Sivu 1/1

Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Touko 2006, 18:23
Kirjoittaja Ananas
Liven tonerit näytti uudistuneen ja nykyinen versio on nimeltään Live Duo Intense. Onko kukaan ehtinyt kokeilla? Muutama perusruskea, tai aika luonnollinen sävykin näytti olevan. Itse nappasin sävyn 862 Gorgeous Gold Brown, joten voin siitä kertoilla jonkin ajan päästä.

Ärsyttäviä nuo Liven värikoodit, kun niistä ei tuota tummuusastetta kauheasti voi päätellä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Touko 2006, 18:28
Kirjoittaja Henriikka
Liven värikoodeista ei tosiaan koskaan olla tykätty.

Itsekin näin noita Duo Intensejä eilen, olivat Live tonereiden kanssa vielä vierekkäin.. Siihen lähinnä kiinnitin huomiota, että sävyt olivat vaimeamman näköiset ( näköharhaa? )  kuin vanhoissa purkeissa.
Hivenen epäilyttää tuo "kymmenen pesun jälkeen 90 % väristä vielä hiuksissa".. Vai jotain tuollaistako siinä taas luki.

Yksi ihan kiva kuparisävy näytti olevan, saas nähdä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Touko 2006, 18:34
Kirjoittaja rolla
Hah. Täytyy varmaan kokeilla ja laittaa vihaista palautetta. Mun edelliset live tonerit pysyi päässä ehkä kaksi pesua. Tuskin edes uskallan ostaa..

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Touko 2006, 18:36
Kirjoittaja Ananas
Jep, kymmenen pesua tuo lupaa kestävän. Ja polymeereillä loistavaa kiiltoa!  ::)

Osaisiko kukaan Liven sävytteitä käyttänyt sanoa, että onko tuo väri miten riittoisaa? Ostin vaan yhden purkin, niin riittäköhän se lapoihin yltäviin suht ohuisiin hiuksiin?

Rolla, itselläni aikoinaan ne Liven kestovärit pysyivät hädin tuskin kahta pesua, joten tuo lupaus kuulostaa tän sävytteen kohdalla aika uskomattamalta.  :D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Touko 2006, 19:03
Kirjoittaja rolla
Niimpä ne kestoväritkään eivät pysy. Mulla riitti se live toner vähä yli korvien yltäviin hiuksiin, joten ei sulle taida riittää kovin hyvin.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Touko 2006, 19:29
Kirjoittaja Henriikka
Minkään suoravärin ei luulisi pysyvän 10 pesua hyvännäköisenä.. Saattaahan se pysyäkin, mutta hyvännäköisestä sitten ei voi puhuakaan. ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Touko 2006, 16:03
Kirjoittaja Ananas
Tässäpä olis tuon Duo intensen inci, joka löytyy myös Suoravärien INCIT -ketjusta.

Schwarzkopf Live Duo Intense päivittäistavarakaupoista saatava sävyte

Sävy Gorgeus Gold Brown

Aqua, cetearyl alcohol, 3-methoxybutanol, pro pylene glycol, sodium laureth sulfate, cetyl alcohol, myristyl alcohol, paraffinium liquidum, ethoxydiglycol, hc blue no. 2, ceteareth-20, benzyl alcohol, aminomethyl propanol, ceteareth-2, polyquaterium-6, carbomer, peg-20 stearate, parfum, ammonium hydroxide, methylparaben, tetrasodium edta, hc yellow no. 2, 2-amino-6-chloro-4-nitrophenol, hc-yellow no.13, hydroxyethyl-2-nitro-p-toluidine, n,n-bis(2-hydroxyethyl)-2-nitro-p-phenylenediamine, benzonic acid, 3-nitro-p-hydroxyethyl aminophenol, limonene

Pisti silmään siitä ketjusta tuon Igora Dualityn sisältö, aika samanlainen...

Igora Duality
kaksiosainen intensiivinen suoraväri, voidemainen, kampaamokaupasta
sävy 5.5, Hazelnut Spark
aqua, cetearyl alcohol, 3-methoxy butanol, propylene glycol, sodium laureth sulfate, cetyl alcohol, myristyl alcohol, paraffinum liquidum, ethoxydiglycol, hc blue no. 2, aminomethyl propanol, ceteareth-20, benzyl alcohol, ceteareth-2, polyquaternium-6, carbomer, parfum, peg-20 stearate, ammonium hydroxide, methylparaben, tetrasodium edta, pyridoxine hcl, hc yellow no. 2, 2-amino-6-chloro-4-nitrophenol, hc yellow no. 13, hydroxyethyl-2-nitro-p-toluidine, n,n-bis(2-hydroxyethyl)-2-nitro-p-phenylenediamine, benzoic acid, 3-nitro-p-hydroxyethylaminophenol

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Touko 2006, 10:22
Kirjoittaja Lilly Missy
Joskus opiskeluaikoina luokkakaveri aina blondasi ensin omat hiuksensa(pituus 2cm) ja laittoi Liven punaisen sävytteen päälle. Pysyi kyllä aina monta viikkoa. Ihmettelin sitä jo silloin, hänkin sanoi ettei kestoväri pysy kuin pari pesua. Tokihan se haalistui, muttei niin pahasti kun voisi kuvitella.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 30 Touko 2006, 22:12
Kirjoittaja Ananas
Nyt on tuo Duo intense testattu. Tykkäsin tosi paljon värin koostumuksesta levittyi hyvin, mutta ei sotkenut. Yksi purkki riitti ihan kevyesti mun lapoihin yltävään tukkaan. Annoin värin vaikuttaa tunnin muovipussin ja pipon alla. Olen kyllä todella tyytyväinen tulokseen. Lopputulos oli todella tasainen lämpimän ruskea. Tuo tasaisuus löi mut ihan ällikällä, sillä mun tukan lähtötilanne oli melko sekamelska, 4 senttiä värjäämätöntä peruskeiskaa, eri tasoisesti haalistuneita ruskean ja oranssin osioita ja päälle vielä vaaleampia raitoja. Mikään muu käyttämistäni suoraväreistä (viva, colorance, color+) ei ole tarttunut juureen näin hyvin, eikä kyllä monet kestoväritkään. Tuota sävyä tuskin oli edes näin vaaleaan tarkoitettu, mutta onneksi toimi hyvin.

Saapa nyt nähdä mitä ekassa pesussa tapahtuu, sehän voi muuttaa tilanteen ihan toiseksi. Loppuu tämä munkin intoilu sitten...  ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 31 Touko 2006, 15:01
Kirjoittaja Penny
Ääh, eikai vaan vanhat sävyt nyt sitten häviä kokonaan tuon uudistuksen myötä? ??? Jos, niin pitää rynnätä samantien hamstraamaan Jackie Brownia... Tuo Liven vanhempi toner riittää mulla ihan kevyesti koko tukkaan.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 31 Touko 2006, 15:03
Kirjoittaja pinkfrank
Mistä ihmeestä tuota väriä löytää? Oon ainakin Stockalta, Sokokselta, Anttilasta ja Citymarketista yrittänyt ettii, mutta missään ei oo muuta kuin Liven kestoväriä...

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 31 Touko 2006, 15:49
Kirjoittaja Henriikka
En ole noita vielä muualta löytänyt ( ehtinytkään ) kuin Citymarketista.. Forssasta.
Joten kaipa muihinkin CityMarketeihin on tulossa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 31 Touko 2006, 16:40
Kirjoittaja Ananas
Prismoista olen minä omani ostanut.

Ekan pesun jälkeen väri näyttää edelleen hyvältä, ehkä jopa paremmalta, koska liika punaisuus lähti.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Kesä 2006, 19:57
Kirjoittaja Kia
Tykkäsin tuosta voidekoostumuksesta, tarttu paremmin (myös lattiaan ) kuin esim colorpulse. Eikä tullu niin laikukasta
Väri kesti suhtkoht hyvänä pari viikkoa

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 18 Kesä 2006, 23:14
Kirjoittaja Mirja
Onko Schwarzkopf Live Duo Intensessä kaksi ainetta jotka sekoitetaan, vai mistä duo-sana nimessä?

Sekoitetaanko myös Schwarzkopf Igora Duality:ssä kahta ainetta, vaikka suoravärejä ovatkin?

Jännä huomio tuo INCI:en lähes täydellinen samankaltaisuus Ananas!  :o
Olikos siellä muuta eroa kuin b6-vitamiini Dualityssä. Lisää samankaltaisuuksia marketti/kampaamoväreissä?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 19 Kesä 2006, 00:08
Kirjoittaja Ananas
Mirja kirjoitti: Onko Schwarzkopf Live Duo Intensessä kaksi ainetta jotka sekoitetaan, vai mistä duo-sana nimessä?
Yksi tuubi tuossa vaan on, ei tarvitse sekoitella.

Oon edelleen tosi tyytyväinen tuohon väriin. Haalistunuthan tuo on paljon, mutta väri on silti tasainen.  :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 21 Kesä 2006, 20:19
Kirjoittaja rolla
Mä löysin lähikaupasta myös muutaman paketin näitä. Täytyy joskus kokeilla se punainen, ihana oli.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Kesä 2006, 18:31
Kirjoittaja shivaree
Voi **** mitä ovat menneet tekemään näille väreille!!! Käytin monta pakettia vanhaa väriä ja tykkäsin älyttömästi ohuesta koostumuksesta, josta riitti kahteen käyttökertaan. Nyt aine on tuubissa, ei enää kätevässä nokkapullossa, ja paksua kuin mikä. Levittyy siis huonosti, hyvä kun kerran saa olkapäämittaisen tukan värjättyä. Tuoksu on myös huonontunut, eikä Energetic Redillä saa enää yhtä kaunista punaista kuin ennen. Ja tottahan toki hinta on noussut >:( >:( >:(

Pikkuisen erilainen kokemus kuin Ananaksella :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Kesä 2006, 17:09
Kirjoittaja Ananas
Vanhoja Live tonereita kaipaavien kannattaa varmaan tutkailla alennuskoreja, sillä monesta paikkaa näyttäisi hyllyille tulleen niiden tilalle nuo Duo intenset. Aluksihan niitä oli rinnakkain. Oulun Kärkkäisellä oli niitä vanhoja 2,90e, jäljellä oli tummempia punaisia, violetteja ja mustiakin. Jackie brownia tai kirkkaan punaisia ei ollut, joita oisin havitellut.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Kesä 2006, 23:05
Kirjoittaja Chaos
Eli onko nuo Duo Intenset suoravärejä vai mites? Ja missäs ihmeessä niitä muka myydään?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Kesä 2006, 09:38
Kirjoittaja Ananas
ChaosBlack kirjoitti: Eli onko nuo Duo Intenset suoravärejä vai mites? Ja missäs ihmeessä niitä muka myydään?
Ovat suoravärejä ja ainakin minä olen törmäillyt niihin nyt jo melkein joka kaupassa, ainakin Prismoissa ja muissakin marketeissa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 30 Kesä 2006, 21:33
Kirjoittaja shivaree
Vaikka aiemmin tässä ketjussa manasin tän uuden version ihan suohon, niin sen verran kredittiä pitää antaa, että tämähän tarttuu kuin tauti! Entistä versiota piti lisäillä joka toisessa pesussa, nyt on viikko värjäyksestä ja väri edelleen kelvollinen. :o :o :o Joka päivä siis pesen.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 02 Heinä 2006, 18:44
Kirjoittaja sipe
Eikös muuten igorakin ole schwarzkopfin väri? eli myyvät siis kutakuinkin samaa kamaa eri purkeissa, mitä nyt toisen hinta on tuplasti kalliimpi... ::)

Itsekin shoppasin tänään pari purrkia tuota liveä. Illalla on värjäyssessio. :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 03 Heinä 2006, 14:32
Kirjoittaja kinuski
Osaakos joku sano mistä päin Itäksekusta noita uusia purkkeja löytyisi? Live Tonereita olen bongannut vain Tarjoustalosta ja siellä ne ovat vielä hyllyssä ihan normaalihintaisina. :P

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 16 Elo 2006, 11:02
Kirjoittaja sipe
sipe kirjoitti: Eikös muuten igorakin ole schwarzkopfin väri? eli myyvät siis kutakuinkin samaa kamaa eri purkeissa, mitä nyt toisen hinta on tuplasti kalliimpi... ::)

Itsekin shoppasin tänään pari purkkia tuota liveä. Illalla on värjäyssessio. :)
Sen verran täytyy itseään korjata, että eihän se hintaero olekaan niin iso. Igoran tuubissa on väriä 100 ml ja livessä 60 ml.

