Giovanni Hair Care

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
imaria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 18 Kesä 2008, 23:25

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja imaria »

Mulla on Giovannilta Smooth as silk-hoitoaine sekä Lightweight-jätettävä. Kumpikin ovat varsin kelpoja tuotteita! Tykkään myös tyylikkäästä ulkoasusta. Miinusta tulee siitä, että pullosta holahtaa helposti aivan liikaa tuotetta. Varsinkin jätettävän kanssa se on vähän ikävää, sillä tuota ei passaa ihan hirvittävän paljoa tukkaan lykätä, ettei tule liimalettiä.

Varmasti tilailen Giovannia jatkossakin, sen verran vakuuttunut olen sarjasta. :) Shampoota on pakko kokeilla, ja todennäköisesti kasvattelen myös jätettävien kokoelmaa.

Viimeksi muokannut imaria, 13 Syys 2010, 06:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cMiii / vaaleat / tavoittelevat olkapäitä
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Olen nyt jonkun aikaa käyttänyt Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioneria ja siitä on kyllä tullut suosikkijätettäväni. Tätä tarvii laittaa vain herneen kokoinen nokare & tukka on sen jäljiltä sileä ja kiiltävä. Ja tuolla annostelulla 250ml pullo kestää varmasti ikuisuuden.

Nutrafix-rekusta taas on tullut miehen suosikki, taitaa muhitella sillä useamman kerran viikossa..  ;) paljon mieheltä, joka ei yleensä käytä mitään muuta kuin shampoota.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Olen tainnut aiemminkin todeta, etten ole päässyt sinuiksi Direct Leave-In Weightless Moisture Conditioner -jätettävän kanssa. Eli ongelmana on se, että tulee helposti laitettua liikaa ja hiukset lähmääntyy. Toisaalta taas jos laitan vähemmän ja hiukset ei lähmäänny niin en huomaa oikeastaan mitään vaikutusta.

Tänään päätinkin kokeilla tuota ihan uudella tavalla ja nappasin sen ainoana hoitiksena mukaan uimahallille. Latvoihin laitoin esihoitona jo ennen hallille lähtöä hieman jojobaöljyä. Uinnin jälkeen pesin hiukset Nature's Gate Aloe Vera shampoolla ja laitoin tuon Giovannin jätettävän pyyhkeen alle vaikuttamaan noin 15 minuutin saunomisen ajaksi, jonka jälkeen huuhtelin pois. Ja kappas vain, toimi oikein kivasti. Hiuksista tuli pehmeät, kevyet ja hoidetun tuntuiset. Ainakin tuon jojobaöljyn kanssa tämä toimi minulla paremmin kuin Smooth as Silk hoitis. Taidan siis käyttää tuon pois tavallisen hoitiksen tapaan ja siirtyä muihin jätettäviin.  :)
1bMii, vaalennettu.
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

^ Täytyypä kokeilla tuota juttua, sillä mullakaan ei tuo Direct Leave-in toimi ihan niin hyvin kuin toivoisin.

Lisäksi huomasin, että jos käytän Smooth as Silk-hoitoainetta useamman kerran peräkkäin niin tukasta tulee aivan kummallinen lentelevä hörsö, jossa jokainen hius tuntuu sojottavan eri suuntaan. Nutrafix-tehis ei tee tätä ihan niin pahasti, mutta sitä tuleekin käytettyä harvemmin ja se taitaa olla enemmän hoitava kuin kosteuttava.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

^ Huomasin ihan saman, jos käytän liikaa 50:50 ja SAS, minun hiuksistani tulee mössöt. Niin pehmeät etten saa niihin mitään kuria tai järjestystä, venyvät ja ihan kauhean näköisetkin. Tuo on syy minkä takia nämä hoitoaineet on jääneet käyttämättä.

Ja muutenkin mun tukkani rakastaa paikkausta enemmän kuin kosteutta. Mikä on aivan ihmeellinen juttu, koska luulisi näiden olevan enemmän kosteuden perään.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Edellisestä iherb paketista löytyi Giovannin Smooth As Silk Xtreme, Protein Hair Infusion, jota en edes muistanut tilanneeni. Ilmeisesti olin tätä kuitenkin ajatellut kosteuttavaksi ja kevyesti silottavaksi tuotteeksi. Siihen tarkoitukseen tämä oli vähän turhan raskas. Lätsäytti hiukset niin, että oli pakko tarkistaa ettei tässä todellakaan ole amodimethiconea. Toisaalta tuntui kyllä hoitavalta ja jätti hiukset silkkisiksi ja pehmeiksi, mutta sitä ilmavuutta jäin kaipaamaan. Voisi hyvinkin toimia muhittelussa sekoitettuna johonkin kevyempään hoitikseen, mutta en ole vielä ehtinyt kokeilemaan. 
1bMii, vaalennettu.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja ellen »

