SIM

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Mrs. Priest
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 16:54

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Mrs. Priest »

Olin ihastunut  N4F keratiinisuihkeeseen, mutta uusin INCI jotenki kuivattaa hiuksia. Suosittelen ohuille hiuksille, jotka ei ole kuivat. En tiedä perustuuko aineen idea (kuivattavana) pörhöisyytenä hiuksiin, että siten ovat runsaammat, kuten tuotteessa joskus luvattiin. Hmm....aika neutraalin arvosanan annan...käytän vielä joskus itsekin.
Käsittelemättömät, loivasti kihartuvat pitkät hiukset. Herkkä hiuspohja.

The Voluntary Human Extinction Movement
         Anti-Psychiatry
Lilly Missy

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

InvisibleBun kirjoitti: Olin ihastunut  N4F keratiinisuihkeeseen, mutta uusin INCI jotenki kuivattaa hiuksia. Suosittelen ohuille hiuksille, jotka ei ole kuivat. En tiedä perustuuko aineen idea (kuivattavana) pörhöisyytenä hiuksiin, että siten ovat runsaammat, kuten tuotteessa joskus luvattiin. Hmm....aika neutraalin arvosanan annan...käytän vielä joskus itsekin.
Mulle yks kampaaja kerran selitti, että keratiinia sisältävillä tuotteilla on taipumus tehdä hiuksista kuivan tuntuiset jos niissä ei ole riittävästi pehmittäviä ainesosia. Mutta mulla on varmaan tuo uusin versio, enkä mä oo kyllä huomannu et se kuivattais. Tosin käytän kyllä montaa eri jätettävää sekaisin pesujen jälkeen, että ei tule välttämättä samaa laitettua kahta kertaa peräkkäin.
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

Mä olen kokeillu noita System 4 tuotteita ja varsinkin tuo Hydro Care hoitoaine on tosi hyvä.
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Penny kirjoitti:
Ainakin Sim Dermasydin suihkeisiin oli pullojen uudistuksen myötä jokunen vuosi sitten tullut Alcohol denatia.
Ostin pari päivää sitten Dermasydin Shinyblond jätettävän suihkeen ja siinä ei ole alkomahoolia, niinkuin joku tuolla hajuttomassa ketjussa kertoikin :)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ananas kirjoitti: Minun ihan ensimmäinen kampaamosta ostettu hiustuote oli Sim nature 4 futuren vanilla keratin liquid (tai jotain sinne päin)
Minullakin on ollut tuota, heitin juuri vähän aikaa sitten jämän roskiin, kun se ei millään tahtonut loppua. En erityisemmin tykännyt, sopi lähinnä hiusten kostuttamiseen pesujen välillä, koska ei tuntunut tekevän hiuksille yhtään mitään. Tuoksun takia tuon aikoinaan ostin (tai siis tilasin haistelematta ensin), mutta ei se minusta edes tuoksunut kunnolla vaniljalle.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Olen kokeillut Shiny Blond shampoota ja oli ihan jees, nyt on odottamassa joku hoitavampi. Dermasydin hiuslakka on hyvää muuten, mutta tuoksuttomuus on kamalaa, hirveä katku! Tykkään myös Profuse- sarjan shampoista.
Ninnikkä

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Ninnikkä »

minulta löytyypi tuota N4F volume omena sampoota. usein ja paljoa en ole vielä käytellyt, mutta tuoksu on ainakin aivan ihana.  :-*
erksu

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja erksu »

Kellään kokemuksia Sim Future 4-sarjan Fresh Mint Cool Shampoosta? Kiinnostaa kovasti tuo viilentävä ja rauhoittava ominaisuus :) Epäilyttää vain tuo "sopii kaikille hiustyypeille" -lause. Ettei vaan kuivata ym.?
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Mites onko kellään kokemuksia SIMin OptimumRepair energymaskista? Muistaakseni edesmenneellä foorumilla siitä tykättiin. Ostin sitä joskus pari vuotta sitten, ja silloin en lämmennyt, mutta ajattelin antaa sille nyt uuden mahdollisuuden kun halvalla sain.