Mutta väriä pitää kyllä kehua. Eka suoraväri, joka värjää myös juuret. Ja värin pysyvyyskin on suorastaan käsittämättömän hyvä. :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 16 Elo 2006, 12:00
Kirjoittaja Penny
sipe kirjoitti: Mutta väriä pitää kyllä kehua. Eka suoraväri, joka värjää myös juuret. Ja värin pysyvyyskin on suorastaan käsittämättömän hyvä. :)
Käytitkö sipe siis uutta versiota (duo intense) vai vanhaa tummansinipurkkista? Mulla värjää tuo vanha versio juuret hyvin, siksi tässä harmittelenkin jos se kerran poistuu markkinoilta... Uusia ja vanhoja on tosiaan ollut rinnakkain kaupoissa joten uskoin ja toivoin etteivät vaihdu kokonaan. Duot ei vakuuttaneet kun eräässä kaupassa niitä katselin, värikarttaa ei ollut missään, värien nimet oli Livemäisen sekavia ja hintakin korkeampi. Onko noissa edes korvaavaa sävyä nykyisille (esim. Jackie Brown), ei ilmeisestikään?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Elo 2006, 10:18
Kirjoittaja sipe
Uutta. Tuota vanhaa ja tuota uutta ei voi edes verrata tässä päässä, on tuo uusi niin paljon parempaa. :-*

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Elo 2006, 13:05
Kirjoittaja Chaos
Kun vielä löytäis tuota uutta ::) Elikä onko tuota myynnissä esim. Prismoissa ja Tarjoustaloissa? Ja onko mustaa sävyä?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Elo 2006, 15:55
Kirjoittaja Bembo
Mä kattelin tuota duo intensen inciä ...ja siinä on fenyleenidiaaminia tai sen johdannaisia kyllä rutkasti. Saan hiusväreistä Kesto-kevyt) pahaa päänahka kutinaa ja kipua mutten tiedä olisiko se vetyperoksidista vai juuri noista väriaineista...onko kukaan teistä suoravärien käyttäjistä saanut allergista reaktiota myös suoraväreistä? Siinä Goldwellin colorance suoravärissähän ei ole fenyleeniamiineja mutta se ei tartu mun hyväkuntoiseen hiukseen sitten millään (permiksen jälkeen otti niin nätisti kiinni ja oli tosi kaunis väri)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Loka 2006, 00:13
Kirjoittaja naanna
Kertokaapa asiasta paremmin tietävät, että mistä tälläinen voi johtua?:
Kokeilin tänään tuota Schwarzkopf Live Duo Intense-väriä ja sävyä 868 Energetic Red. Pohjalla mulla on Igoran kirkas punainen, eli tuon Liven pitäis olla ainakin muutaman asteen tummempaa. Yritin siis värjätä vain alemmat hiukset ja saada alle tummempaa. En pessyt hiuksia (en yleensä ole pessyt ennen suoraväriä, ohjeista huolimatta), kostutin vaan hieman. Levitin värin alahiuksiin ja annoin vaikuttaa n.30 min. Huuhtelin värin pois ja - - - ei mitään! Väri ei joko tarttunu ollenkaan tai olikin huomattavasti luultua vaaleampi! Käytin myös hoitoainetta värin jälkeen, taas kerran ohjeista huolimatta.
Kertokaa nyt siis viisammat, että mistä tämä johtuu? Olisiko hiusten pesu ennen väriä vaikuttanu? Vai eikö tuo väri vaan yksinkertasesti tartu mun hiuksiin ollenkaan? Auttaisko tummempi sävy? Voiko olla, että hoitoaine "huuhteli" värin pois?
Vanhat Liven sävytteet kyllä toimi ihan loistavasti...Mun mielestä vanhoissa oli myös paremmat sävyvalikoimat. Miksi kaikki vanha ja hyvä pitää aina pilata uudella ja huonolla?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Loka 2006, 18:44
Kirjoittaja Sanna
Mitä tummuusastetta tuo Duo intense 862 Gorgeous gold brown suunnilleen on? Tarjoustalossa ei ollut värikarttaa tai mallitupsuja, eikä netissäkään taida olla.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Loka 2006, 19:48
Kirjoittaja Ananas
Sanna kirjoitti: Mitä tummuusastetta tuo Duo intense 862 Gorgeous gold brown suunnilleen on? Tarjoustalossa ei ollut värikarttaa tai mallitupsuja, eikä netissäkään taida olla.
Riippuu varmaan aika paljon oman tukan väristä. Mun tukkaa tuo tummensi n. 1-2 astetta alkuun (seiskaa oleva omavärinen tukka oli ehkä kutosta, tummempi tukka oli ehkä 6-5 asteista), mutta tuo tummuus haalistui parissa pesussa ja jäljelle jäi vaan se sävy. Eli mulla se sellaiseksi 7-6 asteiseksi kullanruskeaksi.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Loka 2006, 09:02
Kirjoittaja Sanna
^^ Ok, kiitti. Ja kokeilemallahan tuo selviää. Minulla on oma sävy jotain kuutosen paikkeilla, joten tuskin voin kovin pahaa jälkeä saada tuolla aikaiseksi. Hitsi, en malta odottaa että tämä nykyinen väri kuluu pois ja pääsen laittamaan Liveä!  ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 11:31
Kirjoittaja Belle
Itsekin törmäsin tähän ekaa kertaa eilen ja ostin sävyn 876 Exciting chocolate. Oli tarkoitus ostaa Wellan moussea, mutta sitä ei ollut ja tämä vaikutti suunnilleen vastaavalta sävyltä. En ole kyllä nähnyt Duo Intenseä aiemmin missään muualla, löytyi sellaisesta nuhjaisesta varastomyymälästä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 15:04
Kirjoittaja Penny
Sanna kirjoitti: Tarjoustalossa ei ollut värikarttaa tai mallitupsuja, eikä netissäkään taida olla.
En muuten ole vieläkään mistään bongannut noita uudistuneen sävytteen värikarttoja, onko muut nähneet? ??? Mistä siitä tietää mitä ostaa, nimen perusteella ei paljon ostella (etenkään kun kyseessä Live) eikä niissä paketeissakaan ole muistaakseni kuvia...?

Ja sävyjä tuntuu olevan vain pari hassua verrattuna entiseen, ei taida löytyä enää vanhaa suosikkia (Jackie Brown) vastaavaa sävyä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 15:10
Kirjoittaja Henriikka
^ Ja jotenkin kaikki sävyt näyttävät tosi hailakoilta, kun katsoo niitä punaisia vaikka. :/

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 10:51
Kirjoittaja Belle
Ei ollut värikarttaa ainakaan siellä, mistä itse värin ostin. Vain paketin kyljessä siis tuhruinen väritaulukko. Hiukan hasardi hommaa, kun otin paketin kuvan perusteella ja ajattelin että tämä Exciting chocolate vastaisi suunnilleen Jackie Brownia eli olisi tumma suklaanruskea.

Tällä viikolla on tarkoitus lätkiä tuo 6-asteisiin alahiuksiin ja raitakohtiin, joten raportoin tänne kuinka kävi.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 10:54
Kirjoittaja Ananas
Itselläni Gorgeus Golden Brown oli alkuun tosi paljon tummempi ja punaisempi kuin paketin kyljessä, mutta parissa viikossa haalistui sellaiseksi niinkuin piti ja sellaisena kestikin tosi pitkään. Itsellä varmaan vaikutti se, että pidin väriä päässä huomattavasti kauemmin kuin ohjeessa käskettiin.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 13 Tammi 2007, 11:52
Kirjoittaja Belle
Eilen laitoin tuon 876 chocolaten päähän. Sävy on punainen, ehkä aavistuksen jopa violetihtavaan vivahtava. Eikä siis paketin kyljessä tietenkään näyttänyt muulta kuin tumman suklaanruskealta. Toisin kuin Wellan mousse, tämä ei paljoakaan  tarttunut omanväriseen tyvikasvuun. Pidin päässä 30min ihan tyven vuoksi, ohjeissa oli 15-020min.

En taida ostaa uudelleen, ei oikein vakuuttanut. Pysyttelen Wellassa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Tammi 2007, 14:33
Kirjoittaja Maasha
Onkos kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia yllämainitusta tuotteesta.
Saako tummiin, jopa mustiin hiuksiin millaista piristystä ?

Yhdistin viestisi tähän ketjuun. T. Kikka

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Tammi 2007, 20:50
Kirjoittaja Ishamael
Se riippuu ihan pohjasta, jos pohja on värjäämätön eli luonnonväri, saa varmasti piristystä, riippuen vähän siitä mitä hakee.
Värjätyt pohjat ovatkin sitten jo toinen juttu, niihin pitää lähteä ensin tekemään värinpoistoa tai esivaalentaa raita/viipaleosioita jotka sitten värjätään halutun väriseksi.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 17:47
Kirjoittaja naanna
Onkos joku jo ehtiny kokeilemaan Liven uutta monisävyvärjäys-juttua (vai olikohan se pelkkä raita-aine). Mainoksen näin Trendissä ja siinä lupailtiin kirkkaan värisiä (punainen ja violetti mainoksen kuvassa) raitoja myös tummiin hiuksiin. Selityksenä oli, että raita-aine vaalentaa ja myös värjää samalla. Mainoksen kuvissa värit ainakin näytti aivan ihanilta, mutta tuleekohan kotivärjäyksessä samanlainen tulos...?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 26 Tammi 2007, 16:58
Kirjoittaja loota
^Mua kiinnostaisi myös kuulla tuosta raita-aineesta(?). Hirveän vaaleaa sävyä lupaa tummille hiuksille ja jostain syystä houkuttaisi taas kerran kokeilla raitoja ja todeta ne sen jälkeen epäkäytännöllisiksi kotivärjäyksissä. En kyllä millään usko, että tuokaan Live olisi hyvää ainetta kun ainoastaan suoravärit ovat toimineet. Onkohan tuossa suoraväriaine mukana, vai miten nuo punaiset ja violetit raidat toteutuvat? Mitään punasävyisiä raitoja ei kyllä todellakaan kannata kokeilla Liveltä, ne eivät varmasti pysy edes viikkoa hyvinä ::)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 26 Tammi 2007, 17:50
Kirjoittaja Chaos
Joo mua kiinnostaa toi kanssa! Varsinkin se violettiraitajuttu näytti ihanalta. Tosin epäilenpä vain näkyykö kumminkaan tarpeeksi mustissa hiuksissa ::) Ja toien juttu on se, etten kyllä välttämättä halua pistää hiustani kärsimään. Nyt, kun oon hoitanut niin hyvään kuntoon.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Tammi 2007, 17:26
Kirjoittaja Sanna
Enpäs muistanut sitten enää raportoida tänne. Olen siis nyt käytellyt tuota 862 Gorgeous gold brownia, ja se on osoittautunut oikein hyväksi. Ei tummenna hiuksiani juuri lainkaan, mutta antaa kivan kultaisen sävyn. Yllättävän kestävääkin tuo on, näyttäisi pysyvän useamman viikon haalistumatta kovinkaan paljon.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Tammi 2007, 17:38
Kirjoittaja Ananas
^ Miten pitkään olet antanut tuon vaikuttaa?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 02 Helmi 2007, 18:58
Kirjoittaja Sanna
Muistaakseni puolisen tuntia.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Huhti 2007, 23:46
Kirjoittaja LadyRaven
Kokeilin joskus Liven mustaa tai sinisenmustaa kestoväriä (kun oli halvimpia markettivärejä..) ja siitä tuli eka pesun jälkeen epämääräinen ruskea. Eipä tarvinut toiste kokeilla.

Niihin raitajuttuihin iskin silmäni heti kun markkinoille tulivat, mutta onneksi tajusin olla ostamatta. Tuntui aika mahdottomalle, että mustaksi värjätyssä tukassa ne raidat näkyisivät ja toisekseen kun kyse on Livestä, josta oli huonoja kokemuksia jo valmiiksi. Lisäksi pelotti hiusten rasittuminen vaalennuksessa/ värinpoistossa. Pari tuttua sen raitavärin ehtivät hankkia ja pettyä.

Mutta meitsi hoitaa nyt raidat klipsilisäkkeillä.  ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 21 Huhti 2007, 19:37
Kirjoittaja Sanna
höpsökkä kirjoitti: Sanna: Onko kyseinen väri sulla tossa avattaressa?
hieno! tollasen mäkin voisin ottaa..
Tarttuuko tälläseen t.ruskeaan väriin tollanen kullanruskea väri ollenkaan?
Taitaapa muuten olla. Tosin mielestäni tuossa kuvassa väri näyttää punertavammalta, kuin mitä se oikeasti oli. Saattaa tuosta tummanruskeaankin tulla kultaista sävyä, mutta tuskinpa ainakaan kovin voimakasta... Tai mistäs minä tiedän, kokeilemallahan se vaan selviää. :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Touko 2007, 13:47
Kirjoittaja Jeyzie
Onkos ketään nyt kokeillut tuota raitajuttua?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 23 Touko 2007, 22:46
Kirjoittaja Chaos
Minkäslaisia kokemuksia täällä on Liven Duo Intense suoraväreistä. Onko yhtä hyviä kuin vanhat?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 23 Touko 2007, 23:03
Kirjoittaja Hermione
ChaosBlack kirjoitti: Minkäslaisia kokemuksia täällä on Liven Duo Intense suoraväreistä. Onko yhtä hyviä kuin vanhat?
Sellainen kokemus kahdesta kokeilusta, että huuhtoutuu todella huonosti hiuksista. Viime kerralla tunnin huuhtelun jälkeen luovutin ja pistin pyyhkeen päähän. Vielä kahden seuraavankin pesun jälkeen päänahasta rapsuttamalla irtosi väriä. Molemmilla kerroilla sävynä oli Fascinating Brown.

