Sivu 1/1

Giovanni Hair Care

Lähetetty: 07 Kesä 2006, 22:57
Kirjoittaja babylissa
Kokemuksia ko sarjasta... Olen tilannut netistä pari pientä shampoopulloa ja muotovaahdon, myydäänköhän Suomessa ???

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 08 Kesä 2006, 09:05
Kirjoittaja Zippo
Ei myydä Suomessa ainakaan mun tietääkseni  :-\. Sääli, koska tuotteet ovat täysin luonnollisia (ei silikoneja, eikä muitakaan "myrkkyjä") ja todella toimivia.

Mä olen itse käyttänyt Giovannin 50/50 shampoota ja hoitista, Smooth as Silk-shampoota ja hoitista, Nutrafix-rakennepaikkaajaa sekä Direct leave-in jätettävää. Kovasti olen tykännyt näistä kaikista, mutta tuo Silk-hoitis ja Nutrafix ovat aivan lempihoitiksiani  :-*. Todella ihania tuloksia, hiukset on huuhdellessa jo aivan sileät, silkkiset, takuttomat ja hoidetut, kuivana tuntuu vielä paremmalta. Ja kiilto on mahtava  ;).

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 11 Kesä 2006, 16:11
Kirjoittaja babylissa
Minulla on pikkupullo Smooth as Silk -hoitista (olen tykännyt), mutta ajattelin että kannattaisikohan ostaa sarjan shampoo myös, permistukkaan (kärsineeseen)? 50/50 ei tehnyt mulle mitään erityistä, mutta käsittelemättömään tukkaan Tea Tree Triple Treat -shampoo on aika hyvä "syväputsari". Vitapro Fusion -suihkutettava hoitis ei tee permiskiharalle yhtään mitään, ehkä siitä puuttuu kaikki "myrkyt" :) Sitten minulla on vielä sellainen muotovaahto, ilman ponnekaasuja. Se on ihan ok, kiiltoa ei tosin anna.
Sellaisesta kaupasta kuin www.betterlife.com saa ostettua näistä minikokoisia kokeiluipulloja.
Ehkä kokeilen sitten tuota Nutrafixiä jos se on rakennepaikkaava!
Pidän vaan jotenkin ajatuksesta, että näissä ei olis niin kauheesti kaikenmaailman kemikaaleja.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 11 Kesä 2006, 20:15
Kirjoittaja Tigru
Zippo kirjoitti: Ei myydä Suomessa ainakaan mun tietääkseni  :-\. Sääli, koska tuotteet ovat täysin luonnollisia (ei silikoneja, eikä muitakaan "myrkkyjä") ja todella toimivia. 
Selasin nopeasti netissä muutamien tuotteiden incejä, ja ainakin silikonia löytyi monesta tuotteesta. Joitain tuotteita saa myös tilattua www.sasa.com.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 11 Kesä 2006, 22:23
Kirjoittaja Zippo
Pah, olipas pettymys et niissä onkin silikoneja  >:(. Ei ainakaan noissa mun kokeilemissa ollut, ellen sitten ole ihan lukutaidoton  ;). Aika jännä, kun valmistaja mainostaa tuotteitaan ah, niin luonnonmukaisina...

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 12 Kesä 2006, 11:40
Kirjoittaja Tigru
Zippo kirjoitti: Pah, olipas pettymys et niissä onkin silikoneja  >:(. Ei ainakaan noissa mun kokeilemissa ollut, ellen sitten ole ihan lukutaidoton  ;). Aika jännä, kun valmistaja mainostaa tuotteitaan ah, niin luonnonmukaisina...
Ainakin näistä tuotteista löytyi nopeasti vilkaistuna silareita:

Smooth As Silk Shampoo
Frizz Be Gone
Magnetic Power Treatment
Magnetic Restruxturing Cnditioner

Kaksi ensimmäistä kuuluu käsittääkseni Organic Hair Care-sarjaan ja kaksi jälkimmäistä Magnetic-sarjaan. Mutta parempi etten pälätä tästä aiheesta enempää, kun en koko sarjaa tunne ihan yhtään ;D

Ja täältä nuo incit on tsekattu: http://www.internatural-alternative-health.com/


Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 12 Kesä 2006, 21:51
Kirjoittaja Zippo
No mitä tähän voi enää todeta?  ;D Paitsi että olen siis lukutaidoton. Aika jännä, koska voisin vaikka vannoa että mun purtilossa ei ollut dimethiconea incissä, koska muuten en olisi sitä koskaan käyttänyt ja mun päänahka ei siedä silikoneja yhtään.  ::) Mutta oppia ikä kaikki  ;)

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 22 Kesä 2006, 18:09
Kirjoittaja babylissa
Olen nyt tykästynyt tosi paljon tuohon Smooth As Silk-hoitoaineeseen. Sevittää tukan kivasti :) Tilasin äskettäin sellaista Root 66 -muotoiluainetta, saas nähdä millaista on... siinä on tietääkseni silikonia vähän, kaiketi joitain muitakin "myrkkyjä".


***Tämä kai kuuluisi osioon Hiustenmuotoilu, mutta laitan tähän kun tästä sarjasta on täällä ketju - nyt kokeilin föönata ihan harjan kanssa Giovannin muotovaahto pohjana, Natural Mousse Air Turbocharged, ja tähän päähän toimii kun tauti. En ole lukenut tuotteen inciä mutta tuuheuttaa tukan tosi paksuksi, tekee ehkä hiukan karheammaksi mutta eipä leviä päätä myöten... Tätä ostan toistekin, harmi ettei saa Suomesta, pitää tilailla rapakon takaa.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 08 Marras 2007, 08:55
Kirjoittaja Chinaski
Selailinpa tass avanhoja topickeja ja sattui tama Giovanni silmaan... Asun taalla Jenkeissa ja ko. sarjaa olen ostanut paikallisista Whole Foods- kaupoista (lahinna luomuruokaa ja erilaisia organic-kosmetiikkajuttuja jne). Anyways, tuo Giovannin Smooth as Silk ja 50/50-hoitoaineet on aivan mahtavia. Samoin shampoo, harmi etten nyt muista nimea, olisiko ollut myos Smooth as Silk.

Kun laitan hoita hoitsikoita (kumpikin pelittaa hyvin), tunnen oikein miten tukka selviaa ja silenee, aivan kuin laittaisi jotain raskasta silikonihoitista. mielestani naissa hoitoainessa ei ole silareita (jos on niin ei INCI:n alussa/ suuria maaria). Kokeilussa on olleet myos magnetic-sarjan sh ja hoito, hyvia nekin vaikka enemman tykkaan Smooth as Silk ja 50/50. Kerran loytyi halvalla iso pullo triple Treat hoitista, sita olen muutaman kerran kayttanyt CO-pesussa ja jattaa paanahan kihelmoivaksi (sis. minttua tai teepuuoljya). Ihan ok pelittaa CO-pesuun, ehkei niin selvittavaa ja hoitavan tuntuista kun 2 em. hoitsikkaa.

Direct leave-in -jatettavaa minulla on pieni naytepullo ja tastakaan ei pahaa sanottavaa, TOSIN ei mitenkaan "Holy Grail"-tuote mutta ihan ok ajaa asiansa. Vahiten kehuja saava tuote mita olen sarjalta kokeillut on tuo Zippon kokeilema muotovaahto ja mitenkaan erikoinen ei tahan paahan ollut. Kokeilin tosin vain kerran ja laitoin aika niukasti, joten taidan antaa viela pari mahdollisuutta nayttaa kyntensa  ;D ja jos ei pelita, niin roudaan Suomeen lomalle tullessani mukaan ja myyn jollekin (koska luulen etta Suomessa olisi halukkaampia ostajia kun sarjaa ei helpolla sielta saa).

Taytyy vaan edelleen hehkuttaa Giovannia... tassa kokeilin A'kin -tuotteita kun tukka ollut viime aikoina aika kamalassa kuosissa (tosi kuiva ja takkuinen) ja A'kinin tehis ja jatettava ei oikeen pelastaneet tata takkupesaa... Kaannyin vanhan luotettavan Giovanni Smooth as Sil-hoitsikan puoleen ja nyt on letti silea taas:). tsekkasin INCI:n ja ei tosiaan ole silareita, suurin osa, ellei kaikki, ainesosat luonnonmukaisia. Pitaakin napytella INCI tanne kun kerkeaa. Tama tosiaan sulattaa takut jo levitysvaiheessa ja eilenkin annoin kiireessa vaikuttaa vain korkeintaan minuutin. Mitahan tama superaine tekeekaan pitkalla vaikutusajalla, lammolla tehostettuna...:D

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 01:50
Kirjoittaja Anya
Giovannin tuotteista mulla on Direct leave-in -jätettävä ja Smooth as silk -hoitis, molemmista pidän.
Nää onkin tällä hetkellä mun ainoat hoitikset/jätettävät (loppumaisillaan olevan Nexxuksen Headressin lisäksi), muut "normaalit" hoitikset ja jätettävät oon lahjoittanut pois siirryttyäni enemmän back to basics -linjalle ja luomuilijaksi.

