Schwarzkopfin värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Nanuski

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Nanuski »

Tietääkö joku saako Live Color Luminancea mistään? T. Puusilmä.

Ja pysyykö yleensäkään nuo Livet hiuksissa mitenkään? Mulla on lasimainen hius, johon punainen ei ainakaan tartu vaikka itkisi.

Coloriste oli mun lempparia, mutta sitä ei ainakaan täältä löydy enää. Harmi.  :(
nursetwiggy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Touko 2012, 15:16

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja nursetwiggy »

Onko kukaan kerennyt vielä kokeilemaan Schwarzkopfin uusia Color Mask-kestovärejä? Erityisesti kiinnostaisivat kokemukset kuvassa näkyvästä sävystä kastanjanruskea  :)

Kuva
vilmalotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:39

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja vilmalotta »

Tänään lähtee testiin Color mask  :) mä oon aina kaikkien uutuuksien perään, ja pitäähän tääkin kokeilla, ainakin kerran.
nursetwiggy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Touko 2012, 15:16

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja nursetwiggy »

^Et viitsisi kirjoittaa, mitä tykkäsit? Mitä sävyä käytit, tuliko lopputuloksesta hirveen paljon tummempi/muuten saman värinen kuin paketissa, kuinka hyvin on pysynyt jne?  :)
vilmalotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:39

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja vilmalotta »

Mä oon vähän huono sikäli kommentoimaan, että käytin sävyä musta. Väri tarrasi ihoon tiukemmin kuin mikään muu aiempi, muutoin oli helppo käyttää. Tulos mustanruskea ennemmin, kuin sinimusta, mikä on hyvä mulle. Hyvin on pysynyt nyt 1,5 viikkoa. Mä en ikinä tykkää väripakettien hoitiksista, enkä tykännyt tämänkään.
rosmarin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 167
Liittynyt: 16 Syys 2008, 16:12

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja rosmarin »

Color mask sävyssä lämmin mahonki on nyt kokeiltu, ja olen lopputulokseen vallan tyytyväinen. Väriaine on lähes hajutonta mistä erittäin paljon plussaa, naamiomaisena myös levittyy todella helposti ja vaivattomasti eikä sotke, joten kylppäri säästyi väriroiskeilta ja minä siivousoperaatiolta.

Värjäystulos on intensiivinen, väri tarttuu kunnolla myös hiusjuuriin ja hiukset ovat käytön jälkeen hoidetun sekä hyväkuntoisen tuntuiset ja näköiset. Ostan tätä erittäin suurella todennäköisyydellä uudelleen, joskin haluan seuraavaksi testata tuon ihanaisen kastanjanruskean sävyn :)
nursetwiggy
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 51
Liittynyt: 22 Touko 2012, 15:16

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja nursetwiggy »

^Kokeilin itse tuota kastanjanruskeaa ja kannattaa olla varovainen sen kanssa miten pitkäksi aikaa sen jättää päähän. Mulla on latvat toki huonokuntoiset ja imasee siksi kaikki värit tummempina, mutta pidin tuota ensin pelkässä juuressa vajaan 10 min ja latvassa vain noin 5min (suositellut ajat 20 ja 10 min). Latvat veti todella tummiksi ja yllättävän kylmiksi ruskeiksi noinkin lyhyellä vaikutusajalla ja juurikin oli jonkun verran tummempi kuin mitä paketista olisi odottanut. Nyt parin viikon jälkeen haalistunut kivaksi lämpimäksi ruskeaksi mutta alussa oli kyllä ihan liian tumma.
rosmarin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 167
Liittynyt: 16 Syys 2008, 16:12

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja rosmarin »

^Huomasin muuten saman, aineella saa hyvinkin intensiivisen värin jo 10 minsassa, vaikka käyttöohjeessa suositellaan 20-30 minuutin vaikutusaikaa. Jos olisin luottanut ohjeistukseen ja antanut värin muhia noin kauan, lopputulos olisi taatusti ollut todella tumma ruskea :D Käyttämäni mahonki teki hiukset alussa paljon paketin kuvaa tummemmiksi ja ruskeammiksi, vasta 3-4 pesun jälkeen väri haaleni ja tasaantui ja esiin pääsi kaunis lämpimänpunainen sävy.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja miolla »

Ylläpidin tummanruskeaa väriäni PolyColorin sävyllä 16 Keskiruksea. Oli tosi hyvä siihen tarkoitukseen, väri oli tosi kaunis ja kiiltävä.

