Mikä avuksi hamppulatvoihin

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Occhi verdi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 67
Liittynyt: 08 Heinä 2014, 16:39

Vs: Mikä avuksi hamppulatvoihin

Viesti Kirjoittaja Occhi verdi »

En tiedà mihin ketjuun asiani laittaisin..ehkà tànne.
Halusin kysyà onko kellààn muulla vastaavaa ongelmaa kuin mulla. Eli kaksihaaraisia ei ole, mutta latvat ovat ikàànkuin 'tyhjentyneet', kevyinà sojottavat joka suuntaan. Mulla on luonnonkihara tukka ja nàmà tyhjentyneet latvat ovat piikkisuoria. Ilmeisesti puolitoista vuotta sitten oleva permis pilasi ja sen jàlkeen kuukausittaiset kestovàrjàilyt ja tàhàn pààlle vielà hormoneista riippuvat ongelmat niin selvà peli.
Olen leikannut pikkuhiljaa jotain 10 senttià ja vielà on leikattavaa varmaan viiden kuuden sentin verran, en vaan pysty kerrallaan pàtkàsemààn, kun tietty mitta ei sovi mulle yhtààn, niinpà leikkaan parin kuukauden vàlein jotain 2-3 senttià. Olen myòs kerrostanut pààstàkseni latvoista eroon nopeammin, mutta nàin ohuissa hiuksissa sitàkààn ei voi mielin mààrin tehdà. Pahin alue on takana keskellà. Olen alkanut nyt kuukauden sisààn (kiitos foorumin :T ) lotraamaan òljyjà latvaosioon ja laittamaan hoitoainetta pitkàllà muhittelulla. Niin ja Joicon rakennepaikkaavaa olen kàyttànyt yhden tuubin verran, on se vàhàn auttanut.
Ilmeisesti tàllàisille latvoille ei ole mitààn muuta tehtàvissà kuin leikkaus?
Osaako kukaan selittàà miksi moinen reaktio, eikà esim.kaksihaaraisia?
Melkein huolisin mieluummin kaksihaaraiset kuin tàllàiset ilmaakin kevyemmàt sojottavat haivenet :'(
ellen
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 4528
Liittynyt: 08 Joulu 2006, 11:20

Vs: Mikä avuksi hamppulatvoihin

Viesti Kirjoittaja ellen »

Nyt kun olen käyttänyt Olaplexia kotona runsaissa määrin, olen huomannut kuinka se estää hiuksia takkuuntumasta. Onhan se kakkosaine kosteuttavakin, mutta uskon vaikutuksen johtuvan enemminkin Olaplexin vaikuttavasta aineesta kuin kosteuttavista ainesosista, sillä kosteuttava hoitis ei kuitenkaan pidä hiuksiani takuttomina ja sileinä samalla tavalla kuin Olaplex on pitänyt. Mulla on raidoitetut hiukset ja latvat ovat tietysti ne kaikkein kuluneimmat, mutta latvat eivät kuitenkaan ole ihan järkyttävää kuivaa heinää, vaan selviävät hyvin lyhyenkin suihkun kuluessa tavallisella hoitiksella ja tuntuvat kosteutetuilta. Oon ollut tosi tyytyväinen, että hankin Olaplexiä kotona käytettäväksi, vaikka olikin kallis kertaostos.
Vastaa Viestiin