Toimivat palashampoiden kanssa käytettynä mainiosti (en tosin käytä joka pesussa). Erityisesti Chagrin Valleyn Olive&Babassu yhdistettynä Smooth as silk -hoitikseen on mannaa mun hiuksille, hiuksista tulee pehmeät, kiiltävät, selviävät hyvin ja tuntuvat tosi sileiltä. Edes jätettävää ei tuon käsittelyn jälkeen tarvita.

Direct leave in -jätettävää en kovin usein käytä, mutta toimii kyllä ihan ok, ja on riittoisaa. Käytän kyllä loppuun, mutta en usko että ostan uudestaan.

Hiukan kyllä antaisin miinusta pakkauksista - mun mielestä hiukan epäkäytännöllisen muotoiset putelit. Ja tuntuu että se aine (lähinnä Smooth as silk) ei millään tule ulos sieltä purkista vaikka kuinka yrittäisi ravistella. Ei mitään kovin litkua ainetta siis, joten olis kätevää jos tämä huomioitaisiin myös pakkaussuunnittelussa.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 20 Heinä 2008, 15:48
Kirjoittaja ellen
Mieki pääsin nyt paketin tultua testaamaan Smooth as silk - ja 50/50 hair remoisturizer -hoitikset ja ainakin ekojen käyttökertojen jälkeen tuntuvat hyviltä hoitiksilta. Eihän nämäkään nyt aivan täysin luomuja ole, mutta hyviä sellaisia semi-luomuhoitiksia silti. Kovin tuntuivat olevan samanlaisia nuo hoitikset niin koostumukseltaan kuin hoitotehoiltaan: sellaista jämerää jänkkiä, joka selvittää hiukset todella nopeasti, ja hiukset tuntuvat heti todella kosteutetuilta :-*.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 21 Loka 2008, 11:41
Kirjoittaja pippuri
Mä kiinnostuin kans noista Giovannin tuotteista kun niissä ei oo lisättyä parfyymia.

Tosin, aika paljonhan niissä on kuiteskin noita tuoksuvia yrttejä...
Mitä sanoisitte Smooth as silk ja 50/50 tuoksun voimakkuudesta,ja mikä tärkeintä, jääkö tuoksu huuhtelun jälkeen hiuksiin?

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 21 Loka 2008, 13:13
Kirjoittaja Rapunzel
Mulla on 50/50 -shampoo, Tea Tree Triple Treat -shampoo, Direct Leave-in -hoitoaine ja Smooth as Silk -hoitoaine ja missään näissä ei ole yrttimäinen tuoksu, paitsi TTTT:ssä, joka tuoksuu mintulta. Eli tuoksut on mun mielestä mietoja "perusshampoo/hoitoaine" -tuoksuja, jotka ei juurikaan jää hiuksiin ja joihin esim. minä en ole itse asiassa koskaan kiinnittänyt mitään huomiota, vaikka tuoksuihmisiä noin muuten olenkin. Eli eivät siis ole ainakaan mun mielestä mitenkään häiritseviä tuoksuiltaan.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 21 Loka 2008, 19:15
Kirjoittaja ellen
Pippuri, munkin mielestä noissa hoitiksissa on todella mieto tuoksu, joka ei tosiaankaan jää leijumaan pään ympärille, eikä ole mielestäni ollenkaan yrttinen tai "luomumainen". Suosittelen kokeilemaan ennemminkin juuri 50:50 Balanced Hair Remoisturizer -hoitista, joka on inasen luonnollisempi INCI-listaltaan, sillä tuotteet ovat todella samanlaisia tuoksultaan, paksuudeltaan, selvittävyydeltään, hoitotehoiltaan ja kosteuttavuudeltaan, mutta Smooth As Silk Deeper Moisture Conditioner -hoitiksen INCI:ssä on hiukkasen enemmän keinotekoisia ainesosia.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 22 Loka 2008, 11:03
Kirjoittaja pippuri
Thanks ellen ja Rapunzel! Mukava kuulla, etteivät noi oo kauheen voimakkaita tuoksuiltaan.
Tuo ellenin suosittelema 50/50 täytyy ainaskin tilata.

Kokeilin haulla löytää mainintoja mistä ootte tilanneet Giovanneja, mut enpä löytänyt.
Tuolta babylissan mainitsemalta betterlifestäkö? Onko kukaan tilannut vitacost:lta?

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 22 Loka 2008, 12:27
Kirjoittaja Kukka
Minä tilasin Sasasta, mutta tuli 18 $ postarit, joten en todennäköisesti sieltä ainakaan enää tilaa. Tilasin 50/50 hoidon ja shampoon sekä jätettävän ja smooth as silk -hoitoaineet. En ole ehtinyt vielä kokeilla, toivon että olisivat hyvä vaihtoehto MOPille. Jos löytyisi vielä kauppa, josta saisi tuotteita edullisin postikuluin! Nutrafixia olisin myös tilannut, mutta Sasalla ei sitä ollut valikoimassaan. Laitan kommenttia, kunhan ehdin kokeilla.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 22 Loka 2008, 12:37
Kirjoittaja ellen
Mieki tilasin Sasasta, mutta postituskuluja tuli vain 6 dollaria mun paketille, kun siinä oli kaksi hoitista ja pari huulirasvaa. Mie ainakin olin tyytyväinen Sasan tilaukseen ja sieltähän löytyy kaikkea muutakin kivaa ostettavaa, jos ei halua tilata pelkästään yhtä hoitista ;).

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 22 Loka 2008, 13:18
Kirjoittaja Kukka
Hieman OT: ^Koska olet tilannut? Minä tilasin juuri kun postikulut olivat muuttuneet eli 18 $. Kyselinkin siitä heiltä postitse. Sain ilmoituksen että postarit ovat nousseet, sivuilla lukee. Ja tarkistin asian, ei enää ole alle 18 $ postikuluja Suomeen. Katso Sasa-ketju, nettiostaminen-osiossa.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 05 Marras 2008, 09:54
Kirjoittaja pippuri
Mä tilasin Sasalta pari putelia Hair Remoisturizeria  ( smooth as silk oli kait loppu kun ei sitä ollut tilattavissa ).Sain viime torstaina pakettini ja nyt kun oon kolme kertaa tuotetta käyttänyt; kaksi kertaa pikahoitiksena ja kerran saunassa noin puolen tunnin vaikutusajalla, niin voin todeta että tää on mun hiuksille just niin passelia kuin oon vaan toivonutkin.

Kuivat latvanikin saavat jo pikaisella vaikutusajalla riittävästi kosteutta. Hhiukset on uskomattoman sileät, kuin jotain silikonista hoitsikkaa ois käyttänyt...pintapörröstä ei ole tietoakaan! Ja se kiilto, se on aivan uskomaton.
En mä tällä kaikkein kuohkeinta ja ilmavinta lopputulosta ole saanut, mutta ei tää silti missääntapauksessa lässäytäkään hiuksia.Mun kosteusköyhälle hiuksistolle kokonaisuudessaan paras tuote mitä oon ikuna käyttänyt :)

Tuoksu oli pullosta nuuhkastuna näin hajusteyliherkälle pikkiriikkisen voimakas, mutta kun en muhittele liian kauaa saunan lämmössä tuoksu huuhtoutuu lähes kokonaan pois hiuksista.

Muoks; ja postarit oli tosiaan ton 18 dollaria, mutta kyllä tosta on valmis maksamaankin, on se sen arvoista!!!

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 05 Marras 2008, 13:15
Kirjoittaja ellen
^ Toi 50:50-hoitis on kyllä todella ihmeellinen siinä, että se jättää jälkeensä sellaisen kiillotetun, silikonimaisen lopputuloksen ja tunnun ihan kokonaan ilman silareita. On siksi todella hyvä pikahoitis. Kiva, pippuri, että tuoksu ei ollut sun nenään liikaa ja voit käyttää hoitista hyvillä mielin.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 05 Marras 2008, 17:13
Kirjoittaja pippuri
juu, kiitos vaan ellen :) Teidän juuresten ansiosta tätäkin päädyin kokeilemaan...kyllä oisin ilman tätä palstaa ollut täysin tietämätön tuollaisesta hoitishelmestä.
Eipä tosiaan uskois,( jois ei ymmärtäis incejä)ettei oo silikooneja ollenkaan.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 06 Marras 2008, 11:30
Kirjoittaja Kukka
Höh, miksi mulla ei toimi.  :( Täytyy kyllä vielä kokeilla 50:50-hoitista pitkällä vaikutusajalla. Lyhyestä vaikutusajasta jää pintapörrö, eikä muutenkaan kosteuta tarpeeksi, samanlainen tuntu tässä päässä kuin MOPin hydrating-hoitiksella. Sain kuitenkin ihan ok tuloksen, kun länttäsin lopuksi vielä curl harmonyn jätettävää. Ei kuitenkaan tee jämäkkää hiusta, vaan lentävän ja ohuen pörröpään. On vielä Smooth as silk-hoitsikka kokeilematta. Märkänä hiukset tuntuvat mahtavilta, selvitetyt ja pehmeät, mutta kuivuessaan tilanne eri. Tuoksu on mielestäni mukava, oikeastaan huomaamaton.

