Sivu 1/1

SIM

Lähetetty: 29 Touko 2006, 22:40
Kirjoittaja blackcat85
En nähnyt tällaista aihetta vielä, enkä löytänyt haullakaan joten uskaltanen aloittaa uuden. ;)

Törmäsin tänään kauppoja kierrellessäni aivan ihanan tuoksuisiin Simin Nature 4 Future -tuotteisiin. :-* Piti sitten heti rynnätä tänne foorumille kyselemään että olisko jollain kokemuksia näistä N4F-tuotteista?

Tekisi mieli kovasti kokeilla, kun ei hintakaan päätä huimannut, mutta en uskaltanut vielä ostaa jos ovatkin ihan turhaa tavaraa..

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 07:47
Kirjoittaja Ananas
Minun ihan ensimmäinen kampaamosta ostettu hiustuote oli Sim nature 4 futuren vanilla keratin liquid (tai jotain sinne päin) ja samalla se oli ensimmäinen hoitosuihke jota käytin. Tykkäsin silloin kovasti ja tuoksukin oli mun mieleen. Tuskimpa tuo hurjan hoitavaa oli, mutta kyllä se selvittelyyn ja kostutteluun kelpaisi vieläkin.

Simin tuotteista tekisi mieli kokeilla ainakin energymaskia.

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 10:16
Kirjoittaja Lilly Missy
Mulla on tuota samaa mistä Ananas mainitsi. Tykkään siitä kyllä kovasti :-* Ja mies tykkää tuoksusta ;D

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 14:32
Kirjoittaja Kikka
Mulla on tuota N4F Nature 4 Future Exotic Flower Hydrating Shampoota, ja tykkään kyllä tosi paljon siitä. Vaahtoaa mukavasti, tuoksuu niiiiin ihanalle ja kosteuttaa käsiteltyjä ja vaurioituneita hiuksia. Vitamiinirikas shampoo!.

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 14:33
Kirjoittaja Melisande
Mulla taas on ollut käytössä Exotic Flower Hydrating Balm, jota käytän tehohoitona muutaman minuutin vaikutusajalla ja hyvää tekee   :-*  Tuotteen lupaillaan kosteuttavan ja paikkaavan vaurioituneita hiuksia sekä hiuslatvoja ja hintakin sopiva (n. 12 € muistelisin). Tuoksukin miellyttää.

Cream Vanilla Keratin Balm taas ei ollut oikein mistään kotoisin, tukka jäi takkuiseksi ja jotenkin tahmaisen tuntuiseksi.


Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 15:46
Kirjoittaja Chronos
Minulla on N4F tuuheuttava omenashampoo ja hoitis.
Sampoo ei ole mitenkään ihmeellistä mutta hoitis selvittää hyvin ja jättää hiukset ilmaviksi ja pehmeiksi,muistaakseni siinä taitaa olla silareita jonkin verran.
Lisäplussaa aivan ihanasta tuoksusta. :-*

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 17:27
Kirjoittaja rolla
Mullakin ensimmäinen ostos oli just simin joku hoitosuihke vai mikä olikaan. Silloin vuosia sitten niitä oli enemmänkin myynnissä, nykyään en ole edes pahemmin nähnyt. Ei mulla mitkään huonotkaan muistikuvat suihkeesta ole, vois vaikka ostaa uudelleen jos tulisi vastaan.

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 18:40
Kirjoittaja Mariatar
Kikka kirjoitti: Mulla on tuota N4F Nature 4 Future Exotic Flower Hydrating Shampoota, ja tykkään kyllä tosi paljon siitä. Vaahtoaa mukavasti, tuoksuu niiiiin ihanalle ja kosteuttaa käsiteltyjä ja vaurioituneita hiuksia. Vitamiinirikas shampoo!.
Minullakin tuota. Ja aika lailla samanlaisia kokemuksia, tosin muistaakseni haju ei ollut mitenkään erityinen. Ensimmäinen kampaamotuotteeni. :)

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 18:56
Kirjoittaja Penny
Rolla kirjoitti: Mullakin ensimmäinen ostos oli just simin joku hoitosuihke vai mikä olikaan. Silloin vuosia sitten niitä oli enemmänkin myynnissä, nykyään en ole edes pahemmin nähnyt. Ei mulla mitkään huonotkaan muistikuvat suihkeesta ole, vois vaikka ostaa uudelleen jos tulisi vastaan.
Ainakin Sim Dermasydin suihkeisiin oli pullojen uudistuksen myötä jokunen vuosi sitten tullut Alcohol denatia.

Tuolta voi katsella joidenkin SIMin tuotteiden INCIT:
http://www.kampaamomerja.net/cgi-bin/na ... lmistaja=2

Ja tuolla hajusteettomien tuotteiden ketjussa sivutaan asiaa/kokemuksia SIMin tuotteista:
http://juurikasvu.org/smf/http://localh ... ic.php?t=4

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 19:13
Kirjoittaja Hanna
Minulla on ollut ainakin tuota Cream Vanilla Keratin Balmia, käytin sitä joskus muutama vuosi sitten co-pesuissa, siihen se taitaa olla tarkoitettukin? Exotic Flower- suihketta olen kanssa käyttänyt joskus kauan sitten. Molemmista tykkäsin silloin paljon, en tiedä onko nuo vielä samanlaista tavaraa nykyään. Ei ole missään oikein enää näkynyt tuota N4F-sarjaa. Ja ne kaikki tuoksut oli ihania!

Melkein unohdin: Kokemusta on myös DS-sarjasta. Se taisikin olla hajusteeton. Kokeilu on Fortyplus sh + ha, Shinyblond sh + jatettävä suihke, Colorcare sh + ha, sekä Hydroactive sarja. Siitäkin on vaan jo vuosia aikaa, voi olla sisältökin muuttunut. Muistelisin, että noissa eri tuotteissa ei paljon eroja ollut. Taisin tykätä kuitenkin eniten Fortyplus-sarjasta. Nyt varmaan toimisi nuo kuitenkin paremmin, silloin oli nimittäin huonokuntoisemmat hiukset.

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 19:40
Kirjoittaja Riia
Mulla lojuu tuollakaapin perukoilla pullollinen Sim dermasydin hoitosuihke värjätyille hiuksille. Käyttämättä on jäänyt kamalan hajunsa takia, mun mielestä se löyhkää ihan viskille! Sitä kun suihkiin päähänsä ja ajaa puhallusratsiaan, niin ei kyllä poliisit usko, jos puhallustulos on nolla ;D

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Touko 2006, 21:43
Kirjoittaja Kikka
Rolla kirjoitti: Mullakin ensimmäinen ostos oli just simin joku hoitosuihke vai mikä olikaan. Silloin vuosia sitten niitä oli enemmänkin myynnissä, nykyään en ole edes pahemmin nähnyt.
Mun allergisoiva kampaajaystäväni myy pelkästään Simin tuotteita liikkeessään, joten kyllä näitä sentään vielä paljonkin näkee....

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Touko 2006, 05:40
Kirjoittaja Jonsu
Kikka kirjoitti:
Rolla kirjoitti: Mullakin ensimmäinen ostos oli just simin joku hoitosuihke vai mikä olikaan. Silloin vuosia sitten niitä oli enemmänkin myynnissä, nykyään en ole edes pahemmin nähnyt.
Mun allergisoiva kampaajaystäväni myy pelkästään Simin tuotteita liikkeessään, joten kyllä näitä sentään vielä paljonkin näkee....
Kyllä niitä täällä Lohjallakin näkee. Yleensä kampaajat jotka myy tuota Simiä on ns. lähiöpartureita jotka myy lisäksi Cutrinia ja Constiania eikä mitään huippusarjoja. En yleensä edes noteeraa näitä paikkoja ja kierrän kaukaa.

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Touko 2006, 08:54
Kirjoittaja Lilly Missy
Mäki tilasin omani Hs:ltä, kun oli joku vip-tarjous... Mutta en ole vakikampaamossani noita nähnyt, siellä on kyllä niin paljon kaikkea, että voivat hukkua joukkoon...

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Touko 2006, 11:29
Kirjoittaja Euphoria
Shinyblondia minullakin on ja se on ihan hyvää. Tukkani on lyhyt, joten en tarvitse mitään ihmeaineita. Ei tuo kyllä tee hiusten värille mitään.

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Touko 2006, 22:30
Kirjoittaja Mrs. Priest
Olin ihastunut  N4F keratiinisuihkeeseen, mutta uusin INCI jotenki kuivattaa hiuksia. Suosittelen ohuille hiuksille, jotka ei ole kuivat. En tiedä perustuuko aineen idea (kuivattavana) pörhöisyytenä hiuksiin, että siten ovat runsaammat, kuten tuotteessa joskus luvattiin. Hmm....aika neutraalin arvosanan annan...käytän vielä joskus itsekin.

Vs: SIM

Lähetetty: 01 Kesä 2006, 11:10
Kirjoittaja Lilly Missy
InvisibleBun kirjoitti: Olin ihastunut  N4F keratiinisuihkeeseen, mutta uusin INCI jotenki kuivattaa hiuksia. Suosittelen ohuille hiuksille, jotka ei ole kuivat. En tiedä perustuuko aineen idea (kuivattavana) pörhöisyytenä hiuksiin, että siten ovat runsaammat, kuten tuotteessa joskus luvattiin. Hmm....aika neutraalin arvosanan annan...käytän vielä joskus itsekin.
Mulle yks kampaaja kerran selitti, että keratiinia sisältävillä tuotteilla on taipumus tehdä hiuksista kuivan tuntuiset jos niissä ei ole riittävästi pehmittäviä ainesosia. Mutta mulla on varmaan tuo uusin versio, enkä mä oo kyllä huomannu et se kuivattais. Tosin käytän kyllä montaa eri jätettävää sekaisin pesujen jälkeen, että ei tule välttämättä samaa laitettua kahta kertaa peräkkäin.