Toivottavasti muistan seuraavalla kerralla olla ostamatta näitä sävytteitä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Touko 2007, 17:33
Kirjoittaja tnn
Tuleeko Liven Energetic redillä ihan kirkas punainen, esim. verrattavissa CP:n Säihkyvään kuparipunaan tai Sykkivään punaiseen? Pelottaa vähän, kun väripakettien pakettien kuvissa värit näyttivät vähän rusehtavilta, tahtoisin päähän ihan selvän punaisen.
Säihkyvä kuparipuna olisi muuten tosi jees sävy, mutta ehkä piirun verran liian oranssihtava, mutta laitan tuota nyt paremman puutteessa. Sykkivä punainen taas tummentaa punaista väriäni liikaa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 25 Touko 2007, 16:20
Kirjoittaja naanna
Mun kokemuksen mukaan Liven kestoväreillä ei saa yhtä kirkkaan punaista lopputulosta, mitä esim. Color Pulsella. Muistaakseni just tuo Energetic Red meni mulla melkein mustaks, vaalennetussa pohjassa voi tosin olla kirkkaampi. Kaikki mun kokeilemat Livet on kuitenkin aika ruskeita ja se pienikin punaisuus haalistuu pois parissa pesussa. Itse käytän kuitenkin juurikasvun värjäilyyn(Hypnotic Red mulle paras sävy) ja siihen päälle kun sitten sutii vaikkapa Color Pulsea (Sykkivä punainen) koko tukkaan, niin hyvin toimii.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 25 Touko 2007, 20:13
Kirjoittaja tnn
Eikun oho, mun moka. Tarkoitin siis sitä Duo Intense suoraväriä, en kestoväriä :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Syys 2007, 14:19
Kirjoittaja Bambino
Heippa!

Onko Schwarzkopfin live toner sarjasta lopetettu kokonaan tämä deep black? Kestoväreissä kyllä löytyy, mutta hyvä kun löytää enää yhtään minkään väristä toneria kaupoista. :-\  Tonerit lopetettu?



Viesti yhdistetty aiempaan samaa aihetta käsittelevään ketjuun =)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Syys 2007, 15:16
Kirjoittaja Chaos
Bambino, ei ole lopetettu. Nimi on vaihtunut. Eli uusi on tuo Duo Intense ja kyllä siinä musta on :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Syys 2007, 16:15
Kirjoittaja Hue
Hermione kirjoitti: Sellainen kokemus kahdesta kokeilusta, että huuhtoutuu todella huonosti hiuksista. Viime kerralla tunnin huuhtelun jälkeen luovutin ja pistin pyyhkeen päähän. Vielä kahden seuraavankin pesun jälkeen päänahasta rapsuttamalla irtosi väriä. Molemmilla kerroilla sävynä oli Fascinating Brown.
Suoräväriähän huuhtoutuu hiuksista niin kauan, kunnes pigmentit on kokonaan lähtenyt pois. Ei huuhtelu veden tarvitse olla kirkasta, eikä siitä saakkaan kirkasta, kun suoraväristä on kyse. Myös päänahkaan (+ muualle ihoon) suoravärit tarttuvat ja kuluvat sieltä pikku hiljaa pois. Ihan normaalia käytöstä siis suoraväriltä. :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 08 Syys 2007, 18:34
Kirjoittaja Bambino
ChaosBlack kirjoitti: Bambino, ei ole lopetettu. Nimi on vaihtunut. Eli uusi on tuo Duo Intense ja kyllä siinä musta on :)
Kiitos paljon!  :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 13 Syys 2007, 18:12
Kirjoittaja Hermione
Emi-lyn kirjoitti:
Hermione kirjoitti: Sellainen kokemus kahdesta kokeilusta, että huuhtoutuu todella huonosti hiuksista. Viime kerralla tunnin huuhtelun jälkeen luovutin ja pistin pyyhkeen päähän. Vielä kahden seuraavankin pesun jälkeen päänahasta rapsuttamalla irtosi väriä. Molemmilla kerroilla sävynä oli Fascinating Brown.
Suoräväriähän huuhtoutuu hiuksista niin kauan, kunnes pigmentit on kokonaan lähtenyt pois. Ei huuhtelu veden tarvitse olla kirkasta, eikä siitä saakkaan kirkasta, kun suoraväristä on kyse. Myös päänahkaan (+ muualle ihoon) suoravärit tarttuvat ja kuluvat sieltä pikku hiljaa pois. Ihan normaalia käytöstä siis suoraväriltä. :)
Onhan se tietysti oletettavaa, että kun kerran väri jää ainoastaan hiuksen pintaan, niin siitähän se huuhtoutuu pois. Muilla suoraväreillä tämä on tapahtunut vähitellen, lähes huomaamatta shampoopesun aikana, eikä minkään muun värin jälkeen ole tullut pyyhe raidalliseksi. Kyllä mielestäni suoravärikin saisi tarttua hiukseen niin, ettei aina hieman kostealla valu ruskea vesi selkää pitkin ;) Tuntuu, että vaahtomaiset sävyt toimivat paremmin, ehkä pitäydyn tästä lähtien vain niissä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 15 Loka 2007, 15:28
Kirjoittaja pippuri
Mitäs tuo 3-Methoxybutanol on? En löytänyt eur-lex inci luettelosta tota.
onko se joku ponnekaasu?

Onks tää live muuten vaahto- vai geeliväri?

Edit; No nyt on Live testattu suortuvaan...ihan hyvin tarttui, mutta voi järkky sitä hajua!!!
        Ihan kuin joku miesten halpis partavesi...ökkelis sentään ! En kyllä pysty päähän tollasta lykkäämään!

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Maalis 2008, 16:13
Kirjoittaja Catariina
Osaako joku viisaampi kertoa mikä väri on T890? Mä en löydä sitä pakkausta enkä tolla koodilla löydä kyseistä tuotetta mistään. Tiedän vaan että Liven väri se on ::)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Maalis 2008, 14:55
Kirjoittaja Tanya
Onko ton duo Intensen valmistus lopetettu ku kävin Citymarketissa, Halpahallissa ja Vapaa Valinnasta katsomassa eikä tota ollu missään? Jos toi on lopetettu niin onko sen tilalle tullu joku vastaava suoraväri kun ei ainakaan osunu silmiin?  ???

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 18 Kesä 2008, 00:05
Kirjoittaja Penny
Penny kirjoitti: Ja sävyjä tuntuu olevan vain pari hassua verrattuna entiseen, ei taida löytyä enää vanhaa suosikkia (Jackie Brown) vastaavaa sävyä.
Vastailen itselleni erittäin myöhässä, eli noissa suoraväri-paketeissahan lukee kyljessä pienellä "tämä sävy on lähellä Live color XXL sävyä nro sejase". Koska värikarttaa ei taaskaan kaupasta löytynyt, päädyin pienen salapoliisityön jälkeen sävyyn 876 Exiting Chocolate, jonka kyljessä luki tuolla XXL-kestovärin värikoodilla että on lähellä Jackie Brown-sävyä. Ja niin se onkin, olen tosi tyytyväinen sekä tulokseen että itse väriin. :) Ainoa mutta että tuolla värjääminen oli todellista sotkemista, väriä tuntui roiskuvan joka paikkaan, ja tietty pyyhkeeseen jäi aika paljon väliä huuhtelusta huolimatta, vaan sehän on pientä. Ja hyvin on kestänytkin.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 18 Kesä 2008, 18:10
Kirjoittaja Iia
^Mulla on tuo Liven 876 Exciting Chocolate kaapissa, mutta en ole vielä uskaltanut päähän laittaa kun tavallaan olen tosi tyytyväinen tähän mikä nyt on. Käytössä siis Goldwell softcolorin 6B. Osaatko yhtään kuvailla miltä tuo väri näyttää?  :)Tuolla aikaisemmin mainitaan, että olisi jopa aavistuksen lilaan vivahtava ja sitä en haluaisi, vaan mahdollisimman luonnollisen sävyn. Lähteehän se kyllä pesussa pois jos sattuu, että väri ei miellytäkkän, mutta enpä silti ole sitä vielä saanut laitettua.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 23 Kesä 2008, 13:30
Kirjoittaja Penny
Iia kirjoitti: ^Mulla on tuo Liven 876 Exciting Chocolate kaapissa. Osaatko yhtään kuvailla miltä tuo väri näyttää?  :)Tuolla aikaisemmin mainitaan, että olisi jopa aavistuksen lilaan vivahtava ja sitä en haluaisi, vaan mahdollisimman luonnollisen sävyn.
Kyllähän tuo tosiaan on punertava ja lilaan vivahtava sävy. En osaa sen tarkemmin kuvailla mutta tuossa kuva millainen lopputulos tuli vastavärjättynä tummahkoon tukkaan ja omanväriseen (vaaleaan) juureen.

Kuva

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 01 Elo 2008, 17:48
Kirjoittaja kuku
Minä värjään melkeinpä aina Schwarzkopf Liven sillä mustalla (oisko ollu.. 99?)
Ei sillä sinimustalla, ihan sillä normimustalla  :) Ens torstaina värjään hiukset, värin
oon jo hankinnu.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 19 Loka 2008, 15:04
Kirjoittaja Mena
Onko kukaan kokeillut sitä väriraitapakettia? Jossa siis tummin hiuksiin luvataan ainakin punaisia ja liloja raitoja?
Chaos, anyone?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 21 Loka 2008, 06:30
Kirjoittaja Chaos
^ Jos sä multa kyselet niin enpä ole testaillut, vaikka samoja oon katsellut, että kauniiltahan ne siinä paketissa näyttää :D Mä muutenkin kyllästyn aina kaikkii raitaviritelmiin helposti (vaikka ne sais helposti värjättyä taas mustalla piiloon).

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 21 Loka 2008, 10:44
Kirjoittaja Mena
Joo sua meinasin. Tarttee varmaan sitten itse ryhtyä koekaniiniksi samalla kun värjään tyveä ensi kerralla (eli joskus viikon-parin päästä).  :D Raportoin sitten tänne.

Jatkoa:
Mun tukka laitettiinkin jo nyt uuteen uskoon. Tutkailin noita väripurkkeja kaupassa ja en sitten ottanut. Eihän noi poikkea mitenkään muista hiusväreistä! Paketin sisältö on kehite-emulsio ja värivoide. Vaaleissa raidoissa vaalennusvoide. Ja kun katsoo niitä kuvia siinä paketin takana (tää oli punaväri mitä mä tutkailin) niin siinäkin on selkeästi että tummuusaste pysyy samana. Ihan tummanruskeita tai mustia siinä kuvassa ei ole edes, vaikka kannessahan niillä on ihan tummat hiukset. Huijausta sanon minä.  ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Marras 2008, 20:37
Kirjoittaja Iia
Löytyykö kokemusta Liven duo intense 880 Fascinating brownista? Onko kovinkin tumma sävy? Taas tarttui muutama viikko sitten kaupasta mukaan, mutta päähän en ole vielä uskaltanut laittaa.  :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Marras 2008, 16:26
Kirjoittaja pmmp
Onkos kukaan kerennyt jo kokeilemaan näit schwarzkopfin uusia kestovärejä joita pidetään 10 min hiuksissa. :o
kiinnostaisi kuulla kokemuksia..erityisesti väristä kullanvaalea  (8 tummuusaste).

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Marras 2008, 16:42
Kirjoittaja Neriana
Missä olet näitä nähnyt? Ainakaan google ei löydä tuolla nimellä mitään Schwartzkopf Coloriste??


Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Marras 2008, 16:55
Kirjoittaja pmmp
citymarketissa näin tänään!!! joo, mä kans koitin googlettaa ja ihme ettei löydy vielä mitään.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Marras 2008, 16:59
Kirjoittaja Ilyasviel
Paketti näyttää tältä http://www.deonlinedrogist.nl/schwarzkopf-coloriste-caramelbruin-p-5733.html ja niitä saa ainakin Citymarketeista.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Marras 2008, 13:42
Kirjoittaja Mellie
Täältä löytyy ruotsiksi vähän infoa siitä: http://www.firststyle.se/default.asp?id=2587&sida=1055

Siellä lukee että L'orealiltakin olisi tulossa vastaava 10 min väri (olikohan uusimmassa britti-Glamourissa tästä mainoskin?). Vaikuttava aine on aminohappo "arginine" joka parantaa/helpottaa väripigmentin tunkeutumista hiukseen. Tai jotakin sinne päin! ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Joulu 2008, 20:36
Kirjoittaja terde
L'oréalilta on tosiaan samantapanen nimeltään Excell 10.. Aika nättejä sävyjä siinä :)

Ite ehdin jo kokeilemaan tota toffeen väristä Coloristea. Mulla se tosin oli kauemmin päässä kun pelkkä värin levittäminen kaikkialle vie aikaa. Niskassa poltti ainaki kauheesti, mutta ei ollu mitenkään erityisen voimakas haju. Oli helppo levittää ja ainetta oli normia enemmän. Väristä en oikeen osaa sanoo ku tyvi jäi pituuksia vaaleemmaks ku on edellisiä värjäyksiä alla...

Edit.  Nyt useempien pesujen jälkeen tuntuu kun ois ainakin vähän kuivemmat/pörrösemmät hiukset ku ennen värjäystä.. Väri on myös haalistunu tosi rumaks, nyt se on sellanen haaleen punertava :/

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 18:00
Kirjoittaja tipitii
Löytyykö enää maailmasta live toner-suoravärejä? Olen yrittänyt bongailla kaikkialta mutta turhaan. Saako noita edes tilattua netin kautta? Help!

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 05 Helmi 2009, 18:58
Kirjoittaja Penny
^ Live Tonerhan uusiutui aikanaan, on ollut jo pitkän aikaa Live Duo Intense-nimellä, joka sekin on katoamassa täysin. Täälläpäin Duoja on näkynyt enää ainoastaan Minimanissa, josta olen niitä hamstrannut, kun tykkään sävyttää juurta niillä kampaamovärien välissä. Missään muualla ei ole tullut vastaan ja varmaan loppuvat pian sieltäkin. Netistä en ole hoksannut edes katsoa, joten saa vinkata jos niitä jostain löytyy..

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Huhti 2009, 16:32
Kirjoittaja kuukkeli
Onko kokemuksia tästä kestoväristä? Pari päivää sitten huomasin citymarketin hiusvärihyllyllä. Väri on ammoniakiton ja sen mainostetaan sisältävän 80% luonnosta peräisin olevia ainesosia. Värivalikoimassa on 16 eri sävyä.

Täällä mm. vielä jotain tietoa: http://www.henkel.fi/cps/rde/xchg/SID-0 ... S_HTML.htm


Kuva purkista:

Kuva

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Huhti 2009, 18:12
Kirjoittaja si3nna
Mä värjäsin tuollaisella hiukseni muutama päivä sitten, ja juurikin tuolla sävyllä joka on jeppiksen laittamassa kuvassa. Tuo sävy oli nimeltään luonnonvaalea. Vähän häiritsi se, että sävyjen koodit on noita ihmeellisiä - olisin halunnut astetta tummemman vaalean, mutta en uskaltanut valita sitä, kun näytti paketin kuvassa vähän punertavalta ja sävykoodista ei voinut päätellä yhtään mitään.

Tuosta luonnonvaaleasta tuli ainakin mun päässä aika lailla neutraali vaalea, jo tosiaan luonnollisen oloinen, ei ihan noinkaan vaalea kuin paketin kuvassa. Tuon tosiaan sanottiin olevan ammoniakiton ja suurimmaksi osaksi luonnollisiin aineosiin poerustuva, mutta mun tukka tuntuu kyllä vähän kärsineen tuosta kevyestäkin vaalennuksesta, ei tunnu niin elinvoimaiselta kuin aiemmin. :-\

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Huhti 2009, 21:27
Kirjoittaja kuukkeli
Joo värikoodit on kyllä taasen oudot joita ei oikeen pysty tulkitsemaan ja kyllähän tuo sisältää siltikin vetyperoksidia ja kaikkia muita aineita vaikka ammoniakiton onkin.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Huhti 2009, 18:10
Kirjoittaja Paka-08
Ahaa Schwarzkopf on näköjään päättänyt tunkea myös markettikamoihin tätä "eko-värisysteemiä" kun ammattiaineisiin lanseerattiin tämä Essensity jonka raaka-aineet on suuremmaksi osaksi peräisin luonnosta. Kuullemma haisee ihan lehmän pa*kalta, mutta miltä haisi tämä marketin vastaava? Onkohan väri samankaltainen kuin vastaava kampaamoväri. Noista numeroinneista ei ole hajuakaan kun en oikein ole itsekään selvillä Schwarzkopfin systeemistä kun Igorankin värit tuottaa päänvaivaa.
si3nna kirjoitti: Tuosta luonnonvaaleasta tuli ainakin mun päässä aika lailla neutraali vaalea, jo tosiaan luonnollisen oloinen, ei ihan noinkaan vaalea kuin paketin kuvassa. Tuon tosiaan sanottiin olevan ammoniakiton ja suurimmaksi osaksi luonnollisiin aineosiin poerustuva, mutta mun tukka tuntuu kyllä vähän kärsineen tuosta kevyestäkin vaalennuksesta, ei tunnu niin elinvoimaiselta kuin aiemmin. :-\
Oliko sinulla alunperin värjäämättömät vai värjätyt hiukset ja minkä väriset? Milläköhän ne on korvanneet sen ammoniakin, kun faktahan on se, että ammoniakki on itseasiassa lievempiä aineita mitä hiusväreissä on  ja kun se yritetään korvata muulla aineella niin tämä korvaava voi olla pahempi ja hiusta enemmän vaurioittava aine(Simin mainostamassa hellävaraisessa Sensidossakin on ammoniakkia koska eivät halunneet korvata sitä huonommalla aineella.) Eli en yhtään ihmettele jos hiukset tuntuu huonommilta kun ovat ehkä korvanneet sen ammoniakin jollain pahemmalla.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Huhti 2009, 22:26
Kirjoittaja si3nna
^ Mulla oli alla puoli vuotta sitten laitettu aavistuksen vaalentava kevytväri. Tuon Essential -värin levitin sen vuoksi ensin vain tyveen, ja muuhun tukkaan vain lyhyeksi ajaksi. Tuntuu silti tukka kärsineen, ja ei kai ihmekään, jos tuo ammoniakki voi olla korvattu jollakin vielä pahemmalla.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Huhti 2009, 23:01
Kirjoittaja Hue
Kuullemma haisee ihan lehmän pa*kalta, mutta miltä haisi tämä marketin vastaava?
Ei muuten todellakaan haise. Ei haise värikipossa oikeastaan millekkään (olen haistellut ihan nenä värissä kiinni), eikä kyllä päässä haju siitä miksikään pahene. :)

Ammoniakki on korvattu tässäkin tapauksessa todennäköisesti ethanolaminella, joka on erittäin allergisoiva emäs. Vaikka ammoniakki saattaakin ärsyttää ihoa, se ei kuitenkaan allergisoi herkästi. Allerginen reaktio ethanolaminelle kun voi olla erittäin voimakas ja paha, jopa johtaa anafylaktiseen shokkiin. Ainoa hyvä ominaisuus ethanolaminessa ammoniakkiin verrattuna on, että se ei haise. Tuskin se kuitenkaan vahingoittaa hiuksia sen enempää kuin ammoniakki, tosin tässäkin vaikuttaa aineen määrä tuotteessa ts. värin emäksisyys.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 30 Huhti 2009, 10:35
Kirjoittaja Ulrika
Emi-lyn kirjoitti:
Kuullemma haisee ihan lehmän pa*kalta, mutta miltä haisi tämä marketin vastaava?
Ei muuten todellakaan haise. Ei haise värikipossa oikeastaan millekkään (olen haistellut ihan nenä värissä kiinni), eikä kyllä päässä haju siitä miksikään pahene. :)
Joo ei minustakaan haise oikeastaan miltään. Ja mä olen ollut se, jolle se kampaamoväri on päähän lykkästy.  ;) Musta vaan on kiva ja hyvä asia, kun ei oo mitään voimakasta tuoksua.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Touko 2009, 22:28
Kirjoittaja möykky
Tänään tuli itse testattua toi essential- sarja, ja värinä käytin 205 extra kirkkaanvaaleaa ja olin kyllä tosi tyytyväinen, väri ei ollu yhtään keltainen tai mihinkään muuhunkaan "rumaan" taittava, ja mulla sentään oli lähtövärinä enemmänkin semmoinen tuhkanvaalea.

Tuoksu oli mieto ja väri sopivan voidemainen, levis tosi hyvin. Hiukan ehkä tuntu suihkussa hiukset korpuille, mutta paketin hoitoaine pelasti tilanteen, ja on tosi riittoisa, kyllä mie ainakin tota väriä voin suositella :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 14 Touko 2009, 18:33
Kirjoittaja si3nna
Onko kukaan ehtinyt kokeilla Essentialin sävyä 216 Tuhkanvaalea tai 220 Tummanvaalea? En olekaan aivan tyytyväinen saman sarjan Luonnonvaalean värin tulokseen - se on vähän turhankin vaalea ja mulle sopii tuhkaisemmat paljon paremmin. Tässä vielä nuo kaksi sävyä, joita nyt mietin, ja joista olisi kiva kuulla kokemuksia!

Tuhkanvaalea:

Kuva

Tummanvaalea:

Kuva

edit. Äh, kuvat ei nyt suostukaan näkymään..

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 20 Touko 2009, 20:14
Kirjoittaja Linoa
Onko joku päässyt testailemaan tuota Essential sarjan mustaa väriä? Oli nimittäin ainoita mustia värejä, mitä kaupassa oli saatavilla (jep, weird).

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 08 Elo 2009, 19:36
Kirjoittaja Kunis
Mä kokeilin tätä mustaa, sävyä 290. Vaikutusajaksi oli neuvottu 30 minuuttia, mikä muistaakseni on vartin vähemmän kun näissä yleensä. Se pisti vähän miettimään että mitäs hemmetin tököttiä tämä nyt sitten on. No, pidin kuuliaasti alle puoli tuntia ja kovin hyvin tuntui väri tarttuvan aika vaaleaankin vaalennettuun kohtaan. Sävystä kyllä tuli melkeen sinimusta jo tuossakin ajassa, mutta kait se kohta neutralisoituu. No, punaiset ainakin näjyis peittyneen.
Kulumisesta ja muusta kestosta voinen raportoida parin viikon kuluttua paremmin.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 09 Elo 2009, 16:41
Kirjoittaja Ulrika
Mä testasin tässä jonkun vaalean ruskea kulta -sävyn ja kyllä siinä pakkauksessa sanottiin kanssa, että muita värejä paitsi yhtä pidetään 30 min, niin kuin tätäkin testaamaani väriä ja sitä yhtä 45 min (oisko ollut joku vaalea sävy). Muissakaan testailemissani värisarjoissa ei ole ollut tuota pidmpää vaikutusaikaa kuin joissain vaalentavissa väreissä.

Itse värjäystulos oli hyvin casting creme glossmaisesti paljon tummempi kuin piti. Toivottavasti haalistuu. Pohjavärikään ei ollut tumma, joten kyllä tämä mun makuuni selvästi liian tummaksi veti.  :(

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 09 Elo 2009, 20:09
Kirjoittaja nelma
Vaalentaako noi Essentialit kuinka hyvin?
Pariin otteeseen olen testannut Natural&Easy sarjan kullanvaaleaa 7/8 asteiseen tyveen, mutta ei ole kyllä sillä vaalentunut yhtään.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 09 Elo 2009, 23:13
Kirjoittaja octagon
Olen kokeilut sitä Essentialsin Meripihka-sävyä, joka näyttää pakkauksen kyljessä sekä TV-mainoksessa todella hehkuvan kuparinpunaiselta. Kiiltoa sillä kyllä tuli hyvin, mutta sävy on aika tumma minulle, kun olen tottunut käyttämään 8-9 -asteisia punasävyjä. Sinänsä ihan ok muuten. Haalistui kylä pois ihan parissa viikossa, mutta niin punasävyille tuppaa muutenkin käymään.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 18 Syys 2009, 10:37
Kirjoittaja Belle
Schwarzkopfin Vision on ilmeisesti lopetettu? Kaipailisin 4.0-sävyä, jotta voisin sekoittaa sitä varastoistani löytyvään 6.5:seen. Tällä miksauksella olen värjännyt useamman kerran ja on tullut tosi hyvä sävy, mutta yksistään tuo 6.5 on varmasti liian punainen ja vaalea. Mistään Halpa Hallista tms. ei ole löytynyt enää Visionia... :-\

Uskaltaisiko Visionia sekoittaa johonkin toiseen Schwarzkopfin kestoväriin vai onko ihan hasardia hommaa? 