EDIT:
pippuri: Mulla sama juttu, luonnonkihara katoaa tätä käytettäessä. Olisi tosin ihan kiva juttu, mutta kun tulos ei muutoin ole toivottu.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 06 Marras 2008, 12:42
Kirjoittaja pippuri
^tuttu tunne! Monen tuotteen kohdalla oon ihmetellyt porukoitten hehkutusta, kun se jokutuote ei oo mun päälle tehnyt yhtään mitään kummoista.
Minustakaan tuo tuoksu ei muuten sit oo missään nimessä pahan hajuinen, tiedoksi niille, jotka ei saa allergisia oireita tuoksuista, kuten minä.

Edit: Mites teillä muilla, suoristaako tuo 50/50 teillä luonnonkiharaa? Mulla ei ton käytön jälkeen hius jaksa kihartua ollenkaan...sama juttu kuin silikonisten hoitisten kanssa.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 26 Marras 2008, 11:59
Kirjoittaja pippuri
Mä oon nyt muutaman kerran testannut Smooth as silk deeper moisture conditioneria( markkinoilla näkyy olevan myös pelkkä smooth as silk hoitis )
Toi deeper moisture-versio, jota lähettivät Sasalta ei tee mun hiuksia läheskään niin pehmeiksi,raskaiksi, kosteutetuiksi kuin odotin.Pullon takana on merkki , että tämä olisi näistä hoitavin hoitis :o
Jää jonkunverran pintapörröä ja tarvitsee sulkevan ehdottomasti ton jälkeen.

ellenille kysymys: onko tossa sun SAS DM-hoitiksessa fragrance with essential oils ollenkaan, kun ei ainaskaan
tuolla inci-listassa sulla ollut merkattuna?
Mulla on, mutta tuoksu on tosi mieto.

Hydrating Calming testattu myös ja se se vasta tekeekin hiukset raskaiksi kosteutetun tuntuisiksi, pehmeiksi ja super-kiiltäviksi.Latvatkin tulee niin pehmeiksi ja kosteutetun tuntuisiksi, etten tarvitse tämän muhittelun jälkeen
mitään sulkevaa tai jätettävää....Mitäs toi brassicamidopropyl dimethylamine onkaan :-\  tuntuu niin silikoniselle tää hoitis.

Ingredients: Aqua (purified water) , rosmarinus officinalis (rosemary) leaf extract, urtica dioica (nettle) extract, thymus vulgaris (thyme) extract, chamomilla recutita (matricaria) extract, salvia sclarea (lcary) leaf extract, lavendula angustifolia (lavender), tussilago farfara (coltsfoot) flower extract, achillea miliefolium (yarrow) extract, seed extract, cetyl alcohol, stearyl alcohol, glycerin, brassicamidopropyl dimethylamine, panthenol, cetrimonium chloride, cetearyl alcohol, hydroxypropyl guar, behentrimonium methosulfate, polysorbate 60, citric acid, disodium EDTA, ethylhexylglycerin, phenoxyethanol, fragrance with essential oils.

Harmi, että täsäkin on fragrance with essential oils...voimakkaampi tuoksu kuin SAS :ssä ja tuo tuoksu tekee mulle pikkasen päänsärkyä.
Saas nähdä, pystynkö pitemmän päälle tätä käyttämään.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 26 Marras 2008, 12:34
Kirjoittaja ellen
^ Mun Smooth as Silkissa ei tainnut olla mitään tuollaista eteeristä öljy -tuoksua merkitty ollenkaan, eli mun hoitiksen INCI on juuri se mitä täältä foorumilta löytyy.

Mun luonnonlaineille tää hoitis on kuin silikoninen pikahoitis, eli toimii ihan kuin todella hyvä sulkeva: ei jää pintapörröä ja hiuksista tulee todella sileät ja raskaat. Jopa niin raskaat, etten käytä SAS- tai 50:50-hoitiksia silloin, kun haluan korostaa laineita.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 26 Marras 2008, 14:15
Kirjoittaja pippuri


Nuo Smooth as silk ja Smooth as silk deeper moisture eroaavat näköjään reilustikkin inceiltään...paljon eri
valmistusaineita.

Teillä jolla on toi Smooth as silk-hoitis, niin onko siinä putelissa takapuolella sellainen asteikko, johon on merkattu sellaisilla paltsukoilla kuinka hoitava tuote on?
Mulla Smooth as silk deeper moisture on merkattu noista neljästä eri vaihtoehdosta kaikkein hoitavammaksi ja toi
Hydrating Calming taasen toiseksi hoitavammaksi ( itte saan tolla Hydrating calmingilla tuplasti hoidetumman ja kosteutetumman tuloksen kuin Smooth as silk deeper moisturella.)

Mikä "hoitotaso" siinä Remoisturizerissa on ?
Harmi kun annoin sen Remoisturizerin kaverille, ennen kuin tarkastin paketista että, toinen Remoisturizer olikin pakattu väärin Hydrating Calminiksi....nyt oon sitten itte ilman tota Remoisturizeria, jota ennätin käyttää vain pari kertaa.
Oisko joku innokas vaihtamaan Remoisturizerinsa Hydrating Calmingiin? ( Mull on nyt ylimääräistä )

Edit; muhittelin toissailtana pitkästä aikaa tota Smooth as silkiä ( deeper moisture ) saunassa jotain 0,5 - 1h ajan.
Laitoin ihan reilulla kädellä koko hiuksistoon ja sain nyt hiukset tosi kosteutetun tuntuisiksi ja sileäksi ja kiiltäväksi,mutta myöskin TOSI LÄTTÄNÄT niistä tuli! Pesin ne sen jälkeen Manteli-suklaa saippuapalalla, mutta päätä myöten ne meni edelleenkin.Olis tarvinut varmaan pesevämmän palan.
Mulla on muutaman viikon palasaippua-käytön  jälkeen latvat olleet jo paremmassa kunnossa eikä tollaseen noin pitkään muhitteluun olis ollut tarvettakaan, oli vaan kiva testata kun en edellisellä kerralla saanut kovinkaan hyvää tulosta.


Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 05 Huhti 2009, 12:58
Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland
Kiitokset taas vinkeistä, ostin Honkkarin reissusta Sasasta Giovannin Smooth as silk hoitiksen ja shampoon. Testattuani noita pari päivää, ostin vielä jättipönikän hoitista, tämä paras koskaan kokeilemani hoitoaine  :l. Siloittaa ja selvittää  mutta ei tee raskaiksi! Shampoo on ok mutta en ostanut isona. Ostin myös Vitapro fusion jätettävän hoitiksen, ihan kiva sekin.

Jäi erittäin postiivinen kuva Givannin tuotteista, ensi reissulta lisää niitä  ;D.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 23 Touko 2009, 15:48
Kirjoittaja kiwi
Onko Giovannin hoitikset huono vaihtoehto rasvoittuville hiuksille, jos ovat paksuja koostumukseltaan? Pitäisi hankkia joku nopeasti selvittävä hoitoaine. Toisaalta jotkut luomuhoitikset toimivat minulla hyvin (esim. Nexxus Humectin).

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 30 Kesä 2009, 07:53
Kirjoittaja ellen
Testasin eilen ensimmäistä kertaa Giovannin Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner -jätettävää ja se kyllä vakuutti mut ekalla kokeilukerralla täysin. Koostumus on todella paksua ja kermaista, jätettävä on silti kevyttä, mutta kosteuttaa todella paljon, tuoksu on kevyt, eikä jää leijailemaan pään ympärille ja pieni määrä riittää käsittelemään koko kutriston. Todella mahtavaa tavaraa, plussaa melko luomusta INCI:stä ja ison tuubin (250 ml) edullisesta hinnasta.