Vs: SIM

Lähetetty: 01 Kesä 2006, 18:40
Kirjoittaja maxfactor
Mä olen kokeillu noita System 4 tuotteita ja varsinkin tuo Hydro Care hoitoaine on tosi hyvä.

Vs: SIM

Lähetetty: 02 Kesä 2006, 16:59
Kirjoittaja PoohBear
Penny kirjoitti:
Ainakin Sim Dermasydin suihkeisiin oli pullojen uudistuksen myötä jokunen vuosi sitten tullut Alcohol denatia.
Ostin pari päivää sitten Dermasydin Shinyblond jätettävän suihkeen ja siinä ei ole alkomahoolia, niinkuin joku tuolla hajuttomassa ketjussa kertoikin :)

Vs: SIM

Lähetetty: 03 Kesä 2006, 16:24
Kirjoittaja Sanna
Ananas kirjoitti: Minun ihan ensimmäinen kampaamosta ostettu hiustuote oli Sim nature 4 futuren vanilla keratin liquid (tai jotain sinne päin)
Minullakin on ollut tuota, heitin juuri vähän aikaa sitten jämän roskiin, kun se ei millään tahtonut loppua. En erityisemmin tykännyt, sopi lähinnä hiusten kostuttamiseen pesujen välillä, koska ei tuntunut tekevän hiuksille yhtään mitään. Tuoksun takia tuon aikoinaan ostin (tai siis tilasin haistelematta ensin), mutta ei se minusta edes tuoksunut kunnolla vaniljalle.

Vs: SIM

Lähetetty: 05 Kesä 2006, 20:58
Kirjoittaja Amilo
Olen kokeillut Shiny Blond shampoota ja oli ihan jees, nyt on odottamassa joku hoitavampi. Dermasydin hiuslakka on hyvää muuten, mutta tuoksuttomuus on kamalaa, hirveä katku! Tykkään myös Profuse- sarjan shampoista.

Vs: SIM

Lähetetty: 18 Heinä 2006, 22:42
Kirjoittaja Ninnikkä
minulta löytyypi tuota N4F volume omena sampoota. usein ja paljoa en ole vielä käytellyt, mutta tuoksu on ainakin aivan ihana.  :-*

Vs: SIM

Lähetetty: 25 Heinä 2006, 21:29
Kirjoittaja erksu
Kellään kokemuksia Sim Future 4-sarjan Fresh Mint Cool Shampoosta? Kiinnostaa kovasti tuo viilentävä ja rauhoittava ominaisuus :) Epäilyttää vain tuo "sopii kaikille hiustyypeille" -lause. Ettei vaan kuivata ym.?

Vs: SIM

Lähetetty: 27 Heinä 2006, 20:47
Kirjoittaja Bambi
Mites onko kellään kokemuksia SIMin OptimumRepair energymaskista? Muistaakseni edesmenneellä foorumilla siitä tykättiin. Ostin sitä joskus pari vuotta sitten, ja silloin en lämmennyt, mutta ajattelin antaa sille nyt uuden mahdollisuuden kun halvalla sain.

Elikkä mielellään kokemuksia? Kuinka pitkällä vaikutusajalla olette pitäneet? ja tuliko hiuksista hyväntuntuiset? Kuinka usein olette käyttäneet? Muistelen jonkun maininneen sen olleen varsinainen värinsyöjä tosin.

Vs: SIM

Lähetetty: 27 Heinä 2006, 21:23
Kirjoittaja rolla
Paljon sitä pari vuotta sitten kehuttiin ja se oli silloinen hittituote, nykyään taitaa olla ng. Mä myös kokeilin sen purkillisen, muttei vakuuttanut erityisemmin silloin ainakaan ja hintaakin oli lähemmäs pari kymppiä.

Vs: SIM

Lähetetty: 27 Heinä 2006, 21:40
Kirjoittaja Tuulikaappi
Mä ainakin tykkäsin tuosta Energymaskista paljon. Se on niitä harvoja tuotteita, joita takuuvarmasti ostan joskus uudestaan. Käytin sitä samanlaisella vaikutusajalla kuin muitakin tehiksiä, eli 45 minuutista pariin tuntiin. Hiuksista tuli kivat ja sileät, paljon paremmat kuin esim. O&H:lla.

Mistä sä Bambi muuten löysit sitä halvalla, ja oliko joku alekampanja? Oon tulossa Helsinkiin muutaman viikon päästä, ja jos tuota Energymaskia silloin jostain saa halvalla, niin voisi pari purkkia ostaa varastoon. :)

Vs: SIM

Lähetetty: 27 Heinä 2006, 22:45
Kirjoittaja Bambi
Itseasiassa sain tilattua sitä kaverin kautta tukkuliikkeestä tukkuhintaan. Ei ollut kuitenkaan kamapaamotukku. Eli pelkkä tukkuhinta + alv, jonka jälkeen hintaa tuli tuotteelle n. 14-15 € muistaakseni. Kokeilemisen arvoista jälleen siis.

Laitoin muuten tänään ekan kerran NG:tä, ja tuntui selvittävän hiukset tosi hyvin, katsotaan miltä näyttävät kuivuttuaan. Taitaa olla aika hyvä tuote. Seuraavalla kerralla kokeilen energymaskia. Se ois varmaankin hyvä laittaa saunaan pyyhkeen alle. Mä en yleensä ole jaksanut pitää tehohoitoja kuin n. 15-20 min. päässä, mutta jos saunassa saisi pidettyä kaummin. Vaikutus olisi varmaan pitemmän ajan myötä tietenkin parempi.

Vs: SIM

Lähetetty: 28 Heinä 2006, 11:52
Kirjoittaja PoohBear
Tykkäilen Energymaskista ja hyvä niin, koska on ainut hajusteeton tehohoito (ai niin, onhan LV:llä joku tehis).
Pidän kanssa pitkällä vaikutusajalla, yleensä vähintään tunnin ja laitan pintaa silottavan pikahoitdon vielä hetkeksi Energyn huuhtelun jälkeen.

Tapiolassa oleva Stop kampaamokauppa myy muuten Energyä 13€ normaali hintaan, sieltä olen omani hakenut ja aina kun on -40%, niin haen useamman ;)

Vs: SIM

Lähetetty: 28 Heinä 2006, 16:31
Kirjoittaja Tuulikaappi
PoohBear kirjoitti: Tapiolassa oleva Stop kampaamokauppa myy muuten Energyä 13€ normaali hintaan, sieltä olen omani hakenut ja aina kun on -40%, niin haen useamman ;)
Jos en ihan väärin muista, niin Jyväskylässäkin on Stop, ja siellä myös tuo Energymask oli normaalihintaisena 13 euroa. Kuuluvat varmaan samaan ketjuun (en kyllä tiennyt, että toi on ketjuliike...). Pitääkin kyttäillä sitten noita alennusmyyntejä. ;D

Vs: SIM

Lähetetty: 29 Heinä 2006, 01:05
Kirjoittaja zadu
Menin tällä viikolla ostamaan energymaskia ja ihmettelin kun ei sitä hyllyiltä löytynyt. On kuuleman loppunut ja sitä ei kuuleman valmisteta enää ollenkaan  :o Aikamoinen pettymys kun sitä on tullut käytettyä jo monta vuotta ja olin tosi tyytyväinen tuotteeseen.

Mikähän energymaskin tilalle?

Vs: SIM

Lähetetty: 29 Heinä 2006, 01:26
Kirjoittaja Tuulikaappi
^ Ei voi olla totta. :o [kirosana] [toinen kirosana] Kerrankin löysin sellasen tuotteen, josta oikeesti tykkäsin tosi paljon, ja tietysti sillon sen valmistus lopetetaan.

Vs: SIM

Lähetetty: 18 Elo 2006, 16:23
Kirjoittaja maxfactor
Nyt tuli sit testattua tuo System4 sarjan oil cure ja erittäin tyytyväinen olen. Auringon kuivattamista hiuksista tuli ihanan pehmeät eikä haalistanut väriäkään.
Taidan alkaa muutenkin Simin tuotteita käyttämään kun pääsin tukkuasiakkaaksi niin saa -20% alennusta normaali hinnasta  :)

Vs: SIM

Lähetetty: 18 Elo 2006, 20:30
Kirjoittaja Tepa
Simin tuotteista mulla on Energymask ja N4F Cream Vanilla Keratin liquid. Molemmista olen kyllä tykännyt. Tuo suihke tuoksuu ihanalta. Tuo Energymask on munkin mielestä ihan hyvää ainetta, jättää hiukset jämäköiksi. Kurja juttu, jos sen valmistus lopetetaan, tosin ainakin Simin nettisivuilla Energymask oli vielä mainittu...

