Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Leikkaukset sekä kampaukset
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Olen käyttänyt Tigin Control Freak-seerumia jo pidempään ja sopii minulle hyvin. Ostin viimeksi litran pönikän, riittää hetkeksi. Tuoksu on ihana päärynäinen  :-*. Taivuttelen latvat suoritusraudalla, tukkani kun antaa ihan uuden ulottuvuuden suoralle  :P. Joskus lisäilen Small Talkia vielä latvoihin, harvemmin kuitenkin.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
Teresa_82
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 65
Liittynyt: 15 Joulu 2007, 17:54

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Teresa_82 »

Mitäs sitten laitetaan hiuksiin, kun ne haluaa kihartaa suoristusraudalla? Käyvätkö samat tuotteet kuin suoristettaessa, vai pitäisikö olla jotain erityisesti kihartamiseen tarkoitettua ainetta?
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

En itse osaa kiharrella mutta kampaajani laittaa Tigin Fashionista Spritz&Shineä, kauniit ja kestävät kiharat on tullut. Itselläni on tuo sama aine ja taivuttaessa saattaa tehdä turhan taivutetut latvat, toimii paremmin kiharoissa ainakin minun tukassani.

EDIT: Tukkani on siis liukas ja hento, Spritz&Shine tekee sen selvästi karkeammaksi ja taivutuksissa tulee tosiaan jopa liian kihartuvat latvat (enkä sitä enää itse käytäkään). Mutta niin ne tuotteet vain toimivat eri tukassa eri tavalla :).
Viimeksi muokannut Nea/ Fashioned in Finland, 13 Loka 2008, 09:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mun mielestä spritz&shinessä ei oo juurikaan muotoilun kannalta tukevaa hyötyä, vain lämmönsuoja, jota voi käyttää suoristukseen ja kihartamiseen yhtälailla.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Charleen »

Mulla on Spritz & Shine ja se tekee hiuksista vähän karheammat kuin Uptight - siksi käytänkin tuota Uptightia kihartamiseen koska rauta liukuu sen kanssa paremmin.
aurinkoutu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 66
Liittynyt: 16 Maalis 2009, 01:44

Hyvä suoristustuote suoristusraudan alle?

Viesti Kirjoittaja aurinkoutu »

Paljon on eri ketjuissa juttua suoristusraudoista ja kiharaketjuissa suoristavista aineista jne., mutta ihan tämmöistä en löytänyt. Erityisesti, jos hiuksissa on luonnonkiharaa ja hiukset ovat paksut ja karheat, niin vinkkejä otetaan mieluusti vastaan. En ole itse löytänyt vielä mieleistäni tuotetta, mutta en nyt vielä olekaan kuin paria kokeillut.

Nyt pitäisi kysymyksen olla oikeassa ketjussa =) - Kikka
Viimeksi muokannut aurinkoutu, 17 Maalis 2009, 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Henrietta
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 179
Liittynyt: 14 Huhti 2006, 13:43

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Henrietta »

Voikos suoristusraudan kanssa käyttää ihan muotovaahtoa (lämpösuojallinen)? Vai pitääkö olla ns.suoristusaine.
1b Fii
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^Minä en käyttäisi. Vaahdot yleensä koppuroittavat enkä usko että rauta liukuisi.
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

Sain vihdoinkin hankittua Redkenin Iron Silkin ja toimituskin oli enemmän kuin kohdallaan: aamulla loppui Canopy ja päivällä postipoika kiikutti Iron Silkin  :D. Nexxuksen canopy ei tehnyt tukalleni juuri mitään, ei huonoa ja toivottavasti suojasi mutta ei siis mitään näkyvää tulosta. Sen pullostakaan en tykännyt, malliltaan sellainen että liukui käsissä. Nyt tosiaan Iron silk saapui ja vasta pari kertaa olen kokeillut mutta tykkään kyllä. Ohjeessa lukee, että suihkutetaan kuiviin hiuksiin ja varmaan näin saa paremman tuloksen mutta laitoin tuonkin kostesiin hiuksiin ennen föönäämistä. Antoi heti tukalle kuohkeutta ja rakennetta. Inciä en vielä katsellut yhtään  8). Tukkani on lyhyt polkka, piikkisuora ja helposti rasvoittuva/lätistyvä.

