Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Leikkaukset sekä kampaukset
trista

Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja trista »

Pitäisi löytää hyvä tuote suoristusraudan kanssa käytettäväksi. Nykyiset tuotteeni ilmeisesti palaa rautaan, koska siihen on tullut semmosta ruskeaa kökköä kiinni... Tukka on siis puolipitkä, kerroksittain leikattu, värjätty, "tavallinen suomalainen hius" (eli aika ohut karva, mutta sitä on paljon).
Khukkanen

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Khukkanen »

Mä käytän Goldwellin suoristus ainetta, se on hyvää.  Ja se ruskea kökkö taitaa olla ruostetta jos märkää tukkaa suoristat. Mulla sitä on mut se lähtee helposti pois.
Solja

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Solja »

Mikä olisi hyvä? Nyt on Osiksen suoristusrauta seerumia, jota en kuitenkaan enää voi käyttää sen sisältämän alcohol denatin takia.  :-\ Tutkailin Hairstoressa käviessäni eri tuotteiden incejä ja melkein kaikki sisälsi tuota alcohol denatia.

Mitäs mieltä olette Tigin sellasesta vihreästä spray pullosta jossa on pinkki korkki?  :) Nyt ei tule mieleen sen nimeä, enkä voi tarkistaakaan, kun sisko pölli sen.  >:(


Yhdistin kysymyksesi aikaisempaan ketjuun. Huomaathan lukaista myös tuon Hermionen vinkkaaman ketjun. Alkoholittomista muotoilutuotteista löydät lisätietoa myös täältä: http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?t=5 ~ Tuikkuli
Viimeksi muokannut Solja, 20 Huhti 2008, 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
terde
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 142
Liittynyt: 15 Tammi 2008, 12:13

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja terde »

Mä käytän L'oréalin Hot Straight suoristusvoidetta, itseasiassa joka pesun jälkeen koska se silottaa ja pehmentää hiuksia kivasti. Lämpö tehostaa vaikutusta eli raudan kanssa parempi tulos. Me like. 
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja tiita »

^ Komppaan. Parasta ainetta mun tukkaan. Laitan latvoihin vaikken suoristaisikaan raudalla. Tässä on yksi esimerkki, että joskus halvalla saa hyvää.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mulla käytössä Tigin Control Freak seerumi, ja tykkään kyllä kovasti.  :-*
Helpottaa hiusten suoristumista ja pitääkin hiukset hyvin suorina. Tuoksu on myös ihana, ja kivaa ekstraa on ne hileet siellä seerumin seassa, jotka eivät kuitenkaan hiuksiin jää, käsiin kyllä. :D
3b F ii
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Stationery »

Olisiko jollain ehdottaa jotain tuotetta suoristusrautojen kanssa.
Käytössä on tällä hetkellä Tigin Control Freak Serum, Osiksen Flat iron spray sekä Wellan High Hair Flat Iron Spray. Suoristusrautana on GHD. Hiukseni eivät edes ole kovin taipuisat, mutta silti tuntuu, etteivät ne pysy ihan suorina koko päivää vaikka kuinka suoristelisin. Hiuksia alkaa sojottaa mihin sattuu ja muutenkaan eivät näytä sellaisilta pehmeän sileiltä, ainakaan noilla tuotteilla en ole sellaista aikaan saanut.  :-\
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
choc-au-lait

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja choc-au-lait »

Mina kaytan Redkenin Smooth Down Heat Glide-seerumia, ja tykkaan. Tukka tulee ihanan kiiltavaksi ja sileaksi. Minun hiukseni kylla suoristuvat GHD:lla muutenkin erittain tehokkaasti. Ja silikoniseerumiahan tuo on. Tekisi mieleni kokeilla jotain muutakin, esim. L'Anzan Smootheria jota on taalla kehuttu maasta taivaaseen, mutta taitaa tuo Redken-pullo kestaa loppuelaman...  ::)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Stationery kirjoitti: Olisiko jollain ehdottaa jotain tuotetta suoristusrautojen kanssa.
Käytössä on tällä hetkellä Tigin Control Freak Serum, Osiksen Flat iron spray sekä Wellan High Hair Flat Iron Spray. Suoristusrautana on GHD. Hiukseni eivät edes ole kovin taipuisat, mutta silti tuntuu, etteivät ne pysy ihan suorina koko päivää vaikka kuinka suoristelisin. Hiuksia alkaa sojottaa mihin sattuu ja muutenkaan eivät näytä sellaisilta pehmeän sileiltä, ainakaan noilla tuotteilla en ole sellaista aikaan saanut.  :-\
Kokeile annostella enemmän? :)
Minä oon ainakin huomannut tuon Control Freak seerumin kanssa että paremmin pysyy suorana kun pistää sitä vähän enempi. Jos laittaa liian niukasti niin sitten alkaa hiukset esim. latvoista aika äkkiä kääntyilemään.
3b F ii
Stationery
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3902
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:48