Vinkkinä muuten Giovannin tuotteista pitäville, että iherb.comin Giovanni-valikoima on laaja ja postituskulut ovat edulliset. Koodilla VEL476 saa ensimmäisestä tilauksesta 5 $ alennusta. Paketti tulee viikossa, eikä postituskulut ole niin kamalan suuret kuin sasa.comissa, josta mie oon tilannut ennen heidän roimaa postareiden korotusta.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 30 Kesä 2009, 12:26
Kirjoittaja kiwi
Saako Giovannin 50:50 Balanced Hair Remoisturizer -hoitista muualta kuin Sasasta? Luulin tilaavani sitä Betterlifestä, mutta sainkin Hydrating-calming -hoitista (sitä ei ole heidän listoillaan, joten virhettä ei ole voinut sattua). Laskussa kyllä lukee 50:50 Balanced hair remoisturizer. ::) Haluaisin tuon hair remoisturizerin, koska jos se on hyvä pikahoitis. Sasalla on vaan liian kalliit postikulut.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 30 Kesä 2009, 15:04
Kirjoittaja pippuri
Mulle oli pakattu myös Hydrating Calmingia, vaikka tilasin Hair Remoisturizeria. Ekasta tilauksesta mä en valittanut sinne mitään kun mulla oli innokas ostaja ylimääräiselle HC:lle, enkä halunnut palauttaa sitä.
Mut sitten tokassa tilauksessa oli taas sama juttu,ja lähetin sinne infoa erheestä.
Mulla ei ollut alkuperäistä pakkausta ja lähetyslistaa tallella joten mun olis pitänyt tehdä uusi tilaus ja jos olisin lähettänyt väärän putelin takaisin ne olis kyllä hyvittänyt mun tiliä  85%. ( muistaakseni 15% joihinkin kuluihin, kun ei ollut niitä alkup.dokum. tallella)
Siihen ne ei vastanneet ollenkan, onko Hair Remoisturizerin nimi vaihtunut Hydrating calminniksi vai oliko nuo tuotteet pakattu vaan mulle väärin, vaikka pari kertaa kysyin asiaa.Kyllähän ne laittoi sen viestiin,missä oli ohjeet tuotteen palauttamisesta ja plääplääplää... ( liekö automaatti sylkenyt sitä viestiä )Muut tuotteet tilauksessa oli aivan ok.
Tää oli siis joulukuussa 2008.
Enpä ole sen jälkee tilannut tuolta mitään. Pitääkin tsekata ellenin vinkkaama iherb.com.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 13 Heinä 2009, 23:54
Kirjoittaja Hanna
Mulla on uusi suosikkijätettävä, nimittäin Giovannin Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner. Omille hiuksille ihan täydellinen, kosteuttaa hyvin ja mielestäni tuo ehkä kiiltoakin? Olen käyttänyt tätä monta viikkoa peräkkäin, yleensä vaihtelen kyllästyessäni jatkuvasti. Tosi riittoisan tuntuistakin, johtuu varmasti isosta 250 ml pullosta. Ihana tuoksu, kaikki hiustuotteet saisi tuoksua tälle  :) Käytössä on myös 50:50 Hydrating Calming hoitoaine, hyvin toimivaa tämäkin muttei suosikkien joukkoon sentään noussut. En ole tosin kokeillut kuin pikahoitiksena. Seuraavaksi aion tilata jonkun Giovannin shampoon, luultavasti Golden Wheatin. Tuota jätettävää voisi myös testata joku päivä poishuuhdeltavana, saa nähdä miten toimii.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 03 Joulu 2009, 22:38
Kirjoittaja Elliotta
Sain tänään Giovanni-tilaukseni; 50-50 shampoon ja hoitsikan, Smooth as silk Xtreme -tehiksen ja Nutrafix-rekun. Ensimmäinen havainto oli, että pakkaukset miellyttivät silmää kaikessa yksinkertaisuudessaan, eikä tuoksuissa ollut mitään häiritsevää. SAS-tehiksen sitrustuoksu oli ihan miellyttävä, vaikka onkin tuoksuaineista peräisin.

Höpertyneenä kokeilin koko settiä kerralla. Ensin 50-50 shampoo, sitten SAS, sen jälkeen Nutrafix ja lopuksi 50-50 pikahoitis. Pyyhekuivaan tukkaan laitoin vielä jätettävää (Potion 9 ja Superstar suihkittava) sekä "latvasuojaa" (Brunette Goddess kiiltosuihke), mutta pelkästään noilla en ole koskaan saanut samanlaista sileyttä ja kiiltoa. Ehkä ensi kerralla uskallan jättää osan jätettävistä vähemmälle, ja katsoa, miltä tukka silloin tuntuu.

Hassua, että ihan puoli-ilmaiset (tilasin iHerbistä) tuotteet tuntuvat monella tapa näin ihanilta. Kaikkien kokeilujen jälkeen kyllä iloinen yllätys!

edit. toimii myös 50-50 sh+ha -setillä, eli vain pikku tippa Potion9:ä pyyhekuivaan tukkaan noiden lisäksi. Samanlaista sileyttä ja jopa kiiltoa en ole saanut millään vielä tämän kuivan tukan kauden aikana. Olen aivan haltioissani!

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 05 Maalis 2010, 23:11
Kirjoittaja Triina
Tilasin sen Direct-jätettävän iHerbista, on vielä matkalla. Tuntuisi luetun perusteella olevan varsin sopivaa omalle päälle.

Sitten satuin tänään voittamaan heidän fb-sivujensa kautta kilpailun ja tulossa paketti, jossa 10 eri Giovanni-tuotetta  :l

Tällaiset hiustuotteet kuuluvat pakettiin, onko näistä kellään kokemuksia?

- Magnetic Restruxturing Conditioner
- Magnetic Energizing Shampoo
- L.A. Natural, Styling Gel, Strong Hold
- L.A. Hold Hair Spritz, Maximum Hold
- Vitapro Fusion, Protective Moisture, Leave-In Hair Treatment

Etenkin nuo magneettijutut kuulostavat erikoisilta...

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 05 Huhti 2010, 12:34
Kirjoittaja EllaBella
Minä tykkään todella paljon 50:50-hoitiksesta. Se jättää hiukset todella pehmeiksi ja jotenkin kiiltäviksi. Tuoksu on miellyttävä, koostumus jotenkin geelimäistä.
Tuntuu että tämä hoitsikka jättää silikonimaisen tunnun hiuksiin ilman silikonia. Minä tykkään.

Mulla on Smooth as Silk-hoitiskin jossain jemmassa. Sitä en ole vielä kerennyt kunnolla kokeilemaan. Täytyy pistää pystyyn Giovanni-viikko, jolloin saa kunnon katsauksen mitä tekee Giovannit intensiivikäytössä.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 06 Huhti 2010, 01:39
Kirjoittaja Triina
Ensikokeilu takana Magnetic-sarjan shampoolla ja hoitoaineella, jätettäviä (VitaPron suihkittava ja Direct-voidemainen) olen käytellyt useamman pesun verran.

Direct-jätettävä on hyvänoloista, todella riittoisaa ja ihanan raikkaantuoksuista. Pari pähkinänkokoista nokaretta riittää ja mulla tuntuisi toimivan parhaiten kuin laittaa suht kosteisiin hiuksiin. Liian kuivaksi päässeissä ei levity niin hyvin ja jää klimppiseksi. Kovin lähelle tyveä ei myös auta laittaa, lähmää muuten, samoin liian iso määrä. Ihan täysin tämä ei mun rutiseville latvoille riitä, mutta eipä ole mikään muukaan jätettävä auttanut, tarvitsevat öljyjä ja tehiksiä. Oikein hyvää kamaa siis.

VitaPro on ihan hyvää sekin, selvästi kosteuttavaa suihketta, joka täydentää voidemaista hyvin. Tämä ei sovi huoletta ruiskittavaksi selvittelyyn (kuten esim. Nivean ja Herbinan suihkeet), koska tässä on oikeasti hoitotehoja ja voi helposti tehdä raskaan ja lähmäisen oloiset. Mikään erityisen varovainen ei kuitenkaan tarvitse olla. Miinusta suihkeesta, joka on turhan märkä.

Shampoo oli tyypillinen sulfaatiton pesijä, vaahtosi suht hyvin, mutta vaati kuitenkin kaksi vaahdotusta (oli melkoisen likaiset hiuksetkin kyllä) ja jätti hiukset takuttomiksi ja mukavan tuntuisiksi. Väri tässä on jännä tummanharmaa, tuoksu hyvin hillitty.

Hoitoaine oli paksua, vaaleammanharmaata ja myöskin kevyesti tuoksuvaa, siloitti tosi hyvin ja huuhtoutui helposti. Annoin vaikuttaa 10-15 min. Hiukset sai selvitettyä todella helposti tämän jälkeen, sormet vain liukuivat läpi. Viime aikoina on yleensä joutunut hiukan keploilemaan ja suihkimaan jätettävää, vaikka varsinaisia takkuja minulle tulee vain aniharvoin. Laitoin molempia jätettäviä samoin kuin ennenkin ja nyt kuivuttuaan hiukset ovat kivantuntuiset, sileämmät kuin yleensä. Normaalisti kestää useita tunteja ennen kuin pieni karheus ja pörröisyys asettuu. Päänahka on myösi puhtaan oloinen, mutta huomenna sitten varsinaisesti näkee pesutehon ja miten nopeasti lähtee rasvoittumaan.

