Schwarzkopfin värit

Keskustelua hiusväreistä, värjäämistekniikoista, kaikesta asiaan kuuluvasta
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Mä testasin tässä jonkun vaalean ruskea kulta -sävyn ja kyllä siinä pakkauksessa sanottiin kanssa, että muita värejä paitsi yhtä pidetään 30 min, niin kuin tätäkin testaamaani väriä ja sitä yhtä 45 min (oisko ollut joku vaalea sävy). Muissakaan testailemissani värisarjoissa ei ole ollut tuota pidmpää vaikutusaikaa kuin joissain vaalentavissa väreissä.

Itse värjäystulos oli hyvin casting creme glossmaisesti paljon tummempi kuin piti. Toivottavasti haalistuu. Pohjavärikään ei ollut tumma, joten kyllä tämä mun makuuni selvästi liian tummaksi veti.  :(
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja nelma »

Vaalentaako noi Essentialit kuinka hyvin?
Pariin otteeseen olen testannut Natural&Easy sarjan kullanvaaleaa 7/8 asteiseen tyveen, mutta ei ole kyllä sillä vaalentunut yhtään.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja octagon »

Olen kokeilut sitä Essentialsin Meripihka-sävyä, joka näyttää pakkauksen kyljessä sekä TV-mainoksessa todella hehkuvan kuparinpunaiselta. Kiiltoa sillä kyllä tuli hyvin, mutta sävy on aika tumma minulle, kun olen tottunut käyttämään 8-9 -asteisia punasävyjä. Sinänsä ihan ok muuten. Haalistui kylä pois ihan parissa viikossa, mutta niin punasävyille tuppaa muutenkin käymään.
Belle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2117
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 14:02

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Belle »

Schwarzkopfin Vision on ilmeisesti lopetettu? Kaipailisin 4.0-sävyä, jotta voisin sekoittaa sitä varastoistani löytyvään 6.5:seen. Tällä miksauksella olen värjännyt useamman kerran ja on tullut tosi hyvä sävy, mutta yksistään tuo 6.5 on varmasti liian punainen ja vaalea. Mistään Halpa Hallista tms. ei ole löytynyt enää Visionia... :-\

Uskaltaisiko Visionia sekoittaa johonkin toiseen Schwarzkopfin kestoväriin vai onko ihan hasardia hommaa?&nbsp;
Paka-08

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

^ Visionia ei olekaan näkynyt missään enää, mutta sekotellusta ei osaa välttämättä sanoa varmaksi mitä tuloksesta tulee. Omalla vastuulla siis&nbsp; ;D Jotkut on kyllä sekotellu eri merkkien värejä, vaikka se ei ole suositeltavaa, mutta jos löytyy joku toimiva resepti niin mikäs siinä.
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Rory »

si3nna kirjoitti: Onko kukaan ehtinyt kokeilla Essentialin sävyä 216 Tuhkanvaalea tai 220 Tummanvaalea?
Värjäsin eilen tuolla tummanvaalealla. Mun tukka oli vaalennettu ja aika kehnossa kunnossa, kuiva ja katkeileva. Siinä sanottiin, että sellainen voi mennä tummemmaksi kuin mitä kuvassa väri on. No menikin sitten tosi paljon tummemmaksi, tää ei ole tummanvaalea vaan vaaleanruskea tai keskiruskea jopa :( En ihan näin tummaksi olisi halunnut mutta toivottavasti tää haalistuu tästä vaaleammaksi tai sitten pitää vaalentaa takas jos menee ihan hölmön väriseksi pesuissa.

Ei tosiaan mitään hyvää tee tukalle, tuntuu nyt kuivemmalta. Pitää joku tehohoitokuuri tehdä seuraavaksi.
Rudy

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Rudy »

Mulla on vakituisessa käytössä tuo Live XXL värien Deep Black 99, tuntuu pitävän kiiltonsa kaikkein parhaiten, riippumatta shampoista/hoitoaineista. Helppo levittää, yksi purkki riittää napakasti juurikasvun peittämiseen&nbsp; ;D
lliiinu

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja lliiinu »

Kuinkas ku mulla on semmoset kullanruskeen keskiruskea omaväri (hankala selittää ::)&nbsp; )niin siihen laittaisin schwarzkopfin POLY COLOR kevytväriä (24 pesua) keskiruskea väriä. Tummeneeko mun hiukset? muita kokemuksia poly colorista??&nbsp; :P&nbsp; :D
Tiukukello
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 103
Liittynyt: 10 Loka 2009, 21:25

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Tiukukello »

Pari kertaa olen kokeillut Schwarzkopf Live -värejä, enkä kyllä ole oikein tyytyväinen ollut lopputulokseen. Kun värjään ruskealla, haluaisin lopputuloksen olevan ruskea mustan sijaan..&nbsp; ::)

Muuta vikaa noissa ei sitten olekaan ollut, väri kyllä on ja pysyy, eikä havaittavissa ole minkäänlaista haalistumista. Tosin varsin laiha lohtu se tuntuu olevan.
1bFii APL, hennattu hiuksisto. Hidasta kasvatusta midback:iin..
iHerb-koodi: SIK438
Efva
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 869
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:36

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Efva »

^^ Siskoni käyttää tuota PC:n keskiruskeaa, ja kyllä sillä käytännössä tulee tummanruskeat hiukset. Tuohan ei sitten peseydy kokonaan pois, mikä kannattaa huomioida, jos ei halua pysyvää muutosta.
octagon
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 408
Liittynyt: 27 Helmi 2007, 15:45

