Giovanni Hair Care

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Copper

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Copper »

^Joo, tuntui ensin käsissä tosi öljyiseltä. Laitoin Directiä melko kosteisiin hiuksiin ja ne imaisivat sen oikein kunnolla. Hiukset ovat edelleen tuntuneet tänään päivällä oikein pehmeiltä ja puhtailta. Ihana jätettävä kyllä, tätä voisi hamstrailla varastoon... ;D
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Todia »

Huh, kuinkakohan vähän tuota Direct Leave-Iniä pitäis laittaa? Lanzan hair repair-jätettävää olen tottunut laittamaan sellaisin saksanpähkinän kokoisen klöntin, mutta tätä kun laitoin sen verran niin johan lähmäsi! Pitänee totutella käyttämään säästeliäämmin..
Kokonainen päivä meni sitten lähmässä, mutta sitten taisi imeytyä loputkin, ja tukasta tuli tosi kiva.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Henrietta
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 179
Liittynyt: 14 Huhti 2006, 13:43

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Henrietta »

^

Mä onnistun joka kerta saamaan purkista aika tujauksen ja eka kerralla laitoin vähän turhan reilusti ja aika lähmä tuli, mutta kyllä se siitä imeytyi. Nyt kun taas koitin niin tosi pieni määrä riitti, tuntuu olevan tosi riittoisaa kamaa. Olis joo riittoisaa jos oppis annosteleen..
1b Fii
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Arnella »

^^ Minullakin purkista tuntuu tulevan aina enemmän kuin tarpeeksi, vaikka koittaisin vain vähän puristaa. Vaikka tukkaa onkin ihan reippaastin niin tosi pieni nokare riittää.
1bMii, vaalennettu.
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Minä en ole saanut Direct Leave-Inia lähmäämääm hiuksia, ja aika tujauksen pistänkin ko jätettävää.
Pistän noin kaksi saksanpähkinän kokoista länttiä hiuksiini.

Tykkään kyllä kovasti tästä jätettävästä, pitäisiköhän lähteä muhittelemaan Giovanneja  ;D
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Todia »

EllaBella kirjoitti: Minä en ole saanut Direct Leave-Inia lähmäämääm hiuksia, ja aika tujauksen pistänkin ko jätettävää.
Pistän noin kaksi saksanpähkinän kokoista länttiä hiuksiini.

Tykkään kyllä kovasti tästä jätettävästä, pitäisiköhän lähteä muhittelemaan Giovanneja  ;D
Mä en voi ymmärtää, miten sama hoitoaine voi käyttäytyä niin erilailla hiuksissa! Siis varsinkin kun minullakin on luonnonkiharahkot, aika karheat hiukset..
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Mischa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 286
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 09:55

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Mischa »

50:50 Hydrating-Calming hoitoaineeni vetelee viimeisiään. On kyllä niin loistavaa tavaraa, että saattaa hyvinkin päätyä HG-tuotteeksi! Ainoa miinus, jos jotain on keksittävä, on pakkaus; hoitoaine on melkoisen paksua tavaraa, ja sitä on välillä hyvinkin työlästä saada pullosta ulos! Saispa tätä pumppupullossa :)
1b M ii
EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Tuuppaa seuraava putelin sisältö johonkin vaikka esim Tigin edesmenneeseen pulloon joka vetää sen 250 ml. Tai ostat kaupasta jotain kivoja saippuapulloja, jotka voi täytellä itse.
Sitten väkerrät siihen todella kauniin etiketin.

Tee-se-itse-Pirkka-niksit-äänessä  ;D

Muoks..

Onko kukaan kokeillut tätä Giovannin suihkutettavaa jätettävää?

http://www.iherb.com/Giovanni-Vitapro-F ... /6891?at=0
Viimeksi muokannut EllaBella, 19 Touko 2010, 11:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Onko vielä kokemuksia Magnetic Power Treatment MDL:23 -hoitsikasta? Poistaako pintapörröä?

