SIM

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
blackcat85

SIM

Viesti Kirjoittaja blackcat85 »

En nähnyt tällaista aihetta vielä, enkä löytänyt haullakaan joten uskaltanen aloittaa uuden. ;)

Törmäsin tänään kauppoja kierrellessäni aivan ihanan tuoksuisiin Simin Nature 4 Future -tuotteisiin. :-* Piti sitten heti rynnätä tänne foorumille kyselemään että olisko jollain kokemuksia näistä N4F-tuotteista?

Tekisi mieli kovasti kokeilla, kun ei hintakaan päätä huimannut, mutta en uskaltanut vielä ostaa jos ovatkin ihan turhaa tavaraa..
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Minun ihan ensimmäinen kampaamosta ostettu hiustuote oli Sim nature 4 futuren vanilla keratin liquid (tai jotain sinne päin) ja samalla se oli ensimmäinen hoitosuihke jota käytin. Tykkäsin silloin kovasti ja tuoksukin oli mun mieleen. Tuskimpa tuo hurjan hoitavaa oli, mutta kyllä se selvittelyyn ja kostutteluun kelpaisi vieläkin.

Simin tuotteista tekisi mieli kokeilla ainakin energymaskia.
Lilly Missy

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mulla on tuota samaa mistä Ananas mainitsi. Tykkään siitä kyllä kovasti :-* Ja mies tykkää tuoksusta ;D
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mulla on tuota N4F Nature 4 Future Exotic Flower Hydrating Shampoota, ja tykkään kyllä tosi paljon siitä. Vaahtoaa mukavasti, tuoksuu niiiiin ihanalle ja kosteuttaa käsiteltyjä ja vaurioituneita hiuksia. Vitamiinirikas shampoo!.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Melisande

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Melisande »

Mulla taas on ollut käytössä Exotic Flower Hydrating Balm, jota käytän tehohoitona muutaman minuutin vaikutusajalla ja hyvää tekee   :-*  Tuotteen lupaillaan kosteuttavan ja paikkaavan vaurioituneita hiuksia sekä hiuslatvoja ja hintakin sopiva (n. 12 € muistelisin). Tuoksukin miellyttää.

Cream Vanilla Keratin Balm taas ei ollut oikein mistään kotoisin, tukka jäi takkuiseksi ja jotenkin tahmaisen tuntuiseksi.

Viimeksi muokannut Melisande, 30 Touko 2006, 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Minulla on N4F tuuheuttava omenashampoo ja hoitis.
Sampoo ei ole mitenkään ihmeellistä mutta hoitis selvittää hyvin ja jättää hiukset ilmaviksi ja pehmeiksi,muistaakseni siinä taitaa olla silareita jonkin verran.
Lisäplussaa aivan ihanasta tuoksusta. :-*
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
rolla

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mullakin ensimmäinen ostos oli just simin joku hoitosuihke vai mikä olikaan. Silloin vuosia sitten niitä oli enemmänkin myynnissä, nykyään en ole edes pahemmin nähnyt. Ei mulla mitkään huonotkaan muistikuvat suihkeesta ole, vois vaikka ostaa uudelleen jos tulisi vastaan.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Kikka kirjoitti: Mulla on tuota N4F Nature 4 Future Exotic Flower Hydrating Shampoota, ja tykkään kyllä tosi paljon siitä. Vaahtoaa mukavasti, tuoksuu niiiiin ihanalle ja kosteuttaa käsiteltyjä ja vaurioituneita hiuksia. Vitamiinirikas shampoo!.
Minullakin tuota. Ja aika lailla samanlaisia kokemuksia, tosin muistaakseni haju ei ollut mitenkään erityinen. Ensimmäinen kampaamotuotteeni. :)
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Penny »

Rolla kirjoitti: Mullakin ensimmäinen ostos oli just simin joku hoitosuihke vai mikä olikaan. Silloin vuosia sitten niitä oli enemmänkin myynnissä, nykyään en ole edes pahemmin nähnyt. Ei mulla mitkään huonotkaan muistikuvat suihkeesta ole, vois vaikka ostaa uudelleen jos tulisi vastaan.
Ainakin Sim Dermasydin suihkeisiin oli pullojen uudistuksen myötä jokunen vuosi sitten tullut Alcohol denatia.