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja octagon »

Kuinkas ku mulla on semmoset kullanruskeen keskiruskea omaväri (hankala selittää&nbsp; )niin siihen laittaisin schwarzkopfin POLY COLOR kevytväriä (24 pesua) keskiruskea väriä. Tummeneeko mun hiukset? muita kokemuksia poly colorista??&nbsp;


Yleensä värimerkeillä on myyntipaikoissa kansiot, joissa on hiustupsunäytteet kustakin myytävästä sävystä. Kannattaa tarkistaa sieltä millainen sävy on. Yleisestihän keskiruskea tarkoittaa sävyastetta 4, mikä monen suomalaisen kielenkäytössä on jo tummanruskea, joidenkin mielestä jopa melkein musta. Varsin moni käsittää keskiruskean noin 6-asteiseksi ja sitten on kyllä järkytys kun vetää purkista päähän sen "keskiruskean" joka onkin pari astetta tummempaa.
beachbunny
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 647
Liittynyt: 31 Heinä 2006, 23:15

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja beachbunny »

Ananas kirjoitti:


Pisti silmään siitä ketjusta tuon Igora Dualityn sisältö, aika samanlainen...

Igora Duality
kaksiosainen intensiivinen suoraväri, voidemainen, kampaamokaupasta
sävy 5.5, Hazelnut Spark
aqua, cetearyl alcohol, 3-methoxy butanol, propylene glycol, sodium laureth sulfate, cetyl alcohol, myristyl alcohol, paraffinum liquidum, ethoxydiglycol, hc blue no. 2, aminomethyl propanol, ceteareth-20, benzyl alcohol, ceteareth-2, polyquaternium-6, carbomer, parfum, peg-20 stearate, ammonium hydroxide, methylparaben, tetrasodium edta, pyridoxine hcl, hc yellow no. 2, 2-amino-6-chloro-4-nitrophenol, hc yellow no. 13, hydroxyethyl-2-nitro-p-toluidine, n,n-bis(2-hydroxyethyl)-2-nitro-p-phenylenediamine, benzoic acid, 3-nitro-p-hydroxyethylaminophenol
Huomasin eräässä lähikampaamossa et tätä Igora Dualityä ois tarjouksessa- onks kukaan käyttäny tätä?

Onks tässä nyt sitte korvattu esim ammoniakkia jollain muulla metobol-etc nimisellä aineella jonka joku väitti helposti olevan allergisoiva?

Jossain Hairstore-luettelossa oli vuos pari sitte, et tää ois sellanen "kestävämpi kevytväri", ite en oo tätä kuiteskaan koskaan laittanu, pitäsköhän tehä allergiatesti ennen laittoa....
Kettusieni
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 267
Liittynyt: 30 Maalis 2010, 21:19

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Kettusieni »

Schwarzkopfin Live-värit ovat aika kuraa. Varsinkin punaiset. Haalistui alle viikossa vaaleanpunertavaksi ruskeaksi :s Musta toimi hieman paremmin, mutta sekin hävisi hiuksista suhteellisen nopeasti.
Iia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 368
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 12:58

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja Iia »

Tää nyt ehkä voisi kuulua myös suoravärit osioon, mutta laitetaan nyt tähän. Ostin Liven Duo Intense Exciting chocolate-värin ja se aine oli niin tummaa, että en uskaltanut laittaa sellaisenaan päähän vaan sekotin suureen määrään O&H:ta niin, että aineesta tuli herkullisen tumman suklaan väristä. &nbsp;:P Päässä näytti sitten aika punertavalta. Saas nähdä mikä on lopputulos...

No eihän tästä tullut kuin punertavuutta lisää. Lähdenpäs pesemään syväpuhdistavalla pois.
Nyt luin tämän ketjun läpi ja tajusin, että sehän oli se Gorgeous Gold Brown jota minun oli tarkoitus ostaa eikä tämä. Ja olenpa näköjään ennenkin tätä laittanut, mutta en vain muistanut. Tai ainakin meinannut laittaa.&nbsp; ;D
Viimeksi muokannut Iia, 20 Huhti 2010, 09:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
wilma
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2464
Liittynyt: 15 Touko 2008, 13:13

Vs: Schwarzkopfin värit

Viesti Kirjoittaja wilma »

Kettusieni kirjoitti: Schwarzkopfin Live-värit ovat aika kuraa. Varsinkin punaiset. Haalistui alle viikossa vaaleanpunertavaksi ruskeaksi :s Musta toimi hieman paremmin, mutta sekin hävisi hiuksista suhteellisen nopeasti.
No ei ehkä sovi yleistää. Mulla toimii liven kirkkaanpunainen loistavasti juurikasvun värjäämiseen, pituuksin sitä en laitakaan kun sitä on jo alla tarpeeksi monta kerrosta. Pidän muuten hiusten väriä yllä suoravärillä. Vaikuttaa varmaan myös sekin siihen värin pitävyyteen millainen on se pohjaväri mihin sen laittaa? Mun juurikasvu on tosi luonnonvaaleeta blondia ja tarttuu siihen tosi hyvin. Ehkä kuukauden päästä voi puhua jo haalistumisesta mun tukassa ( vertaa siis niitä aikoja jolloin en sävytellyt hiuksia lainkaan ).
Vastaa Viestiin