Schwarzkopfin värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
ELAU

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja ELAU »

Onko kukaan kokeillut Nectra Color kestovärejä? Schwarzkopfin sivuilla lukee, että "Koe Schwarzkopf Nectra Color, ensimmäinen hoitavaa nektaria ja kasviperäisiä öljyjä sisältävä hiusväri." Jos joku on kokeillut, niin millainen oli lopputulos ja onko kestänyt? Oliko värjäystilanne millainen yms?
Liselle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 340
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 13:55

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Liselle »

Huomasin tänään Prismassa, että Schwarzkopfilta on tullu shokkivärejä: http://www.schwarzkopf.fi/skfi/fi/home/hair_colour/colour_products/liveultrabrights.html
Onko kukaan ehtiny kokeilla näitä? Erityisesti toi violetti kiinnostaa.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/
Maasha
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 11:24

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Maasha »

^ Ei ole väristä kokmusta, mutta melko hirveitä nuo videot tuolla sivuilla  ;D
2b M iii
Camilla
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 263
Liittynyt: 18 Tammi 2009, 11:49

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Maasha kirjoitti: ^ Ei ole väristä kokmusta, mutta melko hirveitä nuo videot tuolla sivuilla  ;D
Komppaan, aivan kaameita videoita aina toteutuksista kampauksiin  ::)
Mitä yhteistä on miehillä ja videoilla?
- Eteenpäin, taaksepäin, eteenpäin, taaksepäin, stop, eject.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Belle »

Camilla kirjoitti:
Maasha kirjoitti: ^ Ei ole väristä kokmusta, mutta melko hirveitä nuo videot tuolla sivuilla  ;D
Komppaan, aivan kaameita videoita aina toteutuksista kampauksiin  ::)
Olen sanaton  :o  ;D.

Pillar box red oli aika onneton esitys, punaista väriä oli selkeästi otsan ihossa ja ohimoissakin ja 1-2cm tumma tyvikasvu vaan korostui shokkivärin jälkeen..  ::)
Liselle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 340
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 13:55

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Liselle »

Voi luoja :O En ees kattonu noita videoita sillon. Ihan järkyttäviä 0_0
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/
ainokainen

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Oon nyt vähän hämmentynyt.
Mulla oli hetki sitten ihan tumma juuri, plus pituudet sellaiset noin 8-asteiset vaaleat. Ajattelin hieman tasoitella, eli tummentaa pituuksia, jotta ero ei olisi niin selkeä. (Tavoitteena siis pikkuhiljaa taas oma väri.)
Lätkäisin päähän Poly Color Toning Shampoo -kevytvärin sävyssä 22 "tummanvaalea". Kuvan perusteella arvioin sävyn noin 7-asteiseksi.

Kuva

Tulos: tumman suklaan ruskea. Siis ihan tosi tumman ruskea, sellainen ehkä 3 -asteinen. Jep jep! No eipä näy enää juurikasvua...
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja kaarina »

^ Voi harmi. :( Parempi vaihtoehto olisi todennäköisesti ollut 15 Keskivaalea, ja sekin vetää mun mielestä aika pigmenttiseksi seiskaksi, eli liian tummaksi ollakseen enää vaalea, vaan on enemmänkin viileähkö/neutraali vaaleanruskea ainakin parin ekan pesun ajan. Poly Colorin pitäisi kyllä yleensä haalistua aika nopeasti ja hyvään sävyyn, eli kannattaa varmaan aloittaa haalistelut, jos yllättävä lopputulos ei millään miellytä?
Mielestäni tuo Poly Colorin oma numerojärjestelmä on ihan typerä ja aiheuttaa turhia sekaannuksia, miksi ihmeessä eivät käytä sitä tavallisempaa versiota?
ainokainen

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Joo... niinpä. Tekisi mieli oikeasti valittaa tuosta maahantuojalle! Kyllä kai sen kuvankin pitäisi jotain osvittaa antaa lopputuloksesta. Ja samoin sen värin nimen. Tummanvaalea on mun järkeni kyllä ihan eri asia kuin tummanruskea!

Noh, luotan siihen, että tää haalistuu tästä ajan kanssa. Kokeilen tänään pestä syväpuhdistavalla, katsotaan mitä tapahtuu.
Edittiä: Eipä oo haalistunut kymmenessä päivässä kuin ihan pienen himpun verran!
Viimeksi muokannut ainokainen, 21 Huhti 2016, 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

ainokainen kirjoitti: Oon nyt vähän hämmentynyt.
Mulla oli hetki sitten ihan tumma juuri, plus pituudet sellaiset noin 8-asteiset vaaleat. Ajattelin hieman tasoitella, eli tummentaa pituuksia, jotta ero ei olisi niin selkeä. (Tavoitteena siis pikkuhiljaa taas oma väri.)
Lätkäisin päähän Poly Color Toning Shampoo -kevytvärin sävyssä 22 "tummanvaalea". Kuvan perusteella arvioin sävyn noin 7-asteiseksi.

Tulos: tumman suklaan ruskea. Siis ihan tosi tumman ruskea, sellainen ehkä 3 -asteinen. Jep jep! No eipä näy enää juurikasvua...
Hämmentävä tulos, minulla ei ole koskaan mennyt tummanruskeaksi tuolla sävyllä.

Polycolorin värit ovat mielestäni parhaimpia markettivärejä, varsinkin, jos värjää vaalennetusta pohjasta tummemmaksi. Nämä peittävät parhaiten, toki saattavat vetää tummemmaksi (en koskaan pidä täyttä vaikutusaikaa, 15-20 min on maksimiaika.) Kaikki sävyt on toimineet minulla kuten pitääkin, paitsi vaaleanruskea veti kyllä tummemmaksi (tosin omat hiukseni olivat tosi huonossa kunnossa vaalennusten takia.)
Nyt laitoin sävyn keskiruskea 16, ja tämä on tosi kaunis lämmin ruskea sävy. Tulos 4-asteinen ruskea.
Vastaa Viestiin