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 18 Syys 2009, 16:36
Kirjoittaja Paka-08
^ Visionia ei olekaan näkynyt missään enää, mutta sekotellusta ei osaa välttämättä sanoa varmaksi mitä tuloksesta tulee. Omalla vastuulla siis  ;D Jotkut on kyllä sekotellu eri merkkien värejä, vaikka se ei ole suositeltavaa, mutta jos löytyy joku toimiva resepti niin mikäs siinä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 21 Joulu 2009, 13:04
Kirjoittaja Rory
si3nna kirjoitti: Onko kukaan ehtinyt kokeilla Essentialin sävyä 216 Tuhkanvaalea tai 220 Tummanvaalea?
Värjäsin eilen tuolla tummanvaalealla. Mun tukka oli vaalennettu ja aika kehnossa kunnossa, kuiva ja katkeileva. Siinä sanottiin, että sellainen voi mennä tummemmaksi kuin mitä kuvassa väri on. No menikin sitten tosi paljon tummemmaksi, tää ei ole tummanvaalea vaan vaaleanruskea tai keskiruskea jopa :( En ihan näin tummaksi olisi halunnut mutta toivottavasti tää haalistuu tästä vaaleammaksi tai sitten pitää vaalentaa takas jos menee ihan hölmön väriseksi pesuissa.

Ei tosiaan mitään hyvää tee tukalle, tuntuu nyt kuivemmalta. Pitää joku tehohoitokuuri tehdä seuraavaksi.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 26 Helmi 2010, 17:47
Kirjoittaja Rudy
Mulla on vakituisessa käytössä tuo Live XXL värien Deep Black 99, tuntuu pitävän kiiltonsa kaikkein parhaiten, riippumatta shampoista/hoitoaineista. Helppo levittää, yksi purkki riittää napakasti juurikasvun peittämiseen  ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 26 Helmi 2010, 21:37
Kirjoittaja lliiinu
Kuinkas ku mulla on semmoset kullanruskeen keskiruskea omaväri (hankala selittää ::)  )niin siihen laittaisin schwarzkopfin POLY COLOR kevytväriä (24 pesua) keskiruskea väriä. Tummeneeko mun hiukset? muita kokemuksia poly colorista??  :P  :D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Helmi 2010, 09:03
Kirjoittaja Tiukukello
Pari kertaa olen kokeillut Schwarzkopf Live -värejä, enkä kyllä ole oikein tyytyväinen ollut lopputulokseen. Kun värjään ruskealla, haluaisin lopputuloksen olevan ruskea mustan sijaan..  ::)

Muuta vikaa noissa ei sitten olekaan ollut, väri kyllä on ja pysyy, eikä havaittavissa ole minkäänlaista haalistumista. Tosin varsin laiha lohtu se tuntuu olevan.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 02 Maalis 2010, 12:55
Kirjoittaja Efva
^^ Siskoni käyttää tuota PC:n keskiruskeaa, ja kyllä sillä käytännössä tulee tummanruskeat hiukset. Tuohan ei sitten peseydy kokonaan pois, mikä kannattaa huomioida, jos ei halua pysyvää muutosta.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 03 Maalis 2010, 12:07
Kirjoittaja octagon
Kuinkas ku mulla on semmoset kullanruskeen keskiruskea omaväri (hankala selittää  )niin siihen laittaisin schwarzkopfin POLY COLOR kevytväriä (24 pesua) keskiruskea väriä. Tummeneeko mun hiukset? muita kokemuksia poly colorista?? 


Yleensä värimerkeillä on myyntipaikoissa kansiot, joissa on hiustupsunäytteet kustakin myytävästä sävystä. Kannattaa tarkistaa sieltä millainen sävy on. Yleisestihän keskiruskea tarkoittaa sävyastetta 4, mikä monen suomalaisen kielenkäytössä on jo tummanruskea, joidenkin mielestä jopa melkein musta. Varsin moni käsittää keskiruskean noin 6-asteiseksi ja sitten on kyllä järkytys kun vetää purkista päähän sen "keskiruskean" joka onkin pari astetta tummempaa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Huhti 2010, 21:42
Kirjoittaja beachbunny
Ananas kirjoitti:


Pisti silmään siitä ketjusta tuon Igora Dualityn sisältö, aika samanlainen...

Igora Duality
kaksiosainen intensiivinen suoraväri, voidemainen, kampaamokaupasta
sävy 5.5, Hazelnut Spark
aqua, cetearyl alcohol, 3-methoxy butanol, propylene glycol, sodium laureth sulfate, cetyl alcohol, myristyl alcohol, paraffinum liquidum, ethoxydiglycol, hc blue no. 2, aminomethyl propanol, ceteareth-20, benzyl alcohol, ceteareth-2, polyquaternium-6, carbomer, parfum, peg-20 stearate, ammonium hydroxide, methylparaben, tetrasodium edta, pyridoxine hcl, hc yellow no. 2, 2-amino-6-chloro-4-nitrophenol, hc yellow no. 13, hydroxyethyl-2-nitro-p-toluidine, n,n-bis(2-hydroxyethyl)-2-nitro-p-phenylenediamine, benzoic acid, 3-nitro-p-hydroxyethylaminophenol
Huomasin eräässä lähikampaamossa et tätä Igora Dualityä ois tarjouksessa- onks kukaan käyttäny tätä?

Onks tässä nyt sitte korvattu esim ammoniakkia jollain muulla metobol-etc nimisellä aineella jonka joku väitti helposti olevan allergisoiva?

Jossain Hairstore-luettelossa oli vuos pari sitte, et tää ois sellanen "kestävämpi kevytväri", ite en oo tätä kuiteskaan koskaan laittanu, pitäsköhän tehä allergiatesti ennen laittoa....

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 08 Huhti 2010, 20:48
Kirjoittaja Kettusieni
Schwarzkopfin Live-värit ovat aika kuraa. Varsinkin punaiset. Haalistui alle viikossa vaaleanpunertavaksi ruskeaksi :s Musta toimi hieman paremmin, mutta sekin hävisi hiuksista suhteellisen nopeasti.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 19 Huhti 2010, 20:15
Kirjoittaja Iia
Tää nyt ehkä voisi kuulua myös suoravärit osioon, mutta laitetaan nyt tähän. Ostin Liven Duo Intense Exciting chocolate-värin ja se aine oli niin tummaa, että en uskaltanut laittaa sellaisenaan päähän vaan sekotin suureen määrään O&H:ta niin, että aineesta tuli herkullisen tumman suklaan väristä.  :P Päässä näytti sitten aika punertavalta. Saas nähdä mikä on lopputulos...

No eihän tästä tullut kuin punertavuutta lisää. Lähdenpäs pesemään syväpuhdistavalla pois.
Nyt luin tämän ketjun läpi ja tajusin, että sehän oli se Gorgeous Gold Brown jota minun oli tarkoitus ostaa eikä tämä. Ja olenpa näköjään ennenkin tätä laittanut, mutta en vain muistanut. Tai ainakin meinannut laittaa.  ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 20 Huhti 2010, 13:51
Kirjoittaja wilma
Kettusieni kirjoitti: Schwarzkopfin Live-värit ovat aika kuraa. Varsinkin punaiset. Haalistui alle viikossa vaaleanpunertavaksi ruskeaksi :s Musta toimi hieman paremmin, mutta sekin hävisi hiuksista suhteellisen nopeasti.
No ei ehkä sovi yleistää. Mulla toimii liven kirkkaanpunainen loistavasti juurikasvun värjäämiseen, pituuksin sitä en laitakaan kun sitä on jo alla tarpeeksi monta kerrosta. Pidän muuten hiusten väriä yllä suoravärillä. Vaikuttaa varmaan myös sekin siihen värin pitävyyteen millainen on se pohjaväri mihin sen laittaa? Mun juurikasvu on tosi luonnonvaaleeta blondia ja tarttuu siihen tosi hyvin. Ehkä kuukauden päästä voi puhua jo haalistumisesta mun tukassa ( vertaa siis niitä aikoja jolloin en sävytellyt hiuksia lainkaan ).

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 20 Huhti 2010, 14:27
Kirjoittaja Mena
Kettusieni kirjoitti: Schwarzkopfin Live-värit ovat aika kuraa. Varsinkin punaiset. Haalistui alle viikossa vaaleanpunertavaksi ruskeaksi :s Musta toimi hieman paremmin, mutta sekin hävisi hiuksista suhteellisen nopeasti.
Mä en tiedä yhtäkään punaista kaupan kestoväriä joka pysyis kunnolla, eiköhän ne ole kaikki enemmän tai vähemmän samanlaisia.

Joku kyseli Igoran Dualitysta. Mä käytin sitä punaista sävyä toissakesänä ja ei sillä kyllä shokkipunaisia saanut. Lähti muutamassa pesussa muutenkin, ei mun mielestä mitenkään superhyvä suoraväri.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 20 Huhti 2010, 15:29
Kirjoittaja Iia
Ja minusta kun tuntuu, että tämä suoraväri jämähti turhankin tiukkaan tähän päähän, vaikka tosiaan laimensin sitä suurella määrällä hoitsikkaakin. Tai sitten se on aina se sama fiilis, kun väri ei niin miellytä. Mutta illalla pesin pariinkin otteeseen syväpuhdistavalla ja silti on vielä päänahkakin punertava, samoin otsa. Ja hiukset.  

Edelleen tämänkin illan syväputsarilla pariin kertaan pesun ja parin tunnin hoitoaine/öljymuhittelun jälkeen tässä on paljon tätä väriä. Eli hyvin pysyy  ;)

Edelleen pysyy tämän illan pesun jälkeen. Onko niin, että tämä väri on lopetettu? Mietin vain, että jos se Gorgeous Gold Brown ois hyvä väri, niin tämä ois kyllä hyvä suoraväri mulle. Halpaakin oli kun vain 2,50€.  Osaako joku kuvailla mimmonen väri tuo Gorgeous... on?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Syys 2011, 20:14
Kirjoittaja deko
Poly Colorin sävykartasta:

22 tummanvaalea
15 keskivaalea

Kaksi vaaleinta vielä värjäävää kevytväriä, ne tästä vaaleammathan ovat jo kevyitä vaalentajia eli kestoja.

Onko joku muukin huomannut näiden sävyjen huonoa saatavuutta? Hihkuin innosta kun Anttilassa oli "kaksi polycoloria 12 eurolla" -tarjous ja aioin kipaista ostamassa loput värit tähän projektiini, mutta hyllymerkintöjen mukaan hypätään blondista suoraan vaaleanruskeaan 23 eli ei ollut näille välisävyille edes enää hyllypaikkaa. Panikoiduin, kävin paikallisessa halpahallissa joista näitä sävyjä vielä löytyi ihan normaalisti (ja normaalilla hinnalla) ja ostin "pari pakettia" varastoon.

Ovatko oikeasti loppumassa vai karsiiko K-ryhmän kaupat vain näitä vähemmän meneviä sävyjä?

Keskivaalea 15 on ihan paras sävy maantienväriin pyrkivälle, ja tummanvaalea 22 suunnattoman hieno välivaiheen väri kun mennään keskiruskeasta omaan väriin eikä haluta liikaa hapetevaurioita.

Angst.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 03 Marras 2011, 12:01
Kirjoittaja Jouana
Hei noista PolyColorin väreistä kysyisin sellaista, että mikä olisi seuraava vaaleampi neutraali/viileähkö ruskea sävystä 16 keskiruskea? En tiedä onko mulla käynyt vain huono tuuri, ettei hyllyissä ole sattunut olemaan oikeaa sävyä, kun näyttää kovasti siltä, että seuraava vastaava vaaleampi väri olisi 23 tai 15 -> näyttävät niin kovasti paljon vaaleammilta ollakseen seuraava aste vaaleampaan...ihan kuin välistä puuttuisi jotain.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 03 Marras 2011, 20:29
Kirjoittaja Efva
^ Kyllä se mun mielestä on 15, vaaleanruskea. Ei se tosin mikään kovin vaalea ruskea ole.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 03 Marras 2011, 20:58
Kirjoittaja deko
23 vaaleanruskea (noin 6.0)
22 tummanvaalea (noin 7.0) hyvä tummempi maantienvärinen.
15 keskivaalea (noin 8.0) hyvä vaaleampi maantienvärinen.

22 ja 15 ovat poistuneet isoista markettivalikoimista eli etsi halpiskaupoista jos haluat näitä. Minä hamsteroin sävyä 15 "muutaman" paketin kotiin kun huomasin että tätä ei enää pitkään saa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 03 Marras 2011, 22:19
Kirjoittaja Jouana
^&^^ Kiitos vastauksista!! Mutta voihan harmitus, että valikoima suppenee. Jos en löydä sävyä 15, niin sitten taidan ottaa sen sävyn 23. Se näytti vähiten punertavalta...

