Schwarzkopfin värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Leleth
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 290
Liittynyt: 25 Marras 2009, 20:34

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Leleth »

Color Mask korkattu! Hauska idea, että väri sekoitettiin pienessä purkissa. Koostumus oli todella shampoomainen ja haju oli yllättävän miellyttävä, mieskin nuuhki kylppärin ovelta että "mitä sinä syöt siellä" :D Värjäsin sävyllä 6.65 Light Gold Brown. Tuli yllättävän tumma, vaikka lähtötilanne tukassa oli aika vaalea ja pidin väriä päässä vain 15 min suositellun 30 min sijaan. Jos olisin pitänyt väriä päässä suositellun ajan niin tästähän olisi tullut ihan musta. No mutta, lopputulos on kuitenkin kaunis lämmin ruskea sävy, tykkään tästä kovasti :-*
cilla
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 117
Liittynyt: 15 Syys 2008, 22:02

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja cilla »

Anttilan tarjouksen houkuttelemana kokeilin Color Maskin sävyä 5.68 ja vetäs kyllä todella todella tummaksi... nooh. Katsellaan miltä näyttää muutaman pesun jälkeen. Joku pullasuti ois ollu ihan kätevä tän kanssa, kun oli tosiaan se kippo :D
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja miolla »

Laitoin 8-tasoisen neutraalin vaalean päälle kaapissa talvesta asti lojuneen PolyColorin 22 Tummanvaalean. Tuli ihan sellainen kuin mitä paketti lupasikin - hyvin neutraali/viileä tummanvaalea, joku kuvailisi varmasti maantieharmaaksi.

Tämän tummanvaalean päälle menin laittamaan sävyn 23 Vaaleanruskea ja tää on ehkä ensimmäinen fail-kokemus PolyColorin sävykokoelmasta. Ei tietoakaan vaaleanruskeasta ja latvusto on harmaanruskea. Ajattelin käydä hakemassa kaupasta jonkun ColorMaskin, jotta tähän saisi hiukka lämpöä. Sitten on varmasti ihan hyvä, vaikkakin hiukka tavoiteltua tummempi.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Onkos kellään kokemusta Schwarzkopfin uudesta(?) Million Color -väristä?

Tuotekuvauksessa lupaillaan erittäin intensiivistä ja kestävää lopputulosta, mutta toisaalta niinhän niissä aina. ::) Tuossa siis ilmeisesti kehitteeseen sekoitetaan jauhemainen väri. Mä olen periaatteessa ollut ihan tyytyväinen Liveen, mutta kun sekään ei tunnu nykyisin enää pysyvän päässä paria viikkoa kauempaa, niin kestävämpi väri on jatkuvassa etsinnässä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Venin »

johku kirjoitti: Oon itsekin potinut uskallanko ostaa ja laittaa ton pearl blonde color maskin mun 8 tason tukkaa, että vaaleneeko yhtää :) senhän pitäs kuitenki se pari astetta vaalentaa..
Omakohtaisesta kokemuksesta en suosittele, jos siis paketin kaltaista puhdasta vaaleaa kaipaa. Laitoin tämän tukkaan, jossa oli omaa, 7-8-tasoista tyveä näkyvissä useampi sentti, siinä toivossa että vaalentaa myös sen riittävän vaaleaksi(eikä ainakaan vedä oranssiksi tmvs). Eipä vaalentanut, tuloksena oli semmoinen punertavan keltainen kaunis tyvi :P Eikä omissa hiuksissani ole punapigmenttiä.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Jenje kirjoitti: Onkos kellään kokemusta Schwarzkopfin uudesta(?) Million Color -väristä?
Värjäsin viime viikolla mustanruskean tukkani tyveä sävyllä 3.65. Tuli sellainen vahvasti punaiseen taittava keskiruskea. :P
Viimeksi muokannut Sagu, 07 Loka 2013, 19:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Poly Color Kirkkaanvaalea 11 testattu tänään. Laitoin tämän vaaleahko-beigeen pohjaan, jossa hieman lämpöisyyttäkin, olisiko ollut joku 7/8 asteinen pohja. Annoin vaikuttaa 45min, mikä on kai maksimiaika. Väristä tuli oikein ihana, sellainen luonnonvaalea ja kirkas. Vaalensi pari astetta, kuten maksimi vaalennus tässä on.
Ihana väri, onneksi uskalsi kokeilla. Tämä ei ole liian lämpöinenkään sävy, vaan just neutraali/siltä väliltä. Pelkäsin, että tulee liian punertavanvaalea mitä netistä luin. Tykkään tästä kirkkaanvaalea 11 sävystä enemmän, kuin keskivaalea nro 15.
Viimeksi muokannut Kristiina, 21 Loka 2013, 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Värjäsin tänään Schwarzkopfin Million Color 7.77:lla. Aineesta tuli melko paksua ja äitini kauhisteli että riittääköhän se kun se oli niin "kuivaa" (köh, bsl-pituiseen tukkaan yksi paketti) mutta hyvin riitti! Huuhtoutui helposti tukasta vaikka olikin paksua ja tukka ei tuntunut sellaiselta kuivalta korpulta. Tarttui myös tosi hyvin sekä juureen että latvoihin, mulla monet värit ei tartu jompaankumpaan tai tarttuu epätasaisesti. Tällä tuli tasainen ja paketin kuvan mukainen väri, tykkään kovasti :)
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Jenje »

^ Jos jaksaisit vielä jatkossa raportoida värin pysyvyydestä, niin olisin kovin kiitollinen. :)
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja keesha »

