SIM

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lavendar
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 90
Liittynyt: 03 Helmi 2006, 19:36

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Lavendar »

Onpa hyvä, että muillakin haisee. Taisin muinoin HS:n megagigahypersuperale-päiviltä Hydro Shine Leave in Detanglerin hankkia ja käyttämättä on jäänyt hajun vuoksi. Epäilin, että lähettivät minulle jotain vanhaa kuraa, mutta ilmeisesti haju kuuluukin olla karu. Voisihan tuota taas yrittää kokeilla, jos ainakin Idan tukassa on toiminut sähköisyyden poistajana. Muistelisin kyllä ettei minun tukkaani tuolla ollut minkäänlaista vaikutusta suuntaan eikä toiseen.
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Mä alan ymmärtämään pikku hiljaa miksi menivät laittamaan säiläreitä Dermasyd-sarjaan. Hamstrasin aikoinaan vanhaa sarjaa varastoon ja nyt luultavasti jo kolme tuotetta on pilaantunut melko lyhyellä aikavälillä. Säilytetty asianmukaisesti huoneenlämmössä valolta suojattuna, ei kylpyhuoneessa. Ensimmäisen kerran epäiltyäni pilaantumista, kyseessä olis hoitis ja kun ostin uuden tilalle, huomasin selvän hajueron. Mutta nää kaksi seuraavaa on shampoita. Niistä puuttuu se tuttu hapan hajusteettoman lääketuoksu, ne haisee kenkälankille ja makealle ja kaikella oudolle...ärsyttää kun kuvittelin olevani fiksu ja ostavani halvalla varastoon pitkäksi aikaa... >:(
viceversa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1004
Liittynyt: 19 Marras 2006, 19:36

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja viceversa »

Olen jo muutaman vuoden käyttänyt pääasiassa Dermasyd-sarjan Colorcare-shampoota ja hoitista kun äiti on niitä kotiin kantanut, olen ollut ihan tyytyväinen. Shampoo pesee sopivasti ja tehohoidon jälkeen ha:kin toimii hyvin, selvittää takut ja silottaa.
Erityisesti plussaa hajusteettomuudesta ja silikonittomuudesta!
Muita Simin tuotteita en ole kokeillut, sillä olen huomannut toimivaksi systeemiksi ostaa muilta sarjoilta tehikset ja jätettävät ja käyttää Simiä pesuun ja pikahoitona.
"One snap of my fingers and I can raise hemlines so high the whole world’s your gynaecologist."

Donatella Versace

iHerb -5 $:QUN674
Tuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 17:34

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Tuu »

Minulla on kotona System 4 tuotteita, shamppoo ja hoitoaine, mutta en nyt millään muista tarkemmin mitä "sarjaa".. Ainakin uv-suoja molemmissa näkyy olevan, sekä lupaavat kosteuttaa hiusta, mutta se nyt taida paljoa auttaa tunnistamisessa :-[.

No mutta mutta kumminkin, en ole oikein erityisemmin pitänyt tuotteista ollenkaan..Shamppoo on mielestäni ihan hurjan pesevää, en oikein pidä siitä millaiseen kuivaan narskuvaan takkuun se vetää tukan. Hoitoaineen, jonka siihen laittaisi perään, tulisi olla jotain ihan super hoitavaa siis.
Tämän saman sarjan hoitoaine ei ainakaan sovi minun hiuksilleni saman shamppoon jälkeen, sillä hoitoaine ei ole tarpeeksi hoitavaa, vaikka olen joskus antanut vaikuttaa ihan kunnolla puoli tuntiakin ja laittanut todella reilusti.
Hiukset jäävät todella takkuisiksi ja karheiksi.


Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Piti vielä lisätä noista Dermasydeistä että mulla on alkanu kutisee niistä pää, en tiiä onko sitten viallisia vaan onko herkistyny jollekin aineelle kun niitä on niin paljon käyttäny. Ostin vielä uuden syväputsarin vaikkei enää pitäny mutta kun en toista hajusteetonta löytäny ja makso vaan 3 euroo. Hirvee kutina, samoin tuli ihan hyväkuntoisesta (siis ei pilaantuneelle haisevasta  ;D) hydroactive-sampoosta.
Jaade

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Jaade »

Itselläni tällä hetkellä käytössä Simin N4F omena shampoo & hoitoaine. Tuoksu on ihana! Hiukset jäävät hiukkasen takkuisen tuntuisiksi hoidonkin jälkeen.