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 03 Marras 2011, 23:00
Kirjoittaja Efva
Joo sori, tuli väärä sävynumero, tajusin just itse kun kollasin kaappeja ja tuli vastaan tuo 23 vaaleanruskea.  :-[

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 04 Marras 2011, 20:18
Kirjoittaja Jouana
Äsh :D Nyt kun luin uudelleen sun viestin, dekon ja omani, niin tajusin, että tarkoitin itsekin toista numeroa kuin mitä kirjoitin tuohon. Hyvä että tuli korjattua, koska mulla oli nyt mielessä, että yritän etsiä 15ttä kun tarkoitus siis ottaa tietenkin tuo 23. Voi kyllä olla, että sorrun uudelleen tuohon 16een, koska se on ihan loistava sävy, mutta haluaisin vaaleampaa ihan vaan siksi, että jatkossa voisi mennä pienemmällä kontrastilla juurikasvun suhteen...

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 04 Marras 2011, 21:59
Kirjoittaja maxine
Onko kellään kokemusta josko tuo sävy 22 olisi kylmähkö vai punertaako?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 04 Marras 2011, 22:04
Kirjoittaja deko
^ 22 on hyvin neutraali tummanvaalea. Ei punainen eikä tuhkainen vaan ihan perus.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 11 Marras 2011, 10:07
Kirjoittaja princess
Onko tosta Poly Colorin sävyteshampoosta saatavilla tulevaisuudessa mitään sävy 15 vastaavaa? Mietin, uskallanko värjätä blondatun tukkani ja pidennykset sillä, jos en saa jatkossa enää samaa väriä :/

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 21 Marras 2011, 11:41
Kirjoittaja Jenje
Edesmenneet Schwarzkopfin Vision-kestovärit olivat ihan mun lemppareita. Jostain syystä ne vaan pysyivät mun lasimaisissa hiuksissa paremmin kuin mitkään muut kokeilemani kestovärit. Tuon sarjan lopettamisen jälkeen en ole löytänyt uutta suosikkia, mutta nykyisin värjään useimmiten Schwarzkopfin Live-kestoväreillä tai välillä Poly Colorilla. Ja sävynä aina musta tai sinimusta. :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 04 Joulu 2011, 00:39
Kirjoittaja mrille
Onko noi Essential Color -värit kadonneet kaupoista ihan täysin..? Muistan kyllä nähneeni niitä esim. Anttiloissa, mutta nyt kun oon viime aikoina etsiskellyt (sarjaan kuuluu yksi hyvä sävy, jota en ole muista sarjoista löytänyt), niin ei näy sitten missään. Kyseessä siis sävy 223, Meripihka/Amber.

http://www.essentialcolor.fi/index.php?id=615

Mikäli tätä ei enää löydy, osaisko kukaan sanoa, löytyiskö samantapaista sävyä jollain muulla nimellä? :(

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Joulu 2011, 14:07
Kirjoittaja Belle
^ On tainneet valitettavasti kadota. Mäkin käytin tuota sävyä yhteen väliin ja tykkäsin kovasti. Viime keväänä ostin viimeisen pakkauksen Tokmannin poistohyllystä. Missään muuallakaan en ole värejä sen koommin nähnyt.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 15 Huhti 2012, 22:23
Kirjoittaja Nanuski
Tietääkö joku saako Live Color Luminancea mistään? T. Puusilmä.

Ja pysyykö yleensäkään nuo Livet hiuksissa mitenkään? Mulla on lasimainen hius, johon punainen ei ainakaan tartu vaikka itkisi.

Coloriste oli mun lempparia, mutta sitä ei ainakaan täältä löydy enää. Harmi.  :(

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Syys 2012, 16:39
Kirjoittaja nursetwiggy
Onko kukaan kerennyt vielä kokeilemaan Schwarzkopfin uusia Color Mask-kestovärejä? Erityisesti kiinnostaisivat kokemukset kuvassa näkyvästä sävystä kastanjanruskea  :)

Kuva

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Loka 2012, 16:35
Kirjoittaja vilmalotta
Tänään lähtee testiin Color mask  :) mä oon aina kaikkien uutuuksien perään, ja pitäähän tääkin kokeilla, ainakin kerran.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Loka 2012, 13:57
Kirjoittaja nursetwiggy
^Et viitsisi kirjoittaa, mitä tykkäsit? Mitä sävyä käytit, tuliko lopputuloksesta hirveen paljon tummempi/muuten saman värinen kuin paketissa, kuinka hyvin on pysynyt jne?  :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Loka 2012, 17:20
Kirjoittaja vilmalotta
Mä oon vähän huono sikäli kommentoimaan, että käytin sävyä musta. Väri tarrasi ihoon tiukemmin kuin mikään muu aiempi, muutoin oli helppo käyttää. Tulos mustanruskea ennemmin, kuin sinimusta, mikä on hyvä mulle. Hyvin on pysynyt nyt 1,5 viikkoa. Mä en ikinä tykkää väripakettien hoitiksista, enkä tykännyt tämänkään.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Marras 2012, 14:38
Kirjoittaja rosmarin
Color mask sävyssä lämmin mahonki on nyt kokeiltu, ja olen lopputulokseen vallan tyytyväinen. Väriaine on lähes hajutonta mistä erittäin paljon plussaa, naamiomaisena myös levittyy todella helposti ja vaivattomasti eikä sotke, joten kylppäri säästyi väriroiskeilta ja minä siivousoperaatiolta.

Värjäystulos on intensiivinen, väri tarttuu kunnolla myös hiusjuuriin ja hiukset ovat käytön jälkeen hoidetun sekä hyväkuntoisen tuntuiset ja näköiset. Ostan tätä erittäin suurella todennäköisyydellä uudelleen, joskin haluan seuraavaksi testata tuon ihanaisen kastanjanruskean sävyn :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Marras 2012, 23:20
Kirjoittaja nursetwiggy
^Kokeilin itse tuota kastanjanruskeaa ja kannattaa olla varovainen sen kanssa miten pitkäksi aikaa sen jättää päähän. Mulla on latvat toki huonokuntoiset ja imasee siksi kaikki värit tummempina, mutta pidin tuota ensin pelkässä juuressa vajaan 10 min ja latvassa vain noin 5min (suositellut ajat 20 ja 10 min). Latvat veti todella tummiksi ja yllättävän kylmiksi ruskeiksi noinkin lyhyellä vaikutusajalla ja juurikin oli jonkun verran tummempi kuin mitä paketista olisi odottanut. Nyt parin viikon jälkeen haalistunut kivaksi lämpimäksi ruskeaksi mutta alussa oli kyllä ihan liian tumma.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 25 Marras 2012, 14:55
Kirjoittaja rosmarin
^Huomasin muuten saman, aineella saa hyvinkin intensiivisen värin jo 10 minsassa, vaikka käyttöohjeessa suositellaan 20-30 minuutin vaikutusaikaa. Jos olisin luottanut ohjeistukseen ja antanut värin muhia noin kauan, lopputulos olisi taatusti ollut todella tumma ruskea :D Käyttämäni mahonki teki hiukset alussa paljon paketin kuvaa tummemmiksi ja ruskeammiksi, vasta 3-4 pesun jälkeen väri haaleni ja tasaantui ja esiin pääsi kaunis lämpimänpunainen sävy.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 01 Tammi 2013, 22:51
Kirjoittaja miolla
Ylläpidin tummanruskeaa väriäni PolyColorin sävyllä 16 Keskiruksea. Oli tosi hyvä siihen tarkoitukseen, väri oli tosi kaunis ja kiiltävä.

Nyt menin värinpoistoilla vaalentamaan hiukseni pois tummanruskeasta. Tyvi jäi kuitenkin tipunkeltaiseksi ja sen värjäsin eilen sävyllä 22 Tummanvaalea, joka löytyi Tarjoustalosta. On tosi nätti nyt :) Juurikasvu ei ole samaa sävyä pituuksien kanssa, mutta näyttää varsin luonnolliselta kuitenkin. Pituudet jotain 8.34 sävyiset.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 20 Tammi 2013, 15:22
Kirjoittaja Blushing
Muakin kiinnostaa nuo Color Maskit! Joskaan en ole vielä varma, sorrunko käyttämään moisia myrkkyjä, mutta alkaa nyt niin paljon tympimään tämä oma väri että jotain on pakko keväämmällä tehdä.

Katselin sävyjä 750 ja 800. Haluaisin tähän omaan väriin vaan raikkaamman ja ehkä toffeemaisemman sävyn. Sellaisen, ettei tarvitse jatkuvasti olla tyveä värjäämässä. Eli jos joku näitä kokeilee, kuulisin erittäin mieluusti rapsaa!

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Helmi 2013, 20:26
Kirjoittaja balleroona
Pakko hehkuttaa, kun värjäilin vähän kuontaloo tänään.

Omaa väriä oli juuressa jonkun verran, ja se on semmonen 7-8 -tasonen maantienharmaa, latva oli joku kasitasonen vaalennettu. Laitoin siis juureen Biozellin blondausaineet ensin, ja lähin sit kauppaan hakemaan tota Color Maskia. Ostin sävyn Pearl Blond.

Mun juuri ja vähän muukin tukka oli sen vaalennuksen jäljeltä todella keltaoranssi, koska mulla on tota punapigmenttiä. Suhtauduin siis pikkusen skeptisesti Color Maskin taitto-ominaisuuksiin.

Olin väärässä. Paras väri ikinä! Aineiden sekottaminen oli tosi helppoa, mömmö ihanan paksua ja sinistä, todella helppo levittää ja lopputulos juuri sellanen ihana helmenvaalea - eikä jälkeäkään punasävyistä, kuitenkaan tukka ei ollut yhtään violetti tai sininen. Pidin vähän yli sen puoli tuntia, mitä ohjeessa kehotettiin pitämään. Hoitoaine oli myös erinomainen. Eli toimii ainakin mulla.

Sitä vaan mietin, että meneeköhän vähän rankaks hiukselle, jos pitää joka kerta värjätessä vaalentaa ensin juuri ja sitten värjätä vielä Color Maskilla. Paketissa luki et vaalentaa 2 sävyä, eli ei oo mitään hirveen tujua tavaraa. Toisaalta tuskin myöskään kamalan kuluttavaa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 08 Helmi 2013, 10:12
Kirjoittaja Suvivilja
^ Mutta jos se kerran vaalentaa 2 sävyä, sillähän pääset jo yksistään aivan blondiin 7-8 -tasoisesta? :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 08 Helmi 2013, 17:32
Kirjoittaja balleroona
good point. :D Mut vaalentaaks se oikeesti, vai onks ne vaan halunnu kirjottaa sen tohon boxiin. ja mulla on noi latvat niin valkoset, et helposti jää kuitenki tyvestä vähän tummemmaks ilman kunnon vaalennusainetta. täytyy koittaa ens kerralla. :) oon vieläki niin rakastunu tähän väriin!

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Huhti 2013, 13:51
Kirjoittaja johku
Oon itsekin potinut uskallanko ostaa ja laittaa ton pearl blonde color maskin mun 8 tason tukkaa, että vaaleneeko yhtää :) senhän pitäs kuitenki se pari astetta vaalentaa..

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Huhti 2013, 17:44
Kirjoittaja miolla
Taas PolyColor pääsi näyttämään mahtinsa&nbsp; <3

Kävin viime perjantain vaalentamassa kampaajalla tätä kuontaloa, joka oli edellisen vaalennuksen jälkeen ehtinyt tummua/ hapettua takaisin melko punertavaksi about 7-tasoiseksi väriksi.

Kampaaja ei kerennyt sävyttää hiuksia vaan ainoastaan vaalentaa raidotusaineella, joten arvatenkin lopputulos oli kellertävä vaalea, joka ei ollut järin tasainen, sillä hennan jämät eivät vaan vaalene enää.

Kaikista varoitteluista huolimatta päätin sävyttää hiukset itse. Laitoin ensin päähän Four Reasonsin sävyn 913 Vanillla Sky, jotta väristä vaan ei tulisi liian tumma. No ei pelkoa siitä ainakaan. Taittoi valkoisimmat raidat hitusen beigempään suuntaan, mutta ei juuri muuta. Joten äkkiä kauppaan hakemaan (luotovärini) PolyColorin sävyä 15 Keskivaalea.

Tulos on nyt hyvä! Värisävy on ehkä joku 8.13, tämän kuvan tapainen:

http://www.justbeautyproducts.com/farma/farmavita8b.jpg

Valkoisimmat kohdat ovat edelleen hiukka harmahtavat, mutta ne varmasti kirkastuvat muutamassa pesussa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Huhti 2013, 17:50
Kirjoittaja Suvivilja
^ Itse taas muistan käyttäneeni tuota Keskivaaleaa samoin hennanpoisto-operaation jossain vaiheessa (en enää muista tarkemmin missä ;)), eikä se tehnyt oikeastaan mitään... &nbsp;:-\ Ehkä pohja oli sitten liian tumma silloin vielä. Mutta hyvä että muille toimii ;)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Huhti 2013, 20:46
Kirjoittaja miolla
^ Joo mulla Poly Color toimii todella hyvin.

