Hyvä hiustenkuivaaja?

Leikkaukset sekä kampaukset
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja naanna »

Sain tänään Philipsin SalonPro 2100w Ion -föönin ja todella tyytyväinen olen ainakin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Mukana tuli diffuuseri (todella iso sellanen), erilaisia puhalluksia löytyy 9 kpl (myös kylmäpuhallus), ionisaattori ja "keraaminen elementti" (mikä se sit onkaan). Johtoakin löytyy mukavat 2,5m ja hinta oli n. 45€.

Ero on lievästi sanottuna huomattava vanhaan Braunin 1200w -kuivaimeen varrattuna...
salsa1

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja salsa1 »

naanna kirjoitti: Sain tänään Philipsin SalonPro 2100w Ion -föönin ja todella tyytyväinen olen ainakin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Mukana tuli diffuuseri (todella iso sellanen), erilaisia puhalluksia löytyy 9 kpl (myös kylmäpuhallus), ionisaattori ja "keraaminen elementti" (mikä se sit onkaan). Johtoakin löytyy mukavat 2,5m ja hinta oli n. 45€.

Ero on lievästi sanottuna huomattava vanhaan Braunin 1200w -kuivaimeen varrattuna...
Mietin kans tätä fööniä,mitä lie maksaa joulun tienoilla.onko kellään tästä föönistä pitempää kokemusta?
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja naanna »

salsa1 kirjoitti:
naanna kirjoitti: Sain tänään Philipsin SalonPro 2100w Ion -föönin ja todella tyytyväinen olen ainakin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Mukana tuli diffuuseri (todella iso sellanen), erilaisia puhalluksia löytyy 9 kpl (myös kylmäpuhallus), ionisaattori ja "keraaminen elementti" (mikä se sit onkaan). Johtoakin löytyy mukavat 2,5m ja hinta oli n. 45€.

Ero on lievästi sanottuna huomattava vanhaan Braunin 1200w -kuivaimeen varrattuna...
Mietin kans tätä fööniä,mitä lie maksaa joulun tienoilla.onko kellään tästä föönistä pitempää kokemusta?
Mulla on tuo fööni ollu käytössä nyt melkein pari viikoo (joka päivä oston jälkeen) ja edelleenkin olen todella tyytyväinen. Lisäisin vielä, että laite on myös suhteellisen kevyt, eli ei kädet väsy föönaillessa.
salsa1

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja salsa1 »

Miten se ionisaattori sun mielestä toimii sun mielestä? lähteekö huiksia? Joskus aiemmin kokeilin ionisoivaa laitetta, mutta melkoisesti samalla lähti tukkaa :-[
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja naanna »

donna kirjoitti: Miten se ionisaattori sun mielestä toimii sun mielestä? lähteekö huiksia? Joskus aiemmin kokeilin ionisoivaa laitetta, mutta melkoisesti samalla lähti tukkaa :-[
Jaa-a...aika vaikee sanoo, että miten just se ionisaattori siinä toimii. Vanhaan ei-ionisoivaan fööniin verrattuna tällä uudella tulee sileämmät ja suoremmat hiukset, mutta enpä sitten tiiä, että johtuuko vaan paremmasta föönistä vai just siitä ionisaattorista.
Mitään hiustenlähtöö en oo kyllä huomannu, päinvastoin. Tämä fööni rasittaa mun mielestä hiuksia vähemmän, kun se mun vanha. En oo kyllä koskaan kuullu, että tuo ionisaattori aiheuttas hiustenlähtöö...ootko ihan varma, että se johtu just siitä? Ja saahan sen ion-homman aina pois päältä, jos se ei sulle sovi.
E.Lo

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja E.Lo »

Saako DIFFUUSERILLA  mitään aikaan suoralla tukalla?

