Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Leikkaukset sekä kampaukset
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Pitikin tulla kyselemään tuosta L'anzasta, kun sitä kampaamossa katselin. Täytyy siis laittaa hankintalistalle!
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Olen nyt käytellyt Redkenin Satinwearia ja Canopya suoristuksen alla, mutta tuntuu siltä, että mun hiuksille voisi sopia paremmin jokin voidemainen. Tai no onhan tuo Satinwear voidemainen, mutta Lanzan Smoother kiinnostaa teidän kehujen perusteella. Osaako joku kuvailla tuoksua mitenkään? Lukeeko purkissa, että voi käyttää myös kuivaan tukkaan?
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Penny »

Uskoisin että toi Smoother sopii mainiosti aitohiuksellekin, ei sisällä alkoholia tms. Putelissa lukee että "add clean damp hair, comb through, blow dry with a brush", ainakaan mulla ei ole mainintaa kuivista hiuksista mutta mikäs estää kokeilemasta. Tuoksua on kyllä hirveän vaikea kuvailla, mutta omaan nenään se on hyvin miedohko. Olisko jotain hivenen sitruksen tyylistä? Aine on oranssia ja geelimäistä, eikä tahmaa ainakaan omaa tukkaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Aleese
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 127
Liittynyt: 23 Heinä 2008, 09:57

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Aleese »

Mä föönaan hiukset aina ennen suoristusta ja föönatessa käytän Tigin Superstar kampausnestettä. Tässäkin olisi jo lämpösuoja, mutta yleensä laitan varuilta Tigin Afterpartya vielä ennen suoristamista kuiviin hiuksiin. Oon tykännyt molemmista, mutta tämän ketjun luettuani tuo L'Anzan Smoother alkoi kiinnostaa, täytyy ehkä testailla sitä joskus.
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Löytyykö kokemuksia L'anzan Strait-Line Thermal Defense Heat Styler-suihkeesta? Entä sopiiko tuo balm myös hennoille/lätistyville hiuksille vai onko kovin "raskas" ja hoitava?
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Penny »

^ Muistaakseni tuo on aika tujua ja alkoholipitoista ainetta, jos kyse on samasta tuotteesta kun tuolla Lanzan käyttäjäkokemusketjussa.

Smootherin raskaudesta en osaa oikein sanoa, mutta itsellä siitä jää kevyet ja ilmavat hiukset. Tästäkin muuten löytyy kokemuksia tuolta em. Lanza-ketjusta. :)
Viimeksi muokannut Penny, 11 Kesä 2009, 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja d&c »

Ostin suoristusraudan kanssa käytettäväksi Goldwellin Styling Hot Darling-muotoilusuihkeen, sillä se suojaa kuumuudelta ja pidennyksiin ei tarvitaan mitään älytöntä pitoa tms. Katsotaan, miltä alkaa vaikuttaa - tärkeintä on lämpösuoja!
I wake up, it's a bad dream,
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Hankin tuossa viikko sitten L'anzan Straitline Smootherin ja olen tykännyt tuosta paljon. Vaikuttaa hoitavalta mutta ei lässäytä tukkaani, tuoksu on kiva eikä liian vahva. Suihkeen olisin halunnut mutta toisaalta tukka vaatii voidemaisen hoitamaan eli suihkeet on unohdettava  ;D. Tosin tuo ei suuremmin käsiä tahmeuta, sinänsäkin ihan kiva tuote. Tuntuu kyllä, että ghd on kuivattanut hiukan tukkaani... Päivittäin kun käytän ja varmaan pienempikin lämpötila minulla riittäisi.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Uutta leopardiminirautaa odotellessa olen lueskellut näitä ketjuja ja pähkäilen, ostaako Tigin Spritz- vai Smooth&Shine. Tigiä nyt kuitenkin. Raudan pääasiallinen käyttö tulee olemaan nimenomaan taivuttelu ja kihartaminen, satunnainen suoristelu. Uptightia minulta löytyy jo ja sitä en ole älynnyt rautojen kanssa edes kokeilla, en ole huomannut föönatessa pyöröharjan kanssa kummempaa vaikutusta, mutta ei ainakaan lähmää/rasvoita, katoaa hiuksiin runsaallakin suihkuttelulla. Spritz ilmeisesti toisi hieman tukea ja pystyisi käyttämään kai ilman lämpöäkin, mahtaisiko Smooth olla liian raskas? Latvat kuitenkin kaipaavat suojaa=kasvattelen pois permiksen ja vaalennusraitojen loppuja. Tukan malli on kerrostettu polkka, edestä pidempi, hius hentoa ja lasimaista ja luonnostaan piikkisuora.
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja muutettu »

^ Smooth&Shinesta ei minulta löydy kokemusta, mutta Spritz&Shinea en voi suositella kenellekään. Ensinnäkin sen tuoksu on todella voimakas, ja vaikka normaalisti tykkäänkin Tigin voimakkaasti hajustetuista tuotteista niin tuon tuoksu on niin voimakas, että tuntuu ettei sitä suihkuttaessa voi edes hengittää. :D Sen lisäksi se kuivattaa ja takuttaa, ei todellakaan jätä kauniin sileää lopputulosta - enemmänkin raudan kanssa jättää sellaisen lähmääntyneen korppulevyn suoristettavasta/taivutettavasta osiosta. Ostin tuon alunperin föönauksen alle, ja nyt käyttelen pois silloin tällöin suoristusraudalla kihartaessa. Spritz&Shinen kanssa tulos on kuitenkin kaikkea muuta kuin luonnollinen/kauniisti kiiltävä/silkkisen tuntuinen.
So it goes.
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Samat kokemukset Spritz&Shinesta, tosin kampaaja on sillä pari kertaa tehnyt hyviä kiharoita. Jatkuvaan käyttöön kyllä nounou, kuivatta ja korputtaa! Smooth&Shine on selvästi siloittavampi. Jos sitä ei laita paljoa, ei ollut minun hennolle tukalleni liian raskas. Tuoksu on tuossakin aika ällöttävä ja olen erittäin onnellinen, että molemmat tuoteet on loppuun kulutettu  :D. L'anza Strait-Line smoother on suosikkini  :l.
Viimeksi muokannut Nea/ Fashioned in Finland, 21 Kesä 2009, 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Mulla on molemmat, tykkään ehdottomasti enemmän Smooth & Shinesta, tekee kiiltävät ja pehmeät hiukset. Toisaalta senkin edelle menee viimeisin lämpösuojaostokseni S-factor Silky Smooth Serum, jonka tuoksu on paljon miellyttävämpi ja sitä voi käyttää tarvittaessa myös kuivien hiusten silotteluun. Ja siis sopii hyvin myös rautojen alle.
babylissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 20 Helmi 2006, 17:35

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja babylissa »

Pitäisiköhän sitten hommata Smooth tai se S-Factorin vastaava Uptightin kaveriksi, kun rautoja varten ainetta hommaan, kiitokset käyttökokemuksistanne!
Herbina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 563
Liittynyt: 19 Touko 2009, 10:58

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Herbina »

Jos sulla on Uptight niin ei ainakaan kannata Spritz & Shinea ostaa, koska saman spraymuotoisen suojan saa Uptightillakin (sillähän ei ole pakko kihartaa, vaan sitä voi käyttää myös raudoilla suoristamiseen).
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Nea: Vieläkö olet tykännyt Lanzan Smootherista? Millainen tukka sulla muuten on?
Vastaa Viestiin