Schwarzkopfin värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Itse taas muistan käyttäneeni tuota Keskivaaleaa samoin hennanpoisto-operaation jossain vaiheessa (en enää muista tarkemmin missä ;)), eikä se tehnyt oikeastaan mitään...  :-\ Ehkä pohja oli sitten liian tumma silloin vielä. Mutta hyvä että muille toimii ;)
* 1b F ii *
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja miolla »

^ Joo mulla Poly Color toimii todella hyvin.

Mä käytin 16 keskiruskeeta ruskean ylläpidossa, olen laittanut 22 tummanvaaleaa tyveen kun lähdin vaalentamaan hennaa ja halusin ombré-lookia, 15 keskivaaleaa pituuksiin ja tyveen useampaan kertaan taittamaan keltaista ja kerran olen laittanut 11 kirkkaanvaalean latvaan. Ja aina on tarttunut hyvin :) Olen myös vaihdellen kokeillut Casting Creme Glossia ja nyt viimeksi tosiaan Four Reasonsia paremman/ tarkemman sävyvalikoiman vuoksi, mutta sitten päädyn kuitenkin korjaamaan Poly Colorilla kun nuo muut eivät ole tarttuneet.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Puf »

Riittääköhän Poly Colorista kahteen käsittelyyn jos värjää vain tyvikasvun?
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja miolla »

^ Luultavasti. Mulla on pitkät hiukset ja olen värjännyt viimeisimmät kerrat kosteisiin/märkiin hiuksiin, jolloin yksi paketti on ollut riittävä. Kun värjäsin kahdella värillä ombré-tyylisesti, niin oikein harmitti kuinka paljon sitä jäi yli.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Kiitos tiedosta :) Testaampa tuota seuraavan kerran ku pitää värjätä tyvikasvu ja ilmoittelen sitte tänne miten kävi.

Laitoin muuten sähköpostia Schwarzkopfin asiakaspalveluun ja kysyin millanen hapete Poly Colorissa on, kun sitä ei enää lue paketeissa. Hapeteprosentti kuulemma vaihtelee, mutta normaaliväreissä (ei vaaleimmissa) ja ostamassani sävyssä Keskiruskea hapete on 1%-5%. Aika iso heittoväli mun mielestä? Sitä paitsi 5% on jo aikalailla kestoväriä vastaava hapete. Olin odottanut sävyteshampoon hapeteprosentin olevan jotain 2% luokkaa.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja miolla »

Siis kirjoittiko ne, että hapate vaihtelee erien mukaan, vai miten Keskiruskea voi olla 1-5% ? En oikein kässännyt..

Edit. Laitoin itsekin kyssärin tuosta hapatteesta ja vaikka kysyin nimenomaan Keskivaalean (15) hapatetta, niin vastasivat vain, että "hapatteet vaihtelevat sävyn mukaan 1-5% välillä".

Ei varmaan kannata kantaa huolta siitä, että ruskeissa olisi 5% hapate. Se on varmasti vain niissä kahdessa vaaleimmassa, jotka lupaavat jopa vaalentaa luonnonväriä 1-2 astetta. Olen käyttänyt keskiruskeaa, tumman- ja keskivaaleaa sekä jotain kirkkaanvaaleaa. Kirkkaanvaaleassa oli ainoana selkästi muista sävyistä poikkeava hapate. Se oli tujumpi ja litkumpi. Noissa muissa kehite ei ole ollut mitenkään paha, joten luulisin että pyöritään alle 4 %.
Viimeksi muokannut miolla, 29 Touko 2013, 21:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Mulle vastattiin näin:

"Poly Color hiusvärien hapete on sama kaikissa sävyissä paitsi meidän vaaleissa sävyissä eli 09 ja 11. Kysymääsi sävyyn nro. 16 keskiruskea on hapete pitoisuuden vaihteluväli 1-5 %."

Toivottavasti hapete ei tosiaan ihan 5% ole todellisuudessa.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja miolla »

Varmasti joku moka  ??? AIka hassua. Mun vastaus sana sanalta:

"Kiitämme yhteydenotostanne, joka koskee Poly color – tuotteemme hapete vahvuudesta.
Poly Colorin hapete pitoisuuden vaihteluväli on noin 1-5 % väillä.

