SIM

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

^ Ei voi olla totta. :o [kirosana] [toinen kirosana] Kerrankin löysin sellasen tuotteen, josta oikeesti tykkäsin tosi paljon, ja tietysti sillon sen valmistus lopetetaan.
1c M ii, tjsp
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Nyt tuli sit testattua tuo System4 sarjan oil cure ja erittäin tyytyväinen olen. Auringon kuivattamista hiuksista tuli ihanan pehmeät eikä haalistanut väriäkään.
Taidan alkaa muutenkin Simin tuotteita käyttämään kun pääsin tukkuasiakkaaksi niin saa -20% alennusta normaali hinnasta  :)
Tepa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 21:23

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Tepa »

Simin tuotteista mulla on Energymask ja N4F Cream Vanilla Keratin liquid. Molemmista olen kyllä tykännyt. Tuo suihke tuoksuu ihanalta. Tuo Energymask on munkin mielestä ihan hyvää ainetta, jättää hiukset jämäköiksi. Kurja juttu, jos sen valmistus lopetetaan, tosin ainakin Simin nettisivuilla Energymask oli vielä mainittu...
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Olinpa reipas ja soittelin Simille ja kysyin Energymaskin kohtalosta. Dermasyd-sarja tosiaan on uudistumassa ja sitä kuulemma supistetaan jonkin verran. Energymask kuitenkin säilyy ja sen valmistus jatkuu. On kuulemma niin suosittu tuote, että sen lopettaminen olisi todella epätodennäköistä ja hölmöäkin (miksi lahdata lypsävä lehmä...). Purkin ulkonäkö muuttunee jossain vaiheessa, mutta sisältöön ei kuulemma kosketa. Mua palveli tuolla oikein mukava ja ystävällinen nainen, joka - kun ei ihan satavarmaksi asiaa tiennyt - otti mun puhelinnumeron ylös, lupasi kysellä asiaa esimiehiltään ja soittaa sitten mulle takaisin. Niin tekikin, joten tuon pitäisi olla aika varmaa tietoa. Tämä hurraa. :)
1c M ii, tjsp
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Heh, oltiin samalla asialla. :)
Tiedustelin mailitse myöskin tuosta Energymaskista ja sain tänään vastauksen. Dermasyd sarja tosiaankin uudistuu vuoden vaihteessa, mutta Energymaskin pitäisi pysyä ennallaan.
Jei!  :D
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Loistavaa sitten pääsen itsekin testaamaan tuota Energymaskia :)
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

PoohBear kirjoitti: Heh, oltiin samalla asialla. :)
Tiedustelin mailitse myöskin tuosta Energymaskista ja sain tänään vastauksen.
Se nainen sanoikin, että oli saanut ihan vastikään saman kysymyksen sähköpostitse ja kyseli, olinko minä laittanut myös mailia. Arvelinkin, että saattoi olla joku toinen juures asialla. :D
1c M ii, tjsp
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

eikös se corrector-syväpuhdistusshampoo ja hoito ollut SIMin? Onko se miten tujua tavaraa?  Pitäisi saada joku metalleihin ja mineraaleihin pureva syväpuhdistus, mutta sellainen, jonka jälkeen jäis nämä kuivat huitulat vielä kuitenkin päähän :-\
tepitepi

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja tepitepi »



Millasta tuo Simin Sim Future 4-sarjan Fresh Mint cool shampoo on, mietin että voisko käyttää sitä rasvoittuville hiuksiile välipesuna esim. joka toinen päivä.

Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Bembo »

eOwyn kirjoitti: eikös se corrector-syväpuhdistusshampoo ja hoito ollut SIMin? Onko se miten tujua tavaraa?  Pitäisi saada joku metalleihin ja mineraaleihin pureva syväpuhdistus, mutta sellainen, jonka jälkeen jäis nämä kuivat huitulat vielä kuitenkin päähän :-\

Mulla on tuota ja tykkään kyllä. Ei tee pahaa jälkeä ainakaan tällaiseen lyhyeen, hyväkuntoiseen hiukseen. Tosin hiukset ovat ohuet ja hauraat eli ei mitkään kestohiukset ja silti corrector ei niitä mitenkään murjo. Hoitoainetta saa laittaa sen jälkeen vähän reilummin ja joskus päänahkaa vähän kihelmöi, johtuuko sitten pesuntehon voimakkuudesta, en tiedä mutta voin kyllä muuten suositella. Mulla se vie hiuksista pois vähän epätoivottua punasävyä muttei ihan tarpeeksi kuitenkaan. Hoitista en kuitenkaan raaski enää ostaa. Niiden yhteisteho voisi olla nimittäin vielä tehokkaampaa....
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Tiedoksi vain että Similtä on tullut ihan uusi tuote, jota näin jo mainostettavankin: Therapeutic Hair Repair -hoitospray.