Olisi erittäin jees, jos jatkossakin toimisivat näin hyvin ja odotan paljon myös tulossa olevilta Smooth as Silkeilta :) Mulla on nykyisin melko paljon vaativa tukka ja rajallisesti aikaa, niin näillä selviää nopeasti.

Toivottavasti näillä saisi kuria myös raivostuttavaan pintapörröön, mikä on hiusteni ehdottomasti ärsyttävin ongelma tällä hetkellä.

Edit. Päivä pesusta alkaa olla ihan selvästi rasvoittumaan päin eli pesuteho on mun päässä samaa luokkaa kuin esim. Niveat, hitusen parempi kuin MOP C-system Hydrating kuitenkin.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 14:46
Kirjoittaja Arnella
Onkohan Smooth as silk Deeper moisture joku uudistunut versio Smooth as silkistä? En löytänyt ainakaan iherbistä kuin tuota deeper moisturea ja myöskin Giovannin omilla sivuilla on vain tuo deeper moisture versio, johon viitataan ihan vain Smooth as Silk conditionerina:
http://www.giovannicosmetics.net/subcat ... ONDITIONER

Harmi vain jos on uudistunut, kun ilmeisesti toinen versio on ollut monilla toimivampi.

Minulla on ollut juuri tuo Deeper moisture versio käytössä. Kosteuttaa ja tuntuu hyvin hoitavalta, mutta lopputuloksessa kaipaisin enemmän pehmeyttä ja "silkkisyyttä".

Myös Direct-jätettävää olen käyttänyt ja tykkään siitä kovasti, kun levittää pienen määrän tarpeeksi kosteisiin ja hiuksiin. Kuivemmassa tukassa ja runsaammin laitettuna lähmää.

Tulen varmasti kokeilemaan tätä sarja lisää :)

Mainostanpa minäkin vielä iherbin 5$ alekoodia: HEK918  ;)

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 10 Huhti 2010, 15:15
Kirjoittaja Henrietta
Tutkailin noita shampoita ja en löytänyt incistä sulfaatteja (sls tms) vai onko tämä sulfaatti: Sodium Cocoamphoacetate?

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 13 Huhti 2010, 11:57
Kirjoittaja Anissa
Mulla on ollut Tea Tree Triple Treat shampoo nyt kuukauden verran käytössä ja tykkään siitä todella paljon. Oikeastaan olen käyttänyt vaan tätä ja joka kerta käsi osuu tähän tukkaa pestessä. Pesee puhtaaksi, muttei narskuvaksi ja pitää päänahan puhtaana ja kutinat kurissa. Koostumus on kirkas geelimäinen ja tuoksuu hieman tea treelle, pestessä päänahassa tuntuu viilentävää tunnetta.

Vaikka mulla onkin aika kuivat latvat, niin tuo ei kuitenkaan kuivata latvoja, vaikka onkin suht pesevää. Myös saman sarjan hoitis odottaa kaapissa, mutta ajattelin sen käyttää co-pesuun. Raahattiin näitä poikkiksen kanssa viime heinäkuussa jenkeistä, mutta ovat itseasiassa edullisempia iHerbissä.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 14 Huhti 2010, 14:45
Kirjoittaja Arnella
^^ Täällä lyhyt artikkeli SLS:n ja tuon Sodium Cocoamphoacetate erosta:
http://www.ehow.com/facts_6188005_sodiu ... etate.html

Eli samantyyppisistä aineista on kyse, mutta Sodium Cocoamphoacetaten pitäisi olla vähemmän ärsyttävä.  :)

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 15 Huhti 2010, 22:38
Kirjoittaja TiGi
Nyt olen kokeillut kahta Giovannin hiustenhoitotuotetta, joten tässä tulee niistä tarkemmin. Triinalle lupasinkin jo iHerb-ketjussa kertoa kokemuksia rakennepaikkaavasta, mutta toivottavasti tästä on hyötyä myös muille :)

Nutrafix reconstructor: Muhittelin tätä päässäni värjäyksen jälkeen ja olen oikein tyytyväinen lopputulokseen. Mulla on siis vaalennetut, kuivat ja vahingoittuneet hiukset. Hiukset tosiaankin tuntuvat rakennepaikatuilta ja kosteutetuilta :-* Pelkäsin aluksi että tämä lätsäyttää, mutta ei onneksi niin tehnyt. Ostan ehdottomasti uudestaan!

Smooth as silk shampoo
: Oli aika pesevä, enkä tuntenut tässä mitään kosteuttavaa tai siloittavaa vaikutusta. Voi tosin olla että mun tukka tarvitsee shampoolta vähän enemmän.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 15 Huhti 2010, 22:48
Kirjoittaja Retro
Minulla on myöskin nuo Smooth as silk shampoo ja hoitoaine sekä Direct-jätettävä käytössä. Ovat kyllä ihan järkyttävän riitoisia, hoitoainettakaan en ole laittanut kuin puolet siitä, mitä yleensä ja lopputulos on siitä huolimatta ollut sileä ja liukas. Direct leave-in tuotti aluksi päänvaivaa (;D) juuri tuon lähmäämisen takia, koska oikean määrän arviointi oli vaikeaa (kyllä, olen lotraaja), mutta pelitti loistavasti, kun laitoin lähes lapaluumittaiseen tukkaani herneen verran ja juurikin lähes märkiin hiuksiin. Mielenkiintoista katsoa, millainen kärpäsenkakan kokoien määrä tähän puolta lyhyempään pehkoon menee...

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 16 Huhti 2010, 14:57
Kirjoittaja ellen
Muhitustestissä ja muutenkin ensimmäistä kertaa päässä oli tänään Nutrafix, rakennepaikkaava hoitis. Kahden tunnin muhituksen jälkeen hiukset olivat todella sileät. Nyt kun hiukset kuivuivat jo vähän, niin hiukset tuntuvat jämäköiltä ja edelleen sileiltä. Hoitis itsessään on todella kermaista ja paksua, kunnon naamiokamaa kyllä. Tuoksu on todella mieto, sellainen ehkä sitruksisen raikas. Näin pikaisen käyttökokemuksen jälkeen tuntuu olevan ihan kelpo kamaa mun hiuksille, jonka latvoissa on vanhoja vaalennuksen aiheuttamia vaurioita sekä uutta raidoitusta.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 23 Huhti 2010, 23:30
Kirjoittaja Copper
Direct Leave-In Moisturizer testattu, ihanaa tavaraa on! Onnistuin näköjään heti löytämään tasapainon annostuksen kanssa, kun nokare, jonka hiuksiini levitin, teki hiuksistani aivan superpehmeät ja ihanat eikä lopputulos ole lainkaan lähmäinen. Koostumus on mun makuuni tosi hyvä. I´m in love, uusi suosikkijätettävä! :l

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 24 Huhti 2010, 09:13
Kirjoittaja EllaBella
Joo, se Direct Leave-in on aika hauska jätettävä, kun se tuntuu niin paksulta ja öljyiseltäkin käsiin, mutta se imeytyy hiuksiin aika nopeasti. Tuoksukin on sellainen mistä minä tykkään.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 24 Huhti 2010, 16:56
Kirjoittaja Copper
^Joo, tuntui ensin käsissä tosi öljyiseltä. Laitoin Directiä melko kosteisiin hiuksiin ja ne imaisivat sen oikein kunnolla. Hiukset ovat edelleen tuntuneet tänään päivällä oikein pehmeiltä ja puhtailta. Ihana jätettävä kyllä, tätä voisi hamstrailla varastoon... ;D

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 04 Touko 2010, 15:34
Kirjoittaja Todia
Huh, kuinkakohan vähän tuota Direct Leave-Iniä pitäis laittaa? Lanzan hair repair-jätettävää olen tottunut laittamaan sellaisin saksanpähkinän kokoisen klöntin, mutta tätä kun laitoin sen verran niin johan lähmäsi! Pitänee totutella käyttämään säästeliäämmin..
Kokonainen päivä meni sitten lähmässä, mutta sitten taisi imeytyä loputkin, ja tukasta tuli tosi kiva.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 04 Touko 2010, 16:09
Kirjoittaja Henrietta
^

Mä onnistun joka kerta saamaan purkista aika tujauksen ja eka kerralla laitoin vähän turhan reilusti ja aika lähmä tuli, mutta kyllä se siitä imeytyi. Nyt kun taas koitin niin tosi pieni määrä riitti, tuntuu olevan tosi riittoisaa kamaa. Olis joo riittoisaa jos oppis annosteleen..

