Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
kosmetiikkafriikki

Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja kosmetiikkafriikki »

Olen nyt hiustenhoidon "keltanokkana" vähän hämilläni... Eli onko niin, ettei oikeastaan ole olemassa mitään "ultimate hiustuotetta" vaan on lähinnä tottumuskysymys ja makuasia, mikä kullakin toimii... Aiemminkin olen sanonut, etten raaski ostaa mitään hinnakkaampaa, kun joku senkin tuotteen on haukkunut  ;D


Tähän ketjuun on nyt yhdistetty kolme eri ketjua, jotka käsittelivät kantilta jos toiseltakin kalliimpia ja halvempia sarjoja. Eli tähän ketjuun jatkossa kaikki väittelyt siitä, ovatko kalliit sarjat parempia kuin halvemmat, ovatko kalliit sarjat hintansa arvoisia jne. Myös yleiset kampaamotuotteet vs. markettituotteet keskustelut sopii tänne. Säilytin viestien otsikot ennallaan, niin ei mene (niin pahasti) viestit sekaisin. -Luomo-
Viimeksi muokannut kosmetiikkafriikki, 04 Kesä 2008, 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Eikös se niin pakkaa olemaan.Se mikä on toiselle unelmatuote niin ei välttämättä tee toiselle mitään.
kosmetiikkafriikki

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja kosmetiikkafriikki »

Tuohon tulokseen olen minäkin päätynyt... Eli joku huippukallis ei välttämättä pelasta tuhoon tuomittuja hiuksia, joillakin on vaan sellainen hiuslaatu, että kutreista ei saa upeita... :(

Ja varsinkin, kun mies jo kommentoi mun mittavasta varastosta, en "uskalla" uusia enää hankkia, ellei ne todella sit tee ihmeitä "kaikille"...
Viimeksi muokannut kosmetiikkafriikki, 08 Kesä 2006, 21:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rolla

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja rolla »

Näin on. Useimmiten kalliimpi tekee kyllä sileämpäää jälkeä tukkaan, mutta mä pärjään aikoja mainiosti marketin ng naamiollakin. Tosin mikään ehs ha ei pidemmän päälle tee hyvää tukalle, jos haluaa sen sileenä pitää. Eli se on ihan ihmiskohtaista tosiaankin. Esim. joku kallis lanza ei toimi mulla lainkaan eikä tigikään nyt kovin hyvää ole vaikka aika hyvää onkin.
Liisukka

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Noinhan se on, mutta mulla on kyllä sellainen tuntuma, että jos tukka on kovin huonokuntoinen tai muuten vaatii erityisempää hoitoa, silloin voi ainakin yleensä sanoa, että kampaamotuotteet ovat markettituotteita parempia. Mun tukkaan ei ainakaan mikään markettituote riitä, NG-naamiotakin piti läträtä puoli purkkia kerralla jotta olisi saanut kelvollisen tuloksen.
rolla

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja rolla »

Tukkakohtaista  ;) Mulla on pää ihan hamppua ja ng on parasta.
Suomineito

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja Suomineito »

Mulle on markettituotteet aina riittäneet hyvin, olen vasta viime aikoina aloittanut kokeilemaan myös joitain kampaamon tuotteita. Kampaamohinnat on kyllä tosiaankin korkeita, etten mä niitä tuotteita jatkuvasti pysty käyttämään, mutta ei se mitään. On mulla pari superhyvää tehonaamiota jotka on kampaamokaupasta peräisin. 
Liisukka

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Suomineito kirjoitti:Kampaamohinnat on kyllä tosiaankin korkeita, etten mä niitä tuotteita jatkuvasti pysty käyttämään, mutta ei se mitään.
Toisaalta ne on kyllä tosi riittoisia. Niin kuin jo sanoin, NG:tä meni hirveästi kerralla, mutta esim. mun suosikkia Joicon IHT:tä riittää murto-osa siitä määrästä. Veikkaisin, että hinta/kerta jää Joicolla alhaisemmaksi. Ja tulos ainakin mun päässä on monikertaisesti parempi. Jos mun tukka ei olisi pitkä ja blondattu, voisin hyvin kuvitella että käyttäisin paljon enemmän markettituotteita.
rolla

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja rolla »

Pitikin mainita vielä tigin oohoosta. En osta enää ikinä, koska se ei suhteessa tule yhtään halvemmaksi vaan hemmetin kalliiksi. Sillä saa lotrata saman verran kuin xz:lla, jotta saa tukan selväksi edes. Ja mä luulin, et se kestäis kuukausia..Kampaamo/luontaistuote shampoo taas on paljon riittoisampaa useimmiten.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja marenki »