Smooth as silk ja 50:50 olen kokeillut, kumpikaan ei vakuuttanut. Onko enemmän hoitava ja silottava kuin nämä edelliset hoitsikat?
sommarsnö
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 110
Liittynyt: 05 Marras 2008, 11:24

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja sommarsnö »

^^ Mulla on tota Vitapro Fusion -suihketta. Selvittää ja pehmittää hyvin, ei lähmää helposti ja tuoksu on ihan kiva perusneutraali. Tuntuisi olevan keskivertosuihkittavaa hoitavampi tapaus, kuten incikin antaa ymmärtää. :)
Voin suositella siis!
Amber
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 418
Liittynyt: 02 Maalis 2008, 20:36

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Amber »

Oi Giovanni! <3

Tänään tuli iherbin paketissa Root66 shampoo ja hoitis + toi Vitapro suihke. Pakkohan niitä oli heti päästä kokeilemaan ja ekan käyttökerran perusteella näyttää, että nämä tuli meille jäädäkseen :D Shampoo pesee hyvin mutta ei takuta ja tuoksuu ihanalle, sellanen hento hedelmäkarkin tuoksu :-* Hoitoaine on huomattavasti kevyempää kuin 50:50 mutta selvittää silti hyvin ja jättää hiukset pehmeiksi ja hoidetuiksi. Pesun jälkeen suihkin vielä tuota Vitaprota ja tää on oikeesti eka jätettävä, josta tykkään! Ei juurikaan tuoksu, on kevyt eikä siis lähmää / lätsäytä mutta kuitenkin tosiaan incin perusteella hoitava. Kuivuttuaan hiukset on pehmeät, kiiltävät ja normaalia tuuheamman näköiset, jipii! :) Latvat tosin jäi vähän kuivanoloisiksi, joten ensi pesussa laitan vielä 50:50 latvoihin.

Edit: suosittelen siis kokeilemaan jos on kuivat ja ohuet hiukset :)
Viimeksi muokannut Amber, 04 Kesä 2010, 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
WilloTheWisp
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 312
Liittynyt: 05 Tammi 2010, 18:16

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja WilloTheWisp »

Eikö tätä sarjaa saa muualta ostettua kuin iherbistä? :/ paitsi tuolta aiemmin mainitusta paikasta, missä on 18 dollarin postikulut. Se ei innostaisi yhtään, mutta luettuani tästä sarjasta alkoi kiinnostaa todenteolla kokeilla Giovannia! :)
Arnella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 954
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 15:53

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Arnella »

Sattuukohan kellään olemaan kokemusta Giovannin ColorFlage Perfectly Platinum shampoosta ja/tai hoitiksesta? Näitä oon katellut sillä silmällä, kun hopeashampoo kohtapuoliin alkaa loppumaan. Molemmissa näyttää kyllä valitettavasti olevan amodimethiconea.&nbsp; :-\
1bMii, vaalennettu.
Angie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 531
Liittynyt: 07 Syys 2007, 12:54

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Angie »

WilloTheWisp kirjoitti: Eikö tätä sarjaa saa muualta ostettua kuin iherbistä? :/ paitsi tuolta aiemmin mainitusta paikasta, missä on 18 dollarin postikulut. Se ei innostaisi yhtään, mutta luettuani tästä sarjasta alkoi kiinnostaa todenteolla kokeilla Giovannia! :)
Ainakin brittiläisestä LoveLulasta löytyy Giovannia ihan kohtuuhintaan, ja siellä on myös minikokoisia tuotteita myynnissä.
"Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power, and the fear of freedom shrinks and vanishes. You are free."
-Jim Morrison
Henrietta
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 179
Liittynyt: 14 Huhti 2006, 13:43

Vs: Giovanni Hair Care

Viesti Kirjoittaja Henrietta »

Amber kirjoitti: Oi Giovanni! <3

Tänään tuli iherbin paketissa Root66 shampoo ja hoitis + toi Vitapro suihke. Pakkohan niitä oli heti päästä kokeilemaan ja ekan käyttökerran perusteella näyttää, että nämä tuli meille jäädäkseen :D Shampoo pesee hyvin mutta ei takuta ja tuoksuu ihanalle, sellanen hento hedelmäkarkin tuoksu :-* Hoitoaine on huomattavasti kevyempää kuin 50:50 mutta selvittää silti hyvin ja jättää hiukset pehmeiksi ja hoidetuiksi. Pesun jälkeen suihkin vielä tuota Vitaprota ja tää on oikeesti eka jätettävä, josta tykkään! Ei juurikaan tuoksu, on kevyt eikä siis lähmää / lätsäytä mutta kuitenkin tosiaan incin perusteella hoitava. Kuivuttuaan hiukset on pehmeät, kiiltävät ja normaalia tuuheamman näköiset, jipii! :) Latvat tosin jäi vähän kuivanoloisiksi, joten ensi pesussa laitan vielä 50:50 latvoihin.

Edit: suosittelen siis kokeilemaan jos on kuivat ja ohuet hiukset :)
Piti sitten tulla lukemaan tää. Täytynee lisätä toivelistaan..kuullostaa niinku just mun tuotteilta :ts
1b Fii
Vastaa Viestiin