Teippipidennys

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
adaliina

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja adaliina »

Juu, laitoinkin ne huutonettiin  :). Tuntuu vaan, etteivät välttämättä mene kaupaksi kun suurin osa hiuksista on leikattu valmiiksi osioihin ja niistä on pätkäisty pois kymmenisen senttiä pituudesta. Mutta toivottavasti jollekin kelpaisivat kun eivät tosiaan päässä olleet kuin n. 4  päivää.
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Adaliina, miksi et kokeile niitä teippejä pienemmällä määrällä?? Eihän sun kaikkia ostamiasi pidä päähän iskeä, jos se määrä tuntuu liialliselta.
adaliina

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja adaliina »

Tuokin kävi mielessä, mutta jotenkin se ei vaan tuntunut yhtä hyvältä kuin tämä ompelupidennys. Tai plussansa toki on teippipidennyksessäkin (oon menossa vielä kesällä naimisiin ja kampausta ajatellen teipit olisi ehken paremmat kuin ompelupidennys). Ehkä vielä kokeilen tässä jossain välissä pienemmällä määrällä. Kävin kampaajalla laittamassa teipit päähän ja sanoin kyllä, että en mitään megapaksua tukkaa halua, mutta olisi varmaan pitänyt esittää asiansa pontevammin  :-\.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Paljon sulla sitten oli sitä tukkaa? Mulle pitäis varmaan laittaa 2,5 punttia että näyttäis luonnolliselta kun oma tukka on niin paksu. Tosin mulla on oma tukka myös aika lyhyt että jää helposti sellanen raja. Tilasitko houkset kampaajan kautta?
adaliina

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja adaliina »

Tukka oli Rapunzelilta (ei läheskään niin hyvää kuin buyhairista tilattu hius, joka on aivan huikean hyvää). Paketissa taisi olla n. 100 g, ja siitä päähän meni ehkä 80-90 g. Mulla on tosiaan oma tukka suht pitkä jo, eikä kovin paksu, niin paljon vähempikin olisi mielestäni riittänyt.
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mun ystävä osti teippipidennykset ja mun piti sitten laittaa ne hänelle. En oikein ollut tajunnut varautua kunnolla asiaan ja opiskellut teippejen laittoa, lähinnä valmistauduin vaalennuksen suunnitteluun mikä toteutettiin myös..
Mua jäi mietityttään että laitoinkohan ne teipit liian pienille hiusosioille.. Siis että sinne väliin jäi liian vähän hiusta ja nyt on jotenkin huono mieli asiasta :(
Ehdin vaan siinä pikaisesti katsomaan miten homma tehdään ja yritin kyllä olla huolellinen ja tarkka, mutta nyt vaan tuntuu että jos ne pidennykset on liian kova rasite sille hiusmäärälle mitä laitoin.. Vaikee arvioida tai kuvailla sitä määrää mitä hiusta jäi väliin, sillain että kun toisen puolen teipin liimasi kiinni niin hiusta tuli väliin sen verran (tai ihan muutamia karvoja yli), kuin että se teippi ei jäänyt tarraiseksi koittaessa. Sitten toinen vastakkain.
Höh, olis pitänyt paneutua asiaan etukäteen mutta ystäväkin oli ihan et "kyl me osataan ja hän neuvoo".
Viimeksi muokannut Luscious, 09 Maalis 2012, 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Onko mitään keinoa millä hiusosioista saisi teipinjämät putsattua ilman kynsilakanpoistoainetta? Pitäisi kiinnittää uudet teipit, ja käytin hiusten irrottamiseen silikonipitoista jätettävää jota varmasti on vielä osioissa, ja laitoin juuri uudet tekokynnet joten en haluaisi sulattaa niitä heti pois.  :D
Ninamia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 410
Liittynyt: 29 Syys 2006, 09:17

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Ninamia »

Vihdoin löytyi loistava teippi teippipidennysten kiinnittämiseen, olen kokeilliut muutamia eri puljujen hiusten mukana tulleita ja aina on teipit tippuneet jossain välissä.
Nyt sain Simply naturalin teippiä ja pysyy hyvin. Poistamisessa toimii simply natural -teipinpoistoaine, ei jää jämiä eikä tarvitse repiä teippejä. Ainoastaan jos jollakukka on hyviä ostopaikkavinkkejä, mistä jatkossa saisi tilattua simply natural teippiä ja teipinpoistoainetta, niin otetaan vastaan..
" Everyone's a star and deserves the right to twinkle"
-Marilyn Monroe
retronen

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja retronen »

Mistähän paikasta saisi parasta teippitukkaa? Ei mitään järjettömän kallista, mutta jotain hinta-laatusuhteeltaan hyvä (lue: mahdollisimman halpaa, mutta pirun hyvää  :O ). Tällä hetkellä päässä on ihan ok tukkaa ei laadultaan parasta, mutta hyvillä aineilla hallittavaa. Eniten nykyisessä tukassa ärsyttää silikoniosio. Se on melko paksu. Haluaisin sellaista missä silikoniosio, jossa tukka on kiinni olisi mahdollisimman ohut. Myöskin teippisuosituksia otetaan vastaan.

