Schwarzkopfin värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Liven tonerit näytti uudistuneen ja nykyinen versio on nimeltään Live Duo Intense. Onko kukaan ehtinyt kokeilla? Muutama perusruskea, tai aika luonnollinen sävykin näytti olevan. Itse nappasin sävyn 862 Gorgeous Gold Brown, joten voin siitä kertoilla jonkin ajan päästä.

Ärsyttäviä nuo Liven värikoodit, kun niistä ei tuota tummuusastetta kauheasti voi päätellä.
Viimeksi muokannut Ananas, 28 Marras 2008, 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Liven värikoodeista ei tosiaan koskaan olla tykätty.

Itsekin näin noita Duo Intensejä eilen, olivat Live tonereiden kanssa vielä vierekkäin.. Siihen lähinnä kiinnitin huomiota, että sävyt olivat vaimeamman näköiset ( näköharhaa? )  kuin vanhoissa purkeissa.
Hivenen epäilyttää tuo "kymmenen pesun jälkeen 90 % väristä vielä hiuksissa".. Vai jotain tuollaistako siinä taas luki.

Yksi ihan kiva kuparisävy näytti olevan, saas nähdä.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
rolla

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja rolla »

Hah. Täytyy varmaan kokeilla ja laittaa vihaista palautetta. Mun edelliset live tonerit pysyi päässä ehkä kaksi pesua. Tuskin edes uskallan ostaa..
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Jep, kymmenen pesua tuo lupaa kestävän. Ja polymeereillä loistavaa kiiltoa!  ::)

Osaisiko kukaan Liven sävytteitä käyttänyt sanoa, että onko tuo väri miten riittoisaa? Ostin vaan yhden purkin, niin riittäköhän se lapoihin yltäviin suht ohuisiin hiuksiin?

Rolla, itselläni aikoinaan ne Liven kestovärit pysyivät hädin tuskin kahta pesua, joten tuo lupaus kuulostaa tän sävytteen kohdalla aika uskomattamalta.  :D
Viimeksi muokannut Ananas, 27 Touko 2006, 18:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
rolla

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja rolla »

Niimpä ne kestoväritkään eivät pysy. Mulla riitti se live toner vähä yli korvien yltäviin hiuksiin, joten ei sulle taida riittää kovin hyvin.
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Minkään suoravärin ei luulisi pysyvän 10 pesua hyvännäköisenä.. Saattaahan se pysyäkin, mutta hyvännäköisestä sitten ei voi puhuakaan. ;D
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Tässäpä olis tuon Duo intensen inci, joka löytyy myös Suoravärien INCIT -ketjusta.

Schwarzkopf Live Duo Intense päivittäistavarakaupoista saatava sävyte

Sävy Gorgeus Gold Brown

Aqua, cetearyl alcohol, 3-methoxybutanol, pro pylene glycol, sodium laureth sulfate, cetyl alcohol, myristyl alcohol, paraffinium liquidum, ethoxydiglycol, hc blue no. 2, ceteareth-20, benzyl alcohol, aminomethyl propanol, ceteareth-2, polyquaterium-6, carbomer, peg-20 stearate, parfum, ammonium hydroxide, methylparaben, tetrasodium edta, hc yellow no. 2, 2-amino-6-chloro-4-nitrophenol, hc-yellow no.13, hydroxyethyl-2-nitro-p-toluidine, n,n-bis(2-hydroxyethyl)-2-nitro-p-phenylenediamine, benzonic acid, 3-nitro-p-hydroxyethyl aminophenol, limonene

Pisti silmään siitä ketjusta tuon Igora Dualityn sisältö, aika samanlainen...

