Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Tuuli

Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Tuuli »

Tästä on ollut jotain juttua.

Kertokaa nyt onko teillä kenelläkään tästä kokemusta. Itse olen tutustunut kyseiseen menetelmään http://www.tressallure.com. Hiusextra myy. Hairumissa on myös myytävänä jonkinlaista versioita kyseisellä menetelmällä. Liekkö noilla mitään eroa, hiuksen laatu kenties?

Onko miten rasittava hiuksille?? Pysyvyys? Ilmeisesti ei kestä kuin 2 kk, mutta näissä on se hyvä puoli, että voi käyttää yhä uudestaan ja uudestaan. Teippi siis pitää vain vaihtaa.

Kertokaa ihmeessä, jos tiedätte jotain!!! Kiitti!

******
[glow=red,2,300]muoks by Ice, pistin otsikon pienille kirjaimille :)[/glow]
Viimeksi muokannut Tuuli, 29 Tammi 2008, 08:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HelmiOnni

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja HelmiOnni »

Mulla ei ole valitettavasti kyseisestä menetelmästä mitään haisua, mutta utelias olen itsekin tietäjiltä kuulemaan asiasta  :P. Miten lyhyeen tukkaan noita teippejä voipi laittaa?
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä ammattilaisille ja muillekin asiasta tietäville tai arvaajille ;D
Olisikohan mahdollista kiinnittää tuolla hairiumista saatavalla teipillä normaali hiusnauhaa, jos ei haaveilekkaan laittavansa kovin ylös, vaan muutaman rivin? Mun aivoilla ajateluna se vois toimiakin, ainakin jotenkin. Mitä ootte mieltä?

SuperTape -Kiinnitysteippi
SuperTape- kaksipuoleinen teippi TapeHair teippihiusnauhan kiinnittämiseen. Rullassa 100 cm teippiä; riittää yhteen TapeHair -teippihiusnauhaan (90cm).
Teippi soveltuu myös tupeiden pitkäaikaiseen kiinnitykseen.



Olen yrittänyt miettiä, mitä eroa tuossa teippihiusnauhassa on tavalliseen ja en keksinyt muuta, kun että se on tosi ohut tai jotain sinnepäin.

B*Long TapeHair - teippihiusnauhauutuus! TapeHair -menetelmä perustuu uudenlaiseen hiusnauhaan, jonka pohja on erittäin ohut ja huomaamaton, joten kiinnitys voidaan tehdä korkeammalle ja huomaamattomammin, kuin esimerkiksi liimasinettipidennyksessä. Tuote saatavana vain Hairiumilta! Hiuksen pituus 50 cm, nauhan pituus 90 cm. 100% remy aitohius. Kokopään pidennykseen tarvitset n. 2 nauhaa. TapeHair soveltuu kokopidennyksiin, tuuhennuksiin ja raidoituksiin. Saat tehtyä sillä esimerkiksi upeita palkkiraitoja! Teippihiusnauhan lisäksi tarvitset SuperTape Kiinnitysteippiä (100 cm per rll) sekä Pure -poistonesteen (118ml per pullo).

Siinä tressallure-sivuston opastusvideossa ei kyllä näytä kovin vaikealta se kiinnitys.
Viimeksi muokannut JoJo, 30 Kesä 2006, 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NeBu

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja NeBu »

Tavallinen hiusnauha ja teippihiusnauha ovat aivan erilaisia tuotteita. Teippinauhassa on erityinen pinta johon teippi laitetaan jossa se sitten pysyy. Tavallisessa hiusnauhassa teippi ei pysy (päivää-paria pitempään ainakaan).
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Ok. Kiitti NeBu! Senpä voikin sitten unohtaa.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Minkälainen pinta hiusnauhassa pitää olla, jotta teippi tarttuisi siihen? I have no idea  ::) :D

