Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
ZEN
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 15 Heinä 2013, 07:52

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja ZEN »

Samaa mieltä. Lisäksi, jos nykyisissä lisäkkeissä on jotain pituusvaihteluja, niin lyhyemmistäkin voi olla vielä iloa vaikka niskan seuduilla, jos ne on ennen huiskinut vaikka ohimon kohdalla.
Cogito ergo doleo.
Tiukuting

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Tiukuting »

Minä tässä vähän mietin.. että jos nyt ottaa tuuhennoksen, niin onko niistä lisäkehiuksista sitten mitään iloa enää kun omat hiukset kasvaa (ja tarkoitus on että kasvaisivat n 10-15 senttiä).. pidennyskin lienee vaihtoehto, mutta sitten menisi prätkäkypärä uusiksi, kun luultavasti ei enää mahdu päähän kunnon teippipidennyksen kanssa..
EyeCandy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 428
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 15:03

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja EyeCandy »

^Muuten en osaa tuohon vastata kuin että omalla kokemuksellani kun mulla on koko pään teippipidennykset, eli niin tuuheesti kun vaan saa laitettua siististi, niin hyvin menee kypärä viel päähän. Tottakai kun sen nostaa pois päästä, niin hiukset on aivan pystyssä ja sekaisin mutta kyllä se mahtuu hyvin.
cocos
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 23:35

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja cocos »

Onko kokemuksia dreamhairin Easytape teippipidennyksistä? Ajattelin tilata näitä http://www.dreamhair.com/fi/european-te ... 0cm-8.html . Olenko ymmärtänyt oikein, että näissä ei ole sitä silikoninauhaa? Haluaisin siis superohuen teippikohdan, koska omat hiukset on suhteellisen hennot.
1c F ii
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Heiku »

^Tää vastaus nyt tulee vähän myöhässä mutta vastaan nyt kuitenkin. Mulla ei Dreamhairin easytapeista ole kokemusta mutta Rapunzelin vastaavista on. Niissä tuo teippikohta on siis todella ohut ja huomaamaton  (ilman silikoninauhaa) eli sopii varmasti ohuempaan tukkaan. Huonona puolena ainakin nuissa Rapunzelin easytapeissa on se, että niitä ei kovin montaa kertaa pysty uudelleen käyttämään sillä pidennyshiukset alkavat irtoamaan "kiinnityskohdasta" kun muutaman kerran teipit niistä poistaa. Mulla on tosin ollut tapana irrottaa joka kerta teipit irti kokonaan pidennyksistä mutta olen kuullut että ihan hyvin pysyvät vaikka laittaisi uudet teipit vanhojen päälle kerran tai kaksi ja vasta sitten poistaisi kaikki teipinjämät :)
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Mikä olisi tehokkain teipinpoistoaine? Saa olla vaikka eBaysta :), toki muutkin tilauspaikat käyvät. Olen käyttänyt teippien poistoon hiuslakkaa, mutta se on aika hankalaa.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Mä poistan omani arganöljysuihkeella. Toimii kuin häkä.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Onko kukaan tilannut edes kohtuukelpoa teippitukkaa eBaysta?  :P tai löytääkö jostain muualta vähän kohtuuhintaisempaa/käyttökelpoista tukkaa tänä päivänä? Tuntuu että ne paikat mitä oli tiedossa ennen on nostaneet hintoja, ja on niin kiire muka koko aika ettei ehdi minnekään hakemaan ja nettishoppaus nyt on vaa helpoin tapa tuhlata rahaa.. ;D Mä en kaipaa kovin hienoa hiusta, eli aasialaiset yms. käy vallan mainiosti, kunhan on  muuten sellaista hyvää ja siistin näköistä mikä tietty ees hetken kestäisi. Onko tummien ja vaaleiden pidennysten välillä huomattavia eroja noissa? Mietin et pitääkö tilata heti vähän pidemmät jos joutuu saksimaan heti pois, nyt siis tarvisin vaaleampaa hiusta.

Mitä poistoon tulee, mä oon poistanut helpoiten jollain kiiltosuihkeella (esim. Osis)/seerumilla ainakin muilta, itseltä yleensä millä tahansa öljymäisellä tuotteella/seerumilla mikä vastaan tullut. Mutta etenkin nyt toissapäiväinen poistokerta meni kyllä päin prinkkalaa, laitoin epähuomiossa vääränlaista öljyä ja tuli melkein kaksinkertainen duuni.

BTW mä keksin sitten räjäyttää osan tummasta teippitukasta (jota on käytetty jo muutaman kerran) kun oli tarvetta pikaratkaisulle ja tilaukset ei olis ehtinyt perille.. Suht hyvällä menestyksellä vieläpä ;D vähän latvaa saksin mutta nyt noi näyttää jo siisteiltä, sävyä joutuu vaan hienosäätämään vähän mutta komeasti tuli 2/3-tummasta tollanen 7-8-asteinen kultabeige.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
476
Haiven
Haiven
Viestit: 20
Liittynyt: 01 Tammi 2009, 18:20

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja 476 »

Kävin laitattamassa kampaajalla ekaa kertaa teippipidennykset. Hiukset tilasin dreamhairista ja värjäsin itse kun ei ollut punaista saatavilla silloin. Minua vähän ihmetytti kun kampaaja ei ensin meinannut ollenkaan pestä hiuksiani ennen teippipidennysten laittoa. Sanoin että olen laittanut hiuksiin jätettävää hoitoainetta niin olisi kai ne hyvä pestä?  ??? No pesi se ne tietysti kun pyysin ja käytti hoitoainetta. Ei ois kuulemma edes tarvinnut pestä.