Tuolta voi katsella joidenkin SIMin tuotteiden INCIT:
http://www.kampaamomerja.net/cgi-bin/na ... lmistaja=2

Ja tuolla hajusteettomien tuotteiden ketjussa sivutaan asiaa/kokemuksia SIMin tuotteista:
http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... ic.php?t=4
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
Hanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 18:15

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Hanna »

Minulla on ollut ainakin tuota Cream Vanilla Keratin Balmia, käytin sitä joskus muutama vuosi sitten co-pesuissa, siihen se taitaa olla tarkoitettukin? Exotic Flower- suihketta olen kanssa käyttänyt joskus kauan sitten. Molemmista tykkäsin silloin paljon, en tiedä onko nuo vielä samanlaista tavaraa nykyään. Ei ole missään oikein enää näkynyt tuota N4F-sarjaa. Ja ne kaikki tuoksut oli ihania!

Melkein unohdin: Kokemusta on myös DS-sarjasta. Se taisikin olla hajusteeton. Kokeilu on Fortyplus sh + ha, Shinyblond sh + jatettävä suihke, Colorcare sh + ha, sekä Hydroactive sarja. Siitäkin on vaan jo vuosia aikaa, voi olla sisältökin muuttunut. Muistelisin, että noissa eri tuotteissa ei paljon eroja ollut. Taisin tykätä kuitenkin eniten Fortyplus-sarjasta. Nyt varmaan toimisi nuo kuitenkin paremmin, silloin oli nimittäin huonokuntoisemmat hiukset.
Viimeksi muokannut Hanna, 30 Touko 2006, 19:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 811
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:13

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Riia »

Mulla lojuu tuollakaapin perukoilla pullollinen Sim dermasydin hoitosuihke värjätyille hiuksille. Käyttämättä on jäänyt kamalan hajunsa takia, mun mielestä se löyhkää ihan viskille! Sitä kun suihkiin päähänsä ja ajaa puhallusratsiaan, niin ei kyllä poliisit usko, jos puhallustulos on nolla ;D
Kutrit: Alaselkään ulottuvat, tummat ja muutamalla punaisella raidalla tehostetut, kuivat, karkeat ja luonnonkiharat.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Rolla kirjoitti: Mullakin ensimmäinen ostos oli just simin joku hoitosuihke vai mikä olikaan. Silloin vuosia sitten niitä oli enemmänkin myynnissä, nykyään en ole edes pahemmin nähnyt.
Mun allergisoiva kampaajaystäväni myy pelkästään Simin tuotteita liikkeessään, joten kyllä näitä sentään vielä paljonkin näkee....
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Jonsu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2334
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:21

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Jonsu »

Kikka kirjoitti:
Rolla kirjoitti: Mullakin ensimmäinen ostos oli just simin joku hoitosuihke vai mikä olikaan. Silloin vuosia sitten niitä oli enemmänkin myynnissä, nykyään en ole edes pahemmin nähnyt.
Mun allergisoiva kampaajaystäväni myy pelkästään Simin tuotteita liikkeessään, joten kyllä näitä sentään vielä paljonkin näkee....
Kyllä niitä täällä Lohjallakin näkee. Yleensä kampaajat jotka myy tuota Simiä on ns. lähiöpartureita jotka myy lisäksi Cutrinia ja Constiania eikä mitään huippusarjoja. En yleensä edes noteeraa näitä paikkoja ja kierrän kaukaa.
Lilly Missy

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mäki tilasin omani Hs:ltä, kun oli joku vip-tarjous... Mutta en ole vakikampaamossani noita nähnyt, siellä on kyllä niin paljon kaikkea, että voivat hukkua joukkoon...
Euphoria

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Shinyblondia minullakin on ja se on ihan hyvää. Tukkani on lyhyt, joten en tarvitse mitään ihmeaineita. Ei tuo kyllä tee hiusten värille mitään.
Vastaa Viestiin