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 04 Touko 2010, 16:20
Kirjoittaja Arnella
^^ Minullakin purkista tuntuu tulevan aina enemmän kuin tarpeeksi, vaikka koittaisin vain vähän puristaa. Vaikka tukkaa onkin ihan reippaastin niin tosi pieni nokare riittää.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 04 Touko 2010, 17:20
Kirjoittaja EllaBella
Minä en ole saanut Direct Leave-Inia lähmäämääm hiuksia, ja aika tujauksen pistänkin ko jätettävää.
Pistän noin kaksi saksanpähkinän kokoista länttiä hiuksiini.

Tykkään kyllä kovasti tästä jätettävästä, pitäisiköhän lähteä muhittelemaan Giovanneja  ;D

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 04 Touko 2010, 20:25
Kirjoittaja Todia
EllaBella kirjoitti: Minä en ole saanut Direct Leave-Inia lähmäämääm hiuksia, ja aika tujauksen pistänkin ko jätettävää.
Pistän noin kaksi saksanpähkinän kokoista länttiä hiuksiini.

Tykkään kyllä kovasti tästä jätettävästä, pitäisiköhän lähteä muhittelemaan Giovanneja  ;D
Mä en voi ymmärtää, miten sama hoitoaine voi käyttäytyä niin erilailla hiuksissa! Siis varsinkin kun minullakin on luonnonkiharahkot, aika karheat hiukset..

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 06 Touko 2010, 13:25
Kirjoittaja Mischa
50:50 Hydrating-Calming hoitoaineeni vetelee viimeisiään. On kyllä niin loistavaa tavaraa, että saattaa hyvinkin päätyä HG-tuotteeksi! Ainoa miinus, jos jotain on keksittävä, on pakkaus; hoitoaine on melkoisen paksua tavaraa, ja sitä on välillä hyvinkin työlästä saada pullosta ulos! Saispa tätä pumppupullossa :)

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 06 Touko 2010, 22:14
Kirjoittaja EllaBella
Tuuppaa seuraava putelin sisältö johonkin vaikka esim Tigin edesmenneeseen pulloon joka vetää sen 250 ml. Tai ostat kaupasta jotain kivoja saippuapulloja, jotka voi täytellä itse.
Sitten väkerrät siihen todella kauniin etiketin.

Tee-se-itse-Pirkka-niksit-äänessä  ;D

Muoks..

Onko kukaan kokeillut tätä Giovannin suihkutettavaa jätettävää?

http://www.iherb.com/Giovanni-Vitapro-F ... /6891?at=0

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 20 Touko 2010, 11:17
Kirjoittaja Kukka
Onko vielä kokemuksia Magnetic Power Treatment MDL:23 -hoitsikasta? Poistaako pintapörröä?

Smooth as silk ja 50:50 olen kokeillut, kumpikaan ei vakuuttanut. Onko enemmän hoitava ja silottava kuin nämä edelliset hoitsikat?

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 24 Touko 2010, 02:59
Kirjoittaja sommarsnö
^^ Mulla on tota Vitapro Fusion -suihketta. Selvittää ja pehmittää hyvin, ei lähmää helposti ja tuoksu on ihan kiva perusneutraali. Tuntuisi olevan keskivertosuihkittavaa hoitavampi tapaus, kuten incikin antaa ymmärtää. :)
Voin suositella siis!

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 04 Kesä 2010, 17:33
Kirjoittaja Amber
Oi Giovanni! <3

Tänään tuli iherbin paketissa Root66 shampoo ja hoitis + toi Vitapro suihke. Pakkohan niitä oli heti päästä kokeilemaan ja ekan käyttökerran perusteella näyttää, että nämä tuli meille jäädäkseen :D Shampoo pesee hyvin mutta ei takuta ja tuoksuu ihanalle, sellanen hento hedelmäkarkin tuoksu :-* Hoitoaine on huomattavasti kevyempää kuin 50:50 mutta selvittää silti hyvin ja jättää hiukset pehmeiksi ja hoidetuiksi. Pesun jälkeen suihkin vielä tuota Vitaprota ja tää on oikeesti eka jätettävä, josta tykkään! Ei juurikaan tuoksu, on kevyt eikä siis lähmää / lätsäytä mutta kuitenkin tosiaan incin perusteella hoitava. Kuivuttuaan hiukset on pehmeät, kiiltävät ja normaalia tuuheamman näköiset, jipii! :) Latvat tosin jäi vähän kuivanoloisiksi, joten ensi pesussa laitan vielä 50:50 latvoihin.

Edit: suosittelen siis kokeilemaan jos on kuivat ja ohuet hiukset :)

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 09 Kesä 2010, 01:32
Kirjoittaja WilloTheWisp
Eikö tätä sarjaa saa muualta ostettua kuin iherbistä? :/ paitsi tuolta aiemmin mainitusta paikasta, missä on 18 dollarin postikulut. Se ei innostaisi yhtään, mutta luettuani tästä sarjasta alkoi kiinnostaa todenteolla kokeilla Giovannia! :)

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 10 Syys 2010, 14:52
Kirjoittaja Arnella
Sattuukohan kellään olemaan kokemusta Giovannin ColorFlage Perfectly Platinum shampoosta ja/tai hoitiksesta? Näitä oon katellut sillä silmällä, kun hopeashampoo kohtapuoliin alkaa loppumaan. Molemmissa näyttää kyllä valitettavasti olevan amodimethiconea.&nbsp; :-\

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 10 Syys 2010, 15:34
Kirjoittaja Angie
WilloTheWisp kirjoitti: Eikö tätä sarjaa saa muualta ostettua kuin iherbistä? :/ paitsi tuolta aiemmin mainitusta paikasta, missä on 18 dollarin postikulut. Se ei innostaisi yhtään, mutta luettuani tästä sarjasta alkoi kiinnostaa todenteolla kokeilla Giovannia! :)
Ainakin brittiläisestä LoveLulasta löytyy Giovannia ihan kohtuuhintaan, ja siellä on myös minikokoisia tuotteita myynnissä.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 10 Syys 2010, 15:57
Kirjoittaja Henrietta
Amber kirjoitti: Oi Giovanni! <3

Tänään tuli iherbin paketissa Root66 shampoo ja hoitis + toi Vitapro suihke. Pakkohan niitä oli heti päästä kokeilemaan ja ekan käyttökerran perusteella näyttää, että nämä tuli meille jäädäkseen :D Shampoo pesee hyvin mutta ei takuta ja tuoksuu ihanalle, sellanen hento hedelmäkarkin tuoksu :-* Hoitoaine on huomattavasti kevyempää kuin 50:50 mutta selvittää silti hyvin ja jättää hiukset pehmeiksi ja hoidetuiksi. Pesun jälkeen suihkin vielä tuota Vitaprota ja tää on oikeesti eka jätettävä, josta tykkään! Ei juurikaan tuoksu, on kevyt eikä siis lähmää / lätsäytä mutta kuitenkin tosiaan incin perusteella hoitava. Kuivuttuaan hiukset on pehmeät, kiiltävät ja normaalia tuuheamman näköiset, jipii! :) Latvat tosin jäi vähän kuivanoloisiksi, joten ensi pesussa laitan vielä 50:50 latvoihin.

Edit: suosittelen siis kokeilemaan jos on kuivat ja ohuet hiukset :)
Piti sitten tulla lukemaan tää. Täytynee lisätä toivelistaan..kuullostaa niinku just mun tuotteilta :ts

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 12 Syys 2010, 22:33
Kirjoittaja imaria
Mulla on Giovannilta Smooth as silk-hoitoaine sekä Lightweight-jätettävä. Kumpikin ovat varsin kelpoja tuotteita! Tykkään myös tyylikkäästä ulkoasusta. Miinusta tulee siitä, että pullosta holahtaa helposti aivan liikaa tuotetta. Varsinkin jätettävän kanssa se on vähän ikävää, sillä tuota ei passaa ihan hirvittävän paljoa tukkaan lykätä, ettei tule liimalettiä.

Varmasti tilailen Giovannia jatkossakin, sen verran vakuuttunut olen sarjasta. :) Shampoota on pakko kokeilla, ja todennäköisesti kasvattelen myös jätettävien kokoelmaa.


Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 22 Loka 2010, 14:59
Kirjoittaja Ilyasviel
Olen nyt jonkun aikaa käyttänyt Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioneria ja siitä on kyllä tullut suosikkijätettäväni. Tätä tarvii laittaa vain herneen kokoinen nokare & tukka on sen jäljiltä sileä ja kiiltävä. Ja tuolla annostelulla 250ml pullo kestää varmasti ikuisuuden.

Nutrafix-rekusta taas on tullut miehen suosikki, taitaa muhitella sillä useamman kerran viikossa..&nbsp; ;) paljon mieheltä, joka ei yleensä käytä mitään muuta kuin shampoota.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 02 Tammi 2011, 14:06
Kirjoittaja Arnella
Olen tainnut aiemminkin todeta, etten ole päässyt sinuiksi Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner -jätettävän kanssa. Eli ongelmana on se, että tulee helposti laitettua liikaa ja hiukset lähmääntyy. Toisaalta taas jos laitan vähemmän ja hiukset ei lähmäänny niin en huomaa oikeastaan mitään vaikutusta.