Sitten laittoi hiustenkuivauksen aikana jotain muotoilutuotteitakin, siinä vaiheessa en enää kehdannut kommentoida mitään. Ajattelin että kyllä se tietää mitä tekee, minun tietämys on vaan netistä peräisin. Pidennyksiin olin kuitenkin tyytyväinen. Jälkeen päin aloin vaan miettiä että tekikö kampaaja tahallaan sen kiinnityksen ei niin puhtaaseen hiukseen, että joutuisin aiemmin menemään huollattamaan?

Ekaan 3pv en pessyt hiuksia. Nyt pidennykset olleen viikon ja jo repsottaa teipit monesta kohtaa!  :-\ Ennen ekaa pesua painelin sormin monta kertaa kaikki teipit läpi että on varmasti tiukasti kiinni. Pessyt olen xz -shampoolla ja hoitoainetta olen laittanut vain latvoihin.

Kannattaako vaan etsiä suosiolla eri kampaaja jolle menen uudelleen kiinnittämään nämä? Vai onko tuo hoitoaineen ja muotoilutuotteiden käyttö ihan ok ennen teippien laittoa? Mitään takuuta näiden pysymiseen en saanut kun en kerta ostanut kampaamosta niitä heidän yli 400e hiuksia vaan toin itse ostetut.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

^Yleensä kampaaja pesee asiakkaan hiukset aina ennen teippien laittamista, ettei mitään ylimääräistä ole hiuksessa. Hoitoaineen käyttö on ok ennen teippien laittoa. En ymmärrä tuota, että kampaaja on laittanut muotoilutuotetta omiin hiuksiisi ennen teippien laittoa, viimeistely muotoilutuotteella on eri asia (eikä se haittaa mitään.) En usko, että kampaajan tavoitteena oli se, että joutuisit aikaisemmin menemään huoltoon (paremminkin etsisit vain uuden kampaajan).

Sinänsä en usko, että teippien repsottaminen johtuisi noista asioista, mitä luettelit. Uskoisin, että teipit on laitettu huolimattomasti noin muuten, tai teippi vain on laadultaan huonompaa. Vaihda kampaajaa.
Viimeksi muokannut Kristiina, 25 Tammi 2015, 10:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
juttaelina

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja juttaelina »

Pakko tulla tänne hehkuttamaan kun niin moni pähkäilee mistä tilaisi pidennyksensä. Mulla ollut käytössä BPhairin teippipidennykset, jotka ovat kyllä niin laadukkaita! Mulla on itelläni luonnonkiharat, joten tulee suoristeltua paljon, mutta pidennyshiukset eivät ole menneet siitä miksikään! Shampoona ja hoitoaineena käytän Tresemmen kosteuttavia. Kosteuttavat ovat parhaimpia pidennyshiuksille, korjaaviahan ei saa käyttää. Suosittelen ehdottomasti jos haluaa satsata laatuun! Heiltä tilattaessa voi myös suunnitella itse värin ja taipuisuuden yms. jo valmiiden hiuksien lisäksi. En tosin tiedä saako niitä ihan itse tilattua netistä, sillä omani tilasin kampaajan kautta.

Nyt vaan pähkäilen, että laitanko pidennykset takaisin kun on tullut oltua tässä 1kk ilman. Toisaalta omani ovat suht pitkät ja kasvavat nopeasti mutta tykkäsin vaan niistä pidennyksistä.
Mimi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 301
Liittynyt: 14 Helmi 2013, 11:44

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mimi »

^ Itsekin olen kuullu Bphairista vain hyviä kommentteja niin laadun kuin asiakaspalvelun (pa-ka ihmisten keskuudessa) suhteen. Itsellä oli microringsejä sieltä tuuhennoksena ja tukka oli kyllä hyvää mutta tukka ei ollut niin pitkään päässä että olisin saanut arvostella laatua kunnolla. Mutta laadukkaan pidennyksen haluavan kannattaa kokeilla.
1cMii oma väri: 5-6 tummuinen lämmin ruskea, nyt päässä lila punertava suoraväri omalla tyvellä ja pituus kainalossa
jnnfrm

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja jnnfrm »

Miten teipit reagoi hiuspuuteriin? Vaikuttaako millään lailla? Harkitsen teippituuhennusta mut oon niin hiuspuuteriaddikti et jos eivät sovi yhteen niin sit pitää keksiä jotain muuta.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Ei ainakaan mulla vaikuttanut mitenkään, tosin mulla oli niin hyvä teippi, ettei se meinannu lähteä itkemälläkään :D.
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
IitaA

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja IitaA »

Kysyn täälläkin, onko kellään päivitettyä tietoa mistä saisi ostettua halvalla ja hyviä teippipidennyksiä? :)
Vastaa Viestiin