Mä käytin 16 keskiruskeeta ruskean ylläpidossa, olen laittanut 22 tummanvaaleaa tyveen kun lähdin vaalentamaan hennaa ja halusin ombré-lookia, 15 keskivaaleaa pituuksiin ja tyveen useampaan kertaan taittamaan keltaista ja kerran olen laittanut 11 kirkkaanvaalean latvaan. Ja aina on tarttunut hyvin :) Olen myös vaihdellen kokeillut Casting Creme Glossia ja nyt viimeksi tosiaan Four Reasonsia paremman/ tarkemman sävyvalikoiman vuoksi, mutta sitten päädyn kuitenkin korjaamaan Poly Colorilla kun nuo muut eivät ole tarttuneet.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 22 Touko 2013, 12:43
Kirjoittaja Puf
Riittääköhän Poly Colorista kahteen käsittelyyn jos värjää vain tyvikasvun?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 23 Touko 2013, 18:51
Kirjoittaja miolla
^ Luultavasti. Mulla on pitkät hiukset ja olen värjännyt viimeisimmät kerrat kosteisiin/märkiin hiuksiin, jolloin yksi paketti on ollut riittävä. Kun värjäsin kahdella värillä ombré-tyylisesti, niin oikein harmitti kuinka paljon sitä jäi yli.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Touko 2013, 22:05
Kirjoittaja Puf
^ Kiitos tiedosta :) Testaampa tuota seuraavan kerran ku pitää värjätä tyvikasvu ja ilmoittelen sitte tänne miten kävi.

Laitoin muuten sähköpostia Schwarzkopfin asiakaspalveluun ja kysyin millanen hapete Poly Colorissa on, kun sitä ei enää lue paketeissa. Hapeteprosentti kuulemma vaihtelee, mutta normaaliväreissä (ei vaaleimmissa) ja ostamassani sävyssä Keskiruskea hapete on 1%-5%. Aika iso heittoväli mun mielestä? Sitä paitsi 5% on jo aikalailla kestoväriä vastaava hapete. Olin odottanut sävyteshampoon hapeteprosentin olevan jotain 2% luokkaa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 28 Touko 2013, 18:18
Kirjoittaja miolla
Siis kirjoittiko ne, että hapate vaihtelee erien mukaan, vai miten Keskiruskea voi olla 1-5% ? En oikein kässännyt..

Edit. Laitoin itsekin kyssärin tuosta hapatteesta ja vaikka kysyin nimenomaan Keskivaalean (15) hapatetta, niin vastasivat vain, että "hapatteet vaihtelevat sävyn mukaan 1-5% välillä".

Ei varmaan kannata kantaa huolta siitä, että ruskeissa olisi 5% hapate. Se on varmasti vain niissä kahdessa vaaleimmassa, jotka lupaavat jopa vaalentaa luonnonväriä 1-2 astetta. Olen käyttänyt keskiruskeaa, tumman- ja keskivaaleaa sekä jotain kirkkaanvaaleaa. Kirkkaanvaaleassa oli ainoana selkästi muista sävyistä poikkeava hapate. Se oli tujumpi ja litkumpi. Noissa muissa kehite ei ole ollut mitenkään paha, joten luulisin että pyöritään alle 4 %.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Touko 2013, 22:09
Kirjoittaja Puf
^ Mulle vastattiin näin:

"Poly Color hiusvärien hapete on sama kaikissa sävyissä paitsi meidän vaaleissa sävyissä eli 09 ja 11. Kysymääsi sävyyn nro. 16 keskiruskea on hapete pitoisuuden vaihteluväli 1-5 %."

Toivottavasti hapete ei tosiaan ihan 5% ole todellisuudessa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Touko 2013, 22:30
Kirjoittaja miolla
Varmasti joku moka &nbsp;??? AIka hassua. Mun vastaus sana sanalta:

"Kiitämme yhteydenotostanne, joka koskee Poly color – tuotteemme hapete vahvuudesta.
Poly Colorin hapete pitoisuuden vaihteluväli on noin 1-5 % väillä.

Ystävällisin terveisin
M.N."

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 30 Touko 2013, 08:17
Kirjoittaja Puf
^ Mulla oli muuten sama tyyppi vastaamassa. Voisin laittaa vielä takaisin viestiä että voiko hapeteprosentti tosiaan vaihdella noin paljon yhden sävyn sisällä.

edit. Laitoin jatkokysymyksen takaisin niin mulle tuli vastauksena vain Poly Colorin tuoteseloste, missä hapete oli taas tuon 1%-5%. Käsitin siis, että tuo hapete kattaa koko sävysarjan (eli vaaleimpiin sävyihin olisi käytetty korkeaa hapeteprosenttia), mutta toisaalta vastauksessa luki "Liitteenä toimitan teille tuoteselosteen Poly color sävyssä 16".

Ei tuosta vastauksesta hirveästi selkoa saanut...

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Kesä 2013, 21:59
Kirjoittaja miolla
Kui nuijaa :D Miten vaikeeta voi olla vastata suoraan kysymykseen ilman mitään "vaihtelee 1-5%" tai "kato ite"..duh. Jos paketista selviäisi, niin varmasti olisinkin kysymässä asiakaspalvelusta erikseen.

Noh. Värjäsin taas 15 eli Keskivaalea-sävyllä ja miedolta se tuntui. En ole tosiaan itse reagoinut mitenkään siihen, että hapate tuntuisi stydiltä. Ja mulla on kuitenkin monen kertaan värjätyt hiukset, eli kärsineet ovat kyllä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Kesä 2013, 21:56
Kirjoittaja Puf
^ Niimpä. En nyt sitte edelleenkään tiedä mikä tuo lopullinen hapeteprosentti on (miksi niitä ei enää mainita pakkauksissa, tai siis mikä järki oli luopua siitä että hapete tulee merkitä pakkaukseen?) mutta on tuo väri silti hellävaraisempi kuin kestoväri eli taidan värjätä tyvikasvun jatkossa Poly Colorilla.

Testasin muuten tänään ensimmäistä kertaa Poly Coloria. Tyvikasvun värjäämiseen meni aikalailla puolet paketin aineista eli voin värjätä hiukset kahdesti yhdellä paketilla. Ja sävy on juuri oikea ja sulautuu hiusväriini tosi hyvin :) Sain samalla värjättyä onnistuneesti myös kulmakarvat (ajattelin ettei hiusvärillä oo hirveästi eroa kulmakarvaväreihin mikäli hapete on 3% luokkaa). Oon tosi tyytyväinen, tällä mennään varmasti jatkossakin.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Kesä 2013, 12:42
Kirjoittaja Jjonsku
Kyseisen tuotemerkin punainen (tummanpunainen) jäi todella hailakaksi punaiseksi ja oli jo heti värjäyksen jälkeen kulahtaneen näköinen.. Toiste en osta ainankaan punaista. Mustasta olen kyllä tykännyt, sekä vaalentavista, vaikka ne melkoista myrkkyä onkin&nbsp; ::)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 05 Heinä 2013, 14:53
Kirjoittaja Jjonsku
Oli pakko ostaa kyseisen merkin uutuustuote colormaskia, värinä musta, toivon syvästi et peittää kulahtaneen punasen :D Vähän jänskättää lopputulos, väri on nyt päässä ja pian huuhtelemaan..

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 05 Heinä 2013, 18:53
Kirjoittaja Hilippa
^ Mitkä on ensifiilikset tuosta hiusväristä?
Ostin nimittäin itse saman Color maskin mustana Anttilasta kun halvalla hinnalla sai (6,85 euroa) :)
Mulla tosin menee varmaan heinäkuun elokuun puolelle ennen kun on tarvetta värjätä tukkaa seuraavan kerran... Onpahan onneksi jo väri valmiina kaapissa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Heinä 2013, 12:57
Kirjoittaja Jjonsku
^ Hiukseni on noin olkapäille (On kuitenkin paksut) ja olis melkeen kaks purkkia saanu olla&nbsp; ;D Mut täytyy sanoa et peittävä musta ainankin, itte pelkäsin et punanen jää paistamaan alta mut ei oo kyl tietoakaan punasesta&nbsp; :) Ostan varmasti toistekkin. Hiukset tuntuu olevan paljon paremmassa kunnossa nyt kuin ennen värjäystä! Ja ainekkaan ei haissut ns 'pistävältä' kuten useimmat marketti värit..&nbsp; :D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 06 Heinä 2013, 16:17
Kirjoittaja Leleth
Color Mask korkattu! Hauska idea, että väri sekoitettiin pienessä purkissa. Koostumus oli todella shampoomainen ja haju oli yllättävän miellyttävä, mieskin nuuhki kylppärin ovelta että "mitä sinä syöt siellä" :D Värjäsin sävyllä 6.65 Light Gold Brown. Tuli yllättävän tumma, vaikka lähtötilanne tukassa oli aika vaalea ja pidin väriä päässä vain 15 min suositellun 30 min sijaan. Jos olisin pitänyt väriä päässä suositellun ajan niin tästähän olisi tullut ihan musta. No mutta, lopputulos on kuitenkin kaunis lämmin ruskea sävy, tykkään tästä kovasti :-*

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 09 Heinä 2013, 20:45
Kirjoittaja cilla
Anttilan tarjouksen houkuttelemana kokeilin Color Maskin sävyä 5.68 ja vetäs kyllä todella todella tummaksi... nooh. Katsellaan miltä näyttää muutaman pesun jälkeen. Joku pullasuti ois ollu ihan kätevä tän kanssa, kun oli tosiaan se kippo :D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 13 Heinä 2013, 12:48
Kirjoittaja miolla
Laitoin 8-tasoisen neutraalin vaalean päälle kaapissa talvesta asti lojuneen PolyColorin 22 Tummanvaalean. Tuli ihan sellainen kuin mitä paketti lupasikin - hyvin neutraali/viileä tummanvaalea, joku kuvailisi varmasti maantieharmaaksi.

Tämän tummanvaalean päälle menin laittamaan sävyn 23 Vaaleanruskea ja tää on ehkä ensimmäinen fail-kokemus PolyColorin sävykokoelmasta. Ei tietoakaan vaaleanruskeasta ja latvusto on harmaanruskea. Ajattelin käydä hakemassa kaupasta jonkun ColorMaskin, jotta tähän saisi hiukka lämpöä. Sitten on varmasti ihan hyvä, vaikkakin hiukka tavoiteltua tummempi.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 09 Syys 2013, 14:32
Kirjoittaja Jenje
Onkos kellään kokemusta Schwarzkopfin uudesta(?) Million Color -väristä?

Tuotekuvauksessa lupaillaan erittäin intensiivistä ja kestävää lopputulosta, mutta toisaalta niinhän niissä aina. ::) Tuossa siis ilmeisesti kehitteeseen sekoitetaan jauhemainen väri. Mä olen periaatteessa ollut ihan tyytyväinen Liveen, mutta kun sekään ei tunnu nykyisin enää pysyvän päässä paria viikkoa kauempaa, niin kestävämpi väri on jatkuvassa etsinnässä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Loka 2013, 18:35
Kirjoittaja Venin
johku kirjoitti: Oon itsekin potinut uskallanko ostaa ja laittaa ton pearl blonde color maskin mun 8 tason tukkaa, että vaaleneeko yhtää :) senhän pitäs kuitenki se pari astetta vaalentaa..
Omakohtaisesta kokemuksesta en suosittele, jos siis paketin kaltaista puhdasta vaaleaa kaipaa. Laitoin tämän tukkaan, jossa oli omaa, 7-8-tasoista tyveä näkyvissä useampi sentti, siinä toivossa että vaalentaa myös sen riittävän vaaleaksi(eikä ainakaan vedä oranssiksi tmvs). Eipä vaalentanut, tuloksena oli semmoinen punertavan keltainen kaunis tyvi :P Eikä omissa hiuksissani ole punapigmenttiä.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Loka 2013, 19:41
Kirjoittaja Sagu
Jenje kirjoitti: Onkos kellään kokemusta Schwarzkopfin uudesta(?) Million Color -väristä?
Värjäsin viime viikolla mustanruskean tukkani tyveä sävyllä 3.65. Tuli sellainen vahvasti punaiseen taittava keskiruskea. :P