Siirsin viestisi tähän ketjuun. T. Kikka
Viimeksi muokannut E.Lo, 24 Marras 2006, 23:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
matskupupu

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja matskupupu »

Gigantti tarjotaa ihan hyviä fööneja. kannattaa valita se rumimman näkösin ja kallein. tai toisinpäin niin kyllä hyvä löytyy :)
Laure

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Laure »

Ostin ioni-hiustenkuivaajan kaverini suosittelemana, enkä oikein tiedä mitä mieltä olisin siitä. Kyseessä on Babylissin Dual Ionic-hiustenkuivaaja ja periaatteessa se on ihan hyvä ja tehokas, mutta välillä tuntuu että saan sillä aikaiseksi paljon sähköisemmät hiukset kuin vanhalla tavallisella hiustenkuivaajallani. Lisäksi latvat tuntuvat menevän enemmän sotkuun tuolla föönätessä ja vanhalla sai pehmeämmän tuntuiset hiukset. Tuo sähköisyys johtuu varmasti osittain näistä kylmistä ilmoistakin ja ehkä tarvitsee totutella vielä tohon uuteen fööniin.
Haylie
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Elo 2006, 20:52

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Haylie »

Mulla on BaBylissin Ionic 1800W, on kyllä tosi hyvä. Saa 3 eri lämpötilaa ja 3 puhallusnopeutta..Mukana myös ilmankeskitin. Mutta mietin saisiko tuohon diffuuserin hommattua.
1bMii
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Merial »

Olisiko ehdotukseksi jotain ihan halpaa fööniä (<- 15e) joka ei kuulostaisi pillastuneelta norsulaumalta? Eli hiljainen pitäisi olla. Plussaa tulisi pienestä koosta ja mahdollisesti taittuvasta varresta.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Amilo »

E.Lo kirjoitti: Saako DIFFUUSERILLA&nbsp; mitään aikaan suoralla tukalla?

Siirsin viestisi tähän ketjuun. T. Kikka
eipä oikeastaan, toki saa kuivattu ilmavaksi, mutta eiköhän aikalailla saman tuloksen saa kun föönaa pää alaspäin.
Metku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 466
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 14:11

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Metku »

Onko kellään kokemusta tuosta Vidal Sassoon VS937E Ionic -kuivaajasta, joka on Anttilassa tämän kuukauden ajan tarjouksessa? Yritin sen painoa saada selville useammastakin paikasta, mutta vielä en siitä ole selvyyttä saanut.

Harvoin tulee tähän pitkään suoraan tukkaan kuivaajaa käytettyä, eikä tarvetta uudelle kuivaajalle varsinaisesti ole. Kuitenkin mietin, että josko sitä hankkisi niitä harvojakin kuivauskertoja varten hellävaraisemman laitteen. Braunin 1200W tuntuu todella kidutusvälineeltä.
1b F ii
Väri 3.0
Pituus n. 74 cm
Hiuskuvia löytyy Hiuslaatuketjusta (s. 2)
Heleena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 889
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 22:28

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Heleena »


Mulla on käytössä silloin kun föönään hiuksiani Coif*in Eclipse Ionic-hiustenkuivain. Hieman kömpelö laite, koska se on normaali kuivainta painavampi, mutta kyllä se vähentää hiusten sähköisyyttä selvästi. Mulla on siis luonnontaipuisa ohut, lasimainen ja "lentävä" hius, joten etenkin talvisin tuosta kuivaimesta on apua hiusten "lentämiseen". Olen saanut kuivaimen ilmaiseksi, joten en tiedä sen saatavuudesta/hinnasta. Kuivaimen laatikossa lukee hienosti "professional high quality hairdryers, made in Italia", mutta merkki oli ainakin mulle täysin tuntematon.
Meen eteepäi vaik ois pakki pääl!
Winnie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 493
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:03

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Winnie »

Onko Helsingissä mitään paikkaa josta voisi ostaa kampaajien käyttämiä hiustenkuivaajia?
2aMii
Hipsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1701
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 21:37

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Hipsu »

Nyt ois LF:ssä WAHL:n hiustenkuivaaja(paketti) tarjouksessa. Mukana mm. piippaus-rauta ja jotain muuta sälää.

En vaan ole koskaan edes kuullut kyseisestä merkistä. Onko kellään kokemuksia siitä, millainen on? Ainakaan tuo piippaus- rauta ei taida olla kovin kummoinen, kun mitään mainintaa esim. pinnoituksesta ei ole..

"Life comes with many challenges. The ones that should not scare us are the ones we can take on and take control of." -Angelina Jolie
Vastaa Viestiin