Tänään päätinkin kokeilla tuota ihan uudella tavalla ja nappasin sen ainoana hoitiksena mukaan uimahallille. Latvoihin laitoin esihoitona jo ennen hallille lähtöä hieman jojobaöljyä. Uinnin jälkeen pesin hiukset Nature's Gate Aloe Vera shampoolla ja laitoin tuon Giovannin jätettävän pyyhkeen alle vaikuttamaan noin 15 minuutin saunomisen ajaksi, jonka jälkeen huuhtelin pois. Ja kappas vain, toimi oikein kivasti. Hiuksista tuli pehmeät, kevyet ja hoidetun tuntuiset. Ainakin tuon jojobaöljyn kanssa tämä toimi minulla paremmin kuin Smooth as Silk hoitis. Taidan siis käyttää tuon pois tavallisen hoitiksen tapaan ja siirtyä muihin jätettäviin.&nbsp; :)

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 07 Touko 2011, 16:48
Kirjoittaja Luurankka
^ Täytyypä kokeilla tuota juttua, sillä mullakaan ei tuo Direct Leave-in toimi ihan niin hyvin kuin toivoisin.

Lisäksi huomasin, että jos käytän Smooth as Silk-hoitoainetta useamman kerran peräkkäin niin tukasta tulee aivan kummallinen lentelevä hörsö, jossa jokainen hius tuntuu sojottavan eri suuntaan. Nutrafix-tehis ei tee tätä ihan niin pahasti, mutta sitä tuleekin käytettyä harvemmin ja se taitaa olla enemmän hoitava kuin kosteuttava.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 08 Touko 2011, 19:59
Kirjoittaja EllaBella
^ Huomasin ihan saman, jos käytän liikaa 50:50 ja SAS, minun hiuksistani tulee mössöt. Niin pehmeät etten saa niihin mitään kuria tai järjestystä, venyvät ja ihan kauhean näköisetkin. Tuo on syy minkä takia nämä hoitoaineet on jääneet käyttämättä.

Ja muutenkin mun tukkani rakastaa paikkausta enemmän kuin kosteutta. Mikä on aivan ihmeellinen juttu, koska luulisi näiden olevan enemmän kosteuden perään.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 11 Touko 2011, 09:40
Kirjoittaja Arnella
Edellisestä iherb paketista löytyi Giovannin Smooth As Silk Xtreme, Protein Hair Infusion, jota en edes muistanut tilanneeni. Ilmeisesti olin tätä kuitenkin ajatellut kosteuttavaksi ja kevyesti silottavaksi tuotteeksi. Siihen tarkoitukseen tämä oli vähän turhan raskas. Lätsäytti hiukset niin, että oli pakko tarkistaa ettei tässä todellakaan ole amodimethiconea. Toisaalta tuntui kyllä hoitavalta ja jätti hiukset silkkisiksi ja pehmeiksi, mutta sitä ilmavuutta jäin kaipaamaan. Voisi hyvinkin toimia muhittelussa sekoitettuna johonkin kevyempään hoitikseen, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilemaan.&nbsp;

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 18 Elo 2011, 12:02
Kirjoittaja ellen
Voisivatko Frizz Be Gone -silikoniseerumin käyttäjät lämpimästi suositella tuota tuotetta, ajaako se asiansa vai onko surkeaa tavaraa? Tarvitsisin jonkinlaisen silikoniseerumin bileiltoja varten, jolloin sellainen muovimainen kiilto olisi ihan suotavaa ja tämän voisin tilata kätevästi iHerbistä.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 18 Elo 2011, 12:42
Kirjoittaja Sinimusta
^Minuakin kiinnostaisi. Ihan päiväkäyttöön tosin.&nbsp; :) Olen käyttänyt nyt Tigi Catwalk Camera Readya, mutta sitä en uskalla kovin usein lotrata päähäni, kun siinä on alcohol denat:ia.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 19 Elo 2011, 12:18
Kirjoittaja cenadra
Mä olen käyttänyt Frizz Be Gonea ihan latvasuojana päivittäin, enkä ole huomannut mitään erikoisempaa kiiltoa, tai sitten en vain ole kiinnittänyt huomiota. :D Siloittaa kyllä loistavasti, jos latvat vähän hapsottaa. Yleensä laitan kosteisiin hiuksiin, mutta joskus saatan kuiviinkin ihan pienen verran pistää siloittamaan.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 19 Elo 2011, 12:53
Kirjoittaja Sinimusta
^Sitten epäilen, että tuo ei itsellä tomi &nbsp;:P Minulla on luonnonkihara luonnostaan karhea hius, joka ei kiillä luonnostaan(ei kiiltänyt silloinkaan, kun omistin oman väriset lapsena). Tähän pitää olla vähän tujummat tökötit.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 13 Syys 2011, 22:30
Kirjoittaja ellen
Olen kokeillut Frizz Be Gone -silikoniseerumia yhden kerran latvoihin ja kyllä se mun latvoihin toi kiiltoa ihan selvästi. Mie en kyllä käytä silikonisia tuotteita ollenkaan, joten tuon yhden silikonituotteen käytön huomaa hiuksista selvästi sellaisena muovimaisena kiiltona. On todella riittoisaa tavaraa ja tuntuu jäävän latvoihin pesujen jälkeenkin. Varsinkin kädet oli vaikea saada puhtaaksi mössöstä. Todella hyvä hinta-laatusuhde ja muutenkin ihan kelpo tuote bilekäyttöön.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 13 Syys 2011, 23:39
Kirjoittaja Horros
Minun hiuksissa tuo on aika lailla yhdentekevää, esim. Tigin Dumb Blonde Smoothing Stuff ja After Party ovat olleet paljon parempia ja selkeämpiä siloittajia.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 14 Syys 2011, 11:24
Kirjoittaja Kunis
Noilla on niin nätejä pulloja melkein kaikissa tuotteissa, että käytäisin mielelläni enemmänkin Giovanneja. Ikävä kyllä Direct Leave-In Weightless Moisture ei tee minulle juuri mitään. Nutrafix-rekusta olen pitänyt paljon, muttei minulla toisaalta sillekän paljoa käyttöä ole. Tahdon tuollaisen suihkepullon kuitenkin jälkikäyttöä varten.
Onko kellään kokemuksia L.A. Hold Hair Spritzistä?

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 14 Syys 2011, 12:00
Kirjoittaja Mena
Giovannin Nutrafix-rekkua tuli testattua eilen. Sekoittelin sitä 50/50 Biozellin suoraväriin. Koostumus tuossa Nutrafixissa on ihanan paksua, aika samanlainen koostumus kuin vanhassa LV:n tehohoidossa. Annoin suoraväri-hoitisseoksen muhia tunnin suihkumyssyn alla ja kyllä tuo Nutrafix toimii! :ts Tuli selkeästi jämäkämmät ja terveemmän oloiset latvat. Jätti hieman takkuiseksi huuhtelun jälkeen joten laitoin vielä silikonipitoista hoitoainetta perään. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde!

Smooth as Silk hoitoaineeseen tykästyin myös. Käytin sitä eilen ensimmäistä kertaa ja mun hiukset ei ole huuhteluvaiheessa olleet koskaan niin sileät ja silkkiset! Ihan hämmästyin miten sileältä ne tuntui ja jäikin vielä sileäksi pesun jälkeen. :D Harvapiikkinen harja meni pyyhekuivista hiuksista läpi ihan helpolla ja tätä ei ole tapahtunut pitkään aikaan, yleensä vaatii XZ muumisuihketta alle.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 14 Syys 2011, 21:13
Kirjoittaja Bamboo
Direct Leave-In Weightless Moisture ja Smooth as silk hoitiksia olen käytellyt huonoin tuloksin, tai no en ainakaan erityisen tyytyväinen ole. Tuo jätettävä ei tee hiuksille mitään eikä hoitiskaan tuo pehmeyttä/kiiltoa plus muita seikkoja, joita toivoin. Käyttelen nuo silti pois päivinä jolloin ei ole niin tarkkaa onko hiukset tiptop, kun eivät ne ainakaan mitään huonoakaan hiuksille tee. Käytän jätettävän hoitiksenkin tavallisen hoitiksen tapaan, eihän tuo muuten koskaan lopu&nbsp; :D

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 12 Helmi 2013, 10:06
Kirjoittaja Ellenia
Haluaisin kokeilla Giovannin Root 66 -sarjan shampoota ja hoitsikkaa. Olen kuitenkin aivan surkea lukemaan incejä ja haluaisin välttää silkkareita, parabeenejä, sulfaatteja (ainakin SLS ja ALS) ja muoviyhdisteitä sekä mineraaliöljyjä. Sopisivatko nämä mun kriteereihini:

Giovanni, Root 66, Max Volume Shampoo, 8.5 fl oz (250 ml)

Aqua (Purified Water), **Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Sodium Cocoamphoacetate, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Decyl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium 7, Panthenol (Pro-Vitamin B5), Potassium Sorbate, Citric Acid, Polysorbate 20, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), *Mango (Mangifera Indica), *Kiwi (Actinidia Chinensis) Fruit Extract, *Papaya (Carica Papaya) Fruit Extract, *Plumeria (Plumeria Acutifolia), *Horsetail (Equisetum Arvense), Awapuhi (Zingiber Zerumbet), Phenoxyethanol, Fragrance (Includes Essential Oil)



Giovanni, Root 66 Max Volume Conditioner, 8.5 fl oz (250 ml)

Aqua (purified water), soyamidopropalkonium chloride, cetrimonium bromide, cetearyl alcohol, stearyl alcohol, cetyl alcohol, tocopheryl acetate (vitamin E), panthenol (pro-vitamin B5), citric acid, polyquarternium 7, phenoxyethanol, natural fragrance, *aloe barbadensis (aloe vera) leaf juice, *actinidia chinensis (kiwi) extract, *carica papaya (papaya) fruit extract, *equisetum arvense extract, *mangifera indica (mango) fruit extract, *calendula officinalis flower extract.