Joskus olen testannut myös tuon Fresh mint cool -shampoon. Oli ihan raikasta kesällä, mutta kirveli aika ikävästi jos osui silmään. Pesi tehokkaasti.

Pumppupulloissa myytävät Forme gel spray ja Forme Shiny spray ovat muotoilutuotteista ollut mieleeni. Tosin en ole hiuslakan heavy user.
Ziru
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 03 Syys 2007, 19:52

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Ziru »

Sain SIM:n hiusmallina olemisesta SIM:n tuotteita, hoitoaineen, shampoon, lakan ja muotovaahdon.

Nyt mieteskelen minkälaisia tämä shampoo ja hoitoaine ovat :)

SIM nature 4 future exotic flower, hydrating shampoo (värjätyille hiuksille):

aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, glycerin, PEG-4 rapeseedamide, sodium laureth 8-sulfate, sodium oleth sulfate, sodium chloride, lactic acid, panthenol, dipalmitoethyl hydroxyethylmonium methosulfate, ethylhexyl methoxycinnamate, tocopheryl acetate, propylene glycol stearete, persea gratissima, tetrasodium etidronate, phenoxyethanol, methyl- , ethyl- , propyl- , butylparaben, perfume
ph 5,5


SIM  nature 4 future exotic flower hydrating balm (värjätyille):

aqua, cetrimonium chloride, cetearyl alcohol, glycerin, glyceryl stearate, laurdimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein, ceteareth-20, panthenol, cocamidopropyl betaine, dipalmitoethyl hydroxyethylmonium methosulfate, ethylhexyl methoxycinnamate,propylene glycol stearate, tocopheryl acetate, persea gratissima, citric acid, phenoxyethanol, methyl, ethyl- , propyl- , butylparaben, perfume
ph 4

osaisko joku selventää noista mulle onko nää tuotteet hyviä ?  :) kun ite en oikee oo hyvä vielä lukeen incejä  :-[
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Kävin jo yks päivä kampaamoliikkeessä hipelöimässä Simin shampoita ja hoitiksia, kun cx-tuotteet on niin mainioita, että mietin kovasti että oisko Simin muista tuotteista mihinkään... Ei ois vaan varaa tehdä taas monenkymmenen euron hukkaostoja.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Ziru
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 03 Syys 2007, 19:52

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Ziru »

-kata- kirjoitti: Kävin jo yks päivä kampaamoliikkeessä hipelöimässä Simin shampoita ja hoitiksia, kun cx-tuotteet on niin mainioita, että mietin kovasti että oisko Simin muista tuotteista mihinkään... Ei ois vaan varaa tehdä taas monenkymmenen euron hukkaostoja.
Itse pidän kyllä noista viestisi yläpuolella mainitsemistani tuotteista :) Shampoo on aika pesevä (itse tykkään pesevistä tuotteista sillä käytän muotoilutuotteita ja pesen aika harvoin) ja kun pesen yleensä 2x niin tuntuu että toisella kerralla kun antaa hetken vaikuttaa tulee superpuhdasta, mutta ei tietysti sovi kovin kuiville hiuksille.. Hoitiksella tulee pehmoiset hiukset. Varsinkin äitini ihastui tuohon hoitikseen, ja sillä tulee kyllä selvää ja sileää, enkä itse ainakaan (huonolla inci-lukemisen taidollani) löydä tuosta hoitsikasta silikoneja ollenkaan.
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Sain lahjaksi Simin Green apple hoitiksen ja shampoon.

Shampoosta olen tykännyt. On ihanan tuoksuinen, tosin tuntuu, ettei se vaahtoa kovinkaan helposti, usein tulee otettua sitä shampoota kämmen täyteen, että lähtee vaahtoamaan.  ??? Shampoona on ihan sopivan pesevä usein rasvoittuville hiuksilleni. Ei ole pesuväliä pidentänyt kuitenkaan. Ihan ok tuote. Hoitoaineen hoitotehot ei taas taida riittää hiuksilleni. Hiuksista tulee kyllä pesun jälkeen normaalia tuuheammat, mutta jotenkin karheat. Ihan kuin tämä hoitis ruokkisi hiusten sähköisyyttä.

