Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Jadele
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 202
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 11:09

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Jadele »

vivitsu kirjoitti: oon tässä miettinyt että onkoha alla olevan linkin hiusnauha tarkoitettu juuri tähän teippipidennykseen?siis että ostaa siihen sitten sitä teippiä vain lisäksi vaiko olenko ihan väärässä?  :-\ http://www.afrocare.com/catalog/Invisib ... t_249.html
Tuo on juuri teippipidennys. Jos en nyt ihan väärässä ole niin eikös tässä ole se teippi jo valmiina ettei tarvitse erikseen ostaa.
Kaverini osti teippipidennyksen ja siinä ainakin teippi oli valmiina.
Viimeksi muokannut Jadele, 19 Helmi 2007, 14:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vivitsu

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja vivitsu »

ok.kiitos paljon tiedosta :)
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

^^Mä tilasin viime kesänä teippipidennyksen aineet Hairiumista ja siinä hiusnauhassa ei ainakaan ollut valmiina teippiä, vaan teippi piti ostaa erikseen. Tietty voi vähän vaihdella mistä ostaa.

Mä laitoin itse teippipidennyksen päähäni ja tykkäsin siitä tosi paljon. Pidin pidennystä parisen kuukautta ja otin sen pois, koska kyllästyin siihen. Silloin en oikeastaan pidentänyt lisäkkeillä kuin viitisen senttiä omaa hiusta ja ne toimikin enemmän tuuhennuksena. Nyt olen aatellut laittaa hiukset uudestaan päähän.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Tuli torstaina otettua teippihiuksilla tuuhennos. Hiukset ja teipin ostin hairiumista.
Tänään oli yks teippisinetti puoliksi irronnut ja kävin korjaamassa sen saman tien siellä kampaamossa jossa kävin ne laittamassakin. Samalla korjattiin yhtä sinettiä joka oli laitettua huonosti. Sanoivat mulle silloin että 2viikon ajan he korjaavat irtoavat hiukset heidän piikkiinsä. Nyt kuitenkin perivät maksun koska syy ei kuulemma ollut heissä vaan huonossa teipissä. ??? No äsken huomasin että yks toinenkin sinetti on irtoamassa.. Oma hius on löystyny toisesta reunasta ja on mennyt lenkeille. En halua mennä enää samaan kampaamoon kun muutenkin tuntui että päin tylyä palvelua. Lisäksi se laittaja kynsillä raapi sitä teippiä irti.. Sattu hiukkasen päänahkaan se älytön repiminen. 
Jos vika on tosiaan teipissä, niin mista saisi parempaa?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja siili »

^Niitä teippejä on ainakin kahta erilaista, joista toinen on parempaa (ja hiukan hintavampaa) ainakin oman kampaajani mielestä. Mulla on sitä hänen mielestään parempaa ja nää on pysynyt todella hyvin. Luulisin että teippini on Hair Contrastin ON OFF teippiä, kun tää mun tukkakin on niiltä?
Mella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 994
Liittynyt: 23 Syys 2006, 17:03

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mella »

Muakin rupesi kiinnostamaan tää teippipidennys! Mua himottaa ihan hirveästi hommata itselleni pidennykset ja oma tukka on sen verran pitkä että ihan luonnolliselta sen pitäis näyttää.
( ^^)_且~~ Green tea, Anyone?

Ensin opettele tuntemaan itsesi: ja sen jälkeen kaunistaudu sen mukaisesta -Epiktetos-
Gizette

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Gizette »

Heipsan!
Jos jotain kiinnostaa niin olisin halukas myymään 2 pakettia (teippeineen ja poistonesteineen) hairiumin punaista teippihiusnauhaa, jota ei siis ole kertaakaan käytetty (hp.200 €). Myyn pois, sillä päädyinkin leikkaamaan tukan lyhyeksi :D

Itsellä ollut aikaisemmin toisen värisenä nämä samat pidennykset ja todella hyvin pysyivät, eikä yhtään teippiä lähtenyt irti ennenkuin ne otettiin pois.
Viimeksi muokannut Gizette, 17 Kesä 2007, 16:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Gizette

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Gizette »