Vs: SIM

Lähetetty: 21 Elo 2006, 14:40
Kirjoittaja Tuulikaappi
Olinpa reipas ja soittelin Simille ja kysyin Energymaskin kohtalosta. Dermasyd-sarja tosiaan on uudistumassa ja sitä kuulemma supistetaan jonkin verran. Energymask kuitenkin säilyy ja sen valmistus jatkuu. On kuulemma niin suosittu tuote, että sen lopettaminen olisi todella epätodennäköistä ja hölmöäkin (miksi lahdata lypsävä lehmä...). Purkin ulkonäkö muuttunee jossain vaiheessa, mutta sisältöön ei kuulemma kosketa. Mua palveli tuolla oikein mukava ja ystävällinen nainen, joka - kun ei ihan satavarmaksi asiaa tiennyt - otti mun puhelinnumeron ylös, lupasi kysellä asiaa esimiehiltään ja soittaa sitten mulle takaisin. Niin tekikin, joten tuon pitäisi olla aika varmaa tietoa. Tämä hurraa. :)

Vs: SIM

Lähetetty: 21 Elo 2006, 15:02
Kirjoittaja PoohBear
Heh, oltiin samalla asialla. :)
Tiedustelin mailitse myöskin tuosta Energymaskista ja sain tänään vastauksen. Dermasyd sarja tosiaankin uudistuu vuoden vaihteessa, mutta Energymaskin pitäisi pysyä ennallaan.
Jei!  :D

Vs: SIM

Lähetetty: 21 Elo 2006, 15:03
Kirjoittaja Chaos
Loistavaa sitten pääsen itsekin testaamaan tuota Energymaskia :)

Vs: SIM

Lähetetty: 21 Elo 2006, 15:29
Kirjoittaja Tuulikaappi
PoohBear kirjoitti: Heh, oltiin samalla asialla. :)
Tiedustelin mailitse myöskin tuosta Energymaskista ja sain tänään vastauksen.
Se nainen sanoikin, että oli saanut ihan vastikään saman kysymyksen sähköpostitse ja kyseli, olinko minä laittanut myös mailia. Arvelinkin, että saattoi olla joku toinen juures asialla. :D

Vs: SIM

Lähetetty: 21 Elo 2006, 18:59
Kirjoittaja eOwyn
eikös se corrector-syväpuhdistusshampoo ja hoito ollut SIMin? Onko se miten tujua tavaraa?  Pitäisi saada joku metalleihin ja mineraaleihin pureva syväpuhdistus, mutta sellainen, jonka jälkeen jäis nämä kuivat huitulat vielä kuitenkin päähän :-\

Vs: SIM

Lähetetty: 22 Elo 2006, 11:26
Kirjoittaja tepitepi


Millasta tuo Simin Sim Future 4-sarjan Fresh Mint cool shampoo on, mietin että voisko käyttää sitä rasvoittuville hiuksiile välipesuna esim. joka toinen päivä.


Vs: SIM

Lähetetty: 22 Elo 2006, 12:06
Kirjoittaja Bembo
eOwyn kirjoitti: eikös se corrector-syväpuhdistusshampoo ja hoito ollut SIMin? Onko se miten tujua tavaraa?  Pitäisi saada joku metalleihin ja mineraaleihin pureva syväpuhdistus, mutta sellainen, jonka jälkeen jäis nämä kuivat huitulat vielä kuitenkin päähän :-\

Mulla on tuota ja tykkään kyllä. Ei tee pahaa jälkeä ainakaan tällaiseen lyhyeen, hyväkuntoiseen hiukseen. Tosin hiukset ovat ohuet ja hauraat eli ei mitkään kestohiukset ja silti corrector ei niitä mitenkään murjo. Hoitoainetta saa laittaa sen jälkeen vähän reilummin ja joskus päänahkaa vähän kihelmöi, johtuuko sitten pesuntehon voimakkuudesta, en tiedä mutta voin kyllä muuten suositella. Mulla se vie hiuksista pois vähän epätoivottua punasävyä muttei ihan tarpeeksi kuitenkaan. Hoitista en kuitenkaan raaski enää ostaa. Niiden yhteisteho voisi olla nimittäin vielä tehokkaampaa....

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Elo 2006, 17:12
Kirjoittaja Marylee
Tiedoksi vain että Similtä on tullut ihan uusi tuote, jota näin jo mainostettavankin: Therapeutic Hair Repair -hoitospray.

http://www.sim.fi/System4/sr.html



Vs: SIM

Lähetetty: 31 Elo 2006, 20:00
Kirjoittaja -kata-
Bembo kirjoitti:
eOwyn kirjoitti: eikös se corrector-syväpuhdistusshampoo ja hoito ollut SIMin? Onko se miten tujua tavaraa?  Pitäisi saada joku metalleihin ja mineraaleihin pureva syväpuhdistus, mutta sellainen, jonka jälkeen jäis nämä kuivat huitulat vielä kuitenkin päähän :-\

Mulla on tuota ja tykkään kyllä. Ei tee pahaa jälkeä ainakaan tällaiseen lyhyeen, hyväkuntoiseen hiukseen. Tosin hiukset ovat ohuet ja hauraat eli ei mitkään kestohiukset ja silti corrector ei niitä mitenkään murjo. Hoitoainetta saa laittaa sen jälkeen vähän reilummin ja joskus päänahkaa vähän kihelmöi, johtuuko sitten pesuntehon voimakkuudesta, en tiedä mutta voin kyllä muuten suositella. Mulla se vie hiuksista pois vähän epätoivottua punasävyä muttei ihan tarpeeksi kuitenkaan. Hoitista en kuitenkaan raaski enää ostaa. Niiden yhteisteho voisi olla nimittäin vielä tehokkaampaa....
Mullakin on corrector shampoo ja elixir eli ns. hoitsikka ja tykkään kyllä kovasti, ovat metallinpoistoon ja muutenkin syväpuhdistavana, muotoilutuotteiden yms. poistajina hyviä! Näiden perään kannattaa tietenkin laittaa joko jotakin tehohoitista tai jotakin tavallista hoitista tai kumpaakin + mahdolliset jätettävät yms. mitä nyt kukin normaalistikkin tykkää käytellä.
Mä löysin nää tuotteet joskus tän vuoden alkupuolella kun menin uudelle kampaajalle tukkaani uudistuttamaan, niin hän suositteli näitä mulle. Ensimmäisiä kertoja niitä käytettyäni, niin mun tukka meni ihan järkyttävään kuntoon, kuivaksi ja sähköiseksi korppukasaksi... Mutta nykyään käyttelen niitä aika ajoin ja vastikään käytin ihan pitkäänkin sellaisena kuurina, niin mun tukka ei mennyt miksikään, päinvastoin, yllättävän hyväksi tukka tullut joka kerta kun noita olen käyttänyt, jopa pehmeyttä ja kiiltoa ollut havaittavissa jokaisen käyttökerran jälkeen!
Ehkä tukka sitten oli aikaisemmin huonommassa kunnossa huonompien tuotteiden ja liian metallisen veden jäljiltä ja nykyään paremmassa kunnossa alettuani käyttää hieman parempia tuotteita sekä aika ajoin noita correctoreja.
En mää vaan tiiä  ::) ...

Vs: SIM

Lähetetty: 13 Syys 2006, 01:08
Kirjoittaja zadu
Tuulikaappi kirjoitti: Energymask kuitenkin säilyy ja sen valmistus jatkuu.
Hyvä juttu! Outoa vaan, että mulle kampaaja ja samalla sen liikkeen omistaja sanoi, että Energymask:n valmistus on lopetettu. Ilmeisesti kuitenkin väärää tietoa..

Pitää mennä sitten heti kohta ostamaan uus purkki  :D Jokohan uudistunut Energymask on myynnissä? Kun sitä vanhaahan myytii joku aika sitten 5e/kpl.

Vs: SIM

Lähetetty: 13 Syys 2006, 09:06
Kirjoittaja Chronos
Heinolasta löysin yhdestä kampaamosta energymaskia,hintaa 13-14 euroa.Muualta oli loppunut ja sanoivat tilaavansa lisää.Sim-kampaamoissa ei ollut simejä tarjouksessa mutta tavallisessa oli dermasydit 5 euron pintaan.

Vs: SIM

Lähetetty: 13 Syys 2006, 14:11
Kirjoittaja RockQueen
zadu kirjoitti: Pitää mennä sitten heti kohta ostamaan uus purkki  :D Jokohan uudistunut Energymask on myynnissä? Kun sitä vanhaahan myytii joku aika sitten 5e/kpl.
Missä sellasia tarjouksia on ollut.. Kaikki niin puhuvat tuosta Energymaskista että tuohon hintaan uskailtais kokeillakin.

Vs: SIM

Lähetetty: 26 Syys 2006, 12:02
Kirjoittaja tepitepi

Kuulin että SIMIN System 4 tuotteet olisi uudistuneet. Milloinkohan, onko putelit samanlaiset?


Vs: SIM

Lähetetty: 26 Syys 2006, 21:08
Kirjoittaja Nemain
Bembo kirjoitti:
eOwyn kirjoitti: eikös se corrector-syväpuhdistusshampoo ja hoito ollut SIMin? Onko se miten tujua tavaraa?  Pitäisi saada joku metalleihin ja mineraaleihin pureva syväpuhdistus, mutta sellainen, jonka jälkeen jäis nämä kuivat huitulat vielä kuitenkin päähän :-\

Mulla on tuota ja tykkään kyllä. Ei tee pahaa jälkeä ainakaan tällaiseen lyhyeen, hyväkuntoiseen hiukseen. Tosin hiukset ovat ohuet ja hauraat eli ei mitkään kestohiukset ja silti corrector ei niitä mitenkään murjo. Hoitoainetta saa laittaa sen jälkeen vähän reilummin ja joskus päänahkaa vähän kihelmöi, johtuuko sitten pesuntehon voimakkuudesta, en tiedä mutta voin kyllä muuten suositella. Mulla se vie hiuksista pois vähän epätoivottua punasävyä muttei ihan tarpeeksi kuitenkaan. Hoitista en kuitenkaan raaski enää ostaa. Niiden yhteisteho voisi olla nimittäin vielä tehokkaampaa....
Minulla corrector ei ole ainakaan huonontanut hiusten kuntoa (olivat aikaisemminkin todella helposti katkeavat/irtoavat ), ja käytin shampoota ja hoitoa molempia. Tosin aina käsittelyn jälkeen olen laittanut NG-K-Pak rekku-sekoituksen. Väri sen sijaan muuttui aika paljon. Aikaisemmin hiukseni olivat enemmän punaruskeat, nyt tuli oma maantienväri esille.

Vs: SIM

Lähetetty: 27 Syys 2006, 10:26
Kirjoittaja Bembo
Nemain kirjoitti: Minulla corrector ei ole ainakaan huonontanut hiusten kuntoa (olivat aikaisemminkin todella helposti katkeavat/irtoavat ), ja käytin shampoota ja hoitoa molempia. Tosin aina käsittelyn jälkeen olen laittanut NG-K-Pak rekku-sekoituksen. Väri sen sijaan muuttui aika paljon. Aikaisemmin hiukseni olivat enemmän punaruskeat, nyt tuli oma maantienväri esille.