Elikkä mielellään kokemuksia? Kuinka pitkällä vaikutusajalla olette pitäneet? ja tuliko hiuksista hyväntuntuiset? Kuinka usein olette käyttäneet? Muistelen jonkun maininneen sen olleen varsinainen värinsyöjä tosin.
rolla

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja rolla »

Paljon sitä pari vuotta sitten kehuttiin ja se oli silloinen hittituote, nykyään taitaa olla ng. Mä myös kokeilin sen purkillisen, muttei vakuuttanut erityisemmin silloin ainakaan ja hintaakin oli lähemmäs pari kymppiä.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Mä ainakin tykkäsin tuosta Energymaskista paljon. Se on niitä harvoja tuotteita, joita takuuvarmasti ostan joskus uudestaan. Käytin sitä samanlaisella vaikutusajalla kuin muitakin tehiksiä, eli 45 minuutista pariin tuntiin. Hiuksista tuli kivat ja sileät, paljon paremmat kuin esim. O&H:lla.

Mistä sä Bambi muuten löysit sitä halvalla, ja oliko joku alekampanja? Oon tulossa Helsinkiin muutaman viikon päästä, ja jos tuota Energymaskia silloin jostain saa halvalla, niin voisi pari purkkia ostaa varastoon. :)
Viimeksi muokannut Tuulikaappi, 27 Heinä 2006, 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c M ii, tjsp
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Itseasiassa sain tilattua sitä kaverin kautta tukkuliikkeestä tukkuhintaan. Ei ollut kuitenkaan kamapaamotukku. Eli pelkkä tukkuhinta + alv, jonka jälkeen hintaa tuli tuotteelle n. 14-15 € muistaakseni. Kokeilemisen arvoista jälleen siis.

Laitoin muuten tänään ekan kerran NG:tä, ja tuntui selvittävän hiukset tosi hyvin, katsotaan miltä näyttävät kuivuttuaan. Taitaa olla aika hyvä tuote. Seuraavalla kerralla kokeilen energymaskia. Se ois varmaankin hyvä laittaa saunaan pyyhkeen alle. Mä en yleensä ole jaksanut pitää tehohoitoja kuin n. 15-20 min. päässä, mutta jos saunassa saisi pidettyä kaummin. Vaikutus olisi varmaan pitemmän ajan myötä tietenkin parempi.
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Tykkäilen Energymaskista ja hyvä niin, koska on ainut hajusteeton tehohoito (ai niin, onhan LV:llä joku tehis).
Pidän kanssa pitkällä vaikutusajalla, yleensä vähintään tunnin ja laitan pintaa silottavan pikahoitdon vielä hetkeksi Energyn huuhtelun jälkeen.

Tapiolassa oleva Stop kampaamokauppa myy muuten Energyä 13€ normaali hintaan, sieltä olen omani hakenut ja aina kun on -40%, niin haen useamman ;)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

PoohBear kirjoitti: Tapiolassa oleva Stop kampaamokauppa myy muuten Energyä 13€ normaali hintaan, sieltä olen omani hakenut ja aina kun on -40%, niin haen useamman ;)
Jos en ihan väärin muista, niin Jyväskylässäkin on Stop, ja siellä myös tuo Energymask oli normaalihintaisena 13 euroa. Kuuluvat varmaan samaan ketjuun (en kyllä tiennyt, että toi on ketjuliike...). Pitääkin kyttäillä sitten noita alennusmyyntejä. ;D
1c M ii, tjsp
zadu

Vs: SIM

Viesti Kirjoittaja zadu »

Menin tällä viikolla ostamaan energymaskia ja ihmettelin kun ei sitä hyllyiltä löytynyt. On kuuleman loppunut ja sitä ei kuuleman valmisteta enää ollenkaan  :o Aikamoinen pettymys kun sitä on tullut käytettyä jo monta vuotta ja olin tosi tyytyväinen tuotteeseen.

Mikähän energymaskin tilalle?
Vastaa Viestiin