Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Onko kellään hiustenpidennyksiä käyttäneellä tietoa, vaikuttaako pidennysten käyttäminen hiusten kasvuun/ kasvunopeuteen?

Tekisi mieli ottaa taas teippipidennykset (edellisistä on aikaa jo muutamia kuukausia). Mielessä vaan, että kuinkakohan ne mahtavat vaikuttaa hiustenkasvuun pidemmällä aikavälillä..
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

ddiudiu kirjoitti: Sori en kerinnyt lukee koko juttua, mut kumpia suosittelette sinettejä vai teippejä? pystyykö teipit laittamaan ite tukkaan? Näkyykö ne enemmän vai vähemmän?
Tämä on aika paljon käyttäjäkohtainen asia, mutta itse pidän ehdottomasti enemmän teipeistä. Teipit voi laittaa kotonakin, mutta paremmin esim. kaverin avustuksella. Teipit sopii hyvin vaikka pienimuotoisiin tuuhennoksiinkin, mutta tietenkin myös pidennyksiin. Eivät näy, jos huoltovälistä pitää kiinni (1-2 kk).

Sinettipidennysten huonoina puolina pidän päänahan ärtyisyyttä (kutisi, ei saanut kunnolla pestyä), takkuuntui helposti, poisto kivuliasta takkujen takia. Tuntui myös lähtevän enemmän omaa tukkaa, esim. huomasin takaraivolla hiuksettoman läntin, liekö siitä.

Teippipidennykset pysyivät minulla ainakin hyvässä kunnossa, huoltoväli on lyhyempi. Teipit on  myös helppo irrottaa itse pois.
HannaM

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja HannaM »

Moi! Teillä kellä on teipit, niin onko teillä sitä silikoni nauhallista vai niitä "easy/quick" valmos palasia?
Oon kuullut että ne valmis palaset pysyy tosi huonosti, mutten löydä juuri mitään infoa netistä, jotkut sanoo että pysyy teipit hyvin ja jotku valittaa että aukeilee, mut kukaan ei kerro mitkä teippi jatkot niillä on! :D

Jos jollain siis on Dreamhairin easytape:t niin kertoisitteko miten hyvin pysyy jne? Kiitoos :O
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Mun täytyy kyllä kehua mun 2009/2010 ostamiani teippipidennyksiä. Ostin kaksi pakettia B*Long teippejä, 60cm silloin aikoinaan vaaleana, ne oli paremmat kuin mitä ostin iiisolla rahalla kampaajalta ja maksoi 100e paketti. Nyt ne on olleet ensin mulla silloin 2010, sitten sisarella vaaleana, mustaksi värjättynä ja nyt liukuvärillä. Edelleen suhteellisen hyvässä kunnossa, on niitä kyllä hoidettukin. Mut täytyy sanoa, että hintansa väärtit :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
pikkuneiti

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Oisko mahollista saada laitettua teipit ite tukkaan, jos oon sinetit saanu ite laitettua? Jos peilejen kanssa pelleilee.. Oliskohan missään kuvia mistä näkis ne oikeet kohdat mihin laitetaan, tiedän siis et ois fiksua laittaa tiiliskivi-tekniikalla, mut jotain ihan ohjeita ohjeita?
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

pikkuneiti kirjoitti: Oisko mahollista saada laitettua teipit ite tukkaan, jos oon sinetit saanu ite laitettua? Jos peilejen kanssa pelleilee.. Oliskohan missään kuvia mistä näkis ne oikeet kohdat mihin laitetaan, tiedän siis et ois fiksua laittaa tiiliskivi-tekniikalla, mut jotain ihan ohjeita ohjeita?
Netistä löytyy hyviä videoita laittamiseen, esim. Dream Hairin tai Rapunzelin sivuilla oli muistaakseni yksinkertainen video. Teipit on helppo laittaa, mutta jos on mahdollista kaveri saada avuksi, aina parempi. Itse en kyllä sinettejä kuvittelisi osaavani itse laittaa yksin.
pikkuneiti

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Kyllä ne ihan hyvin sai itekin laitettua eikä omia hiuksia juurikaan katkeillu (: Kun en jaksais odottaa et serkku tulis täälläpäin käymää ja laittais vaan tahtoisin nyt heti tällä sekunnilla.... Plöäöäöä.. Ehkä mä jostain löydän videon missä joku laittais ite, periaatteenhan tiedän kyllä mut pohdin lähinnä sitä et onkohan se ite laittaminen vaikeeta. Noi rapunzelin videot ei näy ku pitäis rekisteröityä tonne vimeoon.. Oon kyllä katellu noi monesti läpi, mut ois kiva vilkuilla vielä.