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 20 Loka 2013, 20:42
Kirjoittaja Kristiina
Poly Color Kirkkaanvaalea 11 testattu tänään. Laitoin tämän vaaleahko-beigeen pohjaan, jossa hieman lämpöisyyttäkin, olisiko ollut joku 7/8 asteinen pohja. Annoin vaikuttaa 45min, mikä on kai maksimiaika. Väristä tuli oikein ihana, sellainen luonnonvaalea ja kirkas. Vaalensi pari astetta, kuten maksimi vaalennus tässä on.
Ihana väri, onneksi uskalsi kokeilla. Tämä ei ole liian lämpöinenkään sävy, vaan just neutraali/siltä väliltä. Pelkäsin, että tulee liian punertavanvaalea mitä netistä luin. Tykkään tästä kirkkaanvaalea 11 sävystä enemmän, kuin keskivaalea nro 15.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 24 Loka 2013, 22:42
Kirjoittaja Jewely
Värjäsin tänään Schwarzkopfin Million Color 7.77:lla. Aineesta tuli melko paksua ja äitini kauhisteli että riittääköhän se kun se oli niin "kuivaa" (köh, bsl-pituiseen tukkaan yksi paketti) mutta hyvin riitti! Huuhtoutui helposti tukasta vaikka olikin paksua ja tukka ei tuntunut sellaiselta kuivalta korpulta. Tarttui myös tosi hyvin sekä juureen että latvoihin, mulla monet värit ei tartu jompaankumpaan tai tarttuu epätasaisesti. Tällä tuli tasainen ja paketin kuvan mukainen väri, tykkään kovasti :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 25 Loka 2013, 20:45
Kirjoittaja Jenje
^ Jos jaksaisit vielä jatkossa raportoida värin pysyvyydestä, niin olisin kovin kiitollinen. :)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 27 Loka 2013, 22:24
Kirjoittaja keesha
Minä värjäsin kans Million Colorin 5.6:lla. Paketissa kuva näytti aika kultaiselta keskiruskealta, mutta tukassa tää on tosi ihana, lämmin tummanruskea. Aine oli tosiaan aika kuivan oloista ja jäykkää ja jännitin myös, että riittääkö se edes tyvikasvuun (paksu tukka nääs), mutta hyvin se sit kumminkin riitti. Väriaines oli kyllä hyvin jännää kun se oli niin kimaltelevaa. :D Muutenkin väri oli tosi miellyttävän tuntuista (ei kirvelyä tai kuumoitusta) ja hajukin tosi jees. Varmasti värjään jatkossakin, tykkäsin niin paljon tuosta sävystäkin. :) Pysyvyydestä en osaa vielä kyllä sanoa mitään, kun ihan vasta värjäsin.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 07 Marras 2013, 15:19
Kirjoittaja Liselle
Onko kukaan juureksista käyttäny live xxl colour foamia? Miun täytyy jossain vaiheesaa värjätä hiukset ruskeeks ja anttilassa sattu olemaan noita poistossa 4e/kpl. Ostin sävyn 465 dark chocolate delight. Enpä ajatellu, kun vasta oston jälkeen purkkia tarkastellessa, että jos on leuasta pidemmät hiukset pitäs olla kaksi purkkia. Miulla on pisimmät haituvat n. 3 senttiä vajaa bsl..
Ja ihanko totta noista Live väreistä tulee tummempia, kuin purkissa näyttää?

Siis huh, huh! Avasin huvikseen tuon purnukan ja se haisee ihan kauheen voimakkalta. Melkein tuli pää vähän kipeeks

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 08 Marras 2013, 17:40
Kirjoittaja Jewely
Noniin nyt on pari viikkoa tuosta Million colorilla värjäyksestä! Väri on pysynyt aivan yllättävän hyvin, johtunee siitä että väri oli alunperinkin luonnollisempi kuin usein käyttämäni kirkkaat kuparit. Väri on muuten tosi tasainen, latvat ja pää on ihan täysin samanväriset edelleen (vaikka latvat on haperoa), paitsi se kohta mikä ennen värjäystä oli omaa juurikasvua, on ihan hieman vaaleampi nyt. Eli ei ilmeisesti tarttunut ihan täydellisesti juurikasvuun, mutta eron huomaa vain tietyssä valossa. Oon tosi tyytyväinen tähän ja ajattelin käyttää tätä jatkossakin! Oon useimmiten käyttänyt todella kirkkaita kuparivärejä ja niistä meinaa välillä tulla liian luonnoton lopputulos, tää oli sellainen sopivan luonnollinen mutta silti selkeä kupari eikä liian tumma. Kirkkaissa kupareissa myös haalistuminen on nopeampaa ja pitää läträtä suoraväreillä enemmän. Eli ainakin tämä 7.77 väri oli mulle hyvä!

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 14 Marras 2013, 15:14
Kirjoittaja Melisande
Olen tottunut vaalentamaan 7-asteista tuhkaista juurikasvuani näillä vaalentavilla kestoväreillä, en siis varsinaisilla vaalennusväreillä (esim. Poly Blonde). Viime aikoina tehot eivät ole kuitenkaan riittäneet samalla tavoin, vaan tyvi on aina jäänyt rumasti oranssiksi, jota on sitten saanut korjailla parhaansa mukaan. Monia hyviä värejä on poistunut valikoimista, vaalennustehoiltaan heikompia tullut vissiin tilalle. Tai sitten oma hiuksisto on jollain tavoin muuttunut, vaikka en sävyssä itse muutosta huomaakaan.

Joka tapauksessa, uskalsin vielä testata Million Color 10-1 sävyn. Ja sehän yllätti todella positiivisesti! Paketti lupailee jopa 4-asteen vaalennustehoa ja lopputulos on vaalea&nbsp; :) Ei tarvitse korjailla kuin hieman hopeashampoolla, mahtavuutta! Väriseos oli aika mielenkiintoisen väristä, kuin 7-asteista olisi tyveen lätkinyt. Koostumus oli hieman "hiekkainen", jokseenkin kuivempaa kuin yleensä. Koko pään värjäykseen varaisin itse kaksi pakkausta, vaikka tukka onkin vain hartiamittainen, joskin paksu.

Tällä mennään jatkossa, mikäli värimerkki vaan valikoimissa säílyy.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 16 Marras 2013, 18:02
Kirjoittaja Chaos
^ Hei mahtavaa, oon ajatellut, että tuolla 10-1 sävyllä värjäisin ensi kuussa ennen kuin aloitan oman värin kasvatuksen, jotta saa hiukset mahdollisimman lähelle omaa sävyä. Tuota, onko tuo yhtään tuhkainen sävy, kuvan ja värikoodin mukaan olisi?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 22 Marras 2013, 13:08
Kirjoittaja Melisande
^ Niissä kohdissa, jotka vaalenivat eniten (aivan hiusten tyvi ja kasvoja ympäröivät alueet) oli kyllä tuhkainen vivahde nähtävissä. Muuten parin sentin tyvikasvu vaaleni aika kirkkaanvaaleaksi. Olen käyttänyt hopeashampoota pari kertaa viikossa ja toimii. On kyllä ihanan helppoa, kun saa yhdellä värjäyksellä homman hoidettua&nbsp; :ts

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 29 Kesä 2014, 15:54
Kirjoittaja ELAU
Onko kukaan kokeillut Nectra Color kestovärejä? Schwarzkopfin sivuilla lukee, että "Koe Schwarzkopf Nectra Color, ensimmäinen hoitavaa nektaria ja kasviperäisiä öljyjä sisältävä hiusväri." Jos joku on kokeillut, niin millainen oli lopputulos ja onko kestänyt? Oliko värjäystilanne millainen yms?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 10 Loka 2014, 20:33
Kirjoittaja Liselle
Huomasin tänään Prismassa, että Schwarzkopfilta on tullu shokkivärejä: http://www.schwarzkopf.fi/skfi/fi/home/hair_colour/colour_products/liveultrabrights.html
Onko kukaan ehtiny kokeilla näitä? Erityisesti toi violetti kiinnostaa.

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 30 Joulu 2014, 18:26
Kirjoittaja Maasha
^ Ei ole väristä kokmusta, mutta melko hirveitä nuo videot tuolla sivuilla&nbsp; ;D

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 25 Tammi 2015, 12:24
Kirjoittaja Camilla
Maasha kirjoitti: ^ Ei ole väristä kokmusta, mutta melko hirveitä nuo videot tuolla sivuilla&nbsp; ;D
Komppaan, aivan kaameita videoita aina toteutuksista kampauksiin&nbsp; ::)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 14 Helmi 2015, 19:42
Kirjoittaja Belle
Camilla kirjoitti:
Maasha kirjoitti: ^ Ei ole väristä kokmusta, mutta melko hirveitä nuo videot tuolla sivuilla&nbsp; ;D
Komppaan, aivan kaameita videoita aina toteutuksista kampauksiin&nbsp; ::)
Olen sanaton&nbsp; :o&nbsp; ;D.

Pillar box red oli aika onneton esitys, punaista väriä oli selkeästi otsan ihossa ja ohimoissakin ja 1-2cm tumma tyvikasvu vaan korostui shokkivärin jälkeen..&nbsp; ::)

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 17 Helmi 2015, 21:22
Kirjoittaja Liselle
Voi luoja :O En ees kattonu noita videoita sillon. Ihan järkyttäviä 0_0

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 10 Huhti 2016, 21:33
Kirjoittaja ainokainen
Oon nyt vähän hämmentynyt.
Mulla oli hetki sitten ihan tumma juuri, plus pituudet sellaiset noin 8-asteiset vaaleat. Ajattelin hieman tasoitella, eli tummentaa pituuksia, jotta ero ei olisi niin selkeä. (Tavoitteena siis pikkuhiljaa taas oma väri.)
Lätkäisin päähän Poly Color Toning Shampoo -kevytvärin sävyssä 22 "tummanvaalea". Kuvan perusteella arvioin sävyn noin 7-asteiseksi.

Kuva

Tulos: tumman suklaan ruskea. Siis ihan tosi tumman ruskea, sellainen ehkä 3 -asteinen. Jep jep! No eipä näy enää juurikasvua...

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 11 Huhti 2016, 10:20
Kirjoittaja kaarina
^ Voi harmi. :( Parempi vaihtoehto olisi todennäköisesti ollut 15 Keskivaalea, ja sekin vetää mun mielestä aika pigmenttiseksi seiskaksi, eli liian tummaksi ollakseen enää vaalea, vaan on enemmänkin viileähkö/neutraali vaaleanruskea ainakin parin ekan pesun ajan. Poly Colorin pitäisi kyllä yleensä haalistua aika nopeasti ja hyvään sävyyn, eli kannattaa varmaan aloittaa haalistelut, jos yllättävä lopputulos ei millään miellytä?
Mielestäni tuo Poly Colorin oma numerojärjestelmä on ihan typerä ja aiheuttaa turhia sekaannuksia, miksi ihmeessä eivät käytä sitä tavallisempaa versiota?

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 11 Huhti 2016, 10:26
Kirjoittaja ainokainen
Joo... niinpä. Tekisi mieli oikeasti valittaa tuosta maahantuojalle! Kyllä kai sen kuvankin pitäisi jotain osvittaa antaa lopputuloksesta. Ja samoin sen värin nimen. Tummanvaalea on mun järkeni kyllä ihan eri asia kuin tummanruskea!

Noh, luotan siihen, että tää haalistuu tästä ajan kanssa. Kokeilen tänään pestä syväpuhdistavalla, katsotaan mitä tapahtuu.
Edittiä: Eipä oo haalistunut kymmenessä päivässä kuin ihan pienen himpun verran!

Vs: Schwarzkopfin värit

Lähetetty: 11 Elo 2016, 13:24
Kirjoittaja Kristiina
ainokainen kirjoitti: Oon nyt vähän hämmentynyt.
Mulla oli hetki sitten ihan tumma juuri, plus pituudet sellaiset noin 8-asteiset vaaleat. Ajattelin hieman tasoitella, eli tummentaa pituuksia, jotta ero ei olisi niin selkeä. (Tavoitteena siis pikkuhiljaa taas oma väri.)
Lätkäisin päähän Poly Color Toning Shampoo -kevytvärin sävyssä 22 "tummanvaalea". Kuvan perusteella arvioin sävyn noin 7-asteiseksi.

Tulos: tumman suklaan ruskea. Siis ihan tosi tumman ruskea, sellainen ehkä 3 -asteinen. Jep jep! No eipä näy enää juurikasvua...
Hämmentävä tulos, minulla ei ole koskaan mennyt tummanruskeaksi tuolla sävyllä.

Polycolorin värit ovat mielestäni parhaimpia markettivärejä, varsinkin, jos värjää vaalennetusta pohjasta tummemmaksi. Nämä peittävät parhaiten, toki saattavat vetää tummemmaksi (en koskaan pidä täyttä vaikutusaikaa, 15-20 min on maksimiaika.) Kaikki sävyt on toimineet minulla kuten pitääkin, paitsi vaaleanruskea veti kyllä tummemmaksi (tosin omat hiukseni olivat tosi huonossa kunnossa vaalennusten takia.)
Nyt laitoin sävyn keskiruskea 16, ja tämä on tosi kaunis lämmin ruskea sävy. Tulos 4-asteinen ruskea.