Hyvä hiustenkuivaaja?

Leikkaukset sekä kampaukset
amaree
Haiven
Haiven
Viestit: 7
Liittynyt: 06 Joulu 2014, 14:53

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja amaree »

Osaisiko joku suositella laadukasta ja  tehokasta hiustenkuivaajaa, jossa olisi monta lämpö- ja nopeussäätöä ja syvä diffuuseri mukana? Onko 850g kuivaaja aivan liian painava?
Viimeksi muokannut amaree, 11 Joulu 2014, 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Firestarter
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 17 Loka 2007, 11:56

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Firestarter »


http://www.gigantti.fi/product/terveys- ... aja-ac8000#

Amaree,minulla on ollut tuo jo jonkin aikaa ja mielestäni vastaa aika hyvin noita vaatimuksiasi.Olen itse ainakin ollut tosi tyytyväinen, kuivaa hiukset tehokkaasti ja viileäpuhallus on erinomainen. On tosin kooltaan aika iso ja painaa juurikin lähemmäs 850g mutta itselläni ei ainakaan ole käsi väsynyt koskaan kuivauksen aikana :) (tukkaa on takapuoleen asti ja tovi menee kuivatessa ;D) Kai se riippuu vähän ihmisestä onko jonkun makuun liian painava.
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Mä liputan ehdottomasti GHD:n hiustenkuivaajan puolesta, tosi hyvä käytössä ja ennen kaikkea tehokas 😊
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
amaree
Haiven
Haiven
Viestit: 7
Liittynyt: 06 Joulu 2014, 14:53

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja amaree »

Firestarter kirjoitti:
http://www.gigantti.fi/product/terveys- ... aja-ac8000#

Amaree,minulla on ollut tuo jo jonkin aikaa ja mielestäni vastaa aika hyvin noita vaatimuksiasi.Olen itse ainakin ollut tosi tyytyväinen, kuivaa hiukset tehokkaasti ja viileäpuhallus on erinomainen. On tosin kooltaan aika iso ja painaa juurikin lähemmäs 850g mutta itselläni ei ainakaan ole käsi väsynyt koskaan kuivauksen aikana :) (tukkaa on takapuoleen asti ja tovi menee kuivatessa ;D) Kai se riippuu vähän ihmisestä onko jonkun makuun liian painava.
Kävin katsomassa tuota kaupassa, mutta oli vähän huono diffuuseri. Päädyin lopulta Braunin Satin Hair 7 Senso Dryeriin ja en voi kuin suositella! Kylmäpuhallus on oikeasti KYLMÄ ja lämpövaihtoehtoja on sen lisäksi neljä ja nopeuksia kaksi. Laite ei lämpene ulkoa, joten siitä voi pitää kiinni miten päin vaan. Mukana tuleva diffuuseri on kunnon kulho, jollaista sainkin etsimällä etsiä. Ihan mahtava laite. :) Hinta oli 69€ eli melko kallis, mutta todellakin hintansa arvoinen.
höpönasu

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

Onkohan sellaista hiustenkuivaajaa olemassa jossa olisi sen normaalin (eli viileän) ja kuuman ilmavirran lisäksi myös pykälä vieläkin viileämmäksi? Tosiaan, en ole käyttänyt kuin sellaisia kuivaimia joissa on "kylmä ja kuuma". :O Jokin tehokas kuivain jossa olisi viileämpikin vaihtoehto. Olen surrutellut varmaan neljättä vuotta tuollaisella kympin kuivaimella jonka ostin Tuurista. Mulla nuo kestää aina tosi kauan, mutta seuraavan ostoon voisikin jo panostaa.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Oliko jollain suositella jotain hiustenkuivaajaa, jossa kylmäpuhallus on oikeasti kylmä ja onko sellasta olemaskaa missä ei tarvisi sitä nappulaa painaa koko ajan? :o
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

^Remingtonilta löytyy Silk-sarjasta kuivaaja, jossa on aidosti viileä puhallus, jota ei tarvitse painaa nappulaa koko ajan. Löytyy esim. Sokokselta: https://www.sokos.fi/fi/sokos/remington ... enkuivaaja

Ostin tämän pari kuukautta sitten ja olen ollut erittäin tyytyväinen hankintaani.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

^ Kiitos vastauksesta! :) googlettelin vähän ja jotkut oli moittiny ko. kuivaajaa vähän kömpelöksi kun on ilmeisesti aika isohkon kokoinen toi töttörö? :D pitänee vielä harkita, mutta muuten näyttää hyvältä ehdokkaalta! :)
Onko kellään kokemusta Babyliss 6615E Le Pro kuivaajasta? En muista kenen kauneusblogista tuosta joskus luin kovia kehuja. Babyliss on kompaktin kokoinen, mutta silti tehopakkaus! Hintaero Remingtonilla ja Babylissillä on n. 20-25€. Ääh en osaa päättää. En oo omistanut hiustenkuivaajaa varmaan 6 vuoteen ja nyt kun sen haluun, niin haluun kyl hyvän!
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

^Totta, että tuo on aika iso. Mutta tuo on aika samaa kokoa, kuin useimmat saman teholuokan AC-moottorilla varustetut kuivaajat.