Ja mulla menee O&H hoitsikkaa ihan vaan tosi vähän, vaikka tukka alkaa olemaan jo vyötäröön asti. Riittoisin kaikista, tehosta nyt puhumattakaan, oon siihen ihan lovena  :-*! Joku Xz taas on tosi epäriittoisaa, aina vaan saa laittaa lisää ja lisää... Shampoolla ei ole mulle hirveästi väliä, nyt on kampaamoshampoita ja Avonin shampoita, niin ja EHS. Ihan kivoja kaikki, takkuja mulle ei tule juuri ikinä, joten hyvin pärjäisin pelkillä marketti shampoillakin. Minusta vaan on kiva, että shampoo ja hoitoaine tuoksuu samalle, joten ei toisaalta tee pahaakaan maksaa kampaamoshampoista. Kampaamoshampoot on hieman riittoisampia, yksi pullo kestää ainakin ikuisuuden. Ennen käytin kourallisen markettishampoota, mutta nyt osaan annostella paremmin niitäkin ja kyllä riittää puolet siitä mitä ennen käytin.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mun hiukset on sen verran moneen kertaan käsitelty, ettei tulisi kuulonkaan enää tyytyä pelkkiin markettituotteisiin. Olen nyt reilun vuoden päivät käyttänyt lähinnä kampaamotuotteita ja kyllä eron huomaa todellakin hiusten kunnossa. Kyllä mä uskon siihen, että kampaamotuotteissa käytetään oikeasti parempia aineita, ainakin määrältään, verrattuna markettituotteisiin. Mielummin maksan enemmän jostain hyväksi havaitusta tuotteesta, kun halvasta huonosta markettituotteesta. Ainoa markettituote, minkä olen havainnut hyväksi ja ostan yhä uudelleen on Elvital Nutri-gloss. Saa nähdä, tuleeko toista niin hyvää markettituotetta.

Btw, tänään oli Stockalla Pantene-tuotteiden esittely ja kiersin kyllä kaukaa esittelijän. En olisi keksinyt kaunista tapaa kertoa, etten todellakaan halua pilata hiuksiani vaan hoitaa niitä!.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
rolla

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja rolla »

Kyllä mullakin kampaamohoitisten ansiosta on parempi tukka, shampoosta ei ole niin välikseen tai muotoilutuotteista.
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja marenki »

Minä kyllä uskon siihenkin, että kyllä marketistakin varmasti löytyy kelvollisiakin tuotteita. Ja sehän nyt on selvää, ettei tässä Pantenesta puhuta. ;) Varmasti ne kaikista parhaimmat löytyy kampaamosta, mutta eipäs unohdeta sitä hinta-asiaa, ei markettituotteet maksa 15e/pullo. Vielä pari vuotta sitten en olisi kuvitellutkaan maksavani hoitoaineesta 15e tai tilaavani hiusputeleita ulkomailta asti. Itseasiassa vielä tammikuussa kauhistelin miehelle, että: "Ajattele! Jotku hullut tilaa shampoonsa ulkomailta asti!"  ;D  No, tottakai ne kannataa tilata, mutta markettituotteet saa ruokakaupasta tarjouksesta 2,5e ja pääsee heti testaamaan uutta shampoota, niitä saa kaikkialta ja kyllä se tukka puhdistuu VO5 shampoollakin ihan yhtä puhtaaksi kuin Tigilläkin. (Paitsi jos aletaan analysoimaan, että markettituotteilla lähtee liiankin puhtaaksi...)
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Rolla kirjoitti: Kyllä mullakin kampaamohoitisten ansiosta on parempi tukka, shampoosta ei ole niin välikseen tai muotoilutuotteista.
Minusta taas erityisen tärkeä on että shampoo ei ole marketista, niissä on liian kova pesuteho. VO5 shampoon yhden pesukerran jälkeen tukka oli ihan hamppuna ja takussa, monen hyvän kampaamoshampoon jälkeen tuntuu että hoitista ei tarvis ollenkaan. Samoin kampaamotuotteissa ero on kun yöllä ja päivällä muotoilutuotteissa. Pito ja lähmäämättömyys on ihan eri luokkaa.
Viimeksi muokannut Jonsu, 09 Kesä 2006, 11:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Kalliimmat vs. halvemmat sarjat

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Jonsu kirjoitti: monen hyvän kampaamoshampoon jälkeen tuntuu että hoitista ei tarvis ollenkaan. Samoin muotoilutuotteissa ero on kun yöllä ja päivällä muotoilutuotteissa. Pito ja lähmäämättömyys on ihan eri luokkaa.
Komppaan. Ennen ajattelin että vain hoitoaineella on todellista väliä mutta kyllä esim. Joicolla pestessä todella huomasi eron. Olin ihan hämmästynyt siitä tunteesta että hiukset olivatkin selvät ja hoidetun tuntuiset jo pelkän shampoon jälkeen Enää en palaisi ylipeseviin ja takuttaviin markettishampoisiin. Ja hyi sitä hilseen määrää mitä jostain Elvitaleista ja Fructiksista tuli, epäilemättä johtui hirveistä silarimääristä jotka sekoittivat päänahan talinerityksen. Silareitahan toki on kampaamoshampoissakin mutta ei samassa määrin kuin Elvitaleissa sun muissa.

Mutta hiustyypistä ja -laadustahan se on kiinni. Toiset, kuten parhaana esimerkkinä Kettukiesi, pärjäävät mainiosti pelkillä markettituotteilla ja saavat niillä aikaan pitkän ja kauniin tukan.
Vastaa Viestiin