Miten hiukset hörökorvien kanssa?

Leikkaukset sekä kampaukset
poca

Miten hiukset hörökorvien kanssa?

Viesti Kirjoittaja poca »

Hei!

Mulla on aikasta isot korvat, niinkun pituudeltaan. Sitten ne höröttää tuolta yläosasta. Ei kokohöröt, alhaalta ne on ihan normaalit. Kauheeta ku vielä tän ikäsenä häpeilee korviaan, mutta niin se vaan on, ikävä kyllä.

Oisko vinkkejä miten voisin hiuksiani pitää? Yleensä ne siis on ihan vaan auki. Mutta silloinkin korvat näkyy hieman hiusten läpi. Joskus laitan letit molemmille puolille päätä niin, että letit peittää korvat. Tykkäisin kovasti pitää ponnarilla hiuksia, mutta se ois kauhistus.

Oisi  kiva jos joku muu hörökorva kerotoisi miten hiuksiaan pitää tai vielä parempi: miten pääsen höriskammosta eroon?
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Miten hiukset hörökorvien kanssa?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Hivenen offtopicia, mutta itselläni on toinen korva huomattavasti hörömpi kuin toinen, ja aina se pilkottaa hiusten alta.. Häiritsee itseäkin, kun tietää että toisessa ei ole mitään vikaa. :/

Toistaiseksi olen luottanut siihen, että kauniimpi korva vie voiton + onhan muillakin hörökorvia. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: Miten hiukset hörökorvien kanssa?

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Ja sitäpaitsi hörökorvat on tosi söpöt!  :D Minua ei ainakaan haittaisi jos itselläni olisi, päinvastoin. Ei niitä tarvitse piilotella/hävetä ja tehdä siitä ongelmaa. Paitsi jos tosissaan niistä on haittaa, niin kai ne saa parhaiten piiloon pitämällä hiuksia auki..
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Miten hiukset hörökorvien kanssa?

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Hanna kirjoitti: Ja sitäpaitsi hörökorvat on tosi söpöt!  :D Minua ei ainakaan haittaisi jos itselläni olisi, päinvastoin. Ei niitä tarvitse piilotella/hävetä ja tehdä siitä ongelmaa. Paitsi jos tosissaan niistä on haittaa, niin kai ne saa parhaiten piiloon pitämällä hiuksia auki..
Samaa mieltä! Mutta jos peitellä haluaa, niin hiukset auki ja tukka mahdollisimman tuuheaksi.
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Miten hiukset hörökorvien kanssa?

Viesti Kirjoittaja Efva »

Henriikka kirjoitti: Hivenen offtopicia, mutta itselläni on toinen korva huomattavasti hörömpi kuin toinen, ja aina se pilkottaa hiusten alta.. Häiritsee itseäkin, kun tietää että toisessa ei ole mitään vikaa. :/ 
Mullakin on toinen korva hörömpi, sitä paitsi se on hieman eri korkeudella kuin toinen, joten esim. aurinkolasit on yleensä vähän vinossa. ;D Olen kuitenkin kieltäytynyt murehtimasta mokomaa asiaa. ;)
Rosey
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 203
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 15:20

Vs: Miten hiukset hörökorvien kanssa?

Viesti Kirjoittaja Rosey »

Huivi tai kangaspanta.
pikkuneiti

Vs: Miten hiukset hörökorvien kanssa?

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Mulla on kanssa hörökorvat, joista toinen höröttää (?!) enemmän. Jotenkin tuntuu et aikaamyöten ne on tasottunu? En tiiä onko se edes mahdollista mut siltä se on tuntunut :D

Ennen pidin aina kiinni, jotenki sillon ajattelin et näkyy vähemmän, nykyäänkin pidän joskus kiinni. Yleensä kiinni pitäessä otan hieman haivenia korvien eteen (ei siis mitään järkyttävän isoja määriä) ja tuntuu, että se auttaa vähän häivyttämisestä. Tosiaan pahemmalta puolelta otan pidempiä karvoja ja toiselta vähemmän. Jakausta joudun tämän takia pitämään aina toisella puolella.
Leikkauksissa ehkä kerrostetut vois häivyttää? Ja kampauksissa tupeeraan, jotta ois pöyheemmät.

Toivottavasti sekavasta sepustuksesta saa jotain selvää.
Vastaa Viestiin