Nyt menin värinpoistoilla vaalentamaan hiukseni pois tummanruskeasta. Tyvi jäi kuitenkin tipunkeltaiseksi ja sen värjäsin eilen sävyllä 22 Tummanvaalea, joka löytyi Tarjoustalosta. On tosi nätti nyt :) Juurikasvu ei ole samaa sävyä pituuksien kanssa, mutta näyttää varsin luonnolliselta kuitenkin. Pituudet jotain 8.34 sävyiset.
Blushing
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 555
Liittynyt: 03 Heinä 2008, 15:14

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Blushing »

Muakin kiinnostaa nuo Color Maskit! Joskaan en ole vielä varma, sorrunko käyttämään moisia myrkkyjä, mutta alkaa nyt niin paljon tympimään tämä oma väri että jotain on pakko keväämmällä tehdä.

Katselin sävyjä 750 ja 800. Haluaisin tähän omaan väriin vaan raikkaamman ja ehkä toffeemaisemman sävyn. Sellaisen, ettei tarvitse jatkuvasti olla tyveä värjäämässä. Eli jos joku näitä kokeilee, kuulisin erittäin mieluusti rapsaa!
balleroona

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja balleroona »

Pakko hehkuttaa, kun värjäilin vähän kuontaloo tänään.

Omaa väriä oli juuressa jonkun verran, ja se on semmonen 7-8 -tasonen maantienharmaa, latva oli joku kasitasonen vaalennettu. Laitoin siis juureen Biozellin blondausaineet ensin, ja lähin sit kauppaan hakemaan tota Color Maskia. Ostin sävyn Pearl Blond.

Mun juuri ja vähän muukin tukka oli sen vaalennuksen jäljeltä todella keltaoranssi, koska mulla on tota punapigmenttiä. Suhtauduin siis pikkusen skeptisesti Color Maskin taitto-ominaisuuksiin.

Olin väärässä. Paras väri ikinä! Aineiden sekottaminen oli tosi helppoa, mömmö ihanan paksua ja sinistä, todella helppo levittää ja lopputulos juuri sellanen ihana helmenvaalea - eikä jälkeäkään punasävyistä, kuitenkaan tukka ei ollut yhtään violetti tai sininen. Pidin vähän yli sen puoli tuntia, mitä ohjeessa kehotettiin pitämään. Hoitoaine oli myös erinomainen. Eli toimii ainakin mulla.

Sitä vaan mietin, että meneeköhän vähän rankaks hiukselle, jos pitää joka kerta värjätessä vaalentaa ensin juuri ja sitten värjätä vielä Color Maskilla. Paketissa luki et vaalentaa 2 sävyä, eli ei oo mitään hirveen tujua tavaraa. Toisaalta tuskin myöskään kamalan kuluttavaa.
Suvivilja
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 429
Liittynyt: 08 Marras 2011, 19:37

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Suvivilja »

^ Mutta jos se kerran vaalentaa 2 sävyä, sillähän pääset jo yksistään aivan blondiin 7-8 -tasoisesta? :)
Viimeksi muokannut Suvivilja, 08 Helmi 2013, 10:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
* 1b F ii *
balleroona

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja balleroona »

good point. :D Mut vaalentaaks se oikeesti, vai onks ne vaan halunnu kirjottaa sen tohon boxiin. ja mulla on noi latvat niin valkoset, et helposti jää kuitenki tyvestä vähän tummemmaks ilman kunnon vaalennusainetta. täytyy koittaa ens kerralla. :) oon vieläki niin rakastunu tähän väriin!
johku

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja johku »

Oon itsekin potinut uskallanko ostaa ja laittaa ton pearl blonde color maskin mun 8 tason tukkaa, että vaaleneeko yhtää :) senhän pitäs kuitenki se pari astetta vaalentaa..
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja miolla »

Taas PolyColor pääsi näyttämään mahtinsa&nbsp; <3

Kävin viime perjantain vaalentamassa kampaajalla tätä kuontaloa, joka oli edellisen vaalennuksen jälkeen ehtinyt tummua/ hapettua takaisin melko punertavaksi about 7-tasoiseksi väriksi.

Kampaaja ei kerennyt sävyttää hiuksia vaan ainoastaan vaalentaa raidotusaineella, joten arvatenkin lopputulos oli kellertävä vaalea, joka ei ollut järin tasainen, sillä hennan jämät eivät vaan vaalene enää.

Kaikista varoitteluista huolimatta päätin sävyttää hiukset itse. Laitoin ensin päähän Four Reasonsin sävyn 913 Vanillla Sky, jotta väristä vaan ei tulisi liian tumma. No ei pelkoa siitä ainakaan. Taittoi valkoisimmat raidat hitusen beigempään suuntaan, mutta ei juuri muuta. Joten äkkiä kauppaan hakemaan (luotovärini) PolyColorin sävyä 15 Keskivaalea.

Tulos on nyt hyvä! Värisävy on ehkä joku 8.13, tämän kuvan tapainen:

http://www.justbeautyproducts.com/farma/farmavita8b.jpg

Valkoisimmat kohdat ovat edelleen hiukka harmahtavat, mutta ne varmasti kirkastuvat muutamassa pesussa.
Vastaa Viestiin