Kannattaa kiinnittää huomiota myös säätimien sijaintiin varressa. Jos säätimet on väärässä paikassa omaan otteeseen nähden, voi kuivaaja olla käytössä aika kömpelö.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^^Mulla on kans tuo Remington Silk, ostin puolisen vuotta sitten ja olen ollut todella tyytyväinen. Luin myös etukäteen kommentteja tuosta että on kömpelö/iso mutta en ole kyllä käytössä huomannut mitään ongelmaa. Eihän se nyt mikään minikokoinen ole kuten jotkut matkaföönit tai vastaavat mutta ei musta mitenkään extra-isokaan. Enkä tosiaan ole mikään kokenut tai hyvä föönaaja, eli luulisin että huonon/kömpelön kuivaajan ominaisuudet vain korostuisi mun käytössä.&nbsp; :D Tuo Remington vie myös tosi hyvin sähköisyyttä pois hiuksista, mulla oli ihan poikkeuksellisen vähän sähköistyvät hiukset koko talven kun käytin tuota.

Jos pitkäikäistä fööniä etsit niin kannattaa katsoa myös takuuajat. Muistaakseni tuossa Remingtonissa oli takuuaika 5v ja kun rekisteröin sen Remingtonin sivuilla niin takuu piteni kuuteen vuoteen.&nbsp; :ts
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
peachvodka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 14 Helmi 2012, 21:03

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja peachvodka »

Juu tilasin mäkin kuitenkin tuon Remington Silk:in :) Kiitos suosittelijoille! :T Kuivaaja on oikeasti aikasta huippu vehje! En itsekkään kokenut kuivaajaa liian isoksi tai kömpelöksi käytössä. Ja viileäpuhallus on oikeasti viileä, jes!
1bMii mbl musta / l'o/p ccg 100.
hair <3 : joico IH, avalon organics syväpuhdistava sh, rekku, sheavoi
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Tosi kiva kuulla, että oli mieleinen!&nbsp; :ts Mun täytyy antaa tuossa hiustenkuivaajassa pluspisteitä vielä johdon pituudelle, inhoan liian lyhyitä johtoja mutta tuossa on riittävän pitkä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja lynx »

Dysonilta on tullut erikoisen näköinen hiustenkuivaaja:

http://www.fi.dyson.com/haircare/supersonic.aspx

Onkohan joku jopa kokeillut? Idea ilmeisesti sama kuin Dysonin tuulettimissa, joissa ilmavirta tulee tuon pyörylän keskeltä. Hintaa räävittömät 399 euroa, mutta sinänsä kiinnostaa kyllä toi muotoilu siinä mielessä, että tuota on varmaan kevyt ja mukava käyttää. Normiföönit ovat omaa tukkaa laittaessa rehellisesti ottaen aika kömpelöitä.

Mä olen tosiaan ihan ysärille jämähtänyt, mutta tosiaan fööni+pyöröharja on mun pääasiallinen hiustenmuotoilumetodi :ts Tossa Dysonissa ihmettyttää se, että tuleekohan tuosta tarpeeksi lämmintä ilmaa. Mainoksissa lupaillaan, ettei vahingoita hiuksia kuumalla ilmalla, mutta jos haluaa föönauksen nimenomaan muotoilevan tukkaa niin pitäähän siinä lämpöäkin olla kyllä...
Viimeksi muokannut lynx, 13 Touko 2019, 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aridith
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2767
Liittynyt: 04 Heinä 2012, 16:23

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja Aridith »

Jos se on yhtä tehokas kuin dysonin imuri niin lähtee varmaan tukka päästä juurineen :D
Luonnonvaalea pellavapää - Pääosin omaa väriä ja muutamia raitoja - BSL mittainen (leikattu 08/21), lasimainen hiustyyppi - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyvä hiustenkuivaaja?

Viesti Kirjoittaja lynx »

Mun pitäisi varmaan kokeilla tota Stockalla mielenkiinnosta. Sitäkin mietin, että onko tuo pää tarpeeksi suuntaava. Siis föönissähän sillä suuttimella nimeomaan voi kohdistaa ilmavirran niin, että se silottaa hiuksen pintaa ja muotoilee samalla. Mutta mahtaakohan tuo vaan puhaltaa sitä ilmaa ilman mahdollisuutta kohdistaa sitä pienelle alalle. Menee oikeastaan vähän koko idea siitä, jos se vaan puhaltaa.
Vastaa Viestiin