Hei...auttaskohan toi hoitis sitten siihen pulmaan ettei mulla tunnu toi sampoo täysin purevan tohon punasuuteen..pitäsköhän raaskia ostaa se...(hitsi kun tietäis tehoaako se vai ei)..tosin punasuus ei ole ainoa ongelma vaan myös kellertävyys mutta se ei taida tulla mistään metalleista...mua ihmetyttää se että miten sellaista tosi tuhkaisesta hiuksesta tulee aina kasvaessaan sellaisen punertavan keltaisen kukertava ja se on sitten aika tunkkaisen värinen kun kaikkia sävyjä on sekasin...tahtoisin kylmän tuhkaiset tai sit kunnolla punaset mutta en sekasikiötä.... :-*

Vs: SIM

Lähetetty: 06 Loka 2006, 21:02
Kirjoittaja RockQueen
Tänään Sitruunassa huomasin jotain Simin omenantuoksuisia shampoita ja hoitsikoita, ja se tuoksu oli kyllä suht ihana :-* Mutta ainoa koko oli litrainen ja sen hinta oli 18€. Kyllä luulis olevan pienemmissäkin puteleissa.. Onkohan siitä hoitoaineesta mihinkään? Olen vähän skeptinen, myönnetään.

Vs: SIM

Lähetetty: 06 Loka 2006, 21:54
Kirjoittaja aubergine
Mulla on lähes yksinomaan huonoja kokemuksia Sim-tuotteista. Anoppi (parturi) niitä meille usein kantaa. Ilolla tietenkin otan vastaan, mutta poikaystävän käyttöön nuo lähes yksinomaan ovat päätyneet. Uskomattomalta kuulostaa, mutta kaikki kokeilemani Simit ovat aiheuttaneet hilsettä ja sietämätöntä päänahan kutinaa. Ja eikös näiden pitäisi olla erityisesti herkkähipiäisille  ??? Kai näissä on joku aine, jolle olen herkistynyt. Kutina seuraa välittömästi pesun jälkeen, joten pakko se on tästä johtua.

Omenashampoota käytän edelleen satunnaisesti. Tuoksu on tosiaan hyvä. Kookoshoitoaineen teho on aivan nolla. Ehkä sopivat paremmin ns. normaaleille hyväkuntoisille hiuksille. Kokonaisuudessaan jäänyt sarjasta huono vaikutelma. Poikkeuksena aikoinaan hiusmessuilta ostamani Energy mask, joka oli muistaakseni kelpokamaa. Jos jostain tätä saa 5€, niin kertokaa toki minullekin.  ;)

Vs: SIM

Lähetetty: 07 Loka 2006, 22:56
Kirjoittaja RockQueen
Tänään kirpparilla näpläilin Dermasyd-värjättyjen hiusten suihketta kiinnostuneena mutta kavahdin sitä tuoksua sen verran että aloin epäilemään sisältöä. Kuuluuko sen tuoksua kynsilakanpoistoaineelta? ;D

Vs: SIM

Lähetetty: 12 Loka 2006, 11:51
Kirjoittaja Nuppu
Tungen nyt tähän kysymykseni Simin CX Correctoreista. Päädyin ostamaan kyseiset tuotteet (shampoo ja elixir), koska olen menossa n. viikon reissulle paikkaan, jossa hiukset pestään kaivovedellä. Saunomme siellä varmasti päivittäin, joten tulen pesemään hiuksenikin yhtä usein. Tuskin minun joka pesukerralla kannattaa käyttää Correctoreja? Joka pesun yhteydessähän niitä metalleja pääsee hiuksiin, kun niitä kerran siinä vedessä on, mutta eikö yhtä lailla se ole hiuksille rasite, jos joka kerta käytän noin "vahvoja" aineita? (Vai ovatko ne vahvoja? En minä tiedä.  ???)

Jos nyt oletetaan, että en joka kerta pesisi Correctoreilla, niin kannattaisiko mun ajoittaa jollain muulla aineella pesut siihen yhteyteen, kun pääsen pesemään järvivedellä (joka todennäköisesti mahdollistuu pari kertaa viikon aikana)? Vai onko tällä merkitystä?

Sitten vielä yksi kysymys. Voiko tuon Elixirin jälkeen laittaa vielä tehohoidon? Itse en ainakaan näe mitään syytä, miksi ei voisi.  ???

Jos nyt edes johonkin näistä saisi vastauksen  ;)

Vs: SIM

Lähetetty: 12 Loka 2006, 13:52
Kirjoittaja zadu
Mistä Energymaskia nyt sitten löytääkään? Ja minkälaisessa purnukasta se uudistumisen jälkeen löytyy?

Hiukset kaipailisi sitä, mut en o vielä lähteny sitä ettimään kun viimeks se kampaaja tosiaan sanoi, ettei sitä enää valmisteta ollenkaan ja sen takia myi ne loput pois 5e/kpl.

Eli joko sitä taas löytää?

Vs: SIM

Lähetetty: 12 Loka 2006, 15:22
Kirjoittaja Bembo
Niin ja mitens tuo Dermasyd sarja yleensä? Se on uudistunu ja sitä on karsittu. Pulloihin on tullu tyhmännäköisiä värilisäyksiä ja säilöntäaineita on lisätty niin ettei sarja ole enää se ennen mainostettu säilöntäaineeton. Minusta tosi tylsää. Hamstrasin alennuksesta muutaman pullon varastoon sitä vanhaa sarjaa.

Mitenkähän muotoiluotuotteiden laita? Simin sivuilta ne on poistettu eikä kampaajakaan tiennyt milloin tulisi uudestaan niitä myyntiin, vai pari kappaletta niitä jäljellä mutta ne eivät olleet alennuksessa kuten vanhat shamoot ja hoitikiset...hö?.. :o

Vs: SIM

Lähetetty: 12 Loka 2006, 20:49
Kirjoittaja zadu
SIM:n nettisivuja selailin eikä siellä enää mainittu mitään energymaskista tai sitten ei vaan osu silmiin. Mysteeri! Onko sitä nyt enää saatavissa vai ei?  ???

Kieltämättä vähän oudolta tuntuu, jos olis kun kampaaja ja samalla kampaamon omistaja sanoi, että energymask lopetetaan. Luulisi että olis perillä myymistään tuotteista.. Täällä kuitenkii joku aika sitten sanottiin, ettei sitä lopeteta.

Hmm..

Vs: SIM

Lähetetty: 14 Loka 2006, 11:23
Kirjoittaja Humppasusi
^ Itsekin ostin energymaskini alennuksesta. Sai kyllä sellaisen kuvan että lopetetaan...

Ei ole muuten kovin kummoista ainetta tukalleni. Pari kertaa kokeillut, toisen kerran saunassa. Eipä se ihmeempiä valitettavasti tehnyt. Tämä pörrö kaipaileekin luultavasti enemmän kosteuttavia tuotteita kun korjaavia.

Vs: SIM

Lähetetty: 16 Loka 2006, 11:17
Kirjoittaja nanai
^ Minulla on ihan vastakkaisia kokemuksia Energymaskista. Laitoin sitä toissapäivänä päähän ja menin saunaan puoleksi tunniksi. Huuhteun jälkeen hiukset olivat melkein takuttomat, mikä on harvinaista tässä päässä. Parasta on kuitenkin jämäkkyys ja mieletön kiilto, joka ilmeni hiusten kuivuttua. Käytän useimmiten kosteuttavia tuotteita ja tämmöinen tehorakennepaikkaus tekee kyllä terää silloin tällöin.

Vs: SIM

Lähetetty: 16 Loka 2006, 18:04
Kirjoittaja Amilo
Nuppu kirjoitti: Tungen nyt tähän kysymykseni Simin CX Correctoreista. Päädyin ostamaan kyseiset tuotteet (shampoo ja elixir), koska olen menossa n. viikon reissulle paikkaan, jossa hiukset pestään kaivovedellä. Saunomme siellä varmasti päivittäin, joten tulen pesemään hiuksenikin yhtä usein. Tuskin minun joka pesukerralla kannattaa käyttää Correctoreja? Joka pesun yhteydessähän niitä metalleja pääsee hiuksiin, kun niitä kerran siinä vedessä on, mutta eikö yhtä lailla se ole hiuksille rasite, jos joka kerta käytän noin "vahvoja" aineita? (Vai ovatko ne vahvoja? En minä tiedä.  ???)

Jos nyt oletetaan, että en joka kerta pesisi Correctoreilla, niin kannattaisiko mun ajoittaa jollain muulla aineella pesut siihen yhteyteen, kun pääsen pesemään järvivedellä (joka todennäköisesti mahdollistuu pari kertaa viikon aikana)? Vai onko tällä merkitystä?

Sitten vielä yksi kysymys. Voiko tuon Elixirin jälkeen laittaa vielä tehohoidon? Itse en ainakaan näe mitään syytä, miksi ei voisi.  ???

Jos nyt edes johonkin näistä saisi vastauksen  ;)
Mielestäni voisit käyttää reissussa normaaleja tuotteita ja ajoittaa tuon correctorin käytön matkan jälkeen. Tai pestä kerran reissun puolivälissä corrector shampoolla ja käyttää normaalia hoitoainetta ja sitten vasta kotiin palattuasi tehdä kunnon syväputsauksen pullojen kyljessä olevien ohjeiden mukaan. Näin siksi, että jos viikon aikana peset muutaman kerran kaivovedellä, niin ei niitä kertymiä nyt niin nopeasti pääse kehittymään. Corrector on kuitenkin syväpuhdistava tuote ja näin ollen aika rankka käsittely joka päivä tehtäväksi. Voit laittaa elixirin jälkeen tehohoidon.

