisäksi ihmetyttää kun ohjeissa varoiteltiin käyttämästä paljoa alkoholipitoisia tuotteita, niin hoitiksen INCIssä on heti toisena alkoholi.
Onko kukaan muu koettanut noita?

Osaisiko joku suositella hyvän jätettävän noille pidennysosioille? Silikoni mössöjä voi käsittääkseni aika huoletta lykkiä noiden latvoihin, vai kuinka saisin pysymään mahdollisimman hyvänä pitkään? Näköjään nuo latvat räjähtää tosi helposti, jonkin verran on katkeilevia ja kammoja multihaaraisia  :-X Nyt on käytössä Tigin Fast-Fixx suihkittavana jätettävänä ja Bonacuren voidemainen sealed ends latvasuoja. Tuo Tigi ei ole minulle oikein hyvä, pitäisi koittaa jotain muuta.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Onko kukaan tilaillut nuita teippihiuksia muualta kuin hairiumista?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Minkähänlaista tuo tressalluren tukka on. Sieltä sanottiin et 160e koko päähän teipit. Hmm..
vivitsu

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja vivitsu »

oon tässä miettinyt että onkoha alla olevan linkin hiusnauha tarkoitettu juuri tähän teippipidennykseen?siis että ostaa siihen sitten sitä teippiä vain lisäksi vaiko olenko ihan väärässä?  :-\http://www.afrocare.com/catalog/Invisib ... t_249.html
Vastaa Viestiin