Molemmat ovat isoja pulloja, ja tuoksu on kyllä ihana.  :-*
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Ice »

Angel -kiiltoshampoo on aivan ihanaa tavaraa. Jättää hyvin hoidetun oloiseksi, ei avaa turhaan suomuja (matala pH), tuoksuu miedosti. Ei ole erikoisen riittoisaa, litratonkat olisivat siis hartaana toiveena koska tuolla parin sadan millin pullolla pesee ("vain") kuukauden verran, joka on lanzaan tottuneelle aika vähän ::)
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ziru
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 300
Liittynyt: 03 Syys 2007, 19:52

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Ziru »

Sanguine kirjoitti: Sain lahjaksi Simin Green apple hoitiksen ja shampoon.

Shampoosta olen tykännyt. On ihanan tuoksuinen, tosin tuntuu, ettei se vaahtoa kovinkaan helposti, usein tulee otettua sitä shampoota kämmen täyteen, että lähtee vaahtoamaan.  ??? Shampoona on ihan sopivan pesevä usein rasvoittuville hiuksilleni. Ei ole pesuväliä pidentänyt kuitenkaan. Ihan ok tuote. Hoitoaineen hoitotehot ei taas taida riittää hiuksilleni. Hiuksista tulee kyllä pesun jälkeen normaalia tuuheammat, mutta jotenkin karheat. Ihan kuin tämä hoitis ruokkisi hiusten sähköisyyttä.

Molemmat ovat isoja pulloja, ja tuoksu on kyllä ihana.  :-*
Juu mulla on kanssa tuota omena hoitista, ja oonkin sen kanssa käyttänyt jotain kosteuttavampaa, esim. hunajaa tai perusrasvaa, on toiminut hyvin :)
Sylver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 400
Liittynyt: 01 Heinä 2007, 22:20

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Sylver »

Mulla on ollut aika paljon simin tuotteita. N4F Omppu shampoo ja varsinkin hoitoaine olivat minusta hyviä, System 4 Hair repair suihke selvittää todella hyvin, mutta en tykkää tuoksusta ja se suihkupullo oli huono. Suihki liian suoraan :) ..Bio botanicalia olen myös käyttänyt, mutta siitä en osaa sanoa mitään. Yleisesti System 4 shampoot ovat mulle ainakin huonoja, eivät pese hyvin. Tukkaa saa olla heti seuraavana päivänä pesemässä uudestaan, kun normaalisti pesen joka toinen päivä.
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Viime aikoina olen käyttänyt kesällä alesta ostettua Dermasyd Silkenergy-shampoota. Itse asiassa olin hommannut tämän äidilleni (permishiusten shampoo), mutta hän ei ole tästä innostunut, joten päätin käyttää pois, ennen kuin happanee... (käyttöiäksi mainitaan 6 kk)  ;)
Ajattelin antaa hiuksille vähäksi aikaa hajuttoman shampoon kuurin, sillä hoitoaineissa hajusteita riittää liikaakin...
Ihan mukava shampoo, ei mitään moitittavaa. Määrää on hankala vielä annostella muutaman käytäkerran jälkeen.
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Mulla on kans tuo Silkenergy shampoo, ja mä olen kyllä myös ihan tykännyt.
Ei ole mikään kamalan pesevä shampoo, mutta pesee kuitenkin minun makuun ehkä vähän liian hyvin. Ei siis ole vakituisessa käytössä, mutta tykkään käytellä silloin tällöin. Takuttaa hiuksia vähäsen, mutta ei mitenkään häiritsevästi, ja päänahka tykkää kun tuote on hajusteeton.
En ehkä osta uudestaan kun tuon putelin olen saanut kulutettua loppuun, mutta tuon jo omistamani käyttelen kyllä ihan mielellään kuitenkin. Toi on sellanen perushyvä shampoo, ei ole mitään erityisen hyvää sanottavaa, mutta ei myöskään huonoa. :)
Viimeksi muokannut Memmuuh, 19 Helmi 2008, 17:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
3b F ii
Vastaa Viestiin