Toimivatko nämä eli tuuheuttavatko oikeasti?

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 13 Helmi 2013, 09:37
Kirjoittaja EllaBella
Äkkipäätä katsottuna en löytänyt silikoneja, parabeeneja tai mineraaliöljyä noista inceistä.
Jokaisen latvusto on erilainen, kokeilemalla selviää toimiiko nuo tuotteet juuri sinulle.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 13 Helmi 2013, 09:42
Kirjoittaja Ellenia
^Jes, kiitos paljon avusta, täytyy ehkä sitten laittaa tilaukseen ainakin shampoo :)

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 12 Maalis 2013, 18:15
Kirjoittaja Marie Corelli
Arnella kirjoitti: Sattuukohan kellään olemaan kokemusta Giovannin ColorFlage Perfectly Platinum shampoosta ja/tai hoitiksesta? Näitä oon katellut sillä silmällä, kun hopeashampoo kohtapuoliin alkaa loppumaan. Molemmissa näyttää kyllä valitettavasti olevan amodimethiconea.&nbsp; :-\
Minuakin kiinnostaisi, miten nämä tuotteet toimivat. Muutenkin kiinnostaisi kokeilla kyseisen sarjan tuotteita, kun niitä näkyy olevan Kaubamajassa.

Edit. Nuo ovat kyllä saman hintaisia kuin L'Anzan tuotteet. Ehkä ostan L'Anzaa, jos tekee mieli tuhlata rahaa.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 15 Huhti 2013, 08:38
Kirjoittaja susQ
Kokeilin tässä Smooth as silk ja 50/50 hoitiksia ja ne pomppas ensi kokemukselta HG tuotteiksi! Mulla on järkyttävä kuiva/kihara/takkupehko, enkä ole tähän mennessä millään hoitoaineella saanut tuota takkuisuutta pois, aina joutunu vedet silmissä niitä raastamaan auki.

Muttamutta, nämä kaksi&nbsp; <3 ihan jo siinä vaiheessa kun levittää niin tuntee sen kuinka sileiksi ne muuttuu. Kampa menee läpi todella helposti, kampaan siis kun hoitoaine hiuksissa. Huuhtelun jälkeen edelleen takut pois, ja kuivana iiihanan pehmeät ja sileät. Smooth as silk on vielä vähän parempi kuin 50/50, jättää enemmän pehmeäksi ja kostutetun tuntuiseksi, mutta molemmat jäävät vakkarituotteiksi. Onneksi löysin juurekset ja iherbin.&nbsp; ;D

Onko kukaan vielä kokeillut noita uusia tuotteita mitä iherbiin on tullut, tuo Welness system- sarja kiinnostaisi?

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 15 Huhti 2013, 08:47
Kirjoittaja Hilippa
susQ kirjoitti: Onko kukaan vielä kokeillut noita uusia tuotteita mitä iherbiin on tullut, tuo Welness system- sarja kiinnostaisi?
IHerb-ketjuun olen minä ainakin aiemmin kirjoittanut:
Giovanni Wellness System Shampoo, Step 1 + Wellness System Conditioner, Step 2 - Harvoin ostan tällaisia viilentävän tunteen jättäviä shampoita tai hoitoaineita, mutta kun Giovannin Smooth as silk -sarja on niin hyvä, niin siksi tätäkin parivaljakkoa halusin kokeilla. Näiden luvataan olevan esim. hyviä päänahalle ja toki mun herkkä päänahka on pysynytkin ihan hyvässä kunnossa näiden käytön aikana, mutta toisaalta päänahkani on ollut parempana jo ennen kuin näitä käytin...

Tämän sarjan mainitaan myös olevan hellä hiusvärille, mutta ainakin esim. shampoon käytön aikana on ihan samalla tavalla tuntunut hiusväriä huuhtoutuvan pois pari viikkoa värjäyksen jälkeen, joten tuota lupausta en allekirjoita.

Hoitoaine ei myöskään yllä silottavuudessa Smooth as silkin tasolle, joten edelleen siis Smooth as silk -sarja pysyy mun suosikkina.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 15 Huhti 2013, 20:28
Kirjoittaja Triina
Frizz Be Gone on kertakaikkisen mainio latvasuoja/silottaja. Se on juuri sellainen mitä tähän tarkoitukseen haluan: överisilikoninen, mutta ei lainkaan tahmea vaan kuivan liukas ja pitää latvat nätisti suorina ja siivosti. Tuoksu on keveän raikas ja pumppupullo erinomainen, saa sopivan pienen määrän kerrallaan.

2chic Brazilian Keratin & Argan Oil -tuotteet tas olivat iso pettymys, eivät tee yhtään mitään hiuksille. Olen käyttänyt niitä pitkän aikaa silloin tällöin ja shampoo on täysin mitäänsanomaton, hoitoaine silottaa pikahoitiksena, mutta ei mitään muuta ja jätettävä ei tee mitään. En tajua miten nämä ovat tällaisia, incin perusteella voisi luulla ihan muuta.

Muut Giovannit ovatkin loppu, Magnetic-sarjasta pidin aika paljon ja Smooth as Silkistä myös. ColorFlage-sarjan Blonde-tuotteita voisi olla kiva joskus tulevaisuudessa kokeilla.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 12 Kesä 2014, 20:14
Kirjoittaja Kristiina
Giovanni Nutrafix rekusta tykkään kyllä, tekee hiukset jämäkän ja sileän tuntuisiksi. Koostumus on hyvä. Varsinkin kookosöljyn kanssa käytettynä toimii mulla, hiuksista tulee pehmeät. Nämä Giovannin tuotteet tuntuu sopivan mun hiuslaadulle.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 09 Heinä 2015, 20:43
Kirjoittaja masked sinner
Ostin reissusta pikkupullot 50/50 shampoota ja hoitoainetta. Ovat osoittautuneet oikein hyviksi tuotteiksi! Tuoksu on tosi mieto, ei ehkä paras mahdollinen, mutta ei häiritseväkään. Shampoon pesuteho on just sopiva ja hoitis jättää hiukset sileiksi, muttei yhtään silikonisen liukkaiksi. Hoitiksen jälkeen laitan kyllä jätettävää niin kuin aina.

Smooth as silk -hoitista mulla on täysi pullo. Sekin on erittäin jees, mutta en tiedä onko kuitenkaan ihan HG-kamaa. En osaa sanoa mikä siitä tekisi paremman, koska se on kuitenkin kaikin puolin oikein hyvä, mutta ehkä kuitenkin mun hiuksille suht tavanomainen. Tuoksu on hyvä ja mieto. Purkki on ihan style, mutta aika epäkäytännöllinen, koska kun aine lähenee loppuaan (tyyliin 1/4 jäljellä) alkaa jämien pois saaminen olla jo työn ja tuskan takana.

Voisin hyvin ostaa näitä kaikkia uudestaan ja harkitsen myös muiden Giovannin tuotteiden testausta. :)

edit. Mullahan näköjään oli pikkupullot myös Tea tree -sarjasta! :D Shampoo oli voimakkaan piparminttuinen ja jopa viilensi otsan siihen osuessaan, hoitis taas paljon miedompi tuoksultaan. Yhden kokeilukerran perusteella ihan jees, virkistävät vaikkapa kesällä tai urheilun jälkeen, mutta ei yhtä hyvä tulos kuin 50:50-sarjalla.

Vs: Giovanni Hair Care

Lähetetty: 12 Heinä 2015, 13:19
Kirjoittaja Kristiina
Minkälaiselle hiuslaadulle Smooth As Silk hoitoainetta suosittelisitte?