http://www.sim.fi/System4/sr.html


-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Bembo kirjoitti:
eOwyn kirjoitti: eikös se corrector-syväpuhdistusshampoo ja hoito ollut SIMin? Onko se miten tujua tavaraa?  Pitäisi saada joku metalleihin ja mineraaleihin pureva syväpuhdistus, mutta sellainen, jonka jälkeen jäis nämä kuivat huitulat vielä kuitenkin päähän :-\

Mulla on tuota ja tykkään kyllä. Ei tee pahaa jälkeä ainakaan tällaiseen lyhyeen, hyväkuntoiseen hiukseen. Tosin hiukset ovat ohuet ja hauraat eli ei mitkään kestohiukset ja silti corrector ei niitä mitenkään murjo. Hoitoainetta saa laittaa sen jälkeen vähän reilummin ja joskus päänahkaa vähän kihelmöi, johtuuko sitten pesuntehon voimakkuudesta, en tiedä mutta voin kyllä muuten suositella. Mulla se vie hiuksista pois vähän epätoivottua punasävyä muttei ihan tarpeeksi kuitenkaan. Hoitista en kuitenkaan raaski enää ostaa. Niiden yhteisteho voisi olla nimittäin vielä tehokkaampaa....
Mullakin on corrector shampoo ja elixir eli ns. hoitsikka ja tykkään kyllä kovasti, ovat metallinpoistoon ja muutenkin syväpuhdistavana, muotoilutuotteiden yms. poistajina hyviä! Näiden perään kannattaa tietenkin laittaa joko jotakin tehohoitista tai jotakin tavallista hoitista tai kumpaakin + mahdolliset jätettävät yms. mitä nyt kukin normaalistikkin tykkää käytellä.
Mä löysin nää tuotteet joskus tän vuoden alkupuolella kun menin uudelle kampaajalle tukkaani uudistuttamaan, niin hän suositteli näitä mulle. Ensimmäisiä kertoja niitä käytettyäni, niin mun tukka meni ihan järkyttävään kuntoon, kuivaksi ja sähköiseksi korppukasaksi... Mutta nykyään käyttelen niitä aika ajoin ja vastikään käytin ihan pitkäänkin sellaisena kuurina, niin mun tukka ei mennyt miksikään, päinvastoin, yllättävän hyväksi tukka tullut joka kerta kun noita olen käyttänyt, jopa pehmeyttä ja kiiltoa ollut havaittavissa jokaisen käyttökerran jälkeen!
Ehkä tukka sitten oli aikaisemmin huonommassa kunnossa huonompien tuotteiden ja liian metallisen veden jäljiltä ja nykyään paremmassa kunnossa alettuani käyttää hieman parempia tuotteita sekä aika ajoin noita correctoreja.
En mää vaan tiiä  ::) ...
Viimeksi muokannut -kata-, 31 Elo 2006, 20:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
zadu

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja zadu »

Tuulikaappi kirjoitti: Energymask kuitenkin säilyy ja sen valmistus jatkuu.
Hyvä juttu! Outoa vaan, että mulle kampaaja ja samalla sen liikkeen omistaja sanoi, että Energymask:n valmistus on lopetettu. Ilmeisesti kuitenkin väärää tietoa..

Pitää mennä sitten heti kohta ostamaan uus purkki  :D Jokohan uudistunut Energymask on myynnissä? Kun sitä vanhaahan myytii joku aika sitten 5e/kpl.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Heinolasta löysin yhdestä kampaamosta energymaskia,hintaa 13-14 euroa.Muualta oli loppunut ja sanoivat tilaavansa lisää.Sim-kampaamoissa ei ollut simejä tarjouksessa mutta tavallisessa oli dermasydit 5 euron pintaan.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

zadu kirjoitti: Pitää mennä sitten heti kohta ostamaan uus purkki&nbsp; :D Jokohan uudistunut Energymask on myynnissä? Kun sitä vanhaahan myytii joku aika sitten 5e/kpl.
Missä sellasia tarjouksia on ollut.. Kaikki niin puhuvat tuosta Energymaskista että tuohon hintaan uskailtais kokeillakin.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vastaa Viestiin