SIM

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Marylee kirjoitti: Uutta Similtä:

http://sim.fi/fi-argancare
Nämä ovat aivan ihania &nbsp;<3 Mulla Argan Healing smoothie Reconstructor -naamio purkissa sekä hiuksiin jätettävä Miracle Elixir Oil treatment, jossa silikonia mutta myös oikeaa argan-öljyä. Sopii hyvin latvoihin mutta käytän pituuksiinkin. Ostin myös Miracle Mist-suihkeen, jossa Argan-ja jojobaöljyä silikonien lisäksi.

Aivan ihanilta tuotteilta tuntuvat, erityisesti naamio jättää hiukset unelmankiiltäviksi ja kosteutetuiksi. Ainut miinus näissä tuotteissa on melko korkea hinta. Tässä tapauksessa kuitenkin viitsin maksaa vähän enemmän hyvästä laadusta. Naamiota en olis ikinä raaskinut ostaa, jos en olis kokeillut muutaman kerran näytetuubista ensin. Esim. Pretty.fi myy näitä.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Aloin hiljattain käyttää pari vuotta sitten saamaani Sensido Color Care -kolmikkoa: shampoota, hoitista ja jätettävää. Onkohan nämä vielä Simin valikoimassa...? Nämähän ilmestyi vasta vuonna 2010, mutta en nähnyt näitä Simin sivuilla...

No joka tapauksessa, olen kovasti tykästynyt sarjan shampooseen. Pesee tosi hellävaraisesti ja hoitaen, ja hiukset ei jää huuhdellessa yhtään takkuun. Tuoksu tosin on makuuni liian voimakas, jotenkin halvan hedelmäinen, eikä vaahdon koostumus ole pehmein mahdollinen. Mutta pesutulos on kovasti mieleen. :) Ihan parhaita shampoita mitä olen pitkään aikaan käyttänyt. Tykkään shampoista jotka ei jätä tyveä ihan supernarskuvaksi, mutta eivät kuitenkaan ole silikonisen ylihoitaviakaan.

Sensido-shampoossa on yksi silikoniyhdiste, mutta vasta ihan incin lopussa.

Hoitis on myös ihan kelpo kamaa, selvittää tehokkaasti ja tuntuu liukkaalta hiuksissa. Ei sisällä silikoneja mutta ei toisaalta mitään huippuaineita kuten luonnonöljyjä tai keratiiniakaan, selvittävä ja silottava vaikutus tulee kvateista.

Jätettävä ei ole kummoinen. Varmaan auttaa selvittämään erityisesti takkuuntuvia hiuksia, mutta itse kaipaan jätettäviltä lähinnä sileyttä ja pehmeyttä, ja siihen tarkoitukseen löytyy parempiakin suihkeita. :)

Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Sim on uusinut Dermasyd-tuotteensa. Uudet DS-tuotteet ovat hajusteettomia, väriaineettomia, parabeenittomia ja sulfaatittomia. Uusien DS-hiustenhoitotuotteiden pitäisi tulla myyntiin näinä päivinä, muotoilu- ja viimeistelytuotteet toukokuussa. (Lähde: Tuore Pinni)

evergreen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1688
Liittynyt: 14 Maalis 2012, 18:59

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja evergreen »

Tiivistettyä kokemusta Argan Care -hoitiksesta: Todella tehokasta kosteuttamaan ja pehmentämään, varsinkin silikonittomaksi. Ei tee hiuksia latteiksi tai rasvaisiksi, mutta jonkin verran jättää taipuisaa hoitoaineen tuntua pintaan. Tuoksu on liian vahva ja melko paha, jotenkin iäkäs, kemikaalimainen ja äklö. Tuoksu jää hiuksiin voimakkaana aina seuraavaan pesuun asti. Tehon puolesta korkean hinnan voisi sietää, mutta hajun takia en osta uudelleen ja tuskin jää tämäkään kappale omaan käyttöön. Suosin jatkossakin Simin hajusteettomia muotoilutuotteita, mutta hoitotuotteet eivät oikein nappaa.
Viimeksi muokannut evergreen, 10 Helmi 2015, 15:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1cFii, oma väri.
Louna
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 724
Liittynyt: 30 Syys 2012, 14:41

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Louna »

System 4 Oil Cure Hair Maskissa ja Shale Oil shampoossa näyttää oleven mentholia. Osaisko joku kuvailla, miten voimakkaasti mentholi noissa haisee? Tuleeko sellainen koko suihkuun leviävä tukkoisen nenän avaava käry, vai onko enemmän mieto?
2c F ii
rockabillykhaleesi

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja rockabillykhaleesi »

^Ainakaan Shale Oil -shampoossa ei tuoksu kovin voimakkaasti, en heti edes hoksannut tuoksun perusteella että siinä on mentholia.
Louna
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 724
Liittynyt: 30 Syys 2012, 14:41

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Louna »

^ Kiitos&nbsp; :) Kuulostaa hyvältä, nyt uskallan tilata kokeiltavaksi.
2c F ii
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja elly »

Forme Volume shampoo ja hoitoaine ovat osoittautuneet tosi toimiviksi tuotteiksi, vaikka en olisi uskonut näiden sopivan pitkälle ja karhealle tukalleni. Shampoo vaahtosi runsaasti ja pesi hyvin, kun taas hoitoaine selvitti ja pehmensi hiukset lyhyelläkin vaikutusajalla. Lopputulos on kiiltävä, takuton ja ilmava. Valkoiset pullot ovat minimalistisen tyylikkäät ja tuoksut olivat miedot. Kaikin puolin miellyttävät ja toimivat perustuotteet, joita aion hankkia uudelleen. :)
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja garme »

Livboxissa tullut Oil Cure -naamio hiuksille ja hiuspohjalle oli todella positiivinen yllätys. Pidin tätä eilen saunassa puolisen tuntia, ja hiukset on tänään todella sileät ja kiiltävät mutta samalla jämäkät ja ryhdikkäät. Selvitti myös pesun aiheuttamat takut tehokkaasti.

On todennäköisesti pakko käydä ostamassa täysikokoinen pullo tätä.
iHerb alekoodi: FEW484
Mini-Me

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Mini-Me »

Mä kanssa kokeilin tuota Oil Cure naamiota kun se tuli Livboxissa. Mulle se ei valitettavasti sopinut. Se söi mun väriä ihan hirmusti, en pitänyt hajusta ja hiuksetkaan ei olleet mitenkään erityiset käytön jälkeen. Koko pään hauteena käytin ja annoin olla noin puoli tuntia. Olin kovasti odottanut kokeilua ja tulos oli melkoinen pettymys.
Vastaa Viestiin