Pakko myös suositella järjettömän hyviä aineita joilla korppusta kiinalaisjouhesta saa erittäin hyvää. Tällä hetkellä päässä on siis pariin kertaan käytetyt ja värjätyt hiukset. Ennen käytin näihin Joicon ja Tigin tuotteita. Jotka toimivat ihan ok:sti ja luulin ettei tukasta saa siloisempaa. MUTTA nyt kun vanhat tuotteet olivat lopussa päätin kokeilla uusia aineita ja hyvä niin! Ostin Paul Mitchellin The Conditioner hiuksiinjätettävän hoitoaineen ja Super Skinny Serumin. Aivan loistotuotteita!!!! Oma tukka tuli ihanan silkkiseksi ja jatkeetkin muuttuivat ihanan pehmoisiksi. Super Skinnu Serum melko kallista, mutta tällä hetkellä tosi monessa kampaamossa Paul Mitchell kamppis jossa kaikki tuotteet ovat -40%. SUOSITTELEN! Tigi jatkaa kuitenkin vahan ja lakan muodossa kun ne vaan ovat parhaat!
Yanna

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Yanna »

Mä olen ollut tyytyväinen Super Tape -teippiin. Tosin ei kokemusta muista kuin tuosta edellä mainitusta ja muutamasta muusta jotka oli valmiina kiinni uusissa karvoissa. Tarkoitan siis noita easy tape tyyppisia valmiiksi patkittyjä. Ei mitään hajua mitä teippiä noissa valmiiksi pätkityissä oli mut ihan syvältä ne oli joka tapauksessa. Pahin oli sellainen joka ei pysynyt pidennysliuskassa kiinni mutta omiin hiuksiin jäi kuin tauti. No joka tapauksessa mä olen Super Tapeen ollut tyytyväisin näin useamman vuoden kokemuksella. Tilasin just 33 metrisen rullan, postikuluineen 38,- ! Ei paha ;)

Juoruna kerrottakoon että kampaajani kertoi kirjoittaneensa ihan hiljattain kahdelle asiakkaalleen viestin liitettäväksi Rapunzelille menevään reklamaatiokirjeeseen. Niillä on vissiin joku heikompi erä sitä silikoninauha teippihiusta. Hiusta katkeilee ihan nätisti hoidettaessakin niin paljon että viikon kuluttua puolet on jo harventunut :/ Ei kuulemma ole hius oikein päin ja siksi katkeaa herkästi. Olivat hyvittäneet kun oli ihan kampaajan lausunto mukana. Tosin toinen joutui palauttamaan ne harvat haivenet, mutta toinen ei.
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Mulla on nyt kaks viikkoa ollu teippipidennykset päässä ja tykkään näistä ihan mielettömästi. Ainut ongelma on se, että mun oma tukka on aika herkästi takkuuntuvaan sorttia ja yhdistettynä hupulliseen talvitakkiin ja muhkeaan huiviin on varmasti sanomattakin selvää että niskaan muodostuu kiva takkukasa jos takkia joutuu pitkään päällä pitämään..mitenhän tämän asian kans nyt pitäis toimia, ei varmaan ole olemassa jotain ihmetököttiä jolla tuon oman tukan takkuuntumisen sais kuriin? Käytän kyllä kosteuttavia ja siloittavia (ja äärimmäisen silikonisiakin) tuotteita :)
leeinsane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 412
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 21:08

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja leeinsane »

Voisiko joku nopsakkaan vinkata jotkut edulliset markettituotteet mitkä toimii teippipidennösten kanssa. Ostin kokeeksi netistä pari tuppoa, ja jos ne tulee pian niin tuskin maltan olla laittamatta niitä heti päähän. :D Omat hiukset on kuivat.
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Mä käytin XZ-shampoota, Xylitol&Hunajaa mm., ja Tresemmen Naturals-sarjan hoitista. Mun oma tukka on myös kuiva ja mulla noi toimi ainakin.  :)
leeinsane
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 412
Liittynyt: 02 Tammi 2008, 21:08

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja leeinsane »

Vau. Loistavaa. Mun ei sitten tarttekkaan ostaa mitään, kun mulla on just noita itellä. :D Kerrankin näin! Kiitos!
ddiudiu

Vs: Teippipidennys

Viesti Kirjoittaja ddiudiu »

Sori en kerinnyt lukee koko juttua, mut kumpia suosittelette sinettejä vai teippejä? pystyykö teipit laittamaan ite tukkaan? Näkyykö ne enemmän vai vähemmän?
Vastaa Viestiin