Lauryn kirjoitti: Minkähänlaista tuo tressalluren tukka on. Sieltä sanottiin et 160e koko päähän teipit. Hmm..
Kaverille laitoin juuri tuolla tressallurella muutama kuukausi sitten pidennykset (1 paketti meni ) ja ne on pysyneet todella hyvin. Oli myös helppo poistaa ja laittaa uudelleen :)
Tosin jos on paksumpi tukka, tarvitsee kyllä yhden sijasta kaksi pakettia.
Viimeksi muokannut Gizette, 17 Kesä 2007, 16:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Olen tullu siihen tulokseen, että Hairium teippihiukset on ihan p**kaa. Se hiusnauhan pää on kokonaan muovinen ja tottakai sellainen 5cm muovinpätkä näkyy hiuksien seasta. >:(  Muillahan tuo kiinnityskohta on erilainen.
Hiusten laatukin on todella surkeaa. Nämä menee aivan järkyttävään takkuun! Voi edes letillä pitää, kun menevät siinäkin aivan käsittämättömään tiukkaan takkuun. :o >:( Oma tukka on kyllä selvä, mutta nuo lisäkkeet menevät keskenään ihan solmuun.

Heitän kyllä roskiin koko nipun! Ärrr!
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^Hairiumilla on kyllä viime aikoina ollut aika paljon laadullisia eroja noissa hiuksissa. Teippihiuksia en ole sieltä itse vielä tilannut, mutta olen sattunut saamaan viimeaikoina pari ihan kammottavaa hiusnauhaa..

Millainen muilla sitten on se hiusnauhan pää?
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Amilo kirjoitti:
Millainen muilla sitten on se hiusnauhan pää?
Muilla on se hiusnauhan pää sellainen, että vain toisella puolella hiusnauhan tyveä on muoviosa. Toisella puolella siis on ihan normaalisti hiuksia. Hairiumilla nauhan pää on kokonaan muovinen.
Kampaajalla käydessä kampaaja ihmetteli niitä minun hairiumin hiusnauhoja, kun siinä oli tosiaan kokonaan muovinen se kohta mikä laitetaan hiuksiin. Hän sitten näytti millaisia nauhoja heillä on ollut käytössä. Mietinkin, että miten ihmeessä sellaisen muovilätyskän saa muka huomaamattomasti piiloon, jos sinetit laitetaan lähelle jakausta. Muiden hiusnauhoissa se muoviosahan jää kahden lisäkkeen väliin eikä jää ollenkaan näkyviin.

Tosi vaikeaa yrittää selittää mitä tarkoitatn tuolla puolimuovisella.. ::)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Amilo »

^hyvin selitit, minä ainakin ymmärsin  ;D

Onpas outoa, että niissä tuollaisia eroja on. Hairiumiin vaan palautetta.
Earlybird
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 247
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:58

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Earlybird »

Mustikka kirjoitti: Olen tullu siihen tulokseen, että Hairium teippihiukset on ihan p**kaa. Se hiusnauhan pää on kokonaan muovinen ja tottakai sellainen 5cm muovinpätkä näkyy hiuksien seasta. >:(  Muillahan tuo kiinnityskohta on erilainen.
Hiusten laatukin on todella surkeaa. Nämä menee aivan järkyttävään takkuun! Voi edes letillä pitää, kun menevät siinäkin aivan käsittämättömään tiukkaan takkuun. :o >:( Oma tukka on kyllä selvä, mutta nuo lisäkkeet menevät keskenään ihan solmuun.

Heitän kyllä roskiin koko nipun! Ärrr!
Mä otin juuri vähän aikaa sitten pois Hairiumin teippihiukset päästä ja laitoin ne roskiin, koska nuo hiusnauhat näkyi niin hyvin omien hiusten seasta, jos halusi pitää hiuksia kiinni. Mulla hiukset ei kyllä menneet yhtään takkuun, mutta rupesin ärsyttämään ainainen hiusten aukipitäminen, kun pidennykset oli päässä. Mulla oli noi samat pidennykset päässä ainakin 3 kertaa ja hyvin kyllä säilyivät, vaikka annoin hiusten kuivua aina vapaasti ja harjasin tosi rajulla kädellä hiukset aina suihkun jälkeen.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Hairiumin valikoimiin oli tullut uutta käsinsidottua teippihiusnauhaa, mietin onkohan tuo nyt sitten huomaamattomampi kuin se tavallinen?
vivitsu

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja vivitsu »

tapahtuuko teippipidennyksessä semmosta että oma hius niiku käpertyy sen teipin ja päännahan välii..että tulee takkuja?:/
Vastaa Viestiin