Ystävällisin terveisin
M.N."
Viimeksi muokannut miolla, 31 Touko 2013, 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Mulla oli muuten sama tyyppi vastaamassa. Voisin laittaa vielä takaisin viestiä että voiko hapeteprosentti tosiaan vaihdella noin paljon yhden sävyn sisällä.

edit. Laitoin jatkokysymyksen takaisin niin mulle tuli vastauksena vain Poly Colorin tuoteseloste, missä hapete oli taas tuon 1%-5%. Käsitin siis, että tuo hapete kattaa koko sävysarjan (eli vaaleimpiin sävyihin olisi käytetty korkeaa hapeteprosenttia), mutta toisaalta vastauksessa luki "Liitteenä toimitan teille tuoteselosteen Poly color sävyssä 16".

Ei tuosta vastauksesta hirveästi selkoa saanut...
Viimeksi muokannut Puf, 03 Kesä 2013, 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja miolla »

Kui nuijaa :D Miten vaikeeta voi olla vastata suoraan kysymykseen ilman mitään "vaihtelee 1-5%" tai "kato ite"..duh. Jos paketista selviäisi, niin varmasti olisinkin kysymässä asiakaspalvelusta erikseen.

Noh. Värjäsin taas 15 eli Keskivaalea-sävyllä ja miedolta se tuntui. En ole tosiaan itse reagoinut mitenkään siihen, että hapate tuntuisi stydiltä. Ja mulla on kuitenkin monen kertaan värjätyt hiukset, eli kärsineet ovat kyllä.
Puf
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 481
Liittynyt: 05 Tammi 2011, 17:32

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Puf »

^ Niimpä. En nyt sitte edelleenkään tiedä mikä tuo lopullinen hapeteprosentti on (miksi niitä ei enää mainita pakkauksissa, tai siis mikä järki oli luopua siitä että hapete tulee merkitä pakkaukseen?) mutta on tuo väri silti hellävaraisempi kuin kestoväri eli taidan värjätä tyvikasvun jatkossa Poly Colorilla.

Testasin muuten tänään ensimmäistä kertaa Poly Coloria. Tyvikasvun värjäämiseen meni aikalailla puolet paketin aineista eli voin värjätä hiukset kahdesti yhdellä paketilla. Ja sävy on juuri oikea ja sulautuu hiusväriini tosi hyvin :) Sain samalla värjättyä onnistuneesti myös kulmakarvat (ajattelin ettei hiusvärillä oo hirveästi eroa kulmakarvaväreihin mikäli hapete on 3% luokkaa). Oon tosi tyytyväinen, tällä mennään varmasti jatkossakin.
Jjonsku

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Jjonsku »

Kyseisen tuotemerkin punainen (tummanpunainen) jäi todella hailakaksi punaiseksi ja oli jo heti värjäyksen jälkeen kulahtaneen näköinen.. Toiste en osta ainankaan punaista. Mustasta olen kyllä tykännyt, sekä vaalentavista, vaikka ne melkoista myrkkyä onkin  ::)
Jjonsku

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Jjonsku »

Oli pakko ostaa kyseisen merkin uutuustuote colormaskia, värinä musta, toivon syvästi et peittää kulahtaneen punasen :D Vähän jänskättää lopputulos, väri on nyt päässä ja pian huuhtelemaan..
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Mitkä on ensifiilikset tuosta hiusväristä?
Ostin nimittäin itse saman Color maskin mustana Anttilasta kun halvalla hinnalla sai (6,85 euroa) :)
Mulla tosin menee varmaan heinäkuun elokuun puolelle ennen kun on tarvetta värjätä tukkaa seuraavan kerran... Onpahan onneksi jo väri valmiina kaapissa.
Viimeksi muokannut Hilippa, 06 Heinä 2013, 13:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jjonsku

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Jjonsku »

^ Hiukseni on noin olkapäille (On kuitenkin paksut) ja olis melkeen kaks purkkia saanu olla  ;D Mut täytyy sanoa et peittävä musta ainankin, itte pelkäsin et punanen jää paistamaan alta mut ei oo kyl tietoakaan punasesta  :) Ostan varmasti toistekkin. Hiukset tuntuu olevan paljon paremmassa kunnossa nyt kuin ennen värjäystä! Ja ainekkaan ei haissut ns 'pistävältä' kuten useimmat marketti värit..  :D
Vastaa Viestiin