Vs: SIM

Lähetetty: 17 Loka 2006, 14:33
Kirjoittaja pippuri
Marylee kirjoitti: Tiedoksi vain että Similtä on tullut ihan uusi tuote, jota näin jo mainostettavankin: Therapeutic Hair Repair -hoitospray.

http://www.sim.fi/System4/sr.html


Onko kukaan kokeillut tuota Hair Repairia? Olisi mielenkiintoista  nähdä inci...

Vs: SIM

Lähetetty: 20 Loka 2006, 09:28
Kirjoittaja pippuri


nostelen tätä viestiä...jos joku ois niin ihana et sais kaivettua jostain ton SIMin System4
HAIR REPAIRin incin???...please!!! ( kun ei sitä tällä kylällä oo myynnissä )




Vs: SIM

Lähetetty: 21 Loka 2006, 16:32
Kirjoittaja Nuppu
Amilo kirjoitti: Mielestäni voisit käyttää reissussa normaaleja tuotteita ja ajoittaa tuon correctorin käytön matkan jälkeen. Tai pestä kerran reissun puolivälissä corrector shampoolla ja käyttää normaalia hoitoainetta ja sitten vasta kotiin palattuasi tehdä kunnon syväputsauksen pullojen kyljessä olevien ohjeiden mukaan. Näin siksi, että jos viikon aikana peset muutaman kerran kaivovedellä, niin ei niitä kertymiä nyt niin nopeasti pääse kehittymään. Corrector on kuitenkin syväpuhdistava tuote ja näin ollen aika rankka käsittely joka päivä tehtäväksi. Voit laittaa elixirin jälkeen tehohoidon.
Kiitos Amilolle kommentista  :) Pesen nyt täällä reissussa hiukset kaivovedellä sittenkin joka päivä ja olen päätynyt käyttämään Correctorejakin yhtä usein. Tuossa vedessä on nimittäin ilmeisesti aika paljon rautaa, sen maistaakin, ja jo pelkkä sillä huuhtelu tekee hiukset karheiksi. Correctorit taas lieventävät tuota karheutta huomattavasti eikä hiukset muutenkaan vaikuta ottavan nokkiinsa, vaikka syväpuhdistavia tuotteita ovatkin. Pesun jälkeen laitan sitten Joicon Color Endurance vaahtoa reilusti, silikonista latvasuojaa ja vielä Bonacuren Moisture Kick-suihketta kampaamista helpottamaan. Hyvät hiukset tulee  :) 

Vs: SIM

Lähetetty: 27 Loka 2006, 20:41
Kirjoittaja Rory
Mulla on tuo energymask. Ostin sen varmaan jo pari vuotta sitten. Olen käyttänyt 15-20 min. vaikutusajalla ja saunassa (myssyn kanssa). Tekeehän se hiukset sileiksi mutta muuten en oikein välitä siitä, ei ole mulle tarpeeksi kosteuttava/hoitava. Sisältää jotain dimethicone copolyol:ia, mitäköhän se lienee?

edit. Lienee siis vesiliukoinen silikoni, ei kuitenkaan varmaan kannata laittaa tuota päänahkaan asti?

Vs: SIM

Lähetetty: 29 Loka 2006, 22:59
Kirjoittaja Sheppa
^ Mullekaan Energymask ei ole tarpeeksi hoitava, ei tee hiuksia kovin kummoisiksi. Yritän käyttää loppuun kun en jaksa myydäkään eteenpäin, hieman olen jo käyttänyt sitä. Kyllähän se menee kun ei sentään takuta yms.

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Loka 2006, 11:48
Kirjoittaja Penny
^ Sama täällä eli ei ole tarpeeksi hoitavaa, mutta koska on rakennepaikkaava tuote, karheus ja pörröisyys on ollut ihan ymmärrettää. Kannattaa kokeilla sotkea sitä johonkin kosteuttavaan tehikseen tai hoitikseen ja läiskäistä yhdessä päähän, tai käyttää sen jälkeen jotain kosteuttavaa hoitista.

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Loka 2006, 09:51
Kirjoittaja Bembo
Kerroin aikaisemmin ostaneeni alesta simin samppoita ja hoitsikoita ja nyt kyllä ihmetyttää.Ostin tarkoituksella erilaisia sampoita tai olin ostavinani. Nyt kun katson esim. thermostyle-sampoon ja fortyplus-sampoon incejä ne ovat lähes identtiset. Ainoa ero on että fortyplussassa on Hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein kun taas tuossa thermostylessä on sama ilman tuota Hydroxypropyl-sanaa. Muuten ihan sama. Ajatella toinen on olevinaan syväpuhdistava ja toinen vahvistava..paskat ihan samaa ainetta. Sitten ihemettlin kun tuossa fortyplus hoitoaineessa (thermostyleltä en hoitsikkaa ottanut) on incissä tetrasodium editorate. Eikö tuota käytetä syväpuhdistavissa shampoissa esimerkiksi? Olin ajatellut tuota fortyplussaa käyttää hennavärjäyksen jälkeen mutta ei oikein huvita kun sampoon inci on sama kuin syväpuhdistavassa ja hoitoaineessakin on kummia aineita...äkkiähän se väri katoaa jos syväpuhdistavilla joka päivä pesee! :o

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Loka 2006, 10:09
Kirjoittaja muori Pippuri
^Miulla on ollut Fortyplussaa ja se on kyllä melkosen takuttavaa tököttiä (eikä vaahtoa edes kunnolla). Samaan pesutulokseen pääsee marketin keskinkertaisella shampoolla.

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Loka 2006, 10:17
Kirjoittaja Bembo
Mulla oli käytössä tossa juuri vähän aikaa sitten se jokin Simin hydro-alkuinen sampoo,en muista enää, mutta oli tarkoitettu normaaleille, rasvoittuville ja pitkille hiuksille ja se oli hyvää. Sen innoittaman nämä muutkin ostin. Kunpa olisin älynnyt ostaa tuota samaa sampoota vain lisää enkä näitä "typeriä" versioita. Simit mua on kiehtoneet niiden hajusteettomuuden, väriaineettomuuden ja säilöntäaineettomuuden takia. Marketeissa ei ole vastaavia kuin LV ja Erisan ja molemmat tekee hiuksista limppiset.

Vs: SIM

Lähetetty: 06 Marras 2006, 16:37
Kirjoittaja Silver
En oo putelin putelia Simiä ostanut.Mutta nyt houkuttaisi tilata tuo hoitosuihke kun niin halvalla ja joku tarviis saada ja ulkomailtakaan ei nyt viittis kalliita lähtee tilaa.
Eli onkohan tästä mihinkään :
profuse Hydro Shine Leave in Detangler

Aiemmin oli tuohon tarkoitukseen tuo Joicon leavi in detangler,mut nyt aattelin tuota simin halpaa tarjousta käyttää hyväksi.Mutta kannattaako?Kokemuksia tuosta?

Vs: SIM

Lähetetty: 09 Marras 2006, 20:42
Kirjoittaja Sandaali
Nyt oon kerran käyttänyt sitä profuse-sarjan Hydro-jotain-hoitoainetta, ja toimi oikein hyvin! Ihmettelin, kun kerran sitä äipän luona kokeilin ja tukka jäi ihan kaarheaksi, mutta en kai sit antanut vaikuttaa tarpeeksi kauaa. Nyt tuli ihan sileä ja pehmeä, annoin vaikuttaa noin 5min.

Vs: SIM

Lähetetty: 16 Marras 2006, 13:00
Kirjoittaja Lavendar
pippuri kirjoitti: nostelen tätä viestiä...jos joku ois niin ihana et sais kaivettua jostain ton SIMin System4
HAIR REPAIRin incin???...please!!! ( kun ei sitä tällä kylällä oo myynnissä )
Tässä tuo Therapeutic Hair Repair suihkeen inci:

Aqua, Cetrimonium Chloride, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Polyquaternium-28, Hydrolyzed Vegetable protein PG-propyl Silanetriol, Chitosan, Hydrolyzed Vegetable protein, Butylene Glycol, Helianthus annuus, Rosmarinus officinalis, Phenoxyethanol, Methyl-, Ethyl-, Butylparabem, Citric Acid pH 3,5

Karheahiuksinen tuttuni & hänen vielä karheampihiuksisempi äitinsä vannoo tämän suihkeen nimeen. Tosin heillä ei ole tietoa ja kokemusta muutakuin markettituotteista, joten vertailupohjaa laadukkaampiin tuotteisiin on hankala sanoa.


Vs: SIM

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 10:58
Kirjoittaja Winnie

Kävin eilen vanhempien luona ja bongasin äidin kaapista SIMin uuden FORME 4U-sarjan muotoilusuihkeen.
Pienen testailun jälkeen aine tuntui ihan hyvältä ja pidin myös suihkepullomaisesta muodosta. Onkohan jollain lisää kokemuksia tästä sarjasta?
http://www.sim.fi/forme.html

Vs: SIM

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 15:49
Kirjoittaja pippuri


Quattro Hoitosuihke

Aqua, Cetrimonium Chloride, Hydrolyzed Collagen, Cetearyl Alcohol, Propyleneglycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Citric Acid, Sunflower Seed Oil [=auringonkukansiemenöljy], Hydrolyzed Keratin, Benzopheneon

Therapeutic Hair Repair:

Aqua, Cetrimonium Chloride, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Polyquaternium-28, Hydrolyzed Vegetable protein PG-propyl Silanetriol, Chitosan, Hydrolyzed Vegetable protein, Butylene Glycol, Helianthus annuus, Rosmarinus officinalis, Phenoxyethanol, Methyl-, Ethyl-, Butylparabem, Citric Acid pH 3,5

Kummassa on kosteuttavia aineita enempi?Kumpi teistä on yleensäkin hoitavampi?

Olen allergikkona käyttänyt Quattroa, ( Ei mitenkään loistava tuote :( )
mutta taidan ostaa Hair Repairin testattavaksi.
Onko tuo kitosaani enemmänkin rakennepaikkaava kuin kosteuttava ainesosa?