Minä värjäsin kans Million Colorin 5.6:lla. Paketissa kuva näytti aika kultaiselta keskiruskealta, mutta tukassa tää on tosi ihana, lämmin tummanruskea. Aine oli tosiaan aika kuivan oloista ja jäykkää ja jännitin myös, että riittääkö se edes tyvikasvuun (paksu tukka nääs), mutta hyvin se sit kumminkin riitti. Väriaines oli kyllä hyvin jännää kun se oli niin kimaltelevaa. :D Muutenkin väri oli tosi miellyttävän tuntuista (ei kirvelyä tai kuumoitusta) ja hajukin tosi jees. Varmasti värjään jatkossakin, tykkäsin niin paljon tuosta sävystäkin. :) Pysyvyydestä en osaa vielä kyllä sanoa mitään, kun ihan vasta värjäsin.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
Liselle
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 340
Liittynyt: 14 Heinä 2009, 13:55

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Liselle »

Onko kukaan juureksista käyttäny live xxl colour foamia? Miun täytyy jossain vaiheesaa värjätä hiukset ruskeeks ja anttilassa sattu olemaan noita poistossa 4e/kpl. Ostin sävyn 465 dark chocolate delight. Enpä ajatellu, kun vasta oston jälkeen purkkia tarkastellessa, että jos on leuasta pidemmät hiukset pitäs olla kaksi purkkia. Miulla on pisimmät haituvat n. 3 senttiä vajaa bsl..
Ja ihanko totta noista Live väreistä tulee tummempia, kuin purkissa näyttää?

Siis huh, huh! Avasin huvikseen tuon purnukan ja se haisee ihan kauheen voimakkalta. Melkein tuli pää vähän kipeeks
Viimeksi muokannut Liselle, 07 Marras 2013, 15:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2aM
Koukussa kynsilakkaan: http://alcyonen.blogspot.com/
Jewely
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 874
Liittynyt: 31 Touko 2012, 22:12

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Jewely »

Noniin nyt on pari viikkoa tuosta Million colorilla värjäyksestä! Väri on pysynyt aivan yllättävän hyvin, johtunee siitä että väri oli alunperinkin luonnollisempi kuin usein käyttämäni kirkkaat kuparit. Väri on muuten tosi tasainen, latvat ja pää on ihan täysin samanväriset edelleen (vaikka latvat on haperoa), paitsi se kohta mikä ennen värjäystä oli omaa juurikasvua, on ihan hieman vaaleampi nyt. Eli ei ilmeisesti tarttunut ihan täydellisesti juurikasvuun, mutta eron huomaa vain tietyssä valossa. Oon tosi tyytyväinen tähän ja ajattelin käyttää tätä jatkossakin! Oon useimmiten käyttänyt todella kirkkaita kuparivärejä ja niistä meinaa välillä tulla liian luonnoton lopputulos, tää oli sellainen sopivan luonnollinen mutta silti selkeä kupari eikä liian tumma. Kirkkaissa kupareissa myös haalistuminen on nopeampaa ja pitää läträtä suoraväreillä enemmän. Eli ainakin tämä 7.77 väri oli mulle hyvä!
Melisande

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Melisande »

Olen tottunut vaalentamaan 7-asteista tuhkaista juurikasvuani näillä vaalentavilla kestoväreillä, en siis varsinaisilla vaalennusväreillä (esim. Poly Blonde). Viime aikoina tehot eivät ole kuitenkaan riittäneet samalla tavoin, vaan tyvi on aina jäänyt rumasti oranssiksi, jota on sitten saanut korjailla parhaansa mukaan. Monia hyviä värejä on poistunut valikoimista, vaalennustehoiltaan heikompia tullut vissiin tilalle. Tai sitten oma hiuksisto on jollain tavoin muuttunut, vaikka en sävyssä itse muutosta huomaakaan.

Joka tapauksessa, uskalsin vielä testata Million Color 10-1 sävyn. Ja sehän yllätti todella positiivisesti! Paketti lupailee jopa 4-asteen vaalennustehoa ja lopputulos on vaalea  :) Ei tarvitse korjailla kuin hieman hopeashampoolla, mahtavuutta! Väriseos oli aika mielenkiintoisen väristä, kuin 7-asteista olisi tyveen lätkinyt. Koostumus oli hieman "hiekkainen", jokseenkin kuivempaa kuin yleensä. Koko pään värjäykseen varaisin itse kaksi pakkausta, vaikka tukka onkin vain hartiamittainen, joskin paksu.

Tällä mennään jatkossa, mikäli värimerkki vaan valikoimissa säílyy.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Chaos »

^ Hei mahtavaa, oon ajatellut, että tuolla 10-1 sävyllä värjäisin ensi kuussa ennen kuin aloitan oman värin kasvatuksen, jotta saa hiukset mahdollisimman lähelle omaa sävyä. Tuota, onko tuo yhtään tuhkainen sävy, kuvan ja värikoodin mukaan olisi?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Melisande

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Melisande »

^ Niissä kohdissa, jotka vaalenivat eniten (aivan hiusten tyvi ja kasvoja ympäröivät alueet) oli kyllä tuhkainen vivahde nähtävissä. Muuten parin sentin tyvikasvu vaaleni aika kirkkaanvaaleaksi. Olen käyttänyt hopeashampoota pari kertaa viikossa ja toimii. On kyllä ihanan helppoa, kun saa yhdellä värjäyksellä homman hoidettua  :ts
Vastaa Viestiin