Igora Duality
kaksiosainen intensiivinen suoraväri, voidemainen, kampaamokaupasta
sävy 5.5, Hazelnut Spark
aqua, cetearyl alcohol, 3-methoxy butanol, propylene glycol, sodium laureth sulfate, cetyl alcohol, myristyl alcohol, paraffinum liquidum, ethoxydiglycol, hc blue no. 2, aminomethyl propanol, ceteareth-20, benzyl alcohol, ceteareth-2, polyquaternium-6, carbomer, parfum, peg-20 stearate, ammonium hydroxide, methylparaben, tetrasodium edta, pyridoxine hcl, hc yellow no. 2, 2-amino-6-chloro-4-nitrophenol, hc yellow no. 13, hydroxyethyl-2-nitro-p-toluidine, n,n-bis(2-hydroxyethyl)-2-nitro-p-phenylenediamine, benzoic acid, 3-nitro-p-hydroxyethylaminophenol
Lilly Missy

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Joskus opiskeluaikoina luokkakaveri aina blondasi ensin omat hiuksensa(pituus 2cm) ja laittoi Liven punaisen sävytteen päälle. Pysyi kyllä aina monta viikkoa. Ihmettelin sitä jo silloin, hänkin sanoi ettei kestoväri pysy kuin pari pesua. Tokihan se haalistui, muttei niin pahasti kun voisi kuvitella.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Nyt on tuo Duo intense testattu. Tykkäsin tosi paljon värin koostumuksesta levittyi hyvin, mutta ei sotkenut. Yksi purkki riitti ihan kevyesti mun lapoihin yltävään tukkaan. Annoin värin vaikuttaa tunnin muovipussin ja pipon alla. Olen kyllä todella tyytyväinen tulokseen. Lopputulos oli todella tasainen lämpimän ruskea. Tuo tasaisuus löi mut ihan ällikällä, sillä mun tukan lähtötilanne oli melko sekamelska, 4 senttiä värjäämätöntä peruskeiskaa, eri tasoisesti haalistuneita ruskean ja oranssin osioita ja päälle vielä vaaleampia raitoja. Mikään muu käyttämistäni suoraväreistä (viva, colorance, color+) ei ole tarttunut juureen näin hyvin, eikä kyllä monet kestoväritkään. Tuota sävyä tuskin oli edes näin vaaleaan tarkoitettu, mutta onneksi toimi hyvin.

Saapa nyt nähdä mitä ekassa pesussa tapahtuu, sehän voi muuttaa tilanteen ihan toiseksi. Loppuu tämä munkin intoilu sitten...  ;D
Penny
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3636
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:30

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Penny »

Ääh, eikai vaan vanhat sävyt nyt sitten häviä kokonaan tuon uudistuksen myötä? ??? Jos, niin pitää rynnätä samantien hamstraamaan Jackie Brownia... Tuo Liven vanhempi toner riittää mulla ihan kevyesti koko tukkaan.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Mistä ihmeestä tuota väriä löytää? Oon ainakin Stockalta, Sokokselta, Anttilasta ja Citymarketista yrittänyt ettii, mutta missään ei oo muuta kuin Liven kestoväriä...
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

En ole noita vielä muualta löytänyt ( ehtinytkään ) kuin Citymarketista.. Forssasta.
Joten kaipa muihinkin CityMarketeihin on tulossa.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Prismoista olen minä omani ostanut.

Ekan pesun jälkeen väri näyttää edelleen hyvältä, ehkä jopa paremmalta, koska liika punaisuus lähti.
Kia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 21:31

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Kia »

Tykkäsin tuosta voidekoostumuksesta, tarttu paremmin (myös lattiaan ) kuin esim colorpulse. Eikä tullu niin laikukasta
Väri kesti suhtkoht hyvänä pari viikkoa
Näillä mennään....
Mirja

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Mirja »

Onko Schwarzkopf Live Duo Intensessä kaksi ainetta jotka sekoitetaan, vai mistä duo-sana nimessä?

Sekoitetaanko myös Schwarzkopf Igora Duality:ssä kahta ainetta, vaikka suoravärejä ovatkin?

Jännä huomio tuo INCI:en lähes täydellinen samankaltaisuus Ananas!  :o
Olikos siellä muuta eroa kuin b6-vitamiini Dualityssä. Lisää samankaltaisuuksia marketti/kampaamoväreissä?
Vastaa Viestiin