Vs: SIM

Lähetetty: 28 Joulu 2006, 20:46
Kirjoittaja Elwing
Hei! onko täällä kukaan kokeillut semmoista tuotetta kuin Deep cleansing Keratin balm? Kuulostaa hiukan oudolta, syväpuhdistava "hoitoaine".."suositellaan käytettäväksi shampoon sijasta silloin, kun hiukset joudutaan pesemään usein". Tarttui mukaani kun 250ml:n puteli oli tarjouksessa 2e... en ole ehtinyt kokeilla vielä mutta olisi mukava kuulla muiden kommentteja ja itsekin voin laitella kunhan kokeilemaan pääsen.. :)

Vs: SIM

Lähetetty: 13 Helmi 2007, 13:56
Kirjoittaja Silver
profuse Hydro Shine Leave in Detangler
tulipa kokeiltua ja kuten epäilin haju kamala ja teho ei kyllä riitä takkujen selvityksessä.

Vs: SIM

Lähetetty: 14 Helmi 2007, 23:43
Kirjoittaja Iina-
Silver kirjoitti: profuse Hydro Shine Leave in Detangler
tulipa kokeiltua ja kuten epäilin haju kamala ja teho ei kyllä riitä takkujen selvityksessä.
Mutta poistaa kuitenkin sähköisyyttä hyvin.  ;)

Vs: SIM

Lähetetty: 21 Maalis 2007, 18:18
Kirjoittaja Lavendar
Onpa hyvä, että muillakin haisee. Taisin muinoin HS:n megagigahypersuperale-päiviltä Hydro Shine Leave in Detanglerin hankkia ja käyttämättä on jäänyt hajun vuoksi. Epäilin, että lähettivät minulle jotain vanhaa kuraa, mutta ilmeisesti haju kuuluukin olla karu. Voisihan tuota taas yrittää kokeilla, jos ainakin Idan tukassa on toiminut sähköisyyden poistajana. Muistelisin kyllä ettei minun tukkaani tuolla ollut minkäänlaista vaikutusta suuntaan eikä toiseen.

Vs: SIM

Lähetetty: 24 Huhti 2007, 10:18
Kirjoittaja Bembo
Mä alan ymmärtämään pikku hiljaa miksi menivät laittamaan säiläreitä Dermasyd-sarjaan. Hamstrasin aikoinaan vanhaa sarjaa varastoon ja nyt luultavasti jo kolme tuotetta on pilaantunut melko lyhyellä aikavälillä. Säilytetty asianmukaisesti huoneenlämmössä valolta suojattuna, ei kylpyhuoneessa. Ensimmäisen kerran epäiltyäni pilaantumista, kyseessä olis hoitis ja kun ostin uuden tilalle, huomasin selvän hajueron. Mutta nää kaksi seuraavaa on shampoita. Niistä puuttuu se tuttu hapan hajusteettoman lääketuoksu, ne haisee kenkälankille ja makealle ja kaikella oudolle...ärsyttää kun kuvittelin olevani fiksu ja ostavani halvalla varastoon pitkäksi aikaa... >:(

Vs: SIM

Lähetetty: 26 Huhti 2007, 08:51
Kirjoittaja viceversa
Olen jo muutaman vuoden käyttänyt pääasiassa Dermasyd-sarjan Colorcare-shampoota ja hoitista kun äiti on niitä kotiin kantanut, olen ollut ihan tyytyväinen. Shampoo pesee sopivasti ja tehohoidon jälkeen ha:kin toimii hyvin, selvittää takut ja silottaa.
Erityisesti plussaa hajusteettomuudesta ja silikonittomuudesta!
Muita Simin tuotteita en ole kokeillut, sillä olen huomannut toimivaksi systeemiksi ostaa muilta sarjoilta tehikset ja jätettävät ja käyttää Simiä pesuun ja pikahoitona.

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Huhti 2007, 09:22
Kirjoittaja Tuu
Minulla on kotona System 4 tuotteita, shamppoo ja hoitoaine, mutta en nyt millään muista tarkemmin mitä "sarjaa".. Ainakin uv-suoja molemmissa näkyy olevan, sekä lupaavat kosteuttaa hiusta, mutta se nyt taida paljoa auttaa tunnistamisessa :-[.

No mutta mutta kumminkin, en ole oikein erityisemmin pitänyt tuotteista ollenkaan..Shamppoo on mielestäni ihan hurjan pesevää, en oikein pidä siitä millaiseen kuivaan narskuvaan takkuun se vetää tukan. Hoitoaineen, jonka siihen laittaisi perään, tulisi olla jotain ihan super hoitavaa siis.
Tämän saman sarjan hoitoaine ei ainakaan sovi minun hiuksilleni saman shamppoon jälkeen, sillä hoitoaine ei ole tarpeeksi hoitavaa, vaikka olen joskus antanut vaikuttaa ihan kunnolla puoli tuntiakin ja laittanut todella reilusti.
Hiukset jäävät todella takkuisiksi ja karheiksi.



Vs: SIM

Lähetetty: 30 Huhti 2007, 14:52
Kirjoittaja Bembo
Piti vielä lisätä noista Dermasydeistä että mulla on alkanu kutisee niistä pää, en tiiä onko sitten viallisia vaan onko herkistyny jollekin aineelle kun niitä on niin paljon käyttäny. Ostin vielä uuden syväputsarin vaikkei enää pitäny mutta kun en toista hajusteetonta löytäny ja makso vaan 3 euroo. Hirvee kutina, samoin tuli ihan hyväkuntoisesta (siis ei pilaantuneelle haisevasta  ;D) hydroactive-sampoosta.

Vs: SIM

Lähetetty: 27 Elo 2007, 22:05
Kirjoittaja Jaade
Itselläni tällä hetkellä käytössä Simin N4F omena shampoo & hoitoaine. Tuoksu on ihana! Hiukset jäävät hiukkasen takkuisen tuntuisiksi hoidonkin jälkeen.

Joskus olen testannut myös tuon Fresh mint cool -shampoon. Oli ihan raikasta kesällä, mutta kirveli aika ikävästi jos osui silmään. Pesi tehokkaasti.

Pumppupulloissa myytävät Forme gel spray ja Forme Shiny spray ovat muotoilutuotteista ollut mieleeni. Tosin en ole hiuslakan heavy user.

Vs: SIM

Lähetetty: 29 Syys 2007, 13:11
Kirjoittaja Ziru
Sain SIM:n hiusmallina olemisesta SIM:n tuotteita, hoitoaineen, shampoon, lakan ja muotovaahdon.

Nyt mieteskelen minkälaisia tämä shampoo ja hoitoaine ovat :)

SIM nature 4 future exotic flower, hydrating shampoo (värjätyille hiuksille):

aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, glycerin, PEG-4 rapeseedamide, sodium laureth 8-sulfate, sodium oleth sulfate, sodium chloride, lactic acid, panthenol, dipalmitoethyl hydroxyethylmonium methosulfate, ethylhexyl methoxycinnamate, tocopheryl acetate, propylene glycol stearete, persea gratissima, tetrasodium etidronate, phenoxyethanol, methyl- , ethyl- , propyl- , butylparaben, perfume
ph 5,5


SIM  nature 4 future exotic flower hydrating balm (värjätyille):

aqua, cetrimonium chloride, cetearyl alcohol, glycerin, glyceryl stearate, laurdimonium hydroxypropyl hydrolyzed wheat protein, ceteareth-20, panthenol, cocamidopropyl betaine, dipalmitoethyl hydroxyethylmonium methosulfate, ethylhexyl methoxycinnamate,propylene glycol stearate, tocopheryl acetate, persea gratissima, citric acid, phenoxyethanol, methyl, ethyl- , propyl- , butylparaben, perfume
ph 4

osaisko joku selventää noista mulle onko nää tuotteet hyviä ?  :) kun ite en oikee oo hyvä vielä lukeen incejä  :-[

Vs: SIM

Lähetetty: 11 Marras 2007, 21:54
Kirjoittaja -kata-
Kävin jo yks päivä kampaamoliikkeessä hipelöimässä Simin shampoita ja hoitiksia, kun cx-tuotteet on niin mainioita, että mietin kovasti että oisko Simin muista tuotteista mihinkään... Ei ois vaan varaa tehdä taas monenkymmenen euron hukkaostoja.

Vs: SIM

Lähetetty: 13 Marras 2007, 18:28
Kirjoittaja Ziru
-kata- kirjoitti: Kävin jo yks päivä kampaamoliikkeessä hipelöimässä Simin shampoita ja hoitiksia, kun cx-tuotteet on niin mainioita, että mietin kovasti että oisko Simin muista tuotteista mihinkään... Ei ois vaan varaa tehdä taas monenkymmenen euron hukkaostoja.
Itse pidän kyllä noista viestisi yläpuolella mainitsemistani tuotteista :) Shampoo on aika pesevä (itse tykkään pesevistä tuotteista sillä käytän muotoilutuotteita ja pesen aika harvoin) ja kun pesen yleensä 2x niin tuntuu että toisella kerralla kun antaa hetken vaikuttaa tulee superpuhdasta, mutta ei tietysti sovi kovin kuiville hiuksille.. Hoitiksella tulee pehmoiset hiukset. Varsinkin äitini ihastui tuohon hoitikseen, ja sillä tulee kyllä selvää ja sileää, enkä itse ainakaan (huonolla inci-lukemisen taidollani) löydä tuosta hoitsikasta silikoneja ollenkaan.

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Tammi 2008, 17:29
Kirjoittaja Sanguine
Sain lahjaksi Simin Green apple hoitiksen ja shampoon.

