SIM

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
tepitepi

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja tepitepi »


Kuulin että SIMIN System 4 tuotteet olisi uudistuneet. Milloinkohan, onko putelit samanlaiset?

Nemain
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 29 Touko 2006, 01:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Nemain »

Bembo kirjoitti:
eOwyn kirjoitti: eikös se corrector-syväpuhdistusshampoo ja hoito ollut SIMin? Onko se miten tujua tavaraa?  Pitäisi saada joku metalleihin ja mineraaleihin pureva syväpuhdistus, mutta sellainen, jonka jälkeen jäis nämä kuivat huitulat vielä kuitenkin päähän :-\

Mulla on tuota ja tykkään kyllä. Ei tee pahaa jälkeä ainakaan tällaiseen lyhyeen, hyväkuntoiseen hiukseen. Tosin hiukset ovat ohuet ja hauraat eli ei mitkään kestohiukset ja silti corrector ei niitä mitenkään murjo. Hoitoainetta saa laittaa sen jälkeen vähän reilummin ja joskus päänahkaa vähän kihelmöi, johtuuko sitten pesuntehon voimakkuudesta, en tiedä mutta voin kyllä muuten suositella. Mulla se vie hiuksista pois vähän epätoivottua punasävyä muttei ihan tarpeeksi kuitenkaan. Hoitista en kuitenkaan raaski enää ostaa. Niiden yhteisteho voisi olla nimittäin vielä tehokkaampaa....
Minulla corrector ei ole ainakaan huonontanut hiusten kuntoa (olivat aikaisemminkin todella helposti katkeavat/irtoavat ), ja käytin shampoota ja hoitoa molempia. Tosin aina käsittelyn jälkeen olen laittanut NG-K-Pak rekku-sekoituksen. Väri sen sijaan muuttui aika paljon. Aikaisemmin hiukseni olivat enemmän punaruskeat, nyt tuli oma maantienväri esille.
1bFii
Manicure - raha parantaa
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Nemain kirjoitti: Minulla corrector ei ole ainakaan huonontanut hiusten kuntoa (olivat aikaisemminkin todella helposti katkeavat/irtoavat ), ja käytin shampoota ja hoitoa molempia. Tosin aina käsittelyn jälkeen olen laittanut NG-K-Pak rekku-sekoituksen. Väri sen sijaan muuttui aika paljon. Aikaisemmin hiukseni olivat enemmän punaruskeat, nyt tuli oma maantienväri esille.

Hei...auttaskohan toi hoitis sitten siihen pulmaan ettei mulla tunnu toi sampoo täysin purevan tohon punasuuteen..pitäsköhän raaskia ostaa se...(hitsi kun tietäis tehoaako se vai ei)..tosin punasuus ei ole ainoa ongelma vaan myös kellertävyys mutta se ei taida tulla mistään metalleista...mua ihmetyttää se että miten sellaista tosi tuhkaisesta hiuksesta tulee aina kasvaessaan sellaisen punertavan keltaisen kukertava ja se on sitten aika tunkkaisen värinen kun kaikkia sävyjä on sekasin...tahtoisin kylmän tuhkaiset tai sit kunnolla punaset mutta en sekasikiötä.... :-*
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Tänään Sitruunassa huomasin jotain Simin omenantuoksuisia shampoita ja hoitsikoita, ja se tuoksu oli kyllä suht ihana :-* Mutta ainoa koko oli litrainen ja sen hinta oli 18€. Kyllä luulis olevan pienemmissäkin puteleissa.. Onkohan siitä hoitoaineesta mihinkään? Olen vähän skeptinen, myönnetään.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
aubergine
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 85
Liittynyt: 22 Kesä 2006, 12:37

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja aubergine »

Mulla on lähes yksinomaan huonoja kokemuksia Sim-tuotteista. Anoppi (parturi) niitä meille usein kantaa. Ilolla tietenkin otan vastaan, mutta poikaystävän käyttöön nuo lähes yksinomaan ovat päätyneet. Uskomattomalta kuulostaa, mutta kaikki kokeilemani Simit ovat aiheuttaneet hilsettä ja sietämätöntä päänahan kutinaa. Ja eikös näiden pitäisi olla erityisesti herkkähipiäisille  ??? Kai näissä on joku aine, jolle olen herkistynyt. Kutina seuraa välittömästi pesun jälkeen, joten pakko se on tästä johtua.