edit: ja alkoholi ihan ykkösenä incissä... Täytyy testata seuraavaksi taas jotain muuta. Ihan hyvä tämäkin eli pullon käytän loppuun.
Viimeksi muokannut Nea/ Fashioned in Finland, 28 Huhti 2009, 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
saragna
Haiven
Haiven
Viestit: 9
Liittynyt: 01 Heinä 2008, 10:48

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja saragna »

Tiizku kirjoitti: ^Minä en käyttäisi. Vaahdot yleensä koppuroittavat enkä usko että rauta liukuisi.
Pakko myöntää, että muutamalla viime kerralla olen laiskuuttani käyttänyt ennen suoristamista Herbinan Sensitive muotovaahtoa (lämpäsuojan sisältää ja siksi vain kokeilin^^). Mun mielestäni se toimi ihan ok, vaikka hiukset  normaalisti tosi karkeat ovatkin. Ehkä täytyy kuitenkin varmuuden vuoksi siirtyä hetkeksi "normaaleihin" metodeihin. :D
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Nea kirjoitti: Sain vihdoinkin hankittua Redkenin Iron Silkin

edit: ja alkoholi ihan ykkösenä incissä...
Iron Silk kiinnostaisi tilata kokeiluun, mutta jos inci alkaa alcohol denatilla niin kieltämättä hieman epäilyttää.. Tuo taitaa siis kuitenkin olla enemmän esimerkiksi L'anzan Straight-Line Thermal Defensen tyyppinen alkoholipohjainen tukea antava suihke kuin Tigin S-Factor Flat Iron Shine Sprayn tyyppinen silikonipohjainen silottava tuote? Millainen tuoksu Iron Silkissä on ts. lemahtaako pahasti alkoholille?
1c F ii
Nea/ Fashioned in Finland
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2673
Liittynyt: 06 Tammi 2008, 18:53

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Nea/ Fashioned in Finland »

^
Ei lemahda, tuoksu on miellyttävä. Mutta kuivumista huomaan jo minäkin... Ei siis siloita, silikonikin tosin alkupäässä incissä. Pianpa taas tukkaa pätkäisenkin mutta pidemmistä kutreista haaveileville saattaa parempiakin tuotteita löytyä!

edit: Nimen perusteella odotin kyllä hiuksista vähän silkkisemmäksi tulevia enkä karkeita. Pah  ::).
Viimeksi muokannut Nea/ Fashioned in Finland, 29 Huhti 2009, 21:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

_____________________________________
http://fashionedinfinland.blogspot.com/
Lecat
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 76
Liittynyt: 23 Tammi 2007, 19:36

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Lecat »

Voikohan jojobaöljy palaa hiuksiin, jos sitä laittaa ennen  suoristamista  ??? Päälle tietty lämpösuojaa jne... Minulla täytyy nimittäin saada hiukset "likaisiksi" ennen suoristamista, muuten tulee kamalaa höttöä.
-2c F i- Hiuskuva
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Penny »

Naanna kirjoitti: Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa L'Anzan strait-line smootheria suoristuksen pohjana ja ihastuin välittömästi. Levitin tätä siis ihan kuivaan tukkaan ja aloin suoristamaan. Aine ei takuttanut hiuskia, niinkuin esim. monet alkoholipitoiset suihkeet tekee, vaan levittyi hyvin ja suoristus onnistui helposti. Tuloksena oli ihanan pehmeät ja kiiltävät hiukset ja suoristus myöskin pysyi suorana koko sateisen päivän.
Tää on kyllä mullakin ihan ehdoton luottotuote suoristaessa, ollut jo vuosia. Tosin itse laitan sen aina pesun jälkeen kosteisiin hiuksiin ja föönaan kuivaksi, ja sitten vasta suoristelen. Tulee kyllä ihan tajuttoman pehmeää ja sileää jälkeä. <3 Perusputelikin on sen verran iso, että kestää omassa käytössä pitkään.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
d&c
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 833
Liittynyt: 17 Elo 2007, 23:28

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja d&c »

Tuo L'Anzan tuote sopii varmaan ihan hyvin myös aitohiuspidennyksille?
I wake up, it's a bad dream,
Vastaa Viestiin