Shampoosta olen tykännyt. On ihanan tuoksuinen, tosin tuntuu, ettei se vaahtoa kovinkaan helposti, usein tulee otettua sitä shampoota kämmen täyteen, että lähtee vaahtoamaan.  ??? Shampoona on ihan sopivan pesevä usein rasvoittuville hiuksilleni. Ei ole pesuväliä pidentänyt kuitenkaan. Ihan ok tuote. Hoitoaineen hoitotehot ei taas taida riittää hiuksilleni. Hiuksista tulee kyllä pesun jälkeen normaalia tuuheammat, mutta jotenkin karheat. Ihan kuin tämä hoitis ruokkisi hiusten sähköisyyttä.

Molemmat ovat isoja pulloja, ja tuoksu on kyllä ihana.  :-*

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Tammi 2008, 21:14
Kirjoittaja Ice
Angel -kiiltoshampoo on aivan ihanaa tavaraa. Jättää hyvin hoidetun oloiseksi, ei avaa turhaan suomuja (matala pH), tuoksuu miedosti. Ei ole erikoisen riittoisaa, litratonkat olisivat siis hartaana toiveena koska tuolla parin sadan millin pullolla pesee ("vain") kuukauden verran, joka on lanzaan tottuneelle aika vähän ::)

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Tammi 2008, 22:00
Kirjoittaja Ziru
Sanguine kirjoitti: Sain lahjaksi Simin Green apple hoitiksen ja shampoon.

Shampoosta olen tykännyt. On ihanan tuoksuinen, tosin tuntuu, ettei se vaahtoa kovinkaan helposti, usein tulee otettua sitä shampoota kämmen täyteen, että lähtee vaahtoamaan.  ??? Shampoona on ihan sopivan pesevä usein rasvoittuville hiuksilleni. Ei ole pesuväliä pidentänyt kuitenkaan. Ihan ok tuote. Hoitoaineen hoitotehot ei taas taida riittää hiuksilleni. Hiuksista tulee kyllä pesun jälkeen normaalia tuuheammat, mutta jotenkin karheat. Ihan kuin tämä hoitis ruokkisi hiusten sähköisyyttä.

Molemmat ovat isoja pulloja, ja tuoksu on kyllä ihana.  :-*
Juu mulla on kanssa tuota omena hoitista, ja oonkin sen kanssa käyttänyt jotain kosteuttavampaa, esim. hunajaa tai perusrasvaa, on toiminut hyvin :)

Vs: SIM

Lähetetty: 31 Tammi 2008, 22:24
Kirjoittaja Sylver
Mulla on ollut aika paljon simin tuotteita. N4F Omppu shampoo ja varsinkin hoitoaine olivat minusta hyviä, System 4 Hair repair suihke selvittää todella hyvin, mutta en tykkää tuoksusta ja se suihkupullo oli huono. Suihki liian suoraan :) ..Bio botanicalia olen myös käyttänyt, mutta siitä en osaa sanoa mitään. Yleisesti System 4 shampoot ovat mulle ainakin huonoja, eivät pese hyvin. Tukkaa saa olla heti seuraavana päivänä pesemässä uudestaan, kun normaalisti pesen joka toinen päivä.

Vs: SIM

Lähetetty: 09 Helmi 2008, 13:56
Kirjoittaja NarnianQueen
Viime aikoina olen käyttänyt kesällä alesta ostettua Dermasyd Silkenergy-shampoota. Itse asiassa olin hommannut tämän äidilleni (permishiusten shampoo), mutta hän ei ole tästä innostunut, joten päätin käyttää pois, ennen kuin happanee... (käyttöiäksi mainitaan 6 kk)  ;)
Ajattelin antaa hiuksille vähäksi aikaa hajuttoman shampoon kuurin, sillä hoitoaineissa hajusteita riittää liikaakin...
Ihan mukava shampoo, ei mitään moitittavaa. Määrää on hankala vielä annostella muutaman käytäkerran jälkeen.

Vs: SIM

Lähetetty: 17 Helmi 2008, 02:21
Kirjoittaja Memmuuh
Mulla on kans tuo Silkenergy shampoo, ja mä olen kyllä myös ihan tykännyt.
Ei ole mikään kamalan pesevä shampoo, mutta pesee kuitenkin minun makuun ehkä vähän liian hyvin. Ei siis ole vakituisessa käytössä, mutta tykkään käytellä silloin tällöin. Takuttaa hiuksia vähäsen, mutta ei mitenkään häiritsevästi, ja päänahka tykkää kun tuote on hajusteeton.
En ehkä osta uudestaan kun tuon putelin olen saanut kulutettua loppuun, mutta tuon jo omistamani käyttelen kyllä ihan mielellään kuitenkin. Toi on sellanen perushyvä shampoo, ei ole mitään erityisen hyvää sanottavaa, mutta ei myöskään huonoa. :)

Vs: SIM

Lähetetty: 17 Helmi 2008, 20:34
Kirjoittaja NarnianQueen
Käsittääkseni (jos INCI-lukutaitoni on kohdallaan) on myös silikoniton, joten yksi rasite vähemmän päänahalle.   :) 

Tämä on sellainen jotenkin vähäeleinen sarja, jota ei juurikaan hehkuteta missään. Mutta sisältää täysin toimivia tuotteita kokemukseni mukaan.
En tiedä, liekö tuo Silkenergy sarjauudistuksissa poisjäänyt tuote, sitä myytiin viime kesänä HS:lla alle 2 € pullo.  :o Sain siis markettituotteita halvemmalla ihan kelpo tavaraa.

Edit: SIMin nettisivuilla näyttää Silk Energy-tuotteita vielä olevan. Eri asia sitten, onko koostumus vielä sama.

Vs: SIM

Lähetetty: 16 Heinä 2008, 18:46
Kirjoittaja Jekku
CX Correctorithan ovat uudistuneet, mutta ostin Elixirin vanhaa sarjaa kun sitruunassa ei ollut uutta saatavilla. Onkohan samaa tavaraa eri pullossa vai ostinko vanhaa p*skaa?  :-\

Tässä tämän vanhan inc, jos jollain olisi uutta mallia ja voisi verrata?

Sim CX Corrector Mineral Removing Elixir

Aqua, Tetrasodium Etidronate, EDTA, Phosphoric Acid, Guar Hydroxypropyl Trimethyl Ammonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, VP, Phenoxyethanol, Methyl-, Ethyl-, Propyl-, Butylparaben.

Vs: SIM

Lähetetty: 18 Heinä 2008, 18:43
Kirjoittaja Kittybat
Ostin tänään Stopista tuota CX corrector mineral removing elixiriä ja inci näyttää olevan ihan sama kun tuossa vanhassa..Pitää varmaan jo illalla kokeilla..Lähteeköhän samalla värit punasista raidoistakin? Onkohan tuo niin vahvaa?

Vs: SIM

Lähetetty: 12 Helmi 2010, 07:58
Kirjoittaja tiikeri
Tilasin hairstorelta tuon SIM Dermasyd silk energy repair jätettävän suihkeen. Onko jollain kokemuksia tästä tai tieto incistä? Voisin tuon tänne itsekkin näpytellä kun pullo joskus tulee.

Vs: SIM

Lähetetty: 05 Elo 2010, 19:38
Kirjoittaja Marylee
Similtä on tullut uusi kauniisiin pinkkeihin pulloihin pakattu tuoteperhe värjätyille hiuksille: Sensido. Tuoteperheeseen kuuluu shampoo, hoitis ja jätettävä.

Vs: SIM

Lähetetty: 05 Elo 2010, 19:50
Kirjoittaja pinkpepper
^Onko noi hajustettuja vai hajusteettomia? Onko incit millaiset?

Vs: SIM

Lähetetty: 05 Elo 2010, 19:54
Kirjoittaja Marylee
Hajustettuja. Näin tänään erään liikkeen ikkunassa ja oli pakko mennä sisään ihailemaan pulloja, mun silmään ne olivat niin kauniita. Tuoksuivat hedelmäisiltä. Katsoin shampoon inciä ja siellä oli lopussa silikonia, silicone quaternium-16.

Vs: SIM

Lähetetty: 05 Elo 2010, 23:32
Kirjoittaja Hyx
Täytyy sanoa että Simin System 4 -sarjan päänahkatonic on maailman parasta. Se käy nimittäin kaikkiin päänahan ongelmiin! Itse käytin sitä aluksi siksi, koska pidennyssinetit kutitti ja ärsytti hirveästi päänahkaa. Tuote rauhotti hirveen hyvin ja onneksi se ei tehnyt hallaa sineteille. Poikaystävä on käyttänyt tuotetta taas kuivaan hilseeseen, ja kovasti on tykännyt.

Duunissa myyn aina tuota asiakkaille.  ;)

Muista System 4 sarjan tuotteista en oo oikein tykännyt. Ehkä osasyy siihen on tuotteiden hajusteettomuus, kun itse kaipaa aina tuotteilta hyvää tuoksua.

Vs: SIM

Lähetetty: 06 Elo 2010, 19:05
Kirjoittaja pinkpepper
Marylee kirjoitti: Hajustettuja. Näin tänään erään liikkeen ikkunassa ja oli pakko mennä sisään ihailemaan pulloja, mun silmään ne olivat niin kauniita. Tuoksuivat hedelmäisiltä. Katsoin shampoon inciä ja siellä oli lopussa silikonia, silicone quaternium-16.
Kuulostaa kyllä hyvältä. Täytyy yrittää metsästää noita jostain Turusta. Mitä maksoivat?

Vs: SIM

Lähetetty: 07 Elo 2010, 09:18
Kirjoittaja Marylee
Shampoon hinta näytti olevan 15 euroa. En tutkinut hoitiksen tai jätettävän incejä tai katsonut hintoja. Tuo tuoteperhe ei ole varsinaisesti minulle, koska hiukseni ovat blondatut, eivät värjätyt. Ilmeisesti on olemassa myös Sensido-värejä ja uudet tuotteet on tuotu markkinoille täydentämään niitä kotihoidossa. Näin ainakin ymmärsin.

