Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Leikkaukset sekä kampaukset
Luurankka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1661
Liittynyt: 24 Maalis 2007, 21:12

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Luurankka »

^ Ainakin mun Canopy on, tosin se taitaa olla jo vuoden vanha ellei vanhempikin eli jos eivät ole muuttaneet sitä, niin joo, on alkoholiton.

Muoks. Joo taitaa olla pari vuotta vanha ellei vanhempikin.  :P
Viimeksi muokannut Luurankka, 03 Marras 2011, 20:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Onko tuolla TIGI S-Factor Body Booster Plumping Spraylla ihan kunnollinen pito myös? Hakusessa suoristusraudan alle lämpösuoja, jossa olisi myös pitoa laineille.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Luminelle
Haiven
Haiven
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Helmi 2014, 19:42

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Luminelle »

Komppaan edellistä kirjoittajaa. Kävin kampaajalla etsimässä muotoilutuotetta, jossa on samassa lämpösuoja, käytettäväksi&nbsp; suoristusraudan tai kiharruspuikon kanssa. Kampaaja kuitenkin sanoi, ettei sellaisia ole olemassakaan. Epäilen hänen tarkoittaneen, ettei ole heidän valikoimissaan...mulla on vaaleat, käsittelemättömät, ohuet mutta melko hyväkuntoiset hiukset. Niihin jos laitan ensin muotovaahdon, sitten lämpösuojan ja lopuksi lakan, niin lopputulos on kaikkea muuta kuin luonnollinen, puhtaan näköinen ja ilmava. Toivon, että joku osaisi kertoa paremmin näistä tuotteista.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mä olen tykännyt kovasti Moroccanoilin suihkittavasta lämpösuojasta. Se ei jätä sellaista alkoholisen korppuista tunnetta mitä monet kokeilemani (Matrix ja Redken). Tuo kiiltoa hiukseen ja mikä tärkeintä, pitää sen suoristuksen hyvin. En kiharra, joten siihen en osaa kommentoida mutta luulisi että pito pitää siihenkin suuntaan. Taivutan otsahiuksia aina illalla suoristusraudalla etteivät makaa otsaa pitkin, Moroccanoilia kun käytän niin en joudu aamulla taivuttamaan hiuksia uudelleen vaan se muoto pysyy yön yli ilman mitään muita muotoilutuotteita. Hintahan tossa on korkea, 29€ ja kun pullo on metallia niin ei näe tarkasti paljonko on jäljellä. Tuoksu on sama kuin muissakin Moroccanoileissa, en itse kauheasti tykkää mutta kyllä siihen tottuu.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Luminelle
Haiven
Haiven
Viestit: 2
Liittynyt: 14 Helmi 2014, 19:42

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Luminelle »

Juuri tuollaisia kokemuksia mulla on ollut lämpösuojista. Googlettelin tuota moroccanoilia ja se oli kyllä kovin arvostettu tuote. Ko tuotetta myyvää nettikauppaa en yhtäkkiä löytänyt...
Ophelia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 365
Liittynyt: 12 Elo 2008, 14:49

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Ophelia »

^ Lookfantasticista ainakin saa.
Edit. Äh, no onpas tyhmää etteivät toimitakaan Suomeen.

Mä oon nyt testaillut Dermosilin Lämmöltä suojaavaa muotoiluvoidetta, ja vaikuttaa ihan toimivalta. Tosi pieni määrä (n. herneen kokoinen) riittää vähän yli hartiapituisiin hiuksiini, jättää hiukset pehmeiksi ja suoristaminen on helppoa. Kosteisiin hiuksiin toi on helpompi levittää tasaisesti, mutta onnistuu kyllä myös kuiviin hiusksiin. Hintakin on edullinen, ja toi tuubi riittää varmaan ikuisuuksiksi.

Viimeksi muokannut Ophelia, 16 Helmi 2014, 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pampula
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 148
Liittynyt: 04 Touko 2007, 10:16

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Pampula »

Lookfantastic ei valitettavasti toimita Moroccanoil tuotteita Suomeen.
Stocmann ainakin myy ko. tuotteita.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Muotoilutuote suoristusraudan kanssa

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Kiitos tuosta Dermosilin vinkistä! Vein valmiiksi kahvipöytääni seuraavaa tilauskertaa odottamaan. Mun into vähän hyytyi suoristusradan käytön suhteen, kun sen käyttö vaatiikin melkolailla opettelua ja nyt ei vaan ole jaksanut syventyä. Vähän aikaa sitten hankain Tresemmen Beautifyin öljyn, joka on parin käyttökerran jälkeen tuntunut erittäin miellyttävältä joskaan ei se nyt mitään ihmeempää moutoilutukea anna, mulle ainakaan, vaikka niin lupailee. Olen so far käyttänyt sitä Tresemmen lämpösuojasuihkeen kanssa ja föönannut hiukset harjan kanssa pikapikaa.

Mietin, että kai tuota yhdistelmää uskaltaa käyttää suoristusraudankin kanssa: voisinkin ensi kerralla testata tuleeko mitään muotoilupitoa suoristusraudan kanssa.
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
Vastaa Viestiin