Omenashampoota käytän edelleen satunnaisesti. Tuoksu on tosiaan hyvä. Kookoshoitoaineen teho on aivan nolla. Ehkä sopivat paremmin ns. normaaleille hyväkuntoisille hiuksille. Kokonaisuudessaan jäänyt sarjasta huono vaikutelma. Poikkeuksena aikoinaan hiusmessuilta ostamani Energy mask, joka oli muistaakseni kelpokamaa. Jos jostain tätä saa 5€, niin kertokaa toki minullekin.  ;)
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Tänään kirpparilla näpläilin Dermasyd-värjättyjen hiusten suihketta kiinnostuneena mutta kavahdin sitä tuoksua sen verran että aloin epäilemään sisältöä. Kuuluuko sen tuoksua kynsilakanpoistoaineelta? ;D
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Nuppu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1175
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 12:31

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Nuppu »

Tungen nyt tähän kysymykseni Simin CX Correctoreista. Päädyin ostamaan kyseiset tuotteet (shampoo ja elixir), koska olen menossa n. viikon reissulle paikkaan, jossa hiukset pestään kaivovedellä. Saunomme siellä varmasti päivittäin, joten tulen pesemään hiuksenikin yhtä usein. Tuskin minun joka pesukerralla kannattaa käyttää Correctoreja? Joka pesun yhteydessähän niitä metalleja pääsee hiuksiin, kun niitä kerran siinä vedessä on, mutta eikö yhtä lailla se ole hiuksille rasite, jos joka kerta käytän noin "vahvoja" aineita? (Vai ovatko ne vahvoja? En minä tiedä.  ???)

Jos nyt oletetaan, että en joka kerta pesisi Correctoreilla, niin kannattaisiko mun ajoittaa jollain muulla aineella pesut siihen yhteyteen, kun pääsen pesemään järvivedellä (joka todennäköisesti mahdollistuu pari kertaa viikon aikana)? Vai onko tällä merkitystä?

Sitten vielä yksi kysymys. Voiko tuon Elixirin jälkeen laittaa vielä tehohoidon? Itse en ainakaan näe mitään syytä, miksi ei voisi.  ???

Jos nyt edes johonkin näistä saisi vastauksen  ;)
zadu

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja zadu »

Mistä Energymaskia nyt sitten löytääkään? Ja minkälaisessa purnukasta se uudistumisen jälkeen löytyy?

Hiukset kaipailisi sitä, mut en o vielä lähteny sitä ettimään kun viimeks se kampaaja tosiaan sanoi, ettei sitä enää valmisteta ollenkaan ja sen takia myi ne loput pois 5e/kpl.

Eli joko sitä taas löytää?
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Bembo »

Niin ja mitens tuo Dermasyd sarja yleensä? Se on uudistunu ja sitä on karsittu. Pulloihin on tullu tyhmännäköisiä värilisäyksiä ja säilöntäaineita on lisätty niin ettei sarja ole enää se ennen mainostettu säilöntäaineeton. Minusta tosi tylsää. Hamstrasin alennuksesta muutaman pullon varastoon sitä vanhaa sarjaa.

Mitenkähän muotoiluotuotteiden laita? Simin sivuilta ne on poistettu eikä kampaajakaan tiennyt milloin tulisi uudestaan niitä myyntiin, vai pari kappaletta niitä jäljellä mutta ne eivät olleet alennuksessa kuten vanhat shamoot ja hoitikiset...hö?.. :o
zadu

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja zadu »

SIM:n nettisivuja selailin eikä siellä enää mainittu mitään energymaskista tai sitten ei vaan osu silmiin. Mysteeri! Onko sitä nyt enää saatavissa vai ei?  ???

Kieltämättä vähän oudolta tuntuu, jos olis kun kampaaja ja samalla kampaamon omistaja sanoi, että energymask lopetetaan. Luulisi että olis perillä myymistään tuotteista.. Täällä kuitenkii joku aika sitten sanottiin, ettei sitä lopeteta.