Vs: SIM

Lähetetty: 29 Huhti 2011, 19:36
Kirjoittaja Marylee

Vs: SIM

Lähetetty: 30 Huhti 2011, 18:29
Kirjoittaja pinkpepper
^Kuulostaa tuokin mielenkiintoiselta. Onko tuo hajusteeton vai hajustettu sarja?

Vs: SIM

Lähetetty: 04 Touko 2011, 21:40
Kirjoittaja Hallonnikas
SIM system 4 Oil cure omassa käytössä testailtu.. Ostin nimenomaan kiukkuisen päänahan taltuttajaksi tuon, ja tänään levittelin sitä tuhdisti päänahkaan ja kampasin hiuksiin. Nahka on ollut niin huonossa ja hilseilevässä kunnossa viimeaikoina, että yritin ottaa tuosta kaikki mahdolliset tehot irti. Hieroin ensin pitkään ennenkuin laitoin muovipussin pitämään kosteutta, ja sitten vedin vielä pipon päälle.

Kaikenkaikkiaan naamio oli päässä reilut viisi (!) tuntia, koska mulla oli niin paljon puuhaa kotosalla, että ensinnäkin unohdin koko huuhtelun... ::) En laittanut huuhtelun jälkeen kuin Lushin Jungle-palahoitoainetta, ja nyt kuivana tukka on ihan todella silkkinen ja vahvantuntuinen.&nbsp; Pääasia, eli päänahka tuntuu hyvältä ja puhtaalta. Ei kiristä, kutita, eikä päänahassa tunnu mitään kökköjä tai hilsettä. <3

Toivottavasti toimii jatkossakin näin hyvin! Ajattelin pitää käytössä n. kerran viikossa, jos tällä onnistuisi ennaltaehkäisemään kutisemista ja muita päänahan ongelmia.

Vs: SIM

Lähetetty: 06 Touko 2011, 19:22
Kirjoittaja Marylee
Argan Caren molempien naamioiden incit on nyt lisätty tuonne FAQ-osioon.

Tuotteita myy Helsingissä ainakin Hairshape Kampissa, Salomonkatu 10 (Radisson-hotellin lähellä). Mieto, kiva tuoksu. Naamioiden hinnat eivät ole ihan halvimmasta päästä (36 euroa/kappale). Pakkauskoko on 300 ml.

Shampoo, pikahoitis ja kiiltosuihke tulevat myyntiin vasta kuun lopussa, noita naamioita ja muotoilutuotteita saa jo nyt.


Vs: SIM

Lähetetty: 29 Loka 2011, 00:02
Kirjoittaja Marylee
Uudistuneet XC-Correctorit ovat nyt tämän näköisiä:

http://sim.fi/fi-cxcorrector

En tiedä ovatko tuotteet uudistuneet muutenkin kuin pakkauksiltaan.

PS.&nbsp; Sain tietää että uudet tuotteet ovat hajustettomia (aiemmin hypotuoksu).

Vs: SIM

Lähetetty: 07 Tammi 2012, 19:44
Kirjoittaja Elluli
Marylee kirjoitti: Uutta Similtä:

http://sim.fi/fi-argancare
Nämä ovat aivan ihania &nbsp;<3 Mulla Argan Healing smoothie Reconstructor -naamio purkissa sekä hiuksiin jätettävä Miracle Elixir Oil treatment, jossa silikonia mutta myös oikeaa argan-öljyä. Sopii hyvin latvoihin mutta käytän pituuksiinkin. Ostin myös Miracle Mist-suihkeen, jossa Argan-ja jojobaöljyä silikonien lisäksi.

Aivan ihanilta tuotteilta tuntuvat, erityisesti naamio jättää hiukset unelmankiiltäviksi ja kosteutetuiksi. Ainut miinus näissä tuotteissa on melko korkea hinta. Tässä tapauksessa kuitenkin viitsin maksaa vähän enemmän hyvästä laadusta. Naamiota en olis ikinä raaskinut ostaa, jos en olis kokeillut muutaman kerran näytetuubista ensin. Esim. Pretty.fi myy näitä.

Vs: SIM

Lähetetty: 15 Helmi 2012, 21:17
Kirjoittaja Supervixen
Aloin hiljattain käyttää pari vuotta sitten saamaani Sensido Color Care -kolmikkoa: shampoota, hoitista ja jätettävää. Onkohan nämä vielä Simin valikoimassa...? Nämähän ilmestyi vasta vuonna 2010, mutta en nähnyt näitä Simin sivuilla...

No joka tapauksessa, olen kovasti tykästynyt sarjan shampooseen. Pesee tosi hellävaraisesti ja hoitaen, ja hiukset ei jää huuhdellessa yhtään takkuun. Tuoksu tosin on makuuni liian voimakas, jotenkin halvan hedelmäinen, eikä vaahdon koostumus ole pehmein mahdollinen. Mutta pesutulos on kovasti mieleen. :) Ihan parhaita shampoita mitä olen pitkään aikaan käyttänyt. Tykkään shampoista jotka ei jätä tyveä ihan supernarskuvaksi, mutta eivät kuitenkaan ole silikonisen ylihoitaviakaan.

Sensido-shampoossa on yksi silikoniyhdiste, mutta vasta ihan incin lopussa.

Hoitis on myös ihan kelpo kamaa, selvittää tehokkaasti ja tuntuu liukkaalta hiuksissa. Ei sisällä silikoneja mutta ei toisaalta mitään huippuaineita kuten luonnonöljyjä tai keratiiniakaan, selvittävä ja silottava vaikutus tulee kvateista.

Jätettävä ei ole kummoinen. Varmaan auttaa selvittämään erityisesti takkuuntuvia hiuksia, mutta itse kaipaan jätettäviltä lähinnä sileyttä ja pehmeyttä, ja siihen tarkoitukseen löytyy parempiakin suihkeita. :)


Vs: SIM

Lähetetty: 10 Maalis 2012, 16:21
Kirjoittaja Marylee
Sim on uusinut Dermasyd-tuotteensa. Uudet DS-tuotteet ovat hajusteettomia, väriaineettomia, parabeenittomia ja sulfaatittomia. Uusien DS-hiustenhoitotuotteiden pitäisi tulla myyntiin näinä päivinä, muotoilu- ja viimeistelytuotteet toukokuussa. (Lähde: Tuore Pinni)


Vs: SIM

Lähetetty: 06 Helmi 2015, 00:08
Kirjoittaja evergreen
Tiivistettyä kokemusta Argan Care -hoitiksesta: Todella tehokasta kosteuttamaan ja pehmentämään, varsinkin silikonittomaksi. Ei tee hiuksia latteiksi tai rasvaisiksi, mutta jonkin verran jättää taipuisaa hoitoaineen tuntua pintaan. Tuoksu on liian vahva ja melko paha, jotenkin iäkäs, kemikaalimainen ja äklö. Tuoksu jää hiuksiin voimakkaana aina seuraavaan pesuun asti. Tehon puolesta korkean hinnan voisi sietää, mutta hajun takia en osta uudelleen ja tuskin jää tämäkään kappale omaan käyttöön. Suosin jatkossakin Simin hajusteettomia muotoilutuotteita, mutta hoitotuotteet eivät oikein nappaa.

Vs: SIM

Lähetetty: 13 Marras 2015, 17:40
Kirjoittaja Louna
System 4 Oil Cure Hair Maskissa ja Shale Oil shampoossa näyttää oleven mentholia. Osaisko joku kuvailla, miten voimakkaasti mentholi noissa haisee? Tuleeko sellainen koko suihkuun leviävä tukkoisen nenän avaava käry, vai onko enemmän mieto?

Vs: SIM

Lähetetty: 15 Marras 2015, 20:29
Kirjoittaja rockabillykhaleesi
^Ainakaan Shale Oil -shampoossa ei tuoksu kovin voimakkaasti, en heti edes hoksannut tuoksun perusteella että siinä on mentholia.

Vs: SIM

Lähetetty: 15 Marras 2015, 22:04
Kirjoittaja Louna
^ Kiitos&nbsp; :) Kuulostaa hyvältä, nyt uskallan tilata kokeiltavaksi.

Vs: SIM

Lähetetty: 25 Maalis 2016, 14:15
Kirjoittaja elly
Forme Volume shampoo ja hoitoaine ovat osoittautuneet tosi toimiviksi tuotteiksi, vaikka en olisi uskonut näiden sopivan pitkälle ja karhealle tukalleni. Shampoo vaahtosi runsaasti ja pesi hyvin, kun taas hoitoaine selvitti ja pehmensi hiukset lyhyelläkin vaikutusajalla. Lopputulos on kiiltävä, takuton ja ilmava. Valkoiset pullot ovat minimalistisen tyylikkäät ja tuoksut olivat miedot. Kaikin puolin miellyttävät ja toimivat perustuotteet, joita aion hankkia uudelleen. :)

Vs: SIM

Lähetetty: 13 Huhti 2016, 07:59
Kirjoittaja garme
Livboxissa tullut Oil Cure -naamio hiuksille ja hiuspohjalle oli todella positiivinen yllätys. Pidin tätä eilen saunassa puolisen tuntia, ja hiukset on tänään todella sileät ja kiiltävät mutta samalla jämäkät ja ryhdikkäät. Selvitti myös pesun aiheuttamat takut tehokkaasti.

On todennäköisesti pakko käydä ostamassa täysikokoinen pullo tätä.

Vs: SIM

Lähetetty: 27 Huhti 2016, 15:27
Kirjoittaja Mini-Me
Mä kanssa kokeilin tuota Oil Cure naamiota kun se tuli Livboxissa. Mulle se ei valitettavasti sopinut. Se söi mun väriä ihan hirmusti, en pitänyt hajusta ja hiuksetkaan ei olleet mitenkään erityiset käytön jälkeen. Koko pään hauteena käytin ja annoin olla noin puoli tuntia. Olin kovasti odottanut kokeilua ja tulos oli melkoinen pettymys.