Voisivatko Frizz Be Gone -silikoniseerumin käyttäjät lämpimästi suositella tuota tuotetta, ajaako se asiansa vai onko surkeaa tavaraa? Tarvitsisin jonkinlaisen silikoniseerumin bileiltoja varten, jolloin sellainen muovimainen kiilto olisi ihan suotavaa ja tämän voisin tilata kätevästi iHerbistä.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Minuakin kiinnostaisi. Ihan päiväkäyttöön tosin.  :) Olen käyttänyt nyt Tigi Catwalk Camera Readya, mutta sitä en uskalla kovin usein lotrata päähäni, kun siinä on alcohol denat:ia.
cenadra
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 306
Liittynyt: 02 Maalis 2011, 01:32

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja cenadra »

Mä olen käyttänyt Frizz Be Gonea ihan latvasuojana päivittäin, enkä ole huomannut mitään erikoisempaa kiiltoa, tai sitten en vain ole kiinnittänyt huomiota. :D Siloittaa kyllä loistavasti, jos latvat vähän hapsottaa. Yleensä laitan kosteisiin hiuksiin, mutta joskus saatan kuiviinkin ihan pienen verran pistää siloittamaan.
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.
Sinimusta
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1534
Liittynyt: 05 Marras 2009, 09:42

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Sinimusta »

^Sitten epäilen, että tuo ei itsellä tomi  :P Minulla on luonnonkihara luonnostaan karhea hius, joka ei kiillä luonnostaan(ei kiiltänyt silloinkaan, kun omistin oman väriset lapsena). Tähän pitää olla vähän tujummat tökötit.
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja ellen »

Olen kokeillut Frizz Be Gone -silikoniseerumia yhden kerran latvoihin ja kyllä se mun latvoihin toi kiiltoa ihan selvästi. Mie en kyllä käytä silikonisia tuotteita ollenkaan, joten tuon yhden silikonituotteen käytön huomaa hiuksista selvästi sellaisena muovimaisena kiiltona. On todella riittoisaa tavaraa ja tuntuu jäävän latvoihin pesujen jälkeenkin. Varsinkin kädet oli vaikea saada puhtaaksi mössöstä. Todella hyvä hinta-laatusuhde ja muutenkin ihan kelpo tuote bilekäyttöön.
Horros
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1878
Liittynyt: 04 Touko 2010, 22:48

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Horros »

Minun hiuksissa tuo on aika lailla yhdentekevää, esim. Tigin Dumb Blonde Smoothing Stuff ja After Party ovat olleet paljon parempia ja selkeämpiä siloittajia.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.
Kunis

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Kunis »

Noilla on niin nätejä pulloja melkein kaikissa tuotteissa, että käytäisin mielelläni enemmänkin Giovanneja. Ikävä kyllä Direct Leave-In Weightless Moisture ei tee minulle juuri mitään. Nutrafix-rekusta olen pitänyt paljon, muttei minulla toisaalta sillekän paljoa käyttöä ole. Tahdon tuollaisen suihkepullon kuitenkin jälkikäyttöä varten.
Onko kellään kokemuksia L.A. Hold Hair Spritzistä?
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Mena »

Giovannin Nutrafix-rekkua tuli testattua eilen. Sekoittelin sitä 50/50 Biozellin suoraväriin. Koostumus tuossa Nutrafixissa on ihanan paksua, aika samanlainen koostumus kuin vanhassa LV:n tehohoidossa. Annoin suoraväri-hoitisseoksen muhia tunnin suihkumyssyn alla ja kyllä tuo Nutrafix toimii! :ts Tuli selkeästi jämäkämmät ja terveemmän oloiset latvat. Jätti hieman takkuiseksi huuhtelun jälkeen joten laitoin vielä silikonipitoista hoitoainetta perään. Erittäin hyvä hinta-laatusuhde!

Smooth as Silk hoitoaineeseen tykästyin myös. Käytin sitä eilen ensimmäistä kertaa ja mun hiukset ei ole huuhteluvaiheessa olleet koskaan niin sileät ja silkkiset! Ihan hämmästyin miten sileältä ne tuntui ja jäikin vielä sileäksi pesun jälkeen. :D Harvapiikkinen harja meni pyyhekuivista hiuksista läpi ihan helpolla ja tätä ei ole tapahtunut pitkään aikaan, yleensä vaatii XZ muumisuihketta alle.
Viimeksi muokannut Mena, 23 Syys 2011, 07:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Direct Leave-In Weightless Moisture ja Smooth as silk hoitiksia olen käytellyt huonoin tuloksin, tai no en ainakaan erityisen tyytyväinen ole. Tuo jätettävä ei tee hiuksille mitään eikä hoitiskaan tuo pehmeyttä/kiiltoa plus muita seikkoja, joita toivoin. Käyttelen nuo silti pois päivinä jolloin ei ole niin tarkkaa onko hiukset tiptop, kun eivät ne ainakaan mitään huonoakaan hiuksille tee. Käytän jätettävän hoitiksenkin tavallisen hoitiksen tapaan, eihän tuo muuten koskaan lopu  :D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Vastaa Viestiin