Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
kermakaramelli

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja kermakaramelli »

kermakaramelli kirjoitti: http://www.additionallengths.co.uk/hair ... nsions-p48

Ymmärsinkö oikein, et onko tässä valmiina jo teipit eikä tarvi sitäkin erikseen tilata?
Meinasin tän tilata, aika halpa kun on kuitenkin 90 cm hiusta ja mä havittelen lähinnä tuuhennosta, eikä oma tukka oo järin paksu.

Mutta ongelma: Mitä mä täytän tilauslomakkeen kohtaan House name/Number?! On pakollinen tieto. Seuraavana on rivi osoitteelle.
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^koita pistää siihen talon nro (esim 33 B 67) ja seuraavaan katu (talokatu)
kermakaramelli

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja kermakaramelli »

Tintu kirjoitti: ^koita pistää siihen talon nro (esim 33 B 67) ja seuraavaan katu (talokatu)
Kiitos!
Sain laitettua tilauksen ja maksu sujui verkkopankin kautta. Wuhuu. Nyt odottelemaan hiuksia. Muistan lukeneeni et tuo mesta olis ihan luotettavakin tilauspaikka, joten toivon mukaan rahoille saa vastinetta:)
kermakaramelli

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja kermakaramelli »

Mulle tuli nyt  nuo hiukset.
Kiinnitys on vähän hakusessa, ohjeita ei tullut mukana.Pussillinen vain Pro-Flex II Hair extension tape tabs-teippejä.
Noita on siis monta läpyskää ja yks teipinpala on semmoinen reilu sentin pituinen, miten mä noita käytän?

En löydä mitään tutoriaalia.. Apua. ???
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mena »

Onpas niillä nopea toimitus! Mun tukka on edelleen matkalla, tosin tilasin jenkeistä sen.. Olis vaan pitänyt tilata tuolta kans. ::) Eiks youtubestakaan löydy mitään, jos laittaa hakusanaksi tape hair? (Mä en pääse firman koneella youtubeen..) Oman hiuksen pitäisi jäädä kahden teippiosion väliin, eli oman hiuksen alle ja päälle tulisi teipit tyyliin hotdog. ;D Ilmeisesti sun pitää laittaa monta palaa riviin siihen hiusosioon, jos ne on vaan 1cm pituisia tai katkoviivalla 1cm välein? http://www.rapunzelofsweden.fi/teippipi ... eet-ohjeet
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Osaisko joku sanoa millä aineella saisi teippiosiot irtoamaan kotona, vai täytyykö tästä lähteä jotain kallista poistonestettä ostamaan?
SH
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2728
Liittynyt: 26 Touko 2007, 08:50

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja SH »

^Oon käsittänyt että silikonilla tai alkoholilla, mutta mitään kokemusta ei ole. Poistattaminen ei varmana paljoa maksa, mutta onko sulla esim jotain silkkitippoja, joilla voisi kokeilla. Korjatkaa heti jos tää kuulostaa hullulta idealta.

edit alas. Noni  :D Ei ilmeisesti jäänyt mitään teippiliimaa hiuksiin kiinni tms?
Viimeksi muokannut SH, 08 Syys 2011, 00:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Hehe. Lähti hyvin tuolla haavanpuhdistus aineella kun sitä suihkutti pidennysosioon  ;D
princess
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 820
Liittynyt: 28 Huhti 2006, 12:32

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja princess »

^Kookosöljy toimii hyvin :)
I bruise easily, so be gentle when you handle me
There's a mark in me, like a love heart, carved on a tree
Heitu
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 07 Kesä 2010, 17:01

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Heitu »

On. Teippipidennys ei juuri aiheuta hiuksille mitään, olettaen toki että laitto on tehty oikein ja poisto tehdään hellästi, mutta nämä nyt koskevat kaikkia pidennyksiä. Teipit saa pois joko poistoaineella, tai esim suihkussa lätkäset hetkeks aikaa hoitoainetta teippeihin, lähtevät irti ihan itsestään. Suosittelen, varmaan kaikki pidennystekniikat on ollu päässä, ja teipit ollu ehdottomasti kivoin!
1cMii, vyötärömittaa lähenevä omaa väriä tavoitteleva mutta aikoinaan puhkiblondattu tukka
Heitu
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 07 Kesä 2010, 17:01

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Heitu »

Mun hiukset on tällä hetkellä 8cm ja olis tarkotus ens kuussa laittaa teipit :) On mulla nytkin edessä tollanen "sivuotsispidennys". Kampaajan kanssa tästä just puhuttu, että koska uskaltaa teipit laittaa ja tultiin siihen tulokseen että tästä kun vähän vielä sentin pidemmäks kasvaa niin on ihan bueno. Tosin mulla ei ookkaan tarkotus saada kuin tollanen max. solisluita hipova taakse lyhentyvä polkka, joten ei tässä kauheesti pituutta tarvita. Sitten jos haluais oikeesti pitkää pidennystä, niin tarvis toki sen omankin hiuksen olla mielellään vähän pidempää, näyttää helposti hassulta muuten.
1cMii, vyötärömittaa lähenevä omaa väriä tavoitteleva mutta aikoinaan puhkiblondattu tukka
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^itselläni on tukka n. 12 cm ja pidennykset vyötärölle asti. Paljastin lähiaikoina koulussa ihmisille että tukkani ei ole aito, ja joka ikinen hämmästyi, kaikki olivat uskoneet näitä omiksi :D Eli hyvin laitetut pidennykset eivät erotu tippaakaan omasta ;)
PlatineBlond
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 79
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 15:57

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja PlatineBlond »

^Olisko sulla kuvaa niistä? :) Omat hiukset suurin piirtein saman pituiset ja oon ottamassa pidennyksiä. Haluaisin mahdollisimman pitkät, mut pelkään et se näyttää epäaidolta. Mut ilmeisesti onnistuu lyhyempiinki!
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^ei ole mitään selkeää kuvaa, vain tuo juureskuvaketjussakin oleva. Voin lähipäivinä koittaa ottaa tukasta selvemmän kuvan :)
PlatineBlond
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 79
Liittynyt: 25 Helmi 2008, 15:57

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja PlatineBlond »

Olisin tosi kiitollinen jos voisit ottaa! :)
Vastaa Viestiin