Tietysti jos se on mahdotonta ni kaipa mun täytyy kiltisti odotella (:
Viimeksi muokannut pikkuneiti, 26 Tammi 2013, 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Juu, ymmärrän tunteen kun ei jaksa odotella hiusten kanssa.. Mutta parasta jälkeä tulisi ehdottomasti, jos toinen laittaa. Odottele vaan siihen saakka  :ts
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

HannaM kirjoitti: Moi! Teillä kellä on teipit, niin onko teillä sitä silikoni nauhallista vai niitä "easy/quick" valmos palasia?
Oon kuullut että ne valmis palaset pysyy tosi huonosti, mutten löydä juuri mitään infoa netistä, jotkut sanoo että pysyy teipit hyvin ja jotku valittaa että aukeilee, mut kukaan ei kerro mitkä teippi jatkot niillä on! :D

Jos jollain siis on Dreamhairin easytape:t niin kertoisitteko miten hyvin pysyy jne? Kiitoos :O
Omia kokemuksia ko. merkin teipeistä ei ole, mutta kuulopuheena olen kuullut, että tuo teippi ei tukasta lähde millään irti! Itse en laittaisi. Vain Simply Naturalin teippiä.
pikkuneiti

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Ajattelin tilata uudet hiustenpidennykset, koska hiusten väri vaihtui.. Noh tutkin sitten eri sivustoja ja huomasin, että esim. Rapunzelilla hiusnauha on paaaaljon halvempi kuin teipit + mulla on omaa teippiä kaapissa.

Jos laitan ne omilla teipeillä kiinni, eikä ne pysy tuli villi idea siitä, että voisko sen teipin liimata vaikka pikaliimalla/kuumaliimalla hiusnauhaan ja sitten tukkaan? :D
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Mie oon kyllä ihan vaan normaalisti laittanu sen teipin hiusnauhaan ja jatkeet tukkaan ja hyvin on pysyny  :) ja juurikin tuohon rapunzelin hiusnauhaan
pikkuneiti

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Nojoo nyt sitten on kokeiltu tuota teippejen laittamista hiusnauhaan, tulos on ihan hyvä tosin omasta mielestä hieman liian paksu. Tosin kun nyt on tummat hiukset sieltä ei niin pahasti näy läpi kun vaaleasta (: Mut lopputulos on kyllä hyvä ja paljon halvempi mitä teippihiuksilla!
leeinsane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 412
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 21:08

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja leeinsane »

Mistähän kannattais hommata kiharia teippipidennyksiä, mieluiten edullisesti? Ja hiukset on punertavat.
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja kemp »

Mulle laitettiin 5 quick and easy teippipidennys palasta ja leikattiin oman hiuksen pituiseksi ja tuli tosi kiva tuuhennus efekti!

Ennenkin ollut noita hiustenpidennyksiä, mutta aina tuntunut jotenkin epämukavalta kun pää on täynnä jotain vierasta ja aina pit olla laittamassa hiuksia kun tuntui, että oma hius ei sulautunut olenkaan joukkoon (tää oli siis vaan mun omaa vainoharhaisuutta) ja sitten se kun pidennyshius meni huonoon kuntoon niin voin sanoa että näytin aika ... hirveältä.

Nyt tuntuu tosi hyvältä tää tuuhennus!

Alan selaamaan tätä keskustelua ja koita löytää parhaat hoitotuotteet.
pikkuneiti

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Totaah... Olisko teillä vinkkejä miten saa teipit irti hiuksista? Irrotin pidennykset ja ne lähtikin silmää räpäyttämällä, mut teipit jäi tukkaan kiinni. B*longia tais olla. Repimällä lähtee pelkkää tukkaa ja uhkailin jo että leikkaan noi teipit irti :D
Vastaa Viestiin