Tekisi mieli kokeilla raitoja teippien avulla joko aitohiusnauhasta leikatuilla palasilla tai sitten kuituhiuksella.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Ajattelin tilata Hairiumista SuperTape -Kiinnitysteippiä ja testailla, saisiko sen avulla kiinnitettyä eri hiusjatkeita. On se kuitenkin aika pieni hinta testaamisen ilosta. Kovasti vain haluttaisi tietää minkälaiseen materiaaliin teippi kiinnittyy parhaiten. Voikohan esim. vanhaa aitohiusnauhaa ruppailla sellaiseksi, että teippi toimisi senkin kiinnitysmekanismina?
JoJo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 390
Liittynyt: 02 Helmi 2006, 17:03

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja JoJo »

Pipari testaa ihmeessä ja muista raportoida! Mulla oli samat ajatukset mielessä tuossa ylempänä...
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Ice »

suomalaisten teettämät teipit ovat sinänsä laadukkaampia, ettei niissä ole ollenkaan ns pätkähiuksia jotka esim. kutittavat päätä. Vaikka periaate on sama, suomen firma, jonka nimeä en nyt saa päähäni, on kehityttänyt omansa jonkin amerikkalaisen lääkkeitä valmistavan yrityksen kanssa

**
yleisesti ottaen siis suomalaiset teippinauhat ovat kätevämpiä senpuoleen, en tosin tiedä paljonko ulkomaisessa on pätäkähiusta..

näin kertoi siis uusin Pinni-lehti :)

*********

muoks. ainiin, tavallisen ja teippinauhan erona on toki sekin, että teippinauha on potrallaa puolet ohuempaa, joten sen voi kiinnittää lähemmäs hiusrajoja
Viimeksi muokannut Ice, 08 Elo 2006, 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
NeBu

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja NeBu »

Juu, pieni korjaus asiaan: kyseisen firman tuote on ainoa suomessa jolla on kyseistä teippihiusta, muilla on sellasta jossa on lyhyttä, kutittavaa hiusta. Hairium B*Long TapeHair. Olen tehnyt tällä asiakkailleni paljon pidennyksiä ja tuuhennuksia.
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Mulla oli keväällä teippipidennys ja tykkäsin oikein paljon! Omat hiukseni ovat aika paksut ja yleensä hiusta on jouduttu laittamaan normaalia enemmän (ainakin sinetti- ja ompelupidennyksessä), jotta oma hius istuisi pidennyksen kanssa. Teippipidennyksessä normaali hiusmäärä riitti ja erittäin tuuhean näköinen tukka tuli! Aluksi teipit kutittivat päänahkaa, mutta parin viikon jälkeen sekin meni ohi. Pari kuukautta pidin pidennystä ja sitten se poistettiin. Hiukset ovat nyt tallessa ja ajattelin käyttää ne syksymmällä omien hiusten tuuhennukseen.
Parasta pidennyksessä oli laiton ja poiston nopeus. Laittamiseen meni tunti ja poistamiseen 45min! Minä kun en jaksa tuntikausia istua paikoillaan...
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Koulussa yhdelle opettajalle laitettiin niskatukkaan teippipidennys.Hänellä siis omat hiukset lyhyet.Näytti tosi hyvältä!Ei kyllä erota että onko pidennys vai ei.
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Minua kiinnostais tuo Hairium teippihiusnauha. Olisko kellään kokemusta siitä?
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Taisi olla juuri Hairiumista.
NeBu

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja NeBu »

maxfactor kirjoitti: Minua kiinnostais tuo Hairium teippihiusnauha. Olisko kellään kokemusta siitä?
Ootko muuten kampaaja, eli tekisitkö asiakkaille vai itelles, jos saan olla utelias?

Mä oon tehny sillä nyt keväästä saakkaa asiakkaille (käytän myöskin sinettejä joillekkin asiakkaille..), minä ja asiakkaani ovat olleet tyytyväisiä, ei mitään valittamista, ovat tykänneet!
Vastaa Viestiin