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Stationery »

^ Olen kokeillut erilaisilla annostuksilla, oikein reilusti ja hiukan niukemminkin mutta eivät vaan pysy. Tukkani ei tosiaankaan ole mikään kihara eikä edes pahemmin taipuisa, mutta jostain syystä en vain saa sitä pysymään suorana.  :-\

Edit. En nyt tiedä saako tästä kuvasta selvää, mutta tukka näytti tältä jo pari tuntia suoristelun jälkeen, eli oli ihan pelkkää sinne tänne sojottavaa pörröä eikä selaista sileää, siististi lasketutuvaa.  Tukka ei kuitenkaan tunnu kovin kuivalta, mutta ehkä se sitten vaan on niin kuiva ettei siksi laskeudu nätisti tai jotain...olen ihan ymmälläni.  ???
Kuva

Edit.2. Hauskinta oli kyllä se, että kokeilin tänään olla laittamatta tukkaan mitään muotoilutuotteita ja annoin kuivua ilman fööniä ja lopputulos näytti ihan samalta kuin tuon edellisen värkkäämisen kanssa.  ;D
Viimeksi muokannut Stationery, 25 Syys 2008, 20:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
20-vuotiaana sinulla on kasvot, jotka luoja sinulle loi,
40-vuotiaana kasvot, jotka olet hankkinut ja 60-vuotiaana kasvot, jotka olet ansainnut.
Attache©
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 67
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:23

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Attache© »

Itselläni toimivia tuotteita jätettävän hoitoaineen (luxxtress) lisäksi ovat;
Lanzan  Smoother
Bed Head:in Superficial
Bed Head:in Small Talk
Bed Head:in Brunette Goddess-kiiltosuihke (voi käyttää suoristuksen alla)
(näitä vaihdellen ja yhdessä käyttäen aina kuitenkin joko 1. tai 3.)

Sitten koko komeus tietty kiinnitetään hyvällä lakalla kuten esim.
Bed Head Masterpiece..
(joka kylläkin sitten aiheuttaa sen, että suoristaminen ei onnistu uudelleen myöhemmin,
ellei halua polttaa tukkaansa ::))
| GHD |
| Nexxus KeraPhix, Luxxtress, Humectress |
| Tigi Oatmeal&Honey |
| KC Color Mask |
| Nubian Heritage |
Missy
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1274
Liittynyt: 12 Loka 2007, 20:16

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Missy »

Mulla on Tigin Smooth & Shine ja S Factor Silky Smooth Moisture Serum ja mulla ne on toimineet hyvin vaikka on kihartuvat ja karheat hiukset. Hiukset saa tarvittavan suoraksi jo föönin ja harjan avulla, mutta toimivat myös GHD:n kanssa.

Viimeksi kampaajalla kokeiltiin Joicon Silk Result Straight Smootheria ja K-PAK Smoothing Balmia ja hiukset suoristui tosi hyvin eikä rautaa tarvinnut paljon käyttää ja hiukset pysyi hyvin suorina koko päivän.

Markettikamasta olen kokeillut sekä Sunsilkiä ( ;D) että  L'oréalin Hot Straightiä ja nekin on toimineet ihan hyvin.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Toimivia tuotteita suoristuksen alle:

Redken Align
Redken Satinwear
Tigi Controlfreak serum
Tigi Smooth&Shine

naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja naanna »

Kokeilin eilen ensimmäistä kertaa L'Anzan strait-line smootheria suoristuksen pohjana ja ihastuin välittömästi. Levitin tätä siis ihan kuivaan tukkaan ja aloin suoristamaan. Aine ei takuttanut hiuskia, niinkuin esim. monet alkoholipitoiset suihkeet tekee, vaan levittyi hyvin ja suoristus onnistui helposti. Tuloksena oli ihanan pehmeät ja kiiltävät hiukset ja suoristus myöskin pysyi suorana koko sateisen päivän.
Yksinkertaisesti paras kokeilemani tuote suoristuksen alle (tähän mennessä). Tätä voisin tilata vaikka sen litrasen pönikän...  :)
kiwi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1320
Liittynyt: 21 Marras 2007, 11:51

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja kiwi »

Mulla toimivat mm. :

Tigi:
S-factor smoothing lusterizer
S-factor silky smooth moisture serum (kampaajalla)
S-factor boby booster plumping spray (kampaajalla)
Bed head control freak serum
Sebastian potion 9
Vastaa Viestiin