Hmm..
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^ Itsekin ostin energymaskini alennuksesta. Sai kyllä sellaisen kuvan että lopetetaan...

Ei ole muuten kovin kummoista ainetta tukalleni. Pari kertaa kokeillut, toisen kerran saunassa. Eipä se ihmeempiä valitettavasti tehnyt. Tämä pörrö kaipaileekin luultavasti enemmän kosteuttavia tuotteita kun korjaavia.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
nanai
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 374
Liittynyt: 08 Helmi 2006, 08:11

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja nanai »

^ Minulla on ihan vastakkaisia kokemuksia Energymaskista. Laitoin sitä toissapäivänä päähän ja menin saunaan puoleksi tunniksi. Huuhteun jälkeen hiukset olivat melkein takuttomat, mikä on harvinaista tässä päässä. Parasta on kuitenkin jämäkkyys ja mieletön kiilto, joka ilmeni hiusten kuivuttua. Käytän useimmiten kosteuttavia tuotteita ja tämmöinen tehorakennepaikkaus tekee kyllä terää silloin tällöin.
I'm a tree that grows hearts
One for each that you take
You're the intruders hand
I'm the branch that you break
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Nuppu kirjoitti: Tungen nyt tähän kysymykseni Simin CX Correctoreista. Päädyin ostamaan kyseiset tuotteet (shampoo ja elixir), koska olen menossa n. viikon reissulle paikkaan, jossa hiukset pestään kaivovedellä. Saunomme siellä varmasti päivittäin, joten tulen pesemään hiuksenikin yhtä usein. Tuskin minun joka pesukerralla kannattaa käyttää Correctoreja? Joka pesun yhteydessähän niitä metalleja pääsee hiuksiin, kun niitä kerran siinä vedessä on, mutta eikö yhtä lailla se ole hiuksille rasite, jos joka kerta käytän noin "vahvoja" aineita? (Vai ovatko ne vahvoja? En minä tiedä.  ???)

Jos nyt oletetaan, että en joka kerta pesisi Correctoreilla, niin kannattaisiko mun ajoittaa jollain muulla aineella pesut siihen yhteyteen, kun pääsen pesemään järvivedellä (joka todennäköisesti mahdollistuu pari kertaa viikon aikana)? Vai onko tällä merkitystä?

Sitten vielä yksi kysymys. Voiko tuon Elixirin jälkeen laittaa vielä tehohoidon? Itse en ainakaan näe mitään syytä, miksi ei voisi.  ???

Jos nyt edes johonkin näistä saisi vastauksen  ;)
Mielestäni voisit käyttää reissussa normaaleja tuotteita ja ajoittaa tuon correctorin käytön matkan jälkeen. Tai pestä kerran reissun puolivälissä corrector shampoolla ja käyttää normaalia hoitoainetta ja sitten vasta kotiin palattuasi tehdä kunnon syväputsauksen pullojen kyljessä olevien ohjeiden mukaan. Näin siksi, että jos viikon aikana peset muutaman kerran kaivovedellä, niin ei niitä kertymiä nyt niin nopeasti pääse kehittymään. Corrector on kuitenkin syväpuhdistava tuote ja näin ollen aika rankka käsittely joka päivä tehtäväksi. Voit laittaa elixirin jälkeen tehohoidon.
Viimeksi muokannut Amilo, 16 Loka 2006, 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Marylee kirjoitti: Tiedoksi vain että Similtä on tullut ihan uusi tuote, jota näin jo mainostettavankin: Therapeutic Hair Repair -hoitospray.

http://www.sim.fi/System4/sr.html


Onko kukaan kokeillut tuota Hair Repairia? Olisi mielenkiintoista  nähdä inci...
2aFii
pippuri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 197
Liittynyt: 16 Loka 2006, 08:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja pippuri »



nostelen tätä viestiä...jos joku ois niin ihana et sais kaivettua jostain ton SIMin System4
HAIR REPAIRin incin???...please!!! ( kun ei sitä tällä kylällä